Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR750FH,FJ Super Aero (Japan)
Honda VF700F Interceptor (USA) / 84-85
Honda CB750SC Night Hawk / 82
Honda CB750F,C,K
Honda CB750F-B (4 Speed)
Honda CB750F-A,B,C,D, (5 Speed) / 80-82
Honda CB750 CB (Germany) / 80-81
Honda CB750SC (USA) / 82-83
Honda CB750CA,CB,CDB Custom (Japan)
Honda CB750C,F,K (USA) / 80-82
Honda CB750 Custom (Francie)
Honda CBX750FE,FG,F2G RC17 / 84-86
Honda VFR700F Interceptor (USA) / 86-88
Honda VFR750F Interceptor (USA) / 86
Honda VF750FD,FE,FF V45 Interceptor / 83-85
Honda VFR800F1 2-9,A,B,C,D Interceptor VTEC / 02-13
Honda VFR800X-B,C,D,E,F,Crossrunner / 11-14
Honda VFR800F1 / 98-01
Honda CB900F,F2-A,B,C,D / 79-84
Honda CB900 Bol d 'Or / 79-82
Honda CB1000FP,FR,FS,FT,FV,FW BIG1 / 93-98
Honda CBR1000FH,FJ Hurricane / 87-95
Honda CBR1000FT,FV,FW,FX,FY / 96-00
Honda VF1000FE Interceptor / 84
Honda VF1000FF,F2F / 84-85
Honda VF1000RE,RF,RG / 84-86
Honda VF1000RF,RG (USA) / 85-86
Honda CB1100R / 81-83
Honda CB1100F / 83
Honda CB1100SF X-11 / 00-03
Honda CBR1100XX-V,W,X,Y,1,2,3,4,5,6,7 Blackbird / 97-07
Honda CB1100A / 13-15
Honda CBX-4 / 97-99
Honda CB1300F / 03-09
Honda CB1300S / 06-13
Honda CB1300 Super Four (Japan) / 03-13
Honda CB1300SB (Japan) / 05-13
Honda CB1300ST (Japan) / 09-13
Vaše cena: |
495,00 Kč 409,09 Kč bez DPH 21 %
Doporučená cena: 625,00 Kč
|
Objednat: |
|
Dostupnost: |
Skladem - Ihned expedujeme
|
Značka: |
Esjot |
Nákupem získáte: |
33 Kč do věrnostního programu |
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR750FH,FJ Super Aero (Japan)
Honda VF700F Interceptor (USA) / 84-85
Honda CB750SC Night Hawk / 82
Honda CB750F,C,K
Honda CB750F-B (4 Speed)
Honda CB750F-A,B,C,D, (5 Speed) / 80-82
Honda CB750 CB (Germany) / 80-81
Honda CB750SC (USA) / 82-83
Honda CB750CA,CB,CDB Custom (Japan)
Honda CB750C,F,K (USA) / 80-82
Honda CB750 Custom (Francie)
Honda CBX750FE,FG,F2G RC17 / 84-86
Honda VFR700F Interceptor (USA) / 86-88
Honda VFR750F Interceptor (USA) / 86
Honda VF750FD,FE,FF V45 Interceptor / 83-85
Honda VFR800F1 2-9,A,B,C,D Interceptor VTEC / 02-13
Honda VFR800X-B,C,D,E,F,Crossrunner / 11-14
Honda VFR800F1 / 98-01
Honda CB900F,F2-A,B,C,D / 79-84
Honda CB900 Bol d 'Or / 79-82
Honda CB1000FP,FR,FS,FT,FV,FW BIG1 / 93-98
Honda CBR1000FH,FJ Hurricane / 87-95
Honda CBR1000FT,FV,FW,FX,FY / 96-00
Honda VF1000FE Interceptor / 84
Honda VF1000FF,F2F / 84-85
Honda VF1000RE,RF,RG / 84-86
Honda VF1000RF,RG (USA) / 85-86
Honda CB1100R / 81-83
Honda CB1100F / 83
Honda CB1100SF X-11 / 00-03
Honda CBR1100XX-V,W,X,Y,1,2,3,4,5,6,7 Blackbird / 97-07
Honda CB1100A / 13-15
Honda CBX-4 / 97-99
Honda CB1300F / 03-09
Honda CB1300S / 06-13
Honda CB1300 Super Four (Japan) / 03-13
Honda CB1300SB (Japan) / 05-13
Honda CB1300ST (Japan) / 09-13