Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnostná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního a zadního kola PROX/ALLBALLS se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřnku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního a zadního kola PROX/ALLBALLS se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřnku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního a zadního kola PROX/ALLBALLS se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřnku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 39mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnostná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Rozpěrky na osu (příložky do kola) předního a zadního kola PROX/ALLBALLS se vyrábějí ve třech variantách - celoocelové, celohliníkové nebo hliníkové s ocelovým kroužkem
- pro daný typ a rok výroby motocyklu je vždy dostupná jen jedna z uvedených variant (kontrola obsahu viz. fotografie)
- všechny varianty jsou dokonalou náhradou za celohliníkové originální rozpěrky, které časem ztrácejí funkci a umožňují vstup vody a nečistot k ložisku a do vnitřnku náby kola
A) celoocelové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitní zušlechtěné kalené oceli a nabízejí dlouhou životnost
B) celohliníkové rozpěrky jsou vyrobeny z kvalitního duralového materiálu AL6061-T6
C) hliníkové rozpěrky s ocelovým kroužkem jsou vyrobeny z duralového materiálu AL6061-T6 a nalisovaný kroužek z kalené ložiskové oceli se zinkovanou povrchovou úpravou - jejich speciální konstrukce s ocelovým kaleným kroužkem, který je nalisovaný na hliníkové tělo, umožňuje dosažení velmi dlouhé životnosti
- sortiment zahrnuje offoradové motocykly (motokros a enduro)
Upozornění: sada obsahuje rozpěrky vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby, a to vždy samostatně pro přední kolo nebo pro zadní kolo - kontrola obsahu viz. fotografie.
Sada neobsahuje ložiska ani gufera.
Stav rozpěrek by měl být pravidelně sledován a preventivně servisován (postupujte dle manuálu výrobce motocyklu), neboť voda a nečistoty působí jako brusná směs v místě mezi těsněním a rozpěrkou. Při špatné údržbě vzniknou ve styčné ploše drážky, které umožňují průnik vody a nečistot k ložisku v nábě.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sady do předních a zadních kol MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (ložiska, těsnění/gufera) pro daný model a rok výroby motocyklu:
- kvalitní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou pro zvýšenou odolnost a ochranu korozi a oxidaci
- kvalitní gufera s dvojitým břitem, která zabezpečují optimální utěsnění náboje
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska (dle normy ABEC3) zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SR1-2 vysoce odolnou proti korozi a oxidaci. A kvalitní gufera s dvojitým břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná a plnohodnostná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i rozpěrky nebo distanční kroužky - kontrola obsahu viz. fotografie.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |