Stator zapalování se snímačem otáček klikového hřídele
- pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii (Magneto).
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
- 12V
- 16 cívek
Rozměry:
- vnější průměr = 97mm
- otvor průměr = 37mm
- výška = 22,5mm
Tento stator nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Yamaha 5DS-85510-00
Yamaha 5DS-H5510-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha Majesty 125 / 98-09
Yamaha Majesty 150
Yamaha Majesty 180
Yamaha Teo's Teos 125
Yamaha Teo's Teos 150
Yamaha Maxster 125
Yamaha Maxster 150
Benelli Velvet 125 / 99-2007
Benelli Velvet 150 / 99-2007
Italjet 125 Millenium / 00-02
Italjet 150 Millenium / 00-02
Italjet Jupiter 125
Italjet Jupiter 150
Malaguti Madison 125 / 99-05
Malaguti Madison 150 / 99-05
Malaguti F12 Max 125
MBK Skyliner 125 / 98-06
MBK Skyliner 150 / 00-07
MBK Skyliner 180 / 03-08
MBK Doodo 125
MBK Doodo 150
MBK Thunder 125
MBK Thunder 150
Vaše cena: |
1 399,00 Kč 1 156,20 Kč bez DPH 21 %
|
Objednat: |
|
Dostupnost: |
Skladem - Ihned expedujeme
|
Značka: |
S-Line |
Nákupem získáte: |
93 Kč do věrnostního programu |
Princip magnetoelektrického zapalování.
Při magnetoelektrickém zapalování se energie pro jiskru získává z otáčivého pohybu magnetu, proto nepotřebuje baterii.
Setrvačník s permanentními magnety (rotor) je přímo spojen s klikovým hřídelem, se kterým se otáčí. Na bloku motoru je připevněn stator s cívkami. Pohyb magnetů v blízkosti jádra cívky na nich indukuje napětí. Toto napětí způsobuje, že primárním vinutím protéká proud I. Tento proud způsobí, že v primárním vinutí se akumuluje elektromagnetická energie. Po přerušení proudu kontaktem vačky (snímače otáček) se v primární cívce magnetická energie rychle ztrácí a v sekundární cívce se indukuje vysoké napětí.
Dva typy magnetoelektrického zapalování
1. Vysoké napětí se sekundární cívky se přivádí přímo k zapalovací svíčce
2. V sekundární cívce se vytváří nižší napětí, to se přivádí na transformátor (indukční cívku), kde se vytváří vysoké napětí pro svíčku
Pro napájení dalších spotřebičů (např. žárovky) jsou na statoru umístěny další cívky určené pouze pro tyto spotřebiče.