Držáky bočních zavazadel od japonské značky DRC
- sada rámů určených jako držáky pro boční zavazadla na motocykl
- držáky mají přesné rozměry a parametry pro rychlou montáž na daný typ motocyklu
- v balení obsaženy montážní šrouby, distanční podložky, příložky, apod.
- sada obsahuje sadu držáků pro levou i pravou stranu
- sada určena vždy pro modely motocyklů uvedných v popisu
Upozornění: sada obsahuje montážní díly pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
GET MD60 LOG GPS Laptimer
je profesionální měřič kol a GPS snímač průběhu jízdy pro velký rozsah motoristických aktivit, kde jde o dosažení nejlepšího času na kolo.
Není potřeba externích senzorů, antény nebo transpondéru a napájení probíhá standardními bateriemi.
Instalace je velmi snadná díky svým malým rozměrům (108 x 56 x 30mm), hmotnosti (200g) a vestavěné GPS anténě (pro motocykly možnost využití originálních držáků pro hrazdová i bezhrazdová řidítka).
Nashromážděná data lze jednoduše stahovat do svého počítače, kde je možné provádět profesionální analýzu průběhu jízdy se softwarovým balíkem GATE-LITE.
Do paměti lze nahrát 10 RŮZNÝCH TRATÍ (nebo variant tratí - například je za suchých podmínek a za mokrých podmínek) a na každou až 99 JEDNOTLIVÝCH KOL.
Specifikace a nabízené funkce:
- velký podsvícený displej pro snadnou orientaci a přehlednost
- nejnovější 5Hz technologie
- velmi citlivý GPS přijímač
- přesnost měření +/- 0,1 vteřiny
- zobrazuje aktuální čas na kolo a mezičasy
- LED kontrolky pro oznámení dosažení kola nebo mezičasu
- snadné stahování datových souborů pro analýzu rychlosti, zrychlení, brzdění a výběru stopy na trati
- snadné stahování datových souborů označených datem, časem, počtem kol, atd.
- udrží v paměti data po dobu více než 4 hodin
- doba provozu více než 6 hodin
- přehledné a uživatelsky přátelské menu s možností osobního nastavení
- pevný polyamidový obal pro ochranu proti poškození a dlouhou životnost
Řídící jednotka GP1-POWER od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka.
Specifikace:
- přednastaveno pro originální nastavení motoru s tunningovým závodním výfukem
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a testování továrního týmu dané značky motocyklu
- možnost nastevení otáček (od +100 do +300 dle individuálního nastavení)
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Součástí dodávky je:
- 1 přednastavená a závodně upravená mapa pro daný typ motocyklu
- držák pro instalaci jednotky do motocyklu
- 0-TPS propojovací kabel
- instalační manuál
- stahování výkonných map s intuitivním GPI "GET Performance Interface"
- WiFi-com modul
- připraveno pro GPA přepínač (přepínač není součástí dodávky)
- připraveno pro LC-GPA (diplej není součástí dodávky)
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka RX1 PRO Basic od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
RX1 Pro Basic lze rychle a snadno namontovat přímo na hlavní kabeláž kola, aniž byste museli upravovat elektrický systém, protože jednoduše nahrazuje původní ECU.
Dokáže rychle zpracovat vstupní data přicházející z CPS (Cam Position Sensor), TPS (Throttle Position Sensor), MAP (Senzor absolutního tlaku v potrubí), IAT (Snímač teploty nasávaného vzduchu) a ECT (Snímač teploty chladicí kapaliny motoru) a upravit zapalování. a podle toho karburaci za všech povětrnostních podmínek a v jakékoli nadmořské výšce.
Každá kalibrace byla pečlivě vyvinuta pro každou konkrétní aplikaci. Výsledky jsou schváleny po intenzivním testování na zkušební stolici i závodní dráze inženýry GET spolu s nejlepšími týmy v šampionátech MXGP a AMA. S RX1 Pro Basic mohou i méně zkušení uživatelé snadno přizpůsobit hlavní parametry mapování, jako je karburace a časy zapalování, v naprosté bezpečnosti pomocí aplikace s GET WIFI-COM (prodává se samostatně). Vlastní stavitelé, kteří potřebují pracovat na vyladěných motorech, mohou upravit každý detail mapování pomocí programovacího softwaru Maya (prodává se samostatně). Maya umožňuje uživateli přizpůsobit časy vstřiku a zapalování, upravit omezovač otáček, nastavit vypínací časy elektronického řazení a využít mnoho dalších profesionálních funkcí.
RX1 Pro Basic je také kompatibilní se systémy sběru dat, jako je GET SL1 přes CAN-BUS, což umožňuje nejnáročnějším technikům exportovat a zpracovávat informace při vývoji a přípravě motocyklu.
ECU je kompletní se dvěma předinstalovanými závodními mapami.
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku