Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
!!!!PÍST BEZ KROUŽKŮ A ČEPU!!!!
- rozměr pístu = 78,00mm
- komprese = 14.4:1
- varianta pístu = kovaný
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Podle zákona 542/2020 Sb. o výrobcích s ukončenou životností je pov
zákon také povinnost uvádět viditelný recyklační příspěvek na daňových dokladech
náklady na zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Upozornění: díky vysokému profilu dezénu (dezén má vysoké špunty) je vhodná pro měkčí povrhy a pro písek! Není vhodná na tvrdý povrch a kamenité tratě, protože vlivem akcelerace může docházet k odlamování špuntů.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Sada osvětelní kol BikeIt DynaLite Illuminating Valve Caps
- montáž přímo na závit ventilku
- univerzální použití pro motocykly, skútry, čtyřkolky
- zvyšuje míru bezpečnosti během jízdy na motocyklu při snížené viditelnosti
- vybaveno snímaček pro stav vypnutí během standardního slunečního svitu
- dodáváno bez baterií AG10 (pouze svítidla)
Balení: sada 2ks (bez baterií)
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB4L-A patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 504.011.002
Napětí: 12 V
Kapacita: 4 Ah
Start. proud CCA/-18°C: 50 A
Rozměry: D120 x Š70 x V92 mm
Hmotnost: 1,85g
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
VARTA YB4L-A
VARTA 12N4-3B
EXIDE YB4L-A
EXIDE EB4L-A
YUASA YB4L-A
Možnost použití pro:
Aprilia Amico 50
Aprilia Habana 50
Aprilia Guliver 50
Aprilia Mojito 50
Aprilia MX125 Supermoto
Aprilia Rally 50
Aprilia Red Rose 50
Aprilia RS50 Extrema/Replica
Aprilia RS250
Aprilia RX50
Aprilia RX125
Aprilia Scarabeo 50
Aprilia Sonic 50
Aprilia SR50
Aprilia SX50
Aprilia SX125
Cagiva W8 125
Derbi Atlanti 50
Derbi Boulevard 50
Derbi Fenix 50
Derbi GP1 50
Derbi Hunter 50
Derbi Predator 50
Derbi Senda 50
Derbi Vamos 50
Gilera Runner 50
Gilera Stalker 50
Honda NH50 Lead
Husqvarna WRS50
Italjet Dragster 50
Italjet Formula 50
Italjet Torpedo 50
Italjet Velocifero 50
Kawasaki KMX125
Kawasaki KR-1 250
KTM Ark 50
KTM Go 50
Malaguti Centro 50
Malaguti Crosser 50
Malaguti Jetline 50
Malaguti F12 50 Phantom
Malaguti F15 50 Firefox
Peugeot Buxy 50
Peugeot Elyseo 50
Peugeot Elystar 50
Peugeot Jet Force 50
Peugeot Looxor 50
Peugeot Ludix 50
Peugeot Speedake 50
Peugeot Speedfight 1
Peugeot Speedfight 2
Peugeot Speedfight 3
Peugeot Speedfight 4
Peugeot TKR 50
Peugeot Trekker 50
Peugeot Vivacity 50
Peugeot Vivacity 2
Peugeot Vivacity 3
Peugeot Zenith
Piaggio Fly 50
Piaggio Free 50
Piaggio Liberty 50
Piaggio NRG MC2, MC3
Piaggio Sfera 50
Piaggio Typhoon 50
Piaggio Zip 50
Suzuki DR125S
Suzuki DR250S
Suzuki RG125 Gamma
Suzuki TS250X
Vespa ET2 50
Vespa LX50
Vespa Primavera 50
Vespa Sprint 50
Yamaha CW 50
Yamaha DT 50
Yamaha EW 50
Yamaha Aerox 50
Yamaha Why 50
Yamaha Neos 50
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB9-LB patří do řady DRY - (suchý) klasický deskový akumulátor bez náplně.
Napětí: 12 V
Kapacita: 9 Ah
Start. proud CCA/-18°C: 95 A
Rozměry: D135 x Š75 x V139 mm
Hmotnost: 2,98 kg
Typ: klasická olověná bez elektrolytu
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Neobsahuje : koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
EXIDE 12N9-3B
4RIDE 12N93B
YUASA YB9L-B
VARTA YB9LB
Možnost použití pro:
Benelli 125 Scooter
Derbi 125 Boulevard
Derbi 150 Boulevard
Honda CMX250C Rebel
Hyosung GA125 Cruise
Kawasaki EL250 Eliminator
Kawasaki GPZ305
Kawasaki ZZR250
Kawasaki KH500-A
MZ 660 Scorpion
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie 12N5,5A-3B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 506.012.004
Napětí: 12 V
Kapacita: 5,5 Ah
Start. proud CCA/-18°C: 55 A
Rozměry: D105 x Š91 x V115 mm
Hmotnost: 2,11 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
VARTA 12N5,5A-3B
EXIDE 12N5.5A3B
YUASA 12N5.5A-3B
BOSCH 506012004
Možnost použití pro:
Royal Enfield Bullet 500
Yamaha RD125
Yamaha RD250
Yamaha RD350
Yamaha RD400
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB12AL-A2 patří do řady DRY - (suchý) klasický deskový akumulátor bez náplně.
Napětí: 12 V
Kapacita: 12 Ah
Nabíjecí proud: 1,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 150 A
Rozměry: D134 x Š81 x V160 mm
Hmotnost: 4,06kg
Typ: klasická olověná bez elektrolytu
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Neobsahuje : koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB12AL-A2
4RIDE CB12AL-A2
EXIDE YB12AL-A2
VARTA 512013
Možnost použití pro:
Aprilia Atlantic 125 / 03-12
Aprilia Atlantic 200 (Rama) / 04
Aprilia Atlantic 250 / 04-05
Aprilia Leonardo 125 / 96-01
Aprilia Leonardo 250 / 99-01
Aprilia Leonardo 300 / 05-06
Aprilia Pegaso 650 / 93-02
Aprilia Pegaso 650ie / 01-04
Aprilia Scarabeo 125 / 99-04
BMW F650 / 93-99
BMW F650GS / 99-08,12
BMW F650GS ABS / 00-08
BMW G650GS ABS / 08-16
Honda CB450N / 85
Honda CB1100R / 83
Honda CBX650E / 83-84
Kawasaki EN500 Vulcan / 96-09
Kawasaki ZXR500 Stinger / 90
Malaguti Madison 400 / 02-06
Yamaha FZ600 / 86-88
Yamaha FZR600 / 89-99
Yamaha FZR600H Genesis / 89-93
Yamaha XT600Z Tenere / 86-91
Yamaha XV535 Virago / 89-03
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Univerzální kryt koncovky výfuku od japonské značky ZETA
- materiál: tělo-eloxovaný hliník (tloušťka 2mm) / klema-nerezová ocel
- tepelná ochrana před tlumičem výfuku
- chrání cestovní tašku a cestující
- zabraňuje spálení cestovní tašky vlivem tepla z tlumiče nebo popálení při náhodném kontaktu
- chrání tlumič před poškrábáním a nárazy při pádu
- kompatibilní s kulatými tlumiči o průměru 80 mm až 140 mm
- součástí balení je nerezový hadicový pásek z nerezové oceli a silikonový pásek
- silikonový pásek slouží k zabránění poškrábání těla tlumiče
- k dispozici je možnost rozšíření rozsahu ochrany do strany (ZE522919)
- rozměry: délka 70 mm x šířka 140 mm x výška 28 mm
- hmotnost: tělo 116 g (pouze chránič 80 g)
Sada obsahuje kompletní montážní materiál, který je potřeba k rychlé a snadné instalaci
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány jak hobby jezdci, tak i profesionálními závodníky nejvyšší světové úrovně kvůli jejich vysoké kvalitě a závodnímu provedení.
Kompletní vodítko řetězu od japonské značky ZETA
- skládá se z držáku do něž se instaluje vyměnitelné tělo - tento komplet nahrazuje hliníkový držák s vložkou
- tělo vodítka vyrobeno z odolného TPU materiálu pro velmi dlouhou životnost
- tělo vodítka disponuje 3D designem pro snížení vstupu nečistot do vodítka, což výrazně omezuje opotřebování řetězu
- upravena rovněž spodní část těla vodítka pro minimální styčnou plochu pro případný kontakt s povrchem
- TPU materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a nárazu
- držák vyroben k kvalitního duralového materiálu na moderních CNC obráběcích strojích s vysokou přesností
- povrchová úprava Anodizing (kvalitní elox)
- vyvinuté a zdokonalené pro použití v terénu
- upravená a zdokonalená konstrukce a provedení zvyšuje účinnost vedení řetězu
- dodáváno v sadě včetně příslušného montážního materiálu
- tělo vodítka lze objednat samostatně bez nutnosti nákupu kompletního vodítka (obj. kód ZE821900)
Tato speciálně vyvinutá vodítka se skládají ze 2 součástí, které se do sebe vzájemně pasují, a díky tomu není nutné demontovat z motocyklu řetěz, což v případě napevno nýtovaných řetězů umožňuje nepoškozovat jejich celistvost.
Nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha BHR-22128-00-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF250 / 24-25
Yamaha YZF450 / 23-25
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Kompletní vodítko řetězu od japonské značky ZETA
- skládá se z držáku do něž se instaluje vyměnitelné tělo - tento komplet nahrazuje hliníkový držák s vložkou
- tělo vodítka vyrobeno z odolného TPU materiálu pro velmi dlouhou životnost
- tělo vodítka disponuje 3D designem pro snížení vstupu nečistot do vodítka, což výrazně omezuje opotřebování řetězu
- upravena rovněž spodní část těla vodítka pro minimální styčnou plochu pro případný kontakt s povrchem
- TPU materiál disponuje vysokou odolností proti opotřebení a nárazu
- držák vyroben k kvalitního duralového materiálu na moderních CNC obráběcích strojích s vysokou přesností
- povrchová úprava Anodizing (kvalitní elox)
- vyvinuté a zdokonalené pro použití v terénu
- upravená a zdokonalená konstrukce a provedení zvyšuje účinnost vedení řetězu
- dodáváno v sadě včetně příslušného montážního materiálu
- tělo vodítka lze objednat samostatně bez nutnosti nákupu kompletního vodítka (obj. kód ZE821900)
Tato speciálně vyvinutá vodítka se skládají ze 2 součástí, které se do sebe vzájemně pasují, a díky tomu není nutné demontovat z motocyklu řetěz, což v případě napevno nýtovaných řetězů umožňuje nepoškozovat jejich celistvost.
Nahrazuje originální díl OEM:
KTM A46004070000
Husqvarna A46004070000
Gas-Gas A46004070000
Vhodné pro motocykly:
KTM 125SX / 23-24
KTM 150SX / 23-24
KTM 250SX / 23-24
KTM 250SXF / 23-24
KTM 350SXF / 23-24
KTM 450SXF / 23-24
KTM 150EXC / 24
KTM 250EXC / 24
KTM 300EXC / 24
KTM 250EXCF / 24
KTM 350EXCF / 24
KTM 450EXCF / 24
KTM 500EXCF / 24
Husqvarna TC125 / 23-24
Husqvarna TC250 / 23-24
Husqvarna FC250 / 23-24
Husqvarna FC350 / 23-24
Husqvarna FC450 / 23-24
Husqvarna TE150 / 24
Husqvarna TE250 / 24
Husqvarna TE300 / 24
Husqvarna TX300 / 23-24
Husqvarna FX350 / 23-24
Husqvarna FX450 / 23-24
Gas-Gas MC125 / 24
Gas-Gas MC250 / 24
Gas-Gas MCF250 / 24
Gas-Gas MCF350 / 24
Gas-Gas MCF450 / 24
Gas-Gas EC250 / 24
Gas-Gas EC300 / 24
Gas-Gas ECF250 / 24
Gas-Gas ECF350 / 24
Gas-Gas ECF450 / 24
Gas-Gas EX250 / 24
Gas-Gas EX300 / 24
Gas-Gas EXF250 / 24
Gas-Gas EXF350 / 24
Gas-Gas EXF450 / 24
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Hadice chladiče v tuningovém provedení od japonské značky DRC pro zvýraznění designu motocyklu, ale i pro vyšší odolnost a účinnost chladícího systému.
Tyto vysoce kvalitní závodní hadice jsou vyrobené pomocí "Multilayered Proof Technology" z vrstveného silikonového materiálu s extrémně hladkým vnitřním povrchem pro zvýšení rychlosti průtoku chladící kapaliny a zlepšení chlazení i v extrémních závodních podmínkách.
Použitý silikonový materiál a vícevrstvá konstrukce vyztužená síťovou tkaninou zaručuje vyšší tepelnou odolnost, zvýšenou odolnost proti tlaku a delší životnost.
Široký sortiment pro off-roadové motocykly (motokros, enduro).
Balení obsahuje určený počet kusů hadic pro daný model a rok výroby motocyklu.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Putoline Medium Mineral Fork Oil je minerální vidlicový olej SAE 10 pro běžné silniční použití.
Výrobek je vhodný pro skútry a mopedy s konvenční nebo obrácenou přední vidlicí.
Základní vlastnosti oleje Putoline Medium Fork Oil SAE 10W:
- hustota = 0,869 kg/l
- index viskozity = 102
- bod vznícení = 205 °C
- bod tuhnutí = -30 °C
Objem: 15 litrů
Putoline 74625
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku