Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!
- unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost
- kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí
- přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokanalé mazání jehlových ložisek a čepů
- ojniční sady PROX obsahují vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly a čepy s dokonalou tolerancí
- díky všem použitým technologiím a materiálům vysoké kvality na všechny kompomenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách
Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.
Rozměry:
- rozteč: 104,50mm
- horní kolo: průměr 18mm / šířka 18mm
- spodní kolo: průměr 42mm / šířka 21mm
- spodní čep: 34x60,80mm
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha B2W-11651-00
Yamaha 5TG-11681-01
Yamaha 5TG-11681-00
Yamaha 5BE-11681-00
Yamaha 5TA-11681-00
Yamaha 93310-63499
Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).
Ojniční sada PROX je dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Upozornění: při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi) a gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.