Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnostná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnostná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Zesílené motocyklové duše Waycom jsou určené pro sportovní offroadové motocykly.
Díky robustnímu provedení a kvalitnímu materiálu nabízí rozšířenou ochranu proti defektu.
- síla stěny = 3,00 mm
- rozměr = 4,25/4,50-18"
- typ ventilku = TR4
- použití = zadní kolo (velké motocykly)
Zesílené motocyklové duše Waycom jsou určené pro sportovní offroadové motocykly.
Díky robustnímu provedení a kvalitnímu materiálu nabízí rozšířenou ochranu proti defektu.
- síla stěny = 3,00 mm
- rozměr = 4,25/4,50-19"
- typ ventilku = TR4
- použití = zadní kolo (velké motocykly)
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního a zadního kola od japonské značky ZETA
- vyrobeny z vysoce kvalitního duralového materiálu AL7009
- odolná povrchová úprava "Hard Anodizing" (tvrdý elox) zabezpečuje zvýšení odolnosti pro delší životnost
- jsou odolnější náhradou za originální rozpěrky
- sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnostná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnostná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sada do náboje předního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje prémiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Kawasaki 601B6203U
Kawasaki 601B6203UG
Kawasaki 601B6202U
Kawasaki 601B6202UG
Kawasaki 92049-1172
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLR250 / 85-05
Kawasaki KLE500 / 91-07
Kawasaki KL650A / 87-07
Kawasaki KL650E / 08-18
Kawasaki KLR650 / 87-07
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Haltr pneumatiky Rim Lock PROFI NYLON
- závodní držák pneumatiky proti protočení pláště na ráfku kola
- tělo haltru z nylonového kompozitního materiálu
- při správné instalaci funguje jako zámek pneumatiky a dokonale zabraňuje utržení ventilku duše následkem protočení pneumatiky při záběru kola
- lehký materiál i odlehčený profilovaný design se zpevněnou konstrukcí pro nízkou hmotnost a prodlouženou životnost
- upravený tvar pro většinu typů ráfku zajišťuje univerzální použití
- nízká hmotnost zaručuje nízké rozhození rovnováhy kola pro závodní použití
- osazeny okrasnou maticí a speciálně tvarovanou podložkou pro dokonalou montáž
- plnohodnotná náhrada za haltr značky Motion Pro
- sortiment zahrnuje haltry pro přední i zadní kola všech kubatur motocyklů
Rozměry: 1,40+1,60" / 1,85" / 2,15" / 2,50"
Upozornění: Dodržujte utahovací moment doporučený výrobcem motocyklu v manuálu! Vytvržený nebo ohnutý centrální šroub haltru není důvodem k reklamaci, protože se nejedná o výrobní vadu.
Doporučené použití dle rozměrů:
Haltr o rozměru 1,40" je vhodný pro
- přední kola motocyklů 65cc
Haltr o rozměru 1,60" je vhodný pro
- přední kola "velkých" motocyklů 125-650cc
- přední kola motocyklů 85cc
- zadní kola motocyklů 65cc
Haltr o rozměru 1,85" je vhodný pro
- zadní kola "velkých" motocyklů 125cc a 250-4takt
- zadní kola motocyklů 80cc, 85cc, 150cc
Haltr o rozměru 2,15" je vhodný pro
- zadní kola "velkých" motocyklů 250cc, 250-4takt (s ráfkem 2,15") a 450cc
Haltr o rozměru 2,50" je vhodný pro
- zadní kola motocyklů 520cc, 525cc, 530cc, 550cc, 650cc a 450cc (s ráfkem 2,50")
Oprav. sada do náboje předního a zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje prémiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Vhodné pro modely:
sada předního kola
Aprilia Climber 280 / 94
Beta EVO 80 / 09-11
Beta REV 2T 125 / 04-08
Beta REV 2T 200 / 04-08
Beta REV 2T 250 / 04-08
Beta REV 2T 270 / 04-08
Beta REV 4T 250 / 08
Beta REV 80 / 08
BMW G650X CHALLENGE / 06-07
BMW G650X COUNTRY / 06-08
Cagiva Canyon 500 / 96-00
Cagiva ELEFANT 750 / 93-96
Gas-Gas EC125 / 01-03
Gas-GasEC200 / 99-03
Gas-GasEC250 / 96-03
Gas-GasEC300 / 99-03
Gas-Gas MC125 / 01-03
Gas-GasMC250 / 99-03
Gas-GasSM125 / 03-09
Gas-GasSM250 / 03-05
Honda FL250 / 77-84
Kawasaki KLF300A Bayou / 86-87
Sherco Enduro 2.5i / 08
Sherco Enduro 4.5i / 04-08
Sherco Enduro 4.5i Factory Racing / 07
Sherco Enduro 5.1i /07-08
Sherco Enduro 5.1i Factory Racing / 07
Sherco SE 2.5i-F / 09-13
Sherco SE 2.5i-F Racing / 13
Sherco SE 2.5i-FR / 11
Sherco SE 250 / 13
Sherco SE 250i-R / 12
Sherco SE 3.0i-F / 10-13
Sherco SE 3.0i-F Racing / 13
Sherco SE 3.0i-FR / 11
Sherco SE 300 / 13
Sherco SE 300i-R / 12
Sherco SE 4.5i-F / 09
Sherco SE 4.5i-FR / 10-11
Sherco SE 450i-R / 12-13
Sherco SE 5.1i-F / 09
Sherco SE 5.1i-FR / 10-11
Sherco SE 510i-R / 12-13
Sherco SE F-R 250 / 14-18
Sherco SE F-R 250 Factory / 16-18
Sherco SE F-R 250 Six Days / 18
Sherco SE F-R 300 / 14-18
Sherco SE F-R 300 Factory / 16-18
Sherco SE F-R 300 Six Days / 18
Sherco SE F-R 450 / 15-18
Sherco SE F-R 450 Factory /16-18
Sherco SE F-R 450 Six Days / 18
Sherco SE-R 125 / 18
Sherco SE-R 125 Six Days 18
Sherco SE-R 250 / 14-18
Sherco SE-R 250 Factory / 16-18
Sherco SE-R 250 Six Days / 18
Sherco SE-R 300 / 14-18
Sherco SE-R 300 Factory / 16-18
Sherco SE-R 300 Six Days / 18
Sherco Supermotard 4.5i / 04-08
Sherco Supermotard 5.1i / 07-08
Sherco SX 2.5i-F / 10
sada zadního kola
Beta EVO 2T 125 / 11-18
Beta EVO 2T 200 / 11-18
Beta EVO 2T 250 / 11-18
Beta EVO 2T 290 /11
Beta EVO 2T 300 / 12-18
Beta EVO 2T SS 300 / 18
Beta EVO 4T 250 / 11-18
Beta EVO 4T 300 / 11-18
Beta EVO 80 / 09-11
Beta REV 2T 125 / 04-08
Beta REV 2T 200 / 04-08
Beta REV 2T 250 / 04-08
Beta REV 2T 270 / 04-08
Beta REV 4T 250 / 08
Beta REV 80 08
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnostná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Klasická, multifunkční mopedová pneumatika, dezén B8.
Pnematika pro Babetu - pneumatika Babetta.
Pneumatiky MITAS jsou vyráběny za použití moderních výrobních postupů a unikátních technologií, které jsou v mnoha případech adaptovány přímo na typ pneumatiky:
- OGT3D – Technologie 3D optimálních drážek
- SCT – Technologie silné kostry
- FEA – analýza konečných prvků
- OSCT – Technologie optimálního ocelového kordu
- Technologie okamžité přilnavosti
Při výběru materiálů MITAS spolupracuje přímo s výrobci základních surovin jako jsou např. kaučuky, plniva a přísady, a podílí se na vývoji nových surovin se zaměřením na dosažení nejlepších možných výkonnostních indikátorů (každá směs je vyvíjena s důrazem na nejčastější použití).
Všechny tyto aspekty aktivně přispívající k dosažení lepšího výkonu pneumatiky, prodloužení životnosti a dosažení větší bezpečnosti.
Společnost Mitas patří mezi přední evropské výrobce pneumatik pro motocykly. Všechny motocyklové pneumatiky značky Mitas jsou vyráběny v Evropě podle nejpřísnější kvalitativních norem. Značky Mitas a úspěšně pokračuje v dlouhé tradici výroby pneumatik pro jednostopá a speciální vozidla, která začala již v roce 1920 (bývala dceřinou společností Michelinu, z čehož pochází i název MITAS = Michelin + VeriTAS).
Mitas nabízí širokou škálu pneumatik pro skútry, offroad, enduro a silniční závodní pneumatiky. Motocyklové pneumatiky MITAS jsou používány řadou motocyklových mistrů z různých disciplín - výsledkem spolupráce s týmy v MXGP je neustálé zlepšování vlastností všech motokrosových pneumatik. Tato spolupráce je základem pro další vývoj motokrosových pneumatik Mitas.
Značení pneumatik pro motokros a enduro:
Červený pruh – značení pneumatik určených pro sportovní motokros
Žlutý pruh – pneumatiky s měkčí směsí vhodné pro enduro FIM a soutěže cross country
Zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a měkkým běhounem pro soutěže hard enduro
Dvojitý zelený pruh – pneumatiky s měkčí kostrou a velmi měkkou směsí běhounu pro soutěže extrem hard enduro
Bílý pruh – pneumatiky pro použití v zimě, motoskyöring a motokros na ledu
Pneumatiky bez pruhu - klasické motokrosové pneumatiky
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |