Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 30mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 23,8mm
- typ ložiska = dvouřadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Toto ložisko je možné jako náhrada za originální ložisko:
KTM 0625032067
Rozpěrka na osu (příložky do kola) předního a zadního kola PROX/ALLBALLS se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřnku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Upozornění:
- pro mechanický tachometr postačí jedna rozpěrka, tak jak je obsaženo v balení
- pro digitální tachometr je potřeba zakoupit 2 balení
Haltr pneumatiky Rim Lock
- spolehlivý držák pneumatiky proti protočení pláště na ráfku kola
- hliníkové jádro (odlitek) s vulkanizovaným pryžovým povrchem pro ochranu duše
- při správné instalaci funguje jako zámek pneumatiky a dokonale zabraňuje utržení ventilku duše následkem protočení pneumatiky při záběru kola
- odlehčený design s pevnou masivní konstrukcí pro dlouhou životnost
- upravený tvar pro většinu typů ráfku zajišťuje univerzální použití
- nížší hmotnost zaručuje nízké rozhození rovnováhy kola
- sortiment zahrnuje haltry pro přední i zadní kola všech kubatur motocyklů
Rozměry: 1,40+1,60" / 1,85" / 2,15" / 2,50"
Upozornění: Dodržujte utahovací moment doporučený výrobcem motocyklu v manuálu! Vytvržený nebo ohnutý centrální šroub haltru není důvodem k reklamaci, protože se nejedná o výrobní vadu.
Doporučené použití dle rozměrů:
Haltr o rozměru 1,40" je vhodný pro
- přední kola motocyklů 65cc
Haltr o rozměru 1,60" je vhodný pro
- přední kola "velkých" motocyklů 125-650cc
- přední kola motocyklů 85cc
- zadní kola motocyklů 65cc
Haltr o rozměru 1,85" je vhodný pro
- zadní kola "velkých" motocyklů 125cc a 250-4takt
- zadní kola motocyklů 80cc, 85cc, 150cc
Haltr o rozměru 2,15" je vhodný pro
- zadní kola "velkých" motocyklů 250cc, 250-4takt (s ráfkem 2,15") a 450cc
Haltr o rozměru 2,50" je vhodný pro
- zadní kola motocyklů 520cc, 525cc, 530cc, 550cc, 650cc a 450cc (s ráfkem 2,50")
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnostná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky.
Tuningový ventilek pro bezdušové pneumatiky s ohybem 90°
- kompletní pro okamžitou montáž
- zahnuté provedení 90°
- včetně kovové čepičky
- kvalitní zpracování s eloxovanou povrchovou úpravou
- montážní průměr 11,3mm
Balení 1pár
Tuningový ventilek pro bezdušové pneumatiky s ohybem 90°
- kompletní pro okamžitou montáž
- zahnuté provedení 90°
- včetně kovové čepičky
- kvalitní zpracování s eloxovanou povrchovou úpravou
- montážní průměr 11,3mm
Balení 1pár
Tuningový ventilek pro bezdušové pneumatiky s ohybem 90°
- kompletní pro okamžitou montáž
- zahnuté provedení 90°
- včetně kovové čepičky
- kvalitní zpracování s eloxovanou povrchovou úpravou
- montážní průměr 11,3mm
Balení 1pár
Tuningový ventilek pro bezdušové pneumatiky s ohybem 90°
- kompletní pro okamžitou montáž
- zahnuté provedení 90°
- včetně kovové čepičky
- kvalitní zpracování s eloxovanou povrchovou úpravou
- montážní průměr 11,3mm
Balení 1pár
Tuningový ventilek pro bezdušové pneumatiky s ohybem 90°
- kompletní pro okamžitou montáž
- zahnuté provedení 90°
- včetně kovové čepičky
- kvalitní zpracování s eloxovanou povrchovou úpravou
- montážní průměr 8,3mm
Balení 1pár
Tuningový ventilek pro bezdušové pneumatiky s ohybem 90°
- kompletní pro okamžitou montáž
- zahnuté provedení 90°
- včetně kovové čepičky
- kvalitní zpracování s eloxovanou povrchovou úpravou
- montážní průměr 8,3mm
Balení 1pár
Standardní duše pro motocykly pro běžné použití na motocyklech, mopedech a skútrech
- náhradní motocyklová duše pro montáž do pneumatiky s vyníkajícími vlastnostmi pro tlumení nárazů a vibrací
- kvalitní materiál s velmi dobrým koeficentem pružnosti a velmi dobrou odolností pro pohodlnou jízdu
- díky použitému materiálu s dodatečnými příměsemi pro větší stálost materiálu nabízí i toto standardním provedení duší velmi dobrou funkčnost s delší životností
- dodáváno včetně ventilku (rovný ventilek TR4) pro okamžitou montáž
- použitý kvalitní materiál při správné montáži zaručuje dlouhou životnost a bezproblémový provoz
- rozměr duše a provedení ventilku jsou uvedeny v názvu
Upozornění: správný výběr velikosti duše do jednotlivého typu a rozměru pneumatiky určuje bezproblémový provoz a bezpečnou jízdu! Pečlivě zkontrolujte doporučený rozměr uvedený v manuálu nebo návodu k obsluze výrobce daného motocyklu.
Pro snazší montáž duše i pneumatiky použijte montážní přípravek Putoline Tyre Fitting Lube (obj.číslo pu74221), který usnadní montáž.
Jako prevenci před nenadálým defektem můžete použít přípravek Tire Doctor Antipich (obj.číslo K2B310), který zůstává tekutý v duši/pneumatice po celou dobu používání a v případě standardní velikosti defektu zabrání unikání vzduchu.
Standardní duše pro motocykly pro běžné použití na motocyklech, mopedech a skútrech
- náhradní motocyklová duše pro montáž do pneumatiky s vyníkajícími vlastnostmi pro tlumení nárazů a vibrací
- kvalitní materiál s velmi dobrým koeficentem pružnosti a velmi dobrou odolností pro pohodlnou jízdu
- díky použitému materiálu s dodatečnými příměsemi pro větší stálost materiálu nabízí i toto standardním provedení duší velmi dobrou funkčnost s delší životností
- dodáváno včetně ventilku (rovný ventilek TR4) pro okamžitou montáž
- použitý kvalitní materiál při správné montáži zaručuje dlouhou životnost a bezproblémový provoz
- rozměr duše a provedení ventilku jsou uvedeny v názvu
Upozornění: správný výběr velikosti duše do jednotlivého typu a rozměru pneumatiky určuje bezproblémový provoz a bezpečnou jízdu! Pečlivě zkontrolujte doporučený rozměr uvedený v manuálu nebo návodu k obsluze výrobce daného motocyklu.
Pro snazší montáž duše i pneumatiky použijte montážní přípravek Putoline Tyre Fitting Lube (obj.číslo pu74221), který usnadní montáž.
Jako prevenci před nenadálým defektem můžete použít přípravek Tire Doctor Antipich (obj.číslo K2B310), který zůstává tekutý v duši/pneumatice po celou dobu používání a v případě standardní velikosti defektu zabrání unikání vzduchu.
Haltr pneumatiky Rim Lock
- spolehlivý držák pneumatiky proti protočení pláště na ráfku kola
- hliníkové jádro (odlitek) s vulkanizovaným pryžovým povrchem pro ochranu duše
- při správné instalaci funguje jako zámek pneumatiky a dokonale zabraňuje utržení ventilku duše následkem protočení pneumatiky při záběru kola
- odlehčený design s pevnou masivní konstrukcí pro dlouhou životnost
- upravený tvar pro většinu typů ráfku zajišťuje univerzální použití
- nížší hmotnost zaručuje nízké rozhození rovnováhy kola
- sortiment zahrnuje haltry pro přední i zadní kola všech kubatur motocyklů
Rozměry: 1,40+1,60" / 1,85" / 2,15" / 2,50"
Upozornění: Dodržujte utahovací moment doporučený výrobcem motocyklu v manuálu! Vytvržený nebo ohnutý centrální šroub haltru není důvodem k reklamaci, protože se nejedná o výrobní vadu.
Doporučené použití dle rozměrů:
Haltr o rozměru 1,40" je vhodný pro
- přední kola motocyklů 65cc
Haltr o rozměru 1,60" je vhodný pro
- přední kola "velkých" motocyklů 125-650cc
- přední kola motocyklů 85cc
- zadní kola motocyklů 65cc
Haltr o rozměru 1,85" je vhodný pro
- zadní kola "velkých" motocyklů 125cc a 250-4takt
- zadní kola motocyklů 80cc, 85cc, 150cc
Haltr o rozměru 2,15" je vhodný pro
- zadní kola "velkých" motocyklů 250cc, 250-4takt (s ráfkem 2,15") a 450cc
Haltr o rozměru 2,50" je vhodný pro
- zadní kola motocyklů 520cc, 525cc, 530cc, 550cc, 650cc a 450cc (s ráfkem 2,50")
Kloubová ložiska pro uchycení zadního tlumiče motocyklu
- skládají se z vnitřního pohyblivého kroužku a vnějšího kroužku, které se zalisovává do oka zadního tlumiče
- díky své konstrukci jsou určena pro použití vyžadující přenos zatížení při naklápění, kde při relativně nízkých smykových rychlostech je potřeba umožnit kývavé pohyby nebo natáčení/otáčení/naklápění
- jedná se o kluzná kloubová ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná k zabezpečení prostorové nastavitelnosti dvou součástí
Jsou vhodná pro použití k uchycení pérování (zejména pro uložení zadního tlumiče).
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka vnějšího kroužku "C" = 14,5mm
- šířka vnitřního kroužku "D" = 13mm
- typ ložiska = standardní s mazací drážkou a "prasklým" vnějším kroužkem
Upozornění: Standardní kloubová ložiska jsou vyráběna jako ekonomická alternativa oproti kloubovým ložiskům Race. Z technologických důvodů je vnější kroužek už ve výrobní procesu naražen, aby bylo odstraněno pnutí. Kvůli tomu má ložisko na vnějším kroužku "prasklinu", která je následně nalisováním do oka tlumiče odstraněna a ložisko je plně funkční.
Návleky na dráty / kryty drátů
- barva BÍLÉ
- balení obsahuje sadu na 1 kolo (38 ks návleků)
- jednoduchá montáž i při vypleteném kole - návleky jsou podélně nařezané pro rychlou aplikaci
- kvalitní silnostěný materiál - návleky jsou rovné a drží tvar pro perfektní designový efekt
- materiál disponuje barevnou stálostí pro dloudobou životnost
Počet návleků: 38ks bílých
Návleky na dráty / kryty drátů
- barva BÍLO-ORANŽOVÉ
- balení obsahuje sadu na 1 kolo (38 ks návleků)
- jednoduchá montáž i při vypleteném kole - návleky jsou podélně nařezané pro rychlou aplikaci
- kvalitní silnostěný materiál - návleky jsou rovné a drží tvar pro perfektní designový efekt
- materiál disponuje barevnou stálostí pro dloudobou životnost
Počet návleků: 19ks bílých + 19ks oranžových
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |