Hydraulické pumpy italského výrobce BREMBO pro offroadové motocykly
- sortiment zahrnuje všechny typy hydraulických válců (brzdové i spojkové)
- kvalita hydraulických pump BREMBO je výsledkem dlouholetých zkušeností v oblasti hydraulických komponentů a v oblasti kinematiky a ergonomie, kdy bylo dosaženo podstatného snížení tření a zvýšení životnosti všech použitých komponentů
- jedná se originální díl přímo od výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování - kvalitní italská výroba - 100% Made in Italy
Tato brzdová pumpa je srovnatelná s originálním dílem:
KTM
Ducati
Aprilia
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.
Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty
Vhodné pro:
Beta 250RR / 13-22
Beta 250RR-Race Edition / 15-22
Beta 300RR / 13-22
Beta 300RR-Race Edition / 15-22
Beta 300RX / 21-22
Beta 350RR / 11-20
Beta 350RR (Except Factory Edition) / 14-17
Beta 350RR-Race Edition / 15-22
Beta 350RR-S / 17-19
Beta 390RR / 15-20
Beta 390RR-Race Edition / 18-22
Beta 390RR-S / 17-19
Beta 390RS / 15
Beta 400RR / 10-14
Beta 400RR Factory / 11
Beta 400RS / 13-14
Beta 430RR 2015-2020
Beta 430RR-Race Edition / 15-22
Beta 430RR-S / 17-19
Beta 430RS 2015-2015
Beta 450RR / 10-14
Beta 450RR Factory / 11
Beta 450RS / 13-14
Beta 480RR / 15-20
Beta 480RR-Race Edition / 15-22
Beta 498RR / 12-14
Beta 500RR-S / 17-21
Beta 500RS / 15-16
Beta 520RR / 10-11
Beta 520RR Factory / 11
Beta 520RS / 13-14
Beta X Trainer 250 / 17-21
Beta X Trainer 300 / 15-22
GasGas DE250 / 05-06
GasGas DE300 / 05-06
GasGas EC200 / 05-19
GasGas EC200R / 12-17
GasGas EC250 / 05-19
GasGas ECF250 / 10-15
GasGas EC300 / 05-19
GasGas ECF300 / 13-15
GasGas EC300R / 12-17
GasGas ECF450SR / 05-11
GasGas ECF450 / 12-15
GasGas EC Ranger 200 / 20
GasGas EC Ranger 300 / 20
GasGas GP250 / 18
GasGas GP300 / 18
GasGas MC250 / 05-09
GasGas MC300 / 05-08
GasGas XC200 / 10-19
GasGas XC250 / 11-19
GasGas XC300 / 11-19
Rieju MR Pro / 21
Rieju MR Racing / 21
Rieju MR Ranger 200 / 21
Rieju MR Ranger 300 / 21
Yamaha WRF250 / 03-08
Yamaha WRF450 / 03-08
Yamaha YZ125 / 03-08
Yamaha YZ250 / 03-08
Yamaha YZF250 / 03-08
Yamaha YZF450 / 03-08
Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky
Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.
Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.
Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty
Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky
Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |