Brzdové kotouče z kvalitního materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- odlehčený design umožňuje rychlejší chlazení pro zajištění konstatní výkonnosti brzdového systému
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro Harley Davidson a další světové značky
- nefunkční povrch (z boční strany) vybaven tepelně odolnou barevnou povrchovou úpravou pro nejlepší odolnost proti nečistotám a případné oxidaci
- sortiment brzdových kotoučů MTZ zahrnuje všechny hlavní značky offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Beta, Husqvarna, Gas-Gas, TM, Husaberg, Sherco, AJP
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Newfren DF5005A
Brembo 68B40780
Braking HO05RI
Braking RF8505
Ferodo FMD0009R
NG 209
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43251-K04-F01
Cagiva 80006281
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Buell 1200 / 94-97
Buell M2 1200 / 98-02
Buell S1 1200 / 98-02
Buell S1 1200 / 98-02
Buell S3 1200 / 98-02
Buell X1 1200 / 99-02
Cagiva Elefant750 / 94-95
Cagiva Elefant900 / 90-96
Cagiva GranCanyon900 / 99-04
Cagiva Navigator1000 / 00-05
Honda Forza125 / 15-19
Honda Nes125 / 09
Honda SH125 / 09-19
Honda Nes150 / 09
Honda SH150i / 09-19
Honda SH150Sport / 09-11
Honda CB250 / 93-05
Honda Forza250 / 05-08
Honda Forza300 / 14-19
Honda SH300 / 15-19
Honda CB400 / 92-98
Honda CB500 / 97-03
Honda CB500S / 98-02
Honda XL600V Transalp / 91-99
Honda XL650V Transalp / 00-07
Honda XRV650 AfricaTwin / 88-90
Honda XL700V Transalp / 08-11
Honda CB750Seventy Fifty / 92-02
Honda CB900F Hornet / 02-06
Obj. kód: |
K-HO05RI-VYP |
Vaše cena: |
1 099,00 Kč 908,26 Kč bez DPH 21 %
|
Objednat: |
|
Dostupnost: |
Skladem - Ihned expedujeme
|
Značka: |
S-Line |
Nákupem získáte: |
73 Kč do věrnostního programu |
Brzdové kotouče z kvalitního materiálu určené pro offroadové motocykly (motokros, enduro) a čtyřkolky
- přední a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- odlehčený design umožňuje rychlejší chlazení pro zajištění konstatní výkonnosti brzdového systému
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro Harley Davidson a další světové značky
- nefunkční povrch (z boční strany) vybaven tepelně odolnou barevnou povrchovou úpravou pro nejlepší odolnost proti nečistotám a případné oxidaci
- sortiment brzdových kotoučů MTZ zahrnuje všechny hlavní značky offroadových motocyklů (motokros, enduro) a čtyřkolek - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Beta, Husqvarna, Gas-Gas, TM, Husaberg, Sherco, AJP
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Newfren DF5005A
Brembo 68B40780
Braking HO05RI
Braking RF8505
Ferodo FMD0009R
NG 209
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43251-K04-F01
Cagiva 80006281
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Buell 1200 / 94-97
Buell M2 1200 / 98-02
Buell S1 1200 / 98-02
Buell S1 1200 / 98-02
Buell S3 1200 / 98-02
Buell X1 1200 / 99-02
Cagiva Elefant750 / 94-95
Cagiva Elefant900 / 90-96
Cagiva GranCanyon900 / 99-04
Cagiva Navigator1000 / 00-05
Honda Forza125 / 15-19
Honda Nes125 / 09
Honda SH125 / 09-19
Honda Nes150 / 09
Honda SH150i / 09-19
Honda SH150Sport / 09-11
Honda CB250 / 93-05
Honda Forza250 / 05-08
Honda Forza300 / 14-19
Honda SH300 / 15-19
Honda CB400 / 92-98
Honda CB500 / 97-03
Honda CB500S / 98-02
Honda XL600V Transalp / 91-99
Honda XL650V Transalp / 00-07
Honda XRV650 AfricaTwin / 88-90
Honda XL700V Transalp / 08-11
Honda CB750Seventy Fifty / 92-02
Honda CB900F Hornet / 02-06