Obj. kód: | DF3638479 |
Vaše cena: |
599,00 Kč
495,04 Kč bez DPH 21 % |
Objednat: | |
Dostupnost: | Skladem - Ihned expedujeme |
Značka: | DRC |
Nákupem získáte: | 40 Kč do věrnostního programu |
Vyvažovací stojan určený pro použití v dílně i v garáži
- pevný svařený rám se širokou základní deskou pro dokonalou stabilitu a přesné vyvážení kola
- vhodný pro všechny typy kol a ráfků
- hlavní osa o průměru 12mm s konusovými nástavci, které je možno zaaretovat na jakoukoliv šířku náby
- konusové nástavce od průměru 12 do 30mm
- lze použít na ráfky o maximální velikosti ráfku 23"
Výška stojanu: 40cm
Rozměry základní desky: 40x18cm
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Enduro / Motard".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 25,5 cm
- pracovní výška = 34,5 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 150kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan DRC Box Style Racer Stand určený pro offroadové motocykly - motokros, enduro od japonské značky DRC
- motokrosový stojan pro servis motocyklu určený pro dospělé motocykly i juniorské motocykly
- hliníková konstrukce s nízkou hmotností kopíruje závodní stojany používané v profesionálních depech
- extremně nízká hmotnost v porovnání s ocelovými stojánky
- silná gumová horní deska maximálně snižuje nebezpečí sklouznutí motocyklu ze stojanu a zvyšuje stabilitu motocyklu v přesné poloze pro servisní úkony
- velmi kvalitně zpracovaný zvedací stojan z kvalitního materiálu a robustní konstrukcí pro dlouhou životnost
- boční panely pro nalepení polepů, reklamy, apod.
Výška stojanu 42cm umožňuje nadzvednutí obou kol motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Nosnost do 150 kg
Rozměry horního čtverce s gumou: 25 x 25 cm
Hmotnost stojanu: 3kg
Barva: stříbrná (hliníková)
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Stojan DRC Garage Stand určený pro offroadové motocykly - motokros, enduro od japonské značky DRC
- motokrosový stojan pro servis motocyklu určený pro dospělé motocykly i juniorské motocykly
- silná gumová horní deska maximálně snižuje nebezpečí sklouznutí motocyklu ze stojanu a zvyšuje stabilitu motocyklu v přesné poloze pro servisní úkony
Výška stojanu 42cm umožňuje nadzvednutí obou kol motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Nosnost do 150 kg
Rozměry horního čtverce s gumou: 25 x 25 cm
Barva: černá
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Stojánek DRC HC2 Lift Stand určený pro offroadové motocykly - motokros, enduro a supermoto od japonské značky DRC
- výškově nastavitelný stojan pod motocykl v rozmezí od 250 do 350 mm vhodný pro dospělé motocykly i juniorské motocykly
- jednoduché nožní ovládání pomocí hlavní vyztužené dvojité páky
- pro bezpečné spouštění je stojánek vybaven tlumičem (pracovním válcem)
- pro maximální bezpečnost má stojan 2 pojistky (pojistku proti nechtěnému uvolnění zvedací páky a pojistka výškové pozice zvedací desky)
- vrchní ocelová deska s profilovanou protiskluzovou gumou nepoškozuje rám a zabraňuje sklouznutí motocyklu ze stojánku
- velmi kvalitně zpracovaný zvedací stojan z kvalitního materiálu a robustní konstrukcí pro dlouhou životnost
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Stojan DRC HC2 Lift Stand je opravdu unikátní a velmi propracovaný - konstrukce je chráněna patentem PAT. 200520100979.6
Nosnost do 150 kg
Rozměry základny: 29x31 cm
Rozměry pogumované zvedací desky: 27,5 x 17 cm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Stojánek DRC HC2 Lift Stand určený pro offroadové motocykly - motokros, enduro a supermoto od japonské značky DRC
- výškově nastavitelný stojan pod motocykl v rozmezí od 250 do 350 mm vhodný pro dospělé motocykly i juniorské motocykly
- jednoduché nožní ovládání pomocí hlavní vyztužené dvojité páky
- pro bezpečné spouštění je stojánek vybaven tlumičem (pracovním válcem)
- pro maximální bezpečnost má stojan 2 pojistky (pojistku proti nechtěnému uvolnění zvedací páky a pojistka výškové pozice zvedací desky)
- vrchní ocelová deska s profilovanou protiskluzovou gumou nepoškozuje rám a zabraňuje sklouznutí motocyklu ze stojánku
- velmi kvalitně zpracovaný zvedací stojan z kvalitního materiálu a robustní konstrukcí pro dlouhou životnost
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Stojan DRC HC2 Lift Stand je opravdu unikátní a velmi propracovaný - konstrukce je chráněna patentem PAT. 200520100979.6
Nosnost do 150 kg
Rozměry základny: 29x31 cm
Rozměry pogumované zvedací desky: 27,5 x 17 cm
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro
možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Navíc vybaven poličkou pro odkládání spojovacího materiálu, nářadí, apod.
- základní výška = 29 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce s přídavnou stojnou pro zvedání a silnostěnné materiály zajišťují dobrou odolnost a životnost.
Nosnost = 140kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách (nejlépe je vždy motocykl při zvednání třeba přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Upozornění - páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k nejvyššímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci většinou na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl) ohýbá směrem dovnitř. Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, čímž se materiál "načne", a potom i při další správné manipulaci se opakovaný zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Motokrosový stojan pro zvedání motocyklu - varianta PROFI MX1A
- stojan je určený pro zvedání motokrosových motocyklů a závodních endur
- v pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.)
- gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku
- robustní kovová konstrukce ze silnostěnných čtvercových profilů zajišťuje opravdu vysokou odolnost a dlouhou životnost
- vrchní deska větších rozměrů je kovová se zesilujícím lemem pro opravdu dobrou stabilitu, když je motocykl zvednutý
- stojánek je vybaven silnou gumovou deskou, která je odolná proti olejům, apod.
- odkládací polička pro šrouby, nářadí a jiné drobné předměty
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Nosnost = 140kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u čepu zvedací páky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Motokros / Závodní enduro".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 30 cm
- pracovní výška = 41 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 120kg
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Transalp / Afrika / Supermoto".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 22 cm
- pracovní výška = 31,5 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 150kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojan pro zvedání motocyklu - varianta "Transalp / Afrika / Supermoto".
V pracovní poloze nadzvedne obě kola motocyklu nad zem pro možnost servisních činností (mazání řetězu, demontáž předního nebo zadního kola, apod.).
Gumová protiskuzová deska proti poškození rámu motocyklu a proti možnosti pádu motocyklu ze stojánku.
- základní výška = 22 cm
- pracovní výška = 31,5 cm
Robustní kovová konstrukce, zesilující křížová vazba a silnostěnné materiály zajišťují vysokou odolnost a dlouhou životnost.
Nosnost = 150kg.
Upozornění - není určeno pro manipulaci na šikmých nebo nerovných plochách a před zvedáním je motocykl na stojanu potřeba vystředit, aby došlo ke správnému rozložení hmotnosti (navíc je doporučeno vždy motocykl při zvednání nejlépe přizvedávat, neboť při přetížení dojde k deformaci zvedací páky).
Vyloučení práv z vadného plnění (Vyloučení záruky) - zvedací páka se v 99% případů deformuje v bodě montáže k tělu stojanu (u navařené trubičky), protože tam dochází k největšímu zatížení. Při přetížení a špatné manipulaci zejména na šikmých nebo nerovných plochách dojde k částečné a málokdy viditelné deformaci páky, neboť páka se ohýbá směrem dovnitř následkem velké síly snažící se nadzvednout břememo (motocykl). Stačí první špatná manipulace nebo přetížení, po kterém nemusí být deformace páky zřetelně viditelná, ale materiál se tzv. "načne". A potom i při další byť správné manipulaci se opakovaným zvednáním deformace zvětšuje a dojde k nevratnému poškození páky.
Toto poškození není způsobeno vadou materiálu nebo konstrukční vadou výrobku, ale jedná se o nesprávnou manipulaci a nesprávné používání výrobku, které není předmětem reklamace, ani není součástí záruky!!
Vždy postupujte dle návodu k obsluze, který je ke stojanu přiložen.
Stojánek pod zadní kolo motocyklu
- univerzální zvedák použití pro většinu motocyklů
- pro snadné postavení motocyklu při údržbě (mazání řetězu, apod.)
- zvedání pod kyvnou vidlici (není pro rolny)
- nastavitelná šířka nosných ramen
Stojánek pod zadní kolo motocyklu
- univerzální zvedák použití pro většinu motocyklů
- pro snadné postavení motocyklu při údržbě (mazání řetězu, apod.)
- zvedání pod kyvnou vidlici (není pro rolny)
- verze s dvojitými kolečky pro větší stabilitu
- pogumovaná protiskluzová rukojeť
- nastavitelná šířka rozpětí adaptérů
Stojánek pod zadní kolo motocyklu
- univerzální zvedák použití pro většinu motocyklů
- pro snadné postavení motocyklu při údržbě (mazání řetězu, apod.)
- zvedání pod kyvnou vidlici (není pro rolny)
- verze s kolečky
- nastavitelná šířka rozpětí adaptérů
Stojánek pod zadní kolo motocyklu
- univerzální zvedák použití pro většinu motocyklů
- pro snadné postavení motocyklu při údržbě (mazání řetězu, apod.)
- zvedání pod kyvnou vidlici (není pro rolny)
- nastavitelná šířka nosných ramen
- verze se středovou pákou (nastavitelná pozice středové páky)
Pracovní výška: 33 cm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |