• 866 901 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

Baterie

Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20CH-BS (12V-18Ah)
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20CH-BS (12V-18Ah)

Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Baterie YTX20CH-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 518.908.027

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         18 Ah
Nabíjecí proud:               1,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 280 A
Rozměry:                        D150 x Š87 x V161 mm
Hmotnost:                       5,25 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem
Pólování:                         pól + vlevo
Odvětrání:                       uzavřené

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX20CH-BS-C
YUASA YTX20CH-BS
BANNER YTX20CH-BS
EXIDE YTX20CH-BS
FIAMM FTX20CH-BS
MOTOBATT MBTX16U
VARTA 518.908.027

Možnost použití pro:
Honda XL1000V Varadero / 03-11
Honda XL1000V Varadero ABS / 03-11
Kawasaki VN2000 Vulcan / 04-09
Kawasaki ZR 1100 Zephyr / 92-97
Suzuki GSX750R / 04-09
Suzuki VLR1800R Intruder / 08-12
Suzuki VZR1800M Intruder / 06-14

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 374,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) LFP9 (12,8V-3Ah) Lithium LiFePO4
IntAct

Baterie (akumulátor motocyklový) LFP9 (12,8V-3Ah) Lithium LiFePO4

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Lithiová (LiFePO4) baterie LFP09 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.

Napětí:                            12,8 V
Kapacita:                         3 Ah
Energie:                          36 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 180 A
Rozměry:                        D134 x Š65 x V92 mm
Hmotnost:                       0,6 kg
Typ:                                 LiFePO4
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor (baterie)

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 9079R2427800
Suzuki 33610-03D00

Nahrazuje baterie typu: YT7B-4, GT7B-4, YT7B-BS, YT9B-4, GT9B-4, YT9B-BS

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP9
SKYRICH HJTZ9B-FP
BS BSLI-03

Možnost použití pro:
APRILIA RALLY 50 AC 2T / 95-
APRILIA SR50 2T (PIAGGIO) / 93-96
DAYTONA DY50
GILERA RUNNER50 2T LC
TYPHOON 50 2T
HONDA ASTREA GRAND100 / 92-01
HONDA C50C 12V / 83-92
HONDA C90 (GLX) / 84-02
HONDA SUPRA NF100 (98-03)
KAWASAKI KAZE-R115 / 00-04
KYMCO KB50 / 94
KYMCO PEOPLE 50 / 99
MALAGUTI F12 50 2T / 98
PIAGGIO LIBERTY50 2T
SUZUKI ADDRESS 50 2T / 92-
YAMAHA AEROX50 / 97-01
YAMAHA BREEZE50 (4RC)(YM50)
YAMAHA BW50 R (4BX)
YAMAHA CRYPTON105 T105 / -98
YAMAHA CT50 S / 93

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.

Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 665,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) LFP16 (12,8V-5Ah) Lithium LiFePO4
IntAct

Baterie (akumulátor motocyklový) LFP16 (12,8V-5Ah) Lithium LiFePO4

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Lithiová (LiFePO4) baterie LFP16 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.

Napětí:                            12,8 V
Kapacita:                         5 Ah
Energie:                          60 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 350 A
Rozměry:                        D165 x Š86 x V130 mm
Hmotnost:                       1,1 kg
Typ:                                 LiFePO4
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor (baterie)

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31500-ZB7-633

Nahrazuje baterie typu: YB18L-A, YB16CL-B, YB16L-B

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP16
SKYRICH HJTZ14S-FP (L+)

Možnost použití pro:
Honda CBX1000 Pro Link / 81-83
Honda 1100S / 84-85
Kawasaki AE50 / 81-83
Kawasaki KZ1000 / 81-97
Kawasaki ZG1000 Concours / 94-06
Moto Guzzi NTX650 / 87-95
Moto Guzzi V35 Custom / 82-85
Moto Guzzi V50 Custom / 82-86
Moto Guzzi V75 / 85-86

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.

Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
4 949,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) LFP20 12V-6Ah Lithium LiFePO4
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) LFP20 12V-6Ah Lithium LiFePO4

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Lithiová (LiFePO4) baterie LFP20 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.

Napětí:                            12,8 V
Kapacita:                         6 Ah
Energie:                          72 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 330 A
Rozměry:                        D165 x Š86 x V130 mm
Hmotnost:                       1,3 kg
Typ:                                 LiFePO4
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor (baterie)

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
Harley-Davidson 65989-97C
Harley Davidson 66000174
Harley-Davidson 66000229

Nahrazuje baterie typu: YTX20-BS, Y50N18L-A2, YTX20L-BS, SLA12-22, Y50N18L-A3, Y50-N18L-A-CX, YTX20HL-BS, YTX24HL-BS, Y50N18L-A2, Y50-N18L-A, SY50-N18L-AT

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP20
SKYRICH HJP21L-FP

Možnost použití pro:
Harley-Davidson FLHR,FLHRC,FLHTC,FLHX,FLHXXX,FLSTBI,FLSTC,FLSTCI,FLSTDI,FLSTF,
FLSTFB,FLSTFI,FLSTFSE,FLSTI,FLSTN,FLSTNI,FLSTS,FLSTSCI,FLTRI,
FLTRX,FXC,C,FXD,FXDB,FXDBI,FXDC,FXDF,FXDI,FXDL,FXSTB,FXSTBI,
FXSTBIC,FXSTC,XL,XLH
Honda NRX1800 Valkyrie Rune / 04-05
Honda TRX680 Rincon / 06-17
Kawasaki KZ1000 / 81-02
Kawasaki Z/ZG1000 Concours / 86-04
Moto Guzzi V65 Florida / 86-95
Triumph Thunderbird 1600 / 08-14
Yamaha XV1600 Road Star / 99-03


Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.

Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
5 899,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) LFP30 (12,8V-8Ah) Lithium LiFePO4
IntAct

Baterie (akumulátor motocyklový) LFP30 (12,8V-8Ah) Lithium LiFePO4

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Lithiová (LiFePO4) baterie LFP30 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.

Napětí:                            12,8 V
Kapacita:                         8 Ah
Energie:                          96 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 420 A
Rozměry:                        D165 x Š86 x V130 mm
Hmotnost:                       1,6 kg
Typ:                                 LiFePO4
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor (baterie)

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
Moto Guzzi GU01704501
Moto Guzzi GU01704500
Polaris 4010630

Nahrazuje baterie typu: YB30L-B, Y60N30L-A, YB30CL-B, Y60N30L-B

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP30
SKYRICH HJP30L-FP

Možnost použití pro:
Arctic Cat Prowler 550 / 11-15
BMW K 75 / 85-93
BMW K1 1000 / 88-92
Harley Davidson FL1584 / 07
Moto Guzzi California 1100 / 95-01
Moto Guzzi Daytona 1000RS / 97-01
Moto Guzzi S1000 / 90-93
Polaris Ranger 500 4x4 / 04-10
Polari Sportsman 700 / 02-06


Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.

Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
6 999,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) Varta Powersports Freshpack YB9-B (12V-9Ah)
Varta

Baterie (akumulátor motocyklový) Varta Powersports Freshpack YB9-B (12V-9Ah)

Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic

Baterie VARTA 509014008 (YB9-B) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.

ETN (evropské typové číslo): 509 014 008 A51 4

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         9 Ah
Nabíjecí proud:               0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 85 A
Rozměry:                        D136 x Š79 x V134 mm
Hmotnost:                       3,4 kg
Typ:                                 klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování:                         pól + vlevo
Odvětrání:                       odpařovací kanálek vpravo

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
4RIDE 12N9-4B-1
YUASA 12N9-4B-1
YUASA YB9B
BANNER YB9-B
BOSCH M4 F25
EXIDE 12N9-4B-1
EXIDE EB9-B
EXIDE YB9-B
MOTTOBAT MB9U

Možnost použití pro:
Aprilia ETX125
Aprilia RS125 Extrema
Aprilia RS125 Replica
Aprilia STX125 Tuareg (E-Start)
Aprilia 125STX
Aprilia AF-1 125 Futura
Aprilia AF1 125 Futura
Aprilia Classic 125
Aprilia Pegaso 125
Aprilia Rally 125
Aprilia Red Rose 125
Aprilia RX125 Extrema
Benelli 125CS
Cagiva C10 125 / 87-90
Cagiva C12 125 / 90
Derbi Boulevard 125 / 08-09
Gilera RV125 Sport / 86-88
Gilera RX125 Trail / 86-88
Gilera Runner 125FX / 97-99
Honda CBX250RS / 84-86
Honda VT250F / 84-86
Piaggio Cosa 200 / 89-91
Vespa Cosa 200 / 89-91
Yamaha RD200 DX / 75-78
a další ...

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
1 059,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) Varta Powersports Freshpack YB12AL-A (12V-12Ah)
Varta

Baterie (akumulátor motocyklový) Varta Powersports Freshpack YB12AL-A (12V-12Ah)

Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic

Baterie VARTA 512013012 (YB12AL-A) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.

ETN (evropské typové číslo): 512 013 012 A51 4


Napětí:                            12 V
Kapacita:                         12 Ah
Nabíjecí proud:               1,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 160 A
Rozměry:                        D136 x Š82 x V161 mm
Hmotnost:                       4,56kg
Typ:                                 klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování:                         pól + vpravo
Odvětrání:                       odpařovací kanálek vlevo

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB12AL-A
4RIDE CB12AL-A
EXIDE YB12AL-A
VARTA YB12AL-A

Možnost použití pro:
Aprilia Atlantic 125 / 03-12
Aprilia Atlantic 200 (Rama) / 04
Aprilia Atlantic 250 / 04-05
Aprilia Leonardo 125 / 96-01
Aprilia Leonardo 250 / 99-01
Aprilia Leonardo 300 / 05-06
Aprilia Pegaso 650 / 93-02
Aprilia Pegaso 650ie / 01-04
Aprilia Scarabeo 125 / 99-04
BMW F650 / 93-99
BMW F650GS / 99-08,12  
BMW F650GS ABS / 00-08
BMW G650GS ABS / 08-16
Honda CB450N / 85
Honda CB1100R / 83
Honda CBX650E / 83-84
Kawasaki EN500 Vulcan / 96-09
Kawasaki ZXR500 Stinger / 90
Malaguti Madison 400 / 02-06
Yamaha FZ600 / 86-88
Yamaha FZR600 / 89-99
Yamaha FZR600H Genesis / 89-93
Yamaha XT600Z Tenere / 86-91
Yamaha XV535 Virago / 89-03
a další ...

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
1 439,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) 4RIDE YB3L-A (12V-3Ah)
4RIDE

Baterie (akumulátor motocyklový) 4RIDE YB3L-A (12V-3Ah)

Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou

Baterie CB3L-A patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.

ETN (evropské typové číslo): 503 012 001

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         3 Ah
Nabíjecí proud:               0,3 A
Start. proud CCA/-18°C: 30 A
Rozměry:                        D99 x Š57 x V111 mm
Hmotnost:                       1,18 kg
Typ:                                 klasická olověná s tekutým elektrolytem  (údržbová)
Pólování:                         pól + vpravo
Odvětrání:                       odpařovací kanálek vlevo

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB3L-A
BANNER YB3L-A
FIAMM 6D2PS
EXIDE EB3L-A

Možnost použití pro:
Cagiva 350 T4 R
Malaguti 125 Runner VS, Rally
Yamaha 50DT R
Honda 50 MBX
Honda 50 NSR
Honda 80 MBX
Honda 80MTX RS/R2
Honda 125XL RC
Honda 250XL RC
Honda 350XL R
Honda 600XL R
Kawasaki 125 KDX
Kawasaki 125 KDX B1-B4
Kawasaki 125 KDX SR

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
529,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) 4RIDE YB4L-B (12V-4Ah)
4RIDE

Baterie (akumulátor motocyklový) 4RIDE YB4L-B (12V-4Ah)

Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou

Baterie CB4L-B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.

ETN (evropské typové číslo): 504 011 002

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         4 Ah
Nabíjecí proud:               0,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 56 A
Rozměry:                         D121 x Š71 x V93 mm
Hmotnost:                       1,7 kg
Typ:                                 klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování:                         pól + vpravo
Odvětrání:                       odpařovací kanálek vpravo

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB4L-B
BANNER YB4L-B
BOSCH M4 F17
EXIDE EB4L-B
MOTTOBAT MBTX4U

Možnost použití pro:
APRILIA 50 Tuareg Rally
APRILIA 50 Tuareg Wind
APRILIA AFI 50/Futura/Europa
APRILIA Amico 50 Sport
APRILIA Gulliver AC/CC
APRILIA Pegaso 50
APRILIA Amico 50
APRILIA Amico 50 GL,LX
APRILIA Area 51
APRILIA Classic 50
APRILIA ET 50
APRILIA Habana. Custom 50
APRILIA LC 50
APRILIA Mc Gulliver 50
APRILIA Rally 50 AC/LC
APRILIA Red Rose 50/Classic
APRILIA RS 50 Extrema
APRILIA RX 50
APRILIA Scarabeo 50
APRILIA 250 RS
BENELLI 50 Spring
BENELLI Devil 50
BENELLI KBX 50 Race
BETAMOTOR Adventure 50
BETAMOTOR ARK Air/WC 50
BETAMOTOR Chrono 50
BETAMOTOR Quadra 50
BETAMOTOR Tempo 50

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
584,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) 4RIDE YTX4L-BS (12V-3,6Ah)
4RIDE

Baterie (akumulátor motocyklový) 4RIDE YTX4L-BS (12V-3,6Ah)

Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost

Baterie YTX4L-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný  separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 503 014 003

Napětí:                             12 V
Kapacita:                         3,6 Ah
Nabíjecí proud:               0,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 35 A
Rozměry:                         D114 x Š71 x V86 mm
Hmotnost:                       1,35 kg
Typ:                                   AGM s tekutým elektrolytem (bezúdržbová)
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX4L-BS
YUASA YTX4L-BS
BANNER YTX4L-BS
EXIDE ETX4L-BS
FIAMM FTX4L-BS
MOTOBATT MBTX4U
VARTA 503014003

Možnost použití pro:
Arctic Cat Y-12 90 2T / 02-05
Arctic Cat Y-12 90 4T / 02-05
Beta 50 Quadra / 97-00
Beta Afrika 250 / 00-01
Bombardier DS50 / 03-06
CAN-AM DS70 / 08-15
Cagiva City 50 Lucky Expl. / 92-97
Gas Gas Pampera 250 / 97-01
Gas Gas Pampera 320 / 98-01
Honda CRF250X / 04-06
Honda XR250R / 86-96
Suzuki DR125
Suzuki DR350
Suzuki TS125
Yamah TTR125
KTM 125 LC2
KTM EXC
Husqvarna TC250
Husqvarna WRE125
Husqvarna SM125
a další ...

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
589,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) 4RIDE YB5L-B (12V-5Ah)
4RIDE

Baterie (akumulátor motocyklový) 4RIDE YB5L-B (12V-5Ah)

Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou

Baterie CB5L-B (12V - 5Ah) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.

ETN (evropské typové číslo): 505 012 003

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         5 Ah
Nabíjecí proud:               0,5 A
Start. proud CCA/-18°C: 65 A
Rozměry:                        D121 x Š61 x V131 mm
Hmotnost:                       1,98kg
Typ:                                 klasická olověná s tekutým elektrolytem  (údržbová)
Pólování:                         pól + vpravo
Odvětrání:                       odpařovací kanálek vpravo

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Exide 12N5-3B
Exide YB5L-B
Yuasa 12N5-3B
Yuasa YB5L-B
Landport YB5L-B
Varta YB5L-B
Akuma 12N5-3B
Fiamm 12N53B
GS Battery GM5Z-3B
GS GT6A
Unibat CB5L-B
Fulbat FB5L-B

Možnost použití pro:
Kawasaki AR650 / 90-01
Suzuki DR650 / 90-01
Suzuki GT125 / 74-01
Suzuki GT250 / 73-01
Suzuki RG250FC (Gamma) / 86-01
Suzuki SP600 / 85-01
Suzuki T20 SuperSix / 68-01
Yamaha SRX600 / 86-01
Yamaha XT550 / 82-01
a další ...

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
649,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) VARTA Powersports AGM - YTX4L-BS (12V-3Ah)
Varta

Baterie (akumulátor motocyklový) VARTA Powersports AGM - YTX4L-BS (12V-3Ah)

Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM  jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii

Baterie 503 014 003 (YT4L-BS) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný  separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 503 014 003 A51 4

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         3 Ah
Nabíjecí proud:               0,3 A
Start. proud CCA/-18°C: 40 A
Rozměry:                        D114 x Š71 x V86 mm
Hmotnost:                       1,7 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem
Pólování:                         pól + vpravo
Typ kontaktů:                  Y5 - hranatý konektor s očkem
Odvětrání:                       uzavřené

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX4L-BS
YUASA YTX4L-BS
BANNER YTX4L-BS
EXIDE ETX4L-BS
FIAMM FTX4L-BS
MOTOBATT MBTX4U
VARTA 503014003
VARTA YT4L-BS

Možnost použití pro:
Arctic Cat Y-12 90 2T / 02-05
Arctic Cat Y-12 90 4T / 02-05
Beta 50 Quadra / 97-00
Beta Afrika 250 / 00-01
Bombardier DS50 / 03-06
Can-Am DS70 / 08-15
Cagiva City 50 Lucky Explorer / 92-97
Gas Gas Pampera 250 / 97-01
Gas Gas Pampera 320 / 98-01
Honda CRF250X / 04-06
Honda XR250R / 86-96
Husqvarna FC250 / 14-17
Husqvarna WR125 / 95-
Husqvarna WRE125 / 95-05
a další...

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
659,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) Varta Powersports Freshpack 6N6-3B-1 (6V-6Ah)
Varta

Baterie (akumulátor motocyklový) Varta Powersports Freshpack 6N6-3B-1 (6V-6Ah)

Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic

Baterie VARTA 006012003 (6N6-3B-1) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.

ETN (evropské typové číslo): 006 012 003 A51 4

Napětí:                            6 V
Kapacita:                        6 Ah
Nabíjecí proud:               0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 30 A
Rozměry:                        D100 x Š57 x V110 mm
Hmotnost:                       1,28kg
Typ:                                 klasická olověná s tekutým elektrolytem  (údržbová)
Pólování:                        + pól vpravo
Odvětrání:                      odpařovací kanálek vpravo

Obsah balení: akumulátor, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Akumulátor je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Dynavolt 6N6-3B
A-TECH 6N6-3B
YUASA 6N6-3B

Možnost použití:
Benelli 125 / 76
Benelli 1252CSE / 76
Honda CB125S / 73-80
Honda CL100 Scrambler / 70-73
Honda MT125 / 74-76
Honda MT250 (Elsion) / 74-76
Honda SL100 / 70-73
Honda XL100 / 74-76
Honda XL175 / 73-78

Motocyklové baterie IntAct Battery-Power  poskytují spolehlivý startovací výkon. Robustní technologie, přesně přizpůsobená speciálním zatížením při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost.

Motocyklové baterie DYNAVOLT poskytují spolehlivou startovací energii pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry. Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic. Jako první na světě vyrábí Dynavolt baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů. Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2.

Pro správnou údržbu a nabíjení použijte některou z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi.


!!! UPOZORNĚNÍ: Baterie bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
689,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) Varta Powersports Freshpack YB3L-A (12V-3Ah)
Varta

Baterie (akumulátor motocyklový) Varta Powersports Freshpack YB3L-A (12V-3Ah)

Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic

Baterie VARTA 503012001 (YB3L-A) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.

ETN (evropské typové číslo): 503 012 001 A51 4

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         3 Ah
Nabíjecí proud:               0,3 A
Start. proud CCA/-18°C: 30 A
Rozměry:                        D100 x Š58 x V112 mm
Hmotnost:                       1,22 kg
Typ:                                 klasická olověná s tekutým elektrolytem  (údržbová)
Pólování:                         pól + vpravo
Odvětrání:                       odpařovací kanálek vlevo

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB3L-A
BANNER YB3L-A
FIAMM 6D2PS
EXIDE EB3L-A

Možnost použití pro:
Cagiva 350 T4 R
Malaguti 125 Runner VS, Rally
Yamaha 50DT R
Honda 50 MBX
Honda 50 NSR
Honda 80 MBX
Honda 80MTX RS/R2
Honda 125XL RC
Honda 250XL RC
Honda 350XL R
Honda 600XL R
Kawasaki 125 KDX
Kawasaki 125 KDX B1-B4
Kawasaki 125 KDX SR

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
717,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) 4RIDE YTX5L-BS (12V-4,2Ah)
4RIDE

Baterie (akumulátor motocyklový) 4RIDE YTX5L-BS (12V-4,2Ah)

Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost

Baterie YTX5L-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný  separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 504 012 003

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         4,2 Ah
Nabíjecí proud:               0,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 70 A
Rozměry:                        D114 x Š71 x V106 mm
Hmotnost:                       1,88 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem (bezúdržbová)
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX5L-BS
YUASA YTX5L-BS
BANNER YTX5L-BS
EXIDE YTX5L-BS
FIAMM FTX5L-BS
MOTOBATT MBTZ7S
VARTA 504.012.003

Možnost použití pro:
Arctic Cat DVX90 / 06-16
Aprilia SR50LC / 94-05
BMW G 450X / 09-11
BMW S 1000RR / 14-16
CPI GTR50 / 02-06
Gas Gas FSR450 / 08
Honda NSR125RR / 94-00
Honda SH100 / 97-01
Husqvarna FE250 / 14-17
KTM EXC450 / 05-18
Polaris 90 Predator / 03-06
Suzuki LT80 / 87-06

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
729,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) Varta Powersports Freshpack YB4L-B  (12V-4Ah)
Varta

Baterie (akumulátor motocyklový) Varta Powersports Freshpack YB4L-B (12V-4Ah)

Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic

Baterie VARTA 504011002 (YB4L-B) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 504 011 002 A51 4

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         4 Ah
Nabíjecí proud:               0,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 50 A
Rozměry:                         D121 x Š71 x V93 mm
Hmotnost:                       1,94 kg
Typ:                                 klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování:                         pól + vpravo
Odvětrání:                       odpařovací kanálek vpravo

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB4L-B
BANNER YB4L-B
BOSCH M4 F17
EXIDE EB4L-B
MOTTOBAT MBTX4U

Možnost použití pro:
APRILIA 50 Tuareg Rally
APRILIA 50 Tuareg Wind
APRILIA AFI 50/Futura/Europa
APRILIA Amico 50 Sport
APRILIA Gulliver AC/CC
APRILIA Pegaso 50
APRILIA Amico 50
APRILIA Amico 50 GL,LX
APRILIA Area 51
APRILIA Classic 50
APRILIA ET 50
APRILIA Habana. Custom 50
APRILIA LC 50
APRILIA Mc Gulliver 50
APRILIA Rally 50 AC/LC
APRILIA Red Rose 50/Classic
APRILIA RS 50 Extrema
APRILIA RX 50
APRILIA Scarabeo 50
APRILIA 250 RS
BENELLI 50 Spring
BENELLI Devil 50
BENELLI KBX 50 Race
BETAMOTOR Adventure 50
BETAMOTOR ARK Air/WC 50
BETAMOTOR Chrono 50
BETAMOTOR Quadra 50
BETAMOTOR Tempo 50

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

 
729,00 Kč
Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte zítra.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

866 901 kusů zboží skladem ihned k expedici, 58 696 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku