• 849 936 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

PŘÍSLUŠENSTVÍ / DOPLŇKY

Řídící jednotka GET CDI Control Unit - KTM 85SX / 18-22 + Husqvarna TC85 + Gas-Gas MC85 -7%

Řídící jednotka GET CDI Control Unit - KTM 85SX / 18-22 + Husqvarna TC85 + Gas-Gas MC85

Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka

Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech

Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)

Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě

Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!

 
13 855,00 Kč 14 899,00 Kč
GEGK-CDI-0003
Řídící jednotka GET CDI Control Unit - Yamaha YZ125 / 05-21 -7%

Řídící jednotka GET CDI Control Unit - Yamaha YZ125 / 05-21

Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka

Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech

Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)

Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě

Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!

 
13 855,00 Kč 14 899,00 Kč
GEGK-CDI-0001
Řídící jednotka GET CDI Control Unit - Yamaha YZ65 / 18-22 -7%

Řídící jednotka GET CDI Control Unit - Yamaha YZ65 / 18-22

Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka

Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech

Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)

Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě

Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!

 
13 855,00 Kč 14 899,00 Kč
GEGK-CDI-0005
Řídící jednotka GET CDI Control Unit - Yamaha YZ85 / 19-22 -7%

Řídící jednotka GET CDI Control Unit - Yamaha YZ85 / 19-22

Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka

Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech

Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)

Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě

Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!

 
13 855,00 Kč 14 899,00 Kč
GEGK-CDI-0006
Řídící jednotka GET CDI Control Unit - Yamaha YZ125 / 22 -9%

Řídící jednotka GET CDI Control Unit - Yamaha YZ125 / 22

Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka

Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech

Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)

Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě

Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!

 
13 999,00 Kč 15 399,00 Kč
GEGK-CDI-0009
Řídící jednotka GET CDI Control Unit - Yamaha YZ250 / 06-22 -9%

Řídící jednotka GET CDI Control Unit - Yamaha YZ250 / 06-22

Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka

Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech

Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)

Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě

Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!

 
13 999,00 Kč 15 399,00 Kč
GEGK-CDI-0010
Kontrolní přípravek trubek předních vidlic pérování K-TECH Front Fork Tube Alignment Tool

Kontrolní přípravek trubek předních vidlic pérování K-TECH Front Fork Tube Alignment Tool

Testovací nástroj ke zjišťování nerovnosti a ohnutí trubek předních vidlic od anglické značky K-TECH
- přístroj k zjištění ohnutí přední vidlice s vysokou přesností
- jedná se o profesionální přístroj pro profesionály
- nástroj je navržen tak, aby pomohl mechanikům zlepšit efektivitu v jejich dílnách, neboť během chvíli je možné detekovat závadu
- všechny přípravky a nástroje K-Tech jsou navrženy s více než dvacetiletými zkušenostmi a umožňují efektivní a bezpečnou práci

Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.

 
15 499,00 Kč
KT113077010
Kufry boční hliníkové S-LINE objem 37 litrů - barva černá -7%

Kufry boční hliníkové S-LINE objem 37 litrů - barva černá

Kufry boční S-LINE s francouzský elegantním a moderním designem.
- kufr je vyroben z masivního leteckého hliníku
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- kufr disponuje hydroizolací a vnitřními popruhy pro lepší držení obsahu kufru
- možnost přidání dalších lehkých věcí na víka kufrů přes vnější popruhy
- zamykání na klíček
- boční madla

Objem: 37 litrů
Barva: černá
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 39x39x27,5 cm

Prodáváno v páru.

Upozornění: - použitelný výhradně jako boční kufr.

Vhodné pro motocykly:
Ducati Multistrada1200S / 18-20
Ducati Multistrada1200 Enduro / 18-20
Ducati Multistrada950 / 18-20
Ducati Multistrada1260 / 19-20
Ducati Multistrada1260 Enduro / 19-20
Ducati Multistrada950S / 19-20
Ducati Multistrada1200S Touring / 18-20
Honda CB500X / 19-22

 
17 099,00 Kč 18 465,00 Kč
SFKSL39N-02
Kufry boční hliníkové S-LINE objem 37 litrů - barva stříbrná -7%

Kufry boční hliníkové S-LINE objem 37 litrů - barva stříbrná

Kufry boční S-LINE s francouzský elegantním a moderním designem.
- kufr je vyroben z masivního leteckého hliníku
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- kufr disponuje hydroizolací a vnitřními popruhy pro lepší držení obsahu kufru
- možnost přidání dalších lehkých věcí na víka kufrů přes vnější popruhy
- zamykání na klíček
- boční madla

Objem: 37 litrů
Barva: hliník
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 39x39x27,5 cm

Prodáváno v páru.

Upozornění: - použitelný výhradně jako boční kufr.

Vhodné pro motocykly:
Ducati Multistrada1200S / 18-20
Ducati Multistrada1200 Enduro / 18-20
Ducati Multistrada950 / 18-20
Ducati Multistrada1260 / 19-20
Ducati Multistrada1260 Enduro / 19-20
Ducati Multistrada950S / 19-20
Ducati Multistrada1200S Touring / 18-20
Honda CB500X / 19-22

 
17 099,00 Kč 18 465,00 Kč
SFKSL39NS-10
Kufr Hliníkový boční (objem 2x 37litrů)

Kufr Hliníkový boční (objem 2x 37litrů)

Sada pravého a levého bočního celohliníkového kufru s nahoru otevíracím víkem, objem 2 x 37 litrů, rozměry šxvxh = 495x387x256 mm (z čelního pohledu), nosnost 10 kg.

 
17 400,00 Kč
GI37APACK2
Kufry boční hliníkové S-LINE objem 45 litrů - barva černá -7%

Kufry boční hliníkové S-LINE objem 45 litrů - barva černá

Kufry boční S-LINE s francouzský elegantním a moderním designem.
- kufr je vyroben z masivního leteckého hliníku
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- kufr disponuje hydroizolací a vnitřními popruhy pro lepší držení obsahu kufru
- možnost přidání dalších lehkých věcí na víka kufrů přes vnější popruhy
- zamykání na klíček
- boční madla

Objem: 45 litrů
Barva: černá
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 53,5x39x32 cm

Prodáváno v páru.

Upozornění: - použitelný výhradně jako boční kufr.

Vhodné pro motocykly:
Ducati Multistrada1200S / 18-20
Ducati Multistrada1200 Enduro / 18-20
Ducati Multistrada950 / 18-20
Ducati Multistrada1260 / 19-20
Ducati Multistrada1260 Enduro / 19-20
Ducati Multistrada950S / 19-20
Ducati Multistrada1200S Touring / 18-20
Honda CB500X / 19-22
BMW R1200GS / 17-20
BMW R1200GS Adventure / 17-20
BMW F750GS / 19-20
BMW F850GS / 19-20
BMW R1250GS / 19-20
KTM 1050Adventure / 18-20 1
KTM 1090Adventure / 18-20
KTM 1190Adventure / 18-20
KTM 1290SuperAdventure R / 18-20
Triumph Tiger800 / 11-19

 
17 775,00 Kč 19 199,00 Kč
SFKSL40N-02
Kufry boční hliníkové S-LINE objem 45 litrů - barva stříbrná -7%

Kufry boční hliníkové S-LINE objem 45 litrů - barva stříbrná

Kufry boční S-LINE s francouzský elegantním a moderním designem.
- kufr je vyroben z masivního leteckého hliníku
- robustní konstrukce s uzamykatelným odklápěcím víkem
- kufr disponuje hydroizolací a vnitřními popruhy pro lepší držení obsahu kufru
- možnost přidání dalších lehkých věcí na víka kufrů přes vnější popruhy
- zamykání na klíček
- boční madla

Objem: 45 litrů
Barva: hliník
Přepravní nosnost: 8 kg
Rozměry (š-v-h): 53,5x39x32 cm

Prodáváno v páru.

Upozornění: - použitelný výhradně jako boční kufr.

Vhodné pro motocykly:
Ducati Multistrada1200S / 18-20
Ducati Multistrada1200 Enduro / 18-20
Ducati Multistrada950 / 18-20
Ducati Multistrada1260 / 19-20
Ducati Multistrada1260 Enduro / 19-20
Ducati Multistrada950S / 19-20
Ducati Multistrada1200S Touring / 18-20
Honda CB500X / 19-22
BMW R1200GS / 17-20
BMW R1200GS Adventure / 17-20
BMW F750GS / 19-20
BMW F850GS / 19-20
BMW R1250GS / 19-20
KTM 1050Adventure / 18-20 1
KTM 1090Adventure / 18-20
KTM 1190Adventure / 18-20
KTM 1290SuperAdventure R / 18-20
Triumph Tiger800 / 11-19

 
17 775,00 Kč 19 199,00 Kč
SFKSL40N-10
Pumpa radiální brzdová Magura HC3 - průměr 12mm (pro brzdovou kapalinu DOT) - černá -12%

Pumpa radiální brzdová Magura HC3 - průměr 12mm (pro brzdovou kapalinu DOT) - černá

Radiální brzdová pumpa Magura HC3  - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu

Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)

 
18 999,00 Kč 21 669,00 Kč
MG2100690
Pumpa radiální brzdová Magura HC3 - průměr 15mm (pro brzdovou kapalinu DOT) - černá -12%

Pumpa radiální brzdová Magura HC3 - průměr 15mm (pro brzdovou kapalinu DOT) - černá

Radiální brzdová pumpa Magura HC3  - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu

Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)

 
18 999,00 Kč 21 669,00 Kč
MG2100689
Pumpa radiální brzdová Magura HC3 - průměr 18mm (pro brzdovou kapalinu DOT) - černá -12%

Pumpa radiální brzdová Magura HC3 - průměr 18mm (pro brzdovou kapalinu DOT) - černá

Radiální brzdová pumpa Magura HC3  - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu

Brzdové radiální pumpy MAGURA HC³ jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem brzdových světel nebo bezpečnostním spínačem startu

Dostupné rozměry brzdových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 18mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT (plně schváleno ABE=německé schválení TÜV)
- průměr pístu 12mm pro brzdovou kapalinu DOT s krátká páčkou, bez spínače a bez ABE (závodní verze)

 
18 999,00 Kč 21 669,00 Kč
MG2100691
Pumpa radiální spojková Magura HC3 - průměr 12mm (pro minerální spojkovou kapalinu) - černá -12%

Pumpa radiální spojková Magura HC3 - průměr 12mm (pro minerální spojkovou kapalinu) - černá

Radiální spojková pumpa Magura HC3  - v černém provedení.
- tělo hlavního válce je vyrobeno z vysoce kvalitní hliníkové slitiny, aby byla zajištěna lehká konstrukce kombinovaná s maximální tuhostí
- 90° plně radiální design, takže tlačný pístek a pumpa jsou v pravém úhlu k řídítkům, což má za následek snížení tření a přímější pocit při brzdění s lepší kontrolou
- Magura „HCT“ je schválena pro používání se všemi systémy ABS bez ztráty výkonu v důsledku kompenzace tlaku (ABS-Kickback)
- ovládací páčka má chytrý 3-cestný nastavitelný opěrný bod (všechny 3 polohy nabízejí 90° plnou radiální aktivaci)
- jednoduché a rychlé nastavení páčky pro měkčí nebo tvrdší tlakový bod
- výklopný systém páčky snižuje sílu vyvíjenou na tělo hlavního válce v případě pádu
- těsnění pístku bylo speciálně navrženo tak, aby se zabránilo vnikání vzduchu skrz sekundární těsnění, a to díky pokročilé konstrukci těsnění, které snižuje nebo odstraní tento problém běžný u závodních motocyklů při vyšších otáčkách
- pumpa HC3 jsou dodávány s externí nádržkou s kouřovým sklem a montážní konzolou, která je navrženou tak, aby zabírala minimální prostor
- upevňovací šrouby páčky a svorky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního titanu

Spojkové radiální pumpy MAGURA HC3 jsou dodávány kompletní "ready-to-mount"
- Banjo-šroubem s těsnícími kroužky
- s přídavnou nádržkou (reservoir)
- se standardní klemou (bez držáku zrcátka)
- se spínačem

Dostupné rozměry spojkových radiálních pump Magura HC3:
- průměr pístu 15mm pro brzdovou kapalinu DOT
- průměr pístu 12mm pro minerální hydraulickou spojkovou kapalinu

 
18 999,00 Kč 21 669,00 Kč
MG2100693
Objednejte do pátku, 13 hod. a zboží obdržíte v pondělí.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

849 936 kusů zboží skladem ihned k expedici, 54 984 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
29 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení