• 848 135 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

Kyoto (TECHNIKA - SILNICE)

Kyoto

Cena od:
do: Kč  
Kotouč brzdový nerezový (240/105/4D) - Honda FES125+SH125+Silver Wing 125 + FES150+SH150 + Foresight 250+Forza 250+Jazz 250 + Forza 300 + Peugeot SV250

Kotouč brzdový nerezový (240/105/4D) - Honda FES125+SH125+Silver Wing 125 + FES150+SH150 + Foresight 250+Forza 250+Jazz 250 + Forza 300 + Peugeot SV250

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking HO50FI
TRW MST453
Lucas MST453
RMS 225160350

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45351-KRJ-901
Honda 45351-KTF-891
Peugeot 755162

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro skútry:
Honda FES125 Pantheon / 98-07
Honda SH125 / 09-19
Honda 125 Silver Wing / 07-11
Honda FES150 Pantheon / 98-07
Honda SH150i / 09-19
Honda 250 Foresight / 01-07
Honda 250 Forza / 00-07
Honda 250 Jazz / 01-04
Honda 300 Forza / 14-21 zadní
Peugeot SV250 / 02-07

Skladem - Ihned expedujeme
1 295,00 Kč
K-HO50FI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (226/88/5D) - Kymco 125People One / 13-16 + 125People One E4 / 19 + Miler 4

Kotouč brzdový nerezový (226/88/5D) - Kymco 125People One / 13-16 + 125People One E4 / 19 + Miler 4

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:  
Brembo 68B407B2
Brembo 68.B407.B2
NG 1651
RMS 225162410

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kymco 00145246

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Skladem - Ihned expedujeme
1 325,00 Kč
K-KM90FI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (230/86/6D) - Yamaha DT125LC / 82-87+DT125R / 88-06+DTZ125 Tenere / 89-94+WR125 / 90-92 + YZ125+YZ250 / 86-89 + YZ360 / 89-93+WR500 / 92-93 + TT350 / 86-99 + TT600R / 84-92 + TM GS125 / 90-92

Kotouč brzdový nerezový (230/86/6D) - Yamaha DT125LC / 82-87+DT125R / 88-06+DTZ125 Tenere / 89-94+WR125 / 90-92 + YZ125+YZ250 / 86-89 + YZ360 / 89-93+WR500 / 92-93 + TT350 / 86-99 + TT600R / 84-92 + TM GS125 / 90-92

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
NG390
TRW/Lucas MST355

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3BN-2582T-00
Yamaha 3BN-2582T-01
Yamaha 3BN-2582T-00
Yamaha 3BN-2582T-01

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Yamaha DT125LC / 82-87
Yamaha DT125R / 88-06
Yamaha DTZ125 Tenere / 89-94
Yamaha WR125 / 90-92
Yamaha YZ125 / 88-89
Yamaha YZ250 / 88-89
Yamaha TT350 / 86-95
Yamaha YZ360 / 89-93
Yamaha WR500 / 92-93
Yamaha TT600R / 84-92
TM GS125 / 90-92

Skladem - Ihned expedujeme
1 399,00 Kč
K-YA06FI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (240/102/5D) - Piaggio Beverly 125 + Medley 125 + Beverly 300 + Beverly 350

Kotouč brzdový nerezový (240/102/5D) - Piaggio Beverly 125 + Medley 125 + Beverly 300 + Beverly 350

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:  
RMS 225162581

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Piaggio 7675782
Piaggio 667032

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Vhodné pro skútry:
Piaggio Beverly 125 RST / 10-15
Piaggio Medley 125 / 16-19
Piaggio Beverly 300 RST / 12-15
Piaggio Beverly 300 RST / 10-14
Piaggio Beverly 350 Sport Touring / 11-14

Skladem - Ihned expedujeme
1 399,00 Kč
K-PI90RI-SIF
Kotouč brzdový (220/105/4D) - kulatý desing CLASSIC - Honda CBR125+CBR250 + CBR600+CBR900+CBR1000 + VTR250+VTR1000 + CB250F+CB400+CB600F Hornet+CRF250+XR650L+NSS250+FES250+TRX400 + Triumph 600+650+675+955 Daytona+600 Speed Four+675+900+955+1050 Speed

Kotouč brzdový (220/105/4D) - kulatý desing CLASSIC - Honda CBR125+CBR250 + CBR600+CBR900+CBR1000 + VTR250+VTR1000 + CB250F+CB400+CB600F Hornet+CRF250+XR650L+NSS250+FES250+TRX400 + Triumph 600+650+675+955 Daytona+600 Speed Four+675+900+955+1050 Speed

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking HO09RI
Braking HO22RI
EBC MD6013D
Newfren DF5009A
NG 043
Ferodo FMD0090R
TRW MST245
Lucas MST245

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43351-KZ1-770
Honda 43351 KPC 641
Honda 43351 PKC 641
Honda 43251-MBZ-G01
Honda 43251KEA000
Honda 43251MBBD40
Honda 43251MBBD41
Honda 43251MCJ000
Honda 43251MV4000
Honda 43251-MEE-000
Triumph T2025200

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Honda CBR125R / 03-17
Honda Pantheon 125 / 98-06
Honda CB250F Hornet / 96-01
Honda CBR250R / 11-14
Honda CRF250L / 13-17
Honda CRF250L Rally
Honda FES250 / 98-05
Honda NSS250Forza / 00-04
Honda NSS250Jazz / 00-04
Honda VTR250 / 97-07
Honda CB400F / 89-91
Honda TRX400EX / 99-08
Honda CB600F Hornet / 98-06
Honda CB600S Hornet / 00-06
Honda CBR600F / 91-07
Honda CBR600RR / 03-07
Honda XR650L / 93-99
Honda CBR900RR Fireblade / 92-01
Honda CBR954RR Fireblade / 02-03
Honda CBR1000RR Fireblade / 06-17
Honda CB1400F / 89-91
Honda VTR1000SP1 / 00-01
Honda VTR1000SP2 / 02-06
Honda VTR1000 Firestorm
Honda VTR1000 Fire Storm
Triumph TT600 / 00-03
Triumph 600 SpeedFour / 03-05
Triumph 600 Daytona / 03-04
Triumph 650  Daytona / 05
Triumph 675 Daytona / 06-12
Triumph 675 StreetTriple / 07-12
Triumph 900 StreetTriple / 97-98
Triumph 955 Daytona / 97-06
Triumph 955 SpeedTriple / 99-04
Triumph 1050 SpeedTriple / 12

Skladem - Ihned expedujeme
1 449,00 Kč
K-HO09RI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (210/90/5D) - zubatý desing WAVE - Suzuki AN400 Burgman / 11-20 + LT500R Quadracer

Kotouč brzdový nerezový (210/90/5D) - zubatý desing WAVE - Suzuki AN400 Burgman / 11-20 + LT500R Quadracer

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking SZ42RID
Newfren DF4111 A
NG1118
Ferodo FMD0421
TRW MST381

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 69211-05H00

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Skladem - Ihned expedujeme
1 469,00 Kč
K-SZ42RI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (230/86/6D) - zubatý desing WAVE - Yamaha DT125LC / 82-87+DT125R / 88-06+DTZ125 Tenere / 89-94+WR125 / 90-92 + YZ125+YZ250 / 86-89 + YZ360 / 89-93+WR500 / 92-93 + TT350 / 86-99 + TT600R / 84-92 + TM GS125 / 90-92

Kotouč brzdový nerezový (230/86/6D) - zubatý desing WAVE - Yamaha DT125LC / 82-87+DT125R / 88-06+DTZ125 Tenere / 89-94+WR125 / 90-92 + YZ125+YZ250 / 86-89 + YZ360 / 89-93+WR500 / 92-93 + TT350 / 86-99 + TT600R / 84-92 + TM GS125 / 90-92

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
NG390
TRW/Lucas MST355

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3BN-2582T-00
Yamaha 3BN-2582T-01
Yamaha 3BN-2582T-00
Yamaha 3BN-2582T-01

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Yamaha DT125LC / 82-87
Yamaha DT125R / 88-06
Yamaha DTZ125 Tenere / 89-94
Yamaha WR125 / 90-92
Yamaha YZ125 / 88-89
Yamaha YZ250 / 88-89
Yamaha TT350 / 86-95
Yamaha YZ360 / 89-93
Yamaha WR500 / 92-93
Yamaha TT600R / 84-92
TM GS125 / 90-92

Skladem - Ihned expedujeme
1 469,00 Kč
K-YA06FI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (260/88/5D) - Kymco Agility50+Agility125+Agility150+Agility200 + People50+People125+People200+People250+People300

Kotouč brzdový nerezový (260/88/5D) - Kymco Agility50+Agility125+Agility150+Agility200 + People50+People125+People200+People250+People300

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:  
Braking RF8117
Braking RF8153S
Braking S38007
Braking DF4080 A
Ferodo FMD0323
NG 1093
RMS 225162210

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kymco 00145010


Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Vhodné pro skútry:
Přední
Kymco Agility50 4T / 08-
Kymco People S 50 / 05-08
Kymco Agility125 R16 / 08-19
Kymco People S 125 / 05-08
Kymco People GTI 125 / 10-11
Kymco Agility150 R16 / 08-19
Kymco Agility200 R16 / 09-17
Kymco People200 S / 05-15
Kymco People200 GT / 10-11
Kymco People250 LC / 03-06
Kymco People250 S / 06-10
Kymco People300 S / 08-10

zadní
Kymco People S DD / 07-08
Kymco People200 S / 05-15
Kymco People200 GT / 10-11
Kymco People250 LC / 03-06
Kymco People250 S / 06-10
Kymco People300 S / 08-10

Skladem - Ihned expedujeme
1 485,00 Kč
K-KM91FI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (220/86/6D) - Yamaha XT600+XT600E / 87-02 + XTZ600 Tenere / 87-98 + DT80LC

Kotouč brzdový nerezový (220/86/6D) - Yamaha XT600+XT600E / 87-02 + XTZ600 Tenere / 87-98 + DT80LC

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TW/Lucas MST349
Brembo 68B40742
TRW/Lucas MST349
Ferodo FMD0256
EBC MD6072D
Newfren DF5002 A
NG 059

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 2KF-25831-50


Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 499,00 Kč
K-YA02RI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (245/115/6D) -Yamaha YP250 Majesty / 96-07 + MBK Skyliner250 / 96-05

Kotouč brzdový nerezový (245/115/6D) -Yamaha YP250 Majesty / 96-07 + MBK Skyliner250 / 96-05

Brzdové kotouče z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 4HC-2582T-00-00

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 499,00 Kč
K-YA32FI-SIF
Kotouč brzdový (220/105/4D) - zubatý desing WAVE - Honda CBR125+CBR250 + CBR600+CBR900+CBR1000 + VTR250+VTR1000 + CB250F+CB400+CB600F Hornet+CRF250+XR650L+NSS250+FES250+TRX400 + Triumph 600+650+675+955 Daytona+600 Speed Four+675+900+955+1050 Speed Tr

Kotouč brzdový (220/105/4D) - zubatý desing WAVE - Honda CBR125+CBR250 + CBR600+CBR900+CBR1000 + VTR250+VTR1000 + CB250F+CB400+CB600F Hornet+CRF250+XR650L+NSS250+FES250+TRX400 + Triumph 600+650+675+955 Daytona+600 Speed Four+675+900+955+1050 Speed Tr

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking HO09RI
Braking HO22RI
EBC MD6013D
Newfren DF5009A
NG 043
Ferodo FMD0090R
TRW MST245
Lucas MST245

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43351-KZ1-770
Honda 43351 KPC 641
Honda 43351 PKC 641
Honda 43251-MBZ-G01
Honda 43251KEA000
Honda 43251MBBD40
Honda 43251MBBD41
Honda 43251MCJ000
Honda 43251MV4000
Honda 43251-MEE-000
Triumph T2025200

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Honda CBR125R / 03-17
Honda Pantheon 125 / 98-06
Honda CB250F Hornet / 96-01
Honda CBR250R / 11-14
Honda CRF250L / 13-17
Honda CRF250L Rally
Honda FES250 / 98-05
Honda NSS250Forza / 00-04
Honda NSS250Jazz / 00-04
Honda VTR250 / 97-07
Honda CB400F / 89-91
Honda TRX400EX / 99-08
Honda CB600F Hornet / 98-06
Honda CB600S Hornet / 00-06
Honda CBR600F / 91-07
Honda CBR600RR / 03-07
Honda XR650L / 93-99
Honda CBR900RR Fireblade / 92-01
Honda CBR954RR Fireblade / 02-03
Honda CBR1000RR Fireblade / 06-17
Honda CB1400F / 89-91
Honda VTR1000SP1 / 00-01
Honda VTR1000SP2 / 02-06
Honda VTR1000 Firestorm
Honda VTR1000 Fire Storm
Triumph TT600 / 00-03
Triumph 600 SpeedFour / 03-05
Triumph 600 Daytona / 03-04
Triumph 650  Daytona / 05
Triumph 675 Daytona / 06-12
Triumph 675 StreetTriple / 07-12
Triumph 900 StreetTriple / 97-98
Triumph 955 Daytona / 97-06
Triumph 955 SpeedTriple / 99-04
Triumph 1050 SpeedTriple / 12

Skladem - Ihned expedujeme
1 519,00 Kč
K-HO09RI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (220/100/3D) - Kawasaki Ninja 300 / 13-16 + Z300 / 15-16

Kotouč brzdový nerezový (220/100/3D) - Kawasaki Ninja 300 / 13-16 + Z300 / 15-16

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouč je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
NG 1752
NG 148

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-0591-11H

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 535,00 Kč
K-KW90RI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (245/115/6D) - Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-99

Kotouč brzdový nerezový (245/115/6D) - Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-99

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):


Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 549,00 Kč
K-YA03FI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (260/125/5D) - Gilera Nexus125-500  + Piaggio Beverly125-500+Carnaby125-300+X125EVO+X250EVO+X7125-300+X8125-250+X9180-500

Kotouč brzdový nerezový (260/125/5D) - Gilera Nexus125-500 + Piaggio Beverly125-500+Carnaby125-300+X125EVO+X250EVO+X7125-300+X8125-250+X9180-500

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking PI04FI

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
GIilera Nexus 125 / 08 -09            
GIilera Nexus 250 / 06-08        
GIilera Nexus 300 / 08 -11        
GIilera Nexus 500 / 04 -11              
Piaggio Beverly / 125 02-07        
Piaggio Beverly Tourer / 08-10    
Piaggio Carnaby 125 / 07-10    
Piaggio X125EVO / 07-16    
Piaggio X7 125 / 08-10        
Piaggio X8 125 / 04-06    
Piaggio X8 150Street / 06-08          
Piaggio X9 180 / 02-07    
Piaggio Beverly200 / 02-06
Piaggio Carnaby200 / 07-09
Piaggio X8 200 / 04-05    
Piaggio Beverly250 / 04-07
Piaggio Beverly250 Cruiser / 07-09
Piaggio Beverly250 Sport / 06-08    
Piaggio Beverly250 Tourer / 08-09    
Piaggio Carnaby250 / 08-09
Piaggio X250EVO / 07-16        
Piaggio X7 250 / 08-09    
Piaggio X8 250 / 05-08
Piaggio Beverly300 Tourer / 09-10        
Piaggio Carnaby Cruiser300 / 09-12
Piaggio X7 300EVO / 09-11
Piaggio Beverly400 / 06-07
Piaggio Beverly400 Tourer / 08-10    
Piaggio Beverly500 / 02-09        
Piaggio Beverly500 Cruiser / 07-12
Piaggio X9 500 / 01-07

Skladem - Ihned expedujeme
1 599,00 Kč
K-PI04FI-SIF
Kotouč brzdový nerezový (245/105/5D) -Yamaha FZ6N+FZ6S Fazer+MT03 660+FZ1 Fazer

Kotouč brzdový nerezový (245/105/5D) -Yamaha FZ6N+FZ6S Fazer+MT03 660+FZ1 Fazer

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST374
Brembo 68B40793
Ferodo FMD0405
Newfren DF5170F
NG784
Braking YA44RI

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 2D1-2582W-00

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZ6 600N / 04-08
Yamaha FZ6 600S Fazer / 04-08
Yamaha FZ6 Fazer S2 / 07-10
Yamaha MT03 660 / 06-11
Yamaha FZ1 1000S / 08-15
Yamaha FZ1 1000S Fazer / 06-115
Yamaha FZ1 1000SA Fazer ABS / 09-15

Skladem - Ihned expedujeme
1 669,00 Kč
K-YA44RI-SIWA
Kotouč brzdový nerezový (230/120/6D) - Kawasaki KLE500 / 91-07+KLR650 / 87-07

Kotouč brzdový nerezový (230/120/6D) - Kawasaki KLE500 / 91-07+KLR650 / 87-07

Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního nerezového materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6082D
EBC MD6082
MetallGear 20-087
Galfer DF157
Ferodo FMD0234R
NG 091

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-1238
Kawasaki 41080-0070-FB
Kawasaki 41080014511H

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Skladem - Ihned expedujeme
1 695,00 Kč
K-KW16RI-SIF

Počet nalezených produktů: 39

Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte zítra.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

848 135 kusů zboží skladem ihned k expedici, 55 050 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
29 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení