Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
!!!!PÍST BEZ KROUŽKŮ A ČEPU!!!!
- rozměr pístu = 78,00mm
- komprese = 14.4:1
- varianta pístu = kovaný
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Podle zákona 542/2020 Sb. o výrobcích s ukončenou životností je pov
zákon také povinnost uvádět viditelný recyklační příspěvek na daňových dokladech
náklady na zpětný odběr, zpracování, využití a odstranění
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Upozornění: díky vysokému profilu dezénu (dezén má vysoké špunty) je vhodná pro měkčí povrhy a pro písek! Není vhodná na tvrdý povrch a kamenité tratě, protože vlivem akcelerace může docházet k odlamování špuntů.
Pneumatiky MTZ jsou určeny pro offroadové použití.
Jedná se o pneumatiky s velmi dobrým poměrem cena/výkon pro hobby jezdce (Enduro a MX).
Dezén pneumatiky nabízí velmi dobrou trakci a oporu při jízdě.
Pneumatika je vyrobena z gumové směsi a tvrdších příměsí pro prodloužení životnosti a snížení opotřebení.
NEHOMOLOGOVÁNO.
Instrukce pro montáž a demontáž = Ujistěte se, že ráfek, pneumatika a duše jsou kompatibilní. Zkontrolujte, zda je pneumatika pro motocykl vhodná - používejte pouze ráfky a pneumatiky doporučené, případně schválené výrobcem motocyklu. Montáž a demontáž pneumatik může být nebezpečná a měla by být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným personálem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávné dodržení těchto postupů může znamenat chybné nasazení pneumatiky na ráfek a následně způsobit destrukci pneumatiky s explozivní silou, která může znamenat vážné zranění nebo smrt. Nikdy nezkoušejte demontovat patky nahuštěné pneumatiky. Zkontrolujte před demontáží, za je pneumatika kompletně bez vzduchu. Nikdy nepoužívejte nářadí, které může poškodit ráfek nebo patky pláště.
Magnetický vypouštěcí šroub od francouzského výrobce Scar
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralového materiálu 7075 T6
- vrtaná hlava pro zajištění drátu
- snadná instalace za originální šroub
- povrchová úprava elox proti korozi
Všechny díly jsou plnohodnotnou náhradou za originální díly (OEM Replacement).
Většina dílů je však upravena vzhledem k určení pro závodní použití (snížení hmotnosti, zvětšení objemu, jiný rozměr montážního klíče, apod.).
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Tuninové náhradní díly od francouzského výrobce Scar
- vyrobeno z vysoce kvalitního duralového materiálu
- povrchová úprava elox
Nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 90340-27009-00
Yamaha 90340-14021-00
Všechny díly jsou plnohodnotnou náhradou za originální díly (OEM Replacement).
Většina dílů je však upravena vzhledem k určení pro závodní použití (snížení hmotnosti, zvětšení objemu, jiný rozměr montážního klíče, apod.).
Francouzská značka SCAR se specializuje na hliníkové náhradní díly a doplňky pro motocykly. V minulosti vyráběla a vyvíjela brýle krku řízení pro některé z největších společností na motocyklovém trhu a dodáva do prvovýroby těchto značek.
V současnosti jsou hlavní produkty značky Scar hliníkové stupačky, řidítka, sklopné páčky, řadičky a brýle krku řízení. Díky neustálemu vývoji a inovacím se produkty značky Scar řadí ke značkám nejvyšší světové úrovně a poskytují vysoký výkon, snížení váhy motocyklu a adekvátní životnost v náročných závodních podmínkách.
Jezdci, kteří používají nebo používali jsou: Ken Roczen, Christophe Pourcel, Sebastien Pourcel, Max Anstie, Arnaud Tonus, Christophe Charlier, Florent Richier, Gregory Aranda, Loic Larrieu, David Vuillemin, Stéphane Peterhansel, Jean Michel Bayle, Avo Leok, Jiří Čepelák, Valentin Teillet, Remi Bizouard, Livia Lancelot, Jason Clermont, Jeremy Tarroux, Thomas Chareyre, Adrien Chareyre a další...
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Oprav. sada do náboje předního nebo zadního kola od značky ALL BALLS obsahuje všechnypotřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Sada obsahuje premiová vysokorychlostní ložiska zakrytá z obou stran proti vniknutí vody a nečistot, která jsou navíc ošetřena vazelínou Chevron SRI-2 vysoce odolnou proti korozi, oxidaci a teplotě (-29°C - 175°C). A kvalitní gufera s dvojitým těsnícím břitem (typ TC), která zabezpečují optimální utěsnění náboje.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - ložiska, gufera a případně i distanční podložky.
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
Osvědčený netěsněný řetěz 428 cross v sortimentu ČZ, který je stále vyráběn pro velký zájem zákazníků (v tuzemsku i v zahraničí). Určen pro hobby i závodní použití (zejména offroad).
PRODEJ V METRÁŽI po jednotlivých článcích nebo celou roli (celá role = 790článků).
(prodej po jednotlivých článcích jen v sudém počtu článků)
K řetězu z role není automaticky dodáván spojovací článek - nutno objednat samostatně!!
Typové označení: 428 CROSS (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 HD (pevnost 23,4 kN)
RK 428 HSB (pevnost 23,0 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná se o zboží, které je upraveno podle přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť se dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Nápověda: pro ověření správné délky berte v úvahu, že řetěz v délce 100 článků měří 127cm!!
Motocyklový řetěz 520 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití. vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Určený pro motocykly o objemu do 450 ccm.
Řetěz je vhodný pro silniční a terénní motocykly.
PRODEJ V METRÁŽI po jednotlivých článcích nebo celou roli (celá role = 1920článků)
(prodej po jednotlivých článcích jen v sudém počtu článků)
K řetězu z role není automaticky dodáván spojovací článek - nutno objednat samostatně!!
Typové označení: 520H (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: Střední typ (pro hobby)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 33,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 520 NZ (pevnost 35,8 kN)
ČZ 520 H (pevnost 36,8 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů. Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance, MXGP, ISDE, AMA Supercross, atd. Mezi jezdci používajícími řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná se o zboží, které je upraveno podle přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť se dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Nápověda: pro ověření správné délky berte v úvahu, že řetěz v délce 100 článků měří 159cm!!
Pojistka válcová skleněná (kazetová pojistka)
- ideální pro zajištění ochrany zařízení nebo vnitřních obvodů před zkraty a nadproudem
- univerzální použití pro jištění elektrických obvodů vozidel a motocyklů staršího data výroby a všude tam, kde je stroj osazen příslušnou pojistkovou skříní (kazetou)
- jedná se o záměrně slabší součásti, které při průchodu příliš velkého proudu prasknou
- skleněné pojistky (se skleněným tělesem) jsou použité v automobilech, domácnosti i průmyslu
Maximální jištění (jmenovitý proud): 10A
Délka: 26mm
Průměr pojistky: 6,3mm
Materiál tělesa: sklo
Pojistka válcová skleněná (kazetová pojistka)
- ideální pro zajištění ochrany zařízení nebo vnitřních obvodů před zkraty a nadproudem
- univerzální použití pro jištění elektrických obvodů vozidel a motocyklů staršího data výroby a všude tam, kde je stroj osazen příslušnou pojistkovou skříní (kazetou)
- jedná se o záměrně slabší součásti, které při průchodu příliš velkého proudu prasknou
- skleněné pojistky (se skleněným tělesem) jsou použité v automobilech, domácnosti i průmyslu
Maximální jištění (jmenovitý proud): 7A
Délka: 26mm
Průměr pojistky: 6,3mm
Materiál tělesa: sklo
Válcová skleněná pojistka
Univerzální použití pro jištění elektrických obvodů vodzidel a motocyklů staršího data výroby a všude tam, kde je stroj osazen příslušnou pojistkovou skříní
Maximální jištění: 25A
rozměry (délka): 30 mm
Rozvodový řetěz od japonského výrobce MORSE (Borg Warner Morse TEC), který je významným dodavatelem do prvovýroby automobilového průmyslu a rovněž do prvovýrob všech hlavních výrobců motocyklů s největším tržním podílem.
Řetězy Morse dokonale splňují požadavky výrobců čtyřtaktních motorů motocyklů - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
- jedná se lehké, kompaktní zubové řetězy s nízkým hlukem schopné přenášet energii při určité rychlosti otáčení vyšší než 12000 otáček za minutu
- nabízí vynikající odolnost proti opotřebení a únavě
- zaručují minimální ztrátu energie a plynulejší přenos energie díky precizní přesnosti
- disponují nízkou hmotností a minimálním prodloužením řetězu i v těžkých pracovních podmínkách
- jsou použity jako rozvodové řetězy nebo řetězy pohonu primáru, olejového čerpadla, protizávaží, cam-to-cam, apod.
Označení MORSE = 82RH2010
Označení D.I.D = SCA409
CENA UVEDENA ZA 1 ČLÁNEK (DODÁVÁNO V JAKÉKOLIV DÉLCE - maximálně však 787článků) - při objednávce nutno zadat požadovanou délku řetězu v článcích (počítají se vnitřní i vnější články nebo počet čepů).
K řetězu z role není automaticky dodáván spojovací článek - nutno objednat samostatně!!
Upozornění: Řetěz z role je zboží, které nelze vrátit ani při objednání přes internet, protože se jedná se o zboží, které je upraveno podle přání kupujícího!
U tohoto zboží tedy právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu v zákonné lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku zaniká, neboť se dodávkou je zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku