Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Vaše cena: |
5 275,00 Kč 4 359,50 Kč bez DPH 21 %
|
Objednat: |
|
Doprava: |
ZDARMA
|
Dostupnost: |
Na dotaz
|
Značka: |
Wiseco |
Nákupem získáte: |
352 Kč do věrnostního programu |
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.