Oprav. sada uchycení zadního tlumiče horní nebo spodní obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle rozměrů OEM z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - jehlové ložisko s vnitřním pouzdrem nebo kloubové ložisko, příložky/rozpěrky a těsnění (gufera) - kontrola obsahu viz. fotografie!
Upozornění: Kloubové výklopné ložisko v této sadě má vnější kroužek naprasklý z výroby. Nejedná se o výrobní vadu, ale o důsledek technologického postupu, kdy vnější plášť výklopného ložiska je záměrně narušen tlakem, aby došlo k jeho prasknutí z důvodu odstranění pnutí.
Při montáži kloubového ložiska do oka zadního tlumiče je vnější kroužek nalisováním stlačen a ložisko je poté plně funkční.
Vaše cena: |
705,00 Kč 582,64 Kč bez DPH 21 %
|
Objednat: |
|
Dostupnost: |
Skladem - Ihned expedujeme
|
Značka: |
MTZ |
Nákupem získáte: |
47 Kč do věrnostního programu |
Oprav. sada uchycení zadního tlumiče horní nebo spodní obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle rozměrů OEM z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - jehlové ložisko s vnitřním pouzdrem nebo kloubové ložisko, příložky/rozpěrky a těsnění (gufera) - kontrola obsahu viz. fotografie!
Upozornění: Kloubové výklopné ložisko v této sadě má vnější kroužek naprasklý z výroby. Nejedná se o výrobní vadu, ale o důsledek technologického postupu, kdy vnější plášť výklopného ložiska je záměrně narušen tlakem, aby došlo k jeho prasknutí z důvodu odstranění pnutí.
Při montáži kloubového ložiska do oka zadního tlumiče je vnější kroužek nalisováním stlačen a ložisko je poté plně funkční.