Spojkové koše HINSON jsou vyráběny z jednoho kusu speciálního duralového materiálu AL7075-T6, který je používán v leteckém průmyslu, za použití moderních obráběcích strojů s minimálními tolerancemi. V případě správné montáže, údržby a použití spojkové koše HINSON nabízí 5krát větší odolnost než originální spojkové koše, a jsou tedy určeny pro nejnáročnější použití.
Hlavní výhody:
- zdokonaluje chod a výkon spojky
- nabízí dlouhou životnost a prodlužuje životnost ostatních komponentů spojky
- zdokonaluje rozptýlení a odvod tepla
- speciální povrchová úprava Akadizing pro zvýšenou odolnost (Akadizing = unikátní a pozoruhodná povrchová technologie, která výrazně rozšiřuje vlastnosti a použitelnost hliníku a jeho slitin).
Balení obsahuje spojovací komponenty k montáži ozubeného kola.
Vhodné pro:
Honda CRF250R / 10-17
Značka Hinson je již po mnoho let synonymem pro nejlepší spojku a spojkové komponenty na světě. Spojku Hinson používají nejlepší jezdci na světě, profesionální týmy i tovární týmy v mistrovství světa MXGP i v amerických šampionátech. Sortiment zahrnuje offroadové motocykly (motokros, enduro), sportovní silniční motocykly a čtyřkolky (ATV).
Originální tlumičový olej KAYABA pro motocyklové přední vidlice
- vyrobený v Japonsku (Made in Japan)
- konzistentní tlumící výkon v celém teplotním rozsahu
- minimální pěnivost
- speciální třecí vlastnosti snižující "statické tření = stiction"
- maximální ochrana proti opotřebení všech komponentů vidlice
- prodloužení životnosti těsnění (gufer) a kluzných vodících pouzder
- vyvinut pro dokonalou funkci vidlic za všech podmínek (doporučen i pro závodní použití)
- vhodný pro všechny vidlice japonských výrobců Kayaba i Showa
- balení 20L (soudek) je dodáván společně s nalévacím kohoutem
Originální olej do pérování Kayaba (KYB) nabízí nejlepší možnou funkci přední vidlice, neboť s tímto olejem byla přední vidlice vyvíjena od počátku, a tento olej je tedy nejvhodnějším řešení pro dokonalý chod a funkci pérování.
Dostupné balení: 1 litr / 5 litrů / 20 litrů / 200 litrů
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Motokrosové boty Crossfire od italského výrobce Sidi.
Výrobce neustále zdokonaluje vývoj bot, díky tomu boty SIDI sbírají řadu ocenění.
Jedním z nejdůležitějších zlepšením je nový systém v oblasti kotníků, který zamezuje nepřirozenému ohybu kotníku.
Jezdecké boty značky SIDI používají jezdci mistrovství světa v motokrosu (Antonio Cairoli, Jorge Prado, Alessandro Lupino, Kaira Fontanesi, Liam Everts a další).
- nový systém vnějších i vnitřních chráničů
- termoplastický přední holenní chránič s inovativním grafickým designem, anatomicky tvarovaný a vyměnitelný
- 2 kloubové provedení - jeden kloub na kotníku nazývaný „HYPER EXTENSION BLOCK“, se zcela revoluční technologií; zabraňuje hypertenzi kotníku, nártu a zadní šlachy, když je noha ohnutá dopředu nebo dozadu. Tato technologie zaručuje bezpečnost jezdce.
- pryžová podrážka kompletně vyměnitelná s kovovým kováním špice
- možnosti nastavení boty v oblasti lýtka v závislosti na velikosti nohy a používaných chráničů kolen - vyměnitelná vnitřní lýtková deska vyrobená z PU chrání nohu před výfukovým teplem, opotřebením; lýtková deska má vnitřní dvojité nastavení, které umožňuje rozšířit obvod boty a přizpůsobit se i širším lýtkům a chrániči holení
- zesílení v namáhaných oblastech (řazení)
- nylonová odejímatelná vystélka
- svrchní díly boty jsou kompletně sestaveny pomocí šroubů, tedy beze švů a jsou zcela vyměnitelné
- zvýšená ochrana před nárazy a nepřirozeným ohybem
- nastavitelné a vyměnitelné přezky na spony s odsazenými popruhy pro regulaci paměti, které dokonale přizpůsobí boty pro největší pohodlí
- skvělé větrání díky teflonové síťovině, která zabraňuje pronikání potu a vlhkosti
- homologace CE 89/686/EHS
Velikosti: 41 / 42 / 43 / 44 / 45 / 46 / 47
Motokrosové boty Crossfire od italského výrobce Sidi.
Výrobce neustále zdokonaluje vývoj bot, díky tomu boty SIDI sbírají řadu ocenění.
Jedním z nejdůležitějších zlepšením je nový systém v oblasti kotníků, který zamezuje nepřirozenému ohybu kotníku.
Jezdecké boty značky SIDI používají jezdci mistrovství světa v motokrosu (Antonio Cairoli, Jorge Prado, Alessandro Lupino, Kaira Fontanesi, Liam Everts a další).
- nový systém vnějších i vnitřních chráničů
- termoplastický přední holenní chránič s inovativním grafickým designem, anatomicky tvarovaný a vyměnitelný
- 2 kloubové provedení - jeden kloub na kotníku nazývaný „HYPER EXTENSION BLOCK“, se zcela revoluční technologií; zabraňuje hypertenzi kotníku, nártu a zadní šlachy, když je noha ohnutá dopředu nebo dozadu. Tato technologie zaručuje bezpečnost jezdce.
- pryžová podrážka kompletně vyměnitelná s kovovým kováním špice
- možnosti nastavení boty v oblasti lýtka v závislosti na velikosti nohy a používaných chráničů kolen - vyměnitelná vnitřní lýtková deska vyrobená z PU chrání nohu před výfukovým teplem, opotřebením; lýtková deska má vnitřní dvojité nastavení, které umožňuje rozšířit obvod boty a přizpůsobit se i širším lýtkům a chrániči holení
- zesílení v namáhaných oblastech (řazení)
- nylonová odejímatelná vystélka
- svrchní díly boty jsou kompletně sestaveny pomocí šroubů, tedy beze švů a jsou zcela vyměnitelné
- zvýšená ochrana před nárazy a nepřirozeným ohybem
- nastavitelné a vyměnitelné přezky na spony s odsazenými popruhy pro regulaci paměti, které dokonale přizpůsobí boty pro největší pohodlí
- skvělé větrání díky teflonové síťovině, která zabraňuje pronikání potu a vlhkosti
- homologace CE 89/686/EHS
Velikosti: 41 / 42 / 43 / 44 / 45 / 46 / 47
Motokrosové boty Crossfire od italského výrobce Sidi.
Výrobce neustále zdokonaluje vývoj bot, díky tomu boty SIDI sbírají řadu ocenění.
Jedním z nejdůležitějších zlepšením je nový systém v oblasti kotníků, který zamezuje nepřirozenému ohybu kotníku.
Jezdecké boty značky SIDI používají jezdci mistrovství světa v motokrosu (Antonio Cairoli, Jorge Prado, Alessandro Lupino, Kaira Fontanesi, Liam Everts a další).
- nový systém vnějších i vnitřních chráničů
- termoplastický přední holenní chránič s inovativním grafickým designem, anatomicky tvarovaný a vyměnitelný
- 2 kloubové provedení - jeden kloub na kotníku nazývaný „HYPER EXTENSION BLOCK“, se zcela revoluční technologií; zabraňuje hypertenzi kotníku, nártu a zadní šlachy, když je noha ohnutá dopředu nebo dozadu. Tato technologie zaručuje bezpečnost jezdce.
- pryžová podrážka kompletně vyměnitelná s kovovým kováním špice
- možnosti nastavení boty v oblasti lýtka v závislosti na velikosti nohy a používaných chráničů kolen - vyměnitelná vnitřní lýtková deska vyrobená z PU chrání nohu před výfukovým teplem, opotřebením; lýtková deska má vnitřní dvojité nastavení, které umožňuje rozšířit obvod boty a přizpůsobit se i širším lýtkům a chrániči holení
- zesílení v namáhaných oblastech (řazení)
- nylonová odejímatelná vystélka
- svrchní díly boty jsou kompletně sestaveny pomocí šroubů, tedy beze švů a jsou zcela vyměnitelné
- zvýšená ochrana před nárazy a nepřirozeným ohybem
- nastavitelné a vyměnitelné přezky na spony s odsazenými popruhy pro regulaci paměti, které dokonale přizpůsobí boty pro největší pohodlí
- skvělé větrání díky teflonové síťovině, která zabraňuje pronikání potu a vlhkosti
- homologace CE 89/686/EHS
Velikosti: 41 / 42 / 43 / 44 / 45 / 46 / 47
Náhradní cartridge pro přestavbu vzduchových vidlic na pružinové (systém "Air2Spring") na motocyklech KTM 125SX+150SX+250SX + 250SXF+350SXF+450SXF + Gas-Gas MC125 + MC250F+MC450F
Neobsahuje pružinu - pružinu je potřeba dokoupit podle váhy každého jezdce! (obj.kód KT435660)
Dostupné tvrdosti - 7.6N, 8.0N, 8.4N, 8.8N, 9.2N, 9.6N, 10.0N, 10.4N
Off-road Spring System (ORSS) pro nahrazení předních vzduchových vidlic WP (model AER) používané na motocyklech značky KTM, Gas-Gas a Husqvarna.
ORSS nahrazuje originální vzduchové přední vidlice konvenčním pružinovým systémem, který může být nastaven dle hmotnosti a stylu jízdy každého jezdce. Systém eliminuje statické tření (tření při změně směru) vzniklé v důsledku vysokého tlaku vzduchu ve vzduchových vidlicích.
Stejně jako u všechny ostatní výrobky značky K-Tech jsou i tyto ORSS cartridge vyrobeny z pouze z vysoce kvalitních materiálů a zaručují zlepšení ovladatelnosti a stability motocyklu, ale také povýšení vzhledu motocyklu do kategorie "Factory".
Cartridge ORSS je připraveny k okamžité instalaci a nabízí snadné nastavení. Vlastnosti zpětné odezvy předních vidlic jsou poté konsistentní. Nastavení komprese a odskoku (rebound damping) původní vidlice zůstává plně nastavitelné, ale díky systému ORSS je dodatečná možnost nastavení předpětí pružiny pro optimální jemné doladění při změně povrchu závodní tratě (z pevného povrchu na písek).
Upozornění 1: Tato sada neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba objednat samostatně
Upozornění 2: Tento produkt je určen výhradně pro montáž odborným servisem nebo pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce K-Tech, který byl vyškolen k instalaci těchto produktů, neboť pro montáž jsou zapotřebí montážní přípravky a odborné znalosti a zkušenosti.
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Náhradní cartridge pro přestavbu vzduchových vidlic na pružinové (systém "Air2Spring") na motocyklech KTM 125SX+150SX+250SX + 250SXF+350SXF+450SXF + Gas-Gas MC125 + MC250F+MC450F
Neobsahuje pružinu - pružinu je potřeba dokoupit podle váhy každého jezdce! (obj.kód KT435660)
Dostupné tvrdosti - 7.6N, 8.0N, 8.4N, 8.8N, 9.2N, 9.6N, 10.0N, 10.4N
Off-road Spring System (ORSS) pro nahrazení předních vzduchových vidlic WP (model AER) používané na motocyklech značky KTM, Gas-Gas a Husqvarna.
ORSS nahrazuje originální vzduchové přední vidlice konvenčním pružinovým systémem, který může být nastaven dle hmotnosti a stylu jízdy každého jezdce. Systém eliminuje statické tření (tření při změně směru) vzniklé v důsledku vysokého tlaku vzduchu ve vzduchových vidlicích.
Stejně jako u všechny ostatní výrobky značky K-Tech jsou i tyto ORSS cartridge vyrobeny z pouze z vysoce kvalitních materiálů a zaručují zlepšení ovladatelnosti a stability motocyklu, ale také povýšení vzhledu motocyklu do kategorie "Factory".
Cartridge ORSS je připraveny k okamžité instalaci a nabízí snadné nastavení. Vlastnosti zpětné odezvy předních vidlic jsou poté konsistentní. Nastavení komprese a odskoku (rebound damping) původní vidlice zůstává plně nastavitelné, ale díky systému ORSS je dodatečná možnost nastavení předpětí pružiny pro optimální jemné doladění při změně povrchu závodní tratě (z pevného povrchu na písek).
Upozornění 1: Tato sada neobsahuje pružiny - pružiny je potřeba objednat samostatně
Upozornění 2: Tento produkt je určen výhradně pro montáž odborným servisem nebo pouze prostřednictvím autorizovaného prodejce K-Tech, který byl vyškolen k instalaci těchto produktů, neboť pro montáž jsou zapotřebí montážní přípravky a odborné znalosti a zkušenosti.
Značka K-Tech je výrobce mnoha tuningových a funkčních doplňků pro vyladění předních vidlic a zadních tlumičů pro offroadové i silniční použití. Specializuje se na vývoj, výrobu a servis pro zajištění bezkonkurenčního odpružení motocyklu.
Všechny produkty K-Tech jsou navrženy tak, aby pomohly zlepšit výkon a ovladatelnost motocyklu pro hobby i závodní použití.
Sortiment zahrnuje plně kompatibilní náhradní díly pro pérování (těsnící komponenty, vodící pouzdra, pružiny, trubky, pístní tyče, atd.), vlastní tuningové produkty zlepšující funkci pérování oproti originálnímu vybavení (vnitřní cartridge, systémy vnitřních pístků, kompletní přední vidlice, kompletní zadní tlumiče, adaptéry, atd.) a specializované nářadí a přípravky pro montáž i demontáž na profesionální úrovni.
Kompletní kliková hřídel vysoké kvality od amerického výrobce HotRods.
Použité materiály, technologie, výrobní tolerance a životnost přesahují úroveň originálního dílu - jedná se o "Heavy-Duty OEM Replacement".
Kliková hřídel je vycentrovaná a vyvážená dle prvovýrobních (OEM) parametrů a požadavků (maximální tolerance 0,03mm), kompletně vybavená a připravená k okamžité montáži.
Obsahuje ojnici včetně horního i spodního jehlového ložiska a axiálních podložek.
Klikové hřídele HotRods jsou opětovně rozebíratelné pro následnou výměnu ojnice a další montáž do motocyklu.
Zaručen bezpečný a dlouhodobý provoz i při použití v závodních podmínkách.
Sortiment zahrnuje 2taktní, 4taktní i víceválcové motocykly.
Ojnice a klikové hřídele této značky jsou vyráběny jako dokonalejší náhrada za originální díl.
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
SUZUKI: 12200-49H01
Základní sada LM-2 "Basic" Kit (Single Wideband O2) značky Innovate Motorsports.
Sada obsahuje ruční scan a měřič obsahu zbývajícího kyslíku ve výfukových plynech.
sada zahrnuje měřič LM-2, Bosch širokopásmovou lambda sondu, kabel snímače, kabel napájení z autozapalovače, USB kabel pro připojení k PC, přivařitelnou in zátka a zástrčku pro sondu a manuál.
Sady klikových hřídelí od americké značky WISECO jsou navrženy jako rychlá sada pro okamžitou opravu motocyklu.
Nabízí kompletní sadu dílů připravenou pro jednoduchou a rychlou opravu motoru (kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená).
Sady klikových hřídelí WISECO jsou dodávány v prvovýrobní kvalitě (např. použitá ložiska jsou od renomovaných značek KOYO nebo NTN) a díky kvalitě a přesnosti jsou srovnatelné s OEM díly, a jsou tedy jejich plnohodnotnou náhradou.
Obsah sady klikové hřídele WISECO:
- ojniční sada včetně spodního čepu, příložek a ložisek (u 2taktů i včetně horního ložiska)
- pravé i levé těleso/závaží klikové hřídele (u některých 4tatkních hřídelí jsou již nalisovány kroužky a ozubená kola)
- sada ložisek klikové hřídele (u některých modelů jsou již nalisovaná na hřídeli)
- sada těsnící komponentů (gufer a kroužků) motoru
- spodní sada těsnění (obsahuje kartery, boční víka, vodní čerpadlo a další)
Kola kompletní jsou sestavovaná jen z kvalitních komponentů a jsou kompletovaná pro americký trh.
Kolo se skládá:
- černý ráfek 2,15x18" s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- modrý náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty + niple)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Jiné barevné provedení (například jiná barva náboje nebo ráfku) je možná pouze na objednávku.
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Upozornění: Ke kolům je nutné dokoupit rozpěrky kol pro daný rok výroby motocyklu!
Kola kompletní jsou sestavovaná jen z kvalitních komponentů a jsou kompletovaná pro americký trh.
Kolo se skládá:
- černý ráfek 2,15x18" s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- oranžový náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty + niple)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Jiné barevné provedení (například jiná barva náboje nebo ráfku) je možná pouze na objednávku.
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Upozornění: Ke kolům je nutné dokoupit rozpěrky kol pro daný rok výroby motocyklu!
Kola kompletní jsou sestavovaná jen z kvalitních komponentů a jsou kompletovaná pro americký trh.
Kolo se skládá:
- černý ráfek 2,15x19" s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox)
- modrý náboj s povrchovou úpravou hard-anodizing (elox) vyrobený CNC obráběním z kovaného duralu
- kompletní výplet (stříbrné dráty + niple)
- kompletně vybavený náboj (ložiska + gufera)
Jiné barevné provedení (například jiná barva náboje nebo ráfku) je možná pouze na objednávku.
Kolo neobsahuje kotouč, rozetu ani šrouby.
Upozornění: Ke kolům je nutné dokoupit rozpěrky kol pro daný rok výroby motocyklu!
Sady klikových hřídelí od americké značky WISECO jsou navrženy jako rychlá sada pro okamžitou opravu motocyklu.
Nabízí kompletní sadu dílů připravenou pro jednoduchou a rychlou opravu motoru (kliková hřídel je již smontovaná, vycentrovaná a vyvážená).
Sady klikových hřídelí WISECO jsou dodávány v prvovýrobní kvalitě (např. použitá ložiska jsou od renomovaných značek KOYO nebo NTN) a díky kvalitě a přesnosti jsou srovnatelné s OEM díly, a jsou tedy jejich plnohodnotnou náhradou.
Obsah sady klikové hřídele WISECO:
- ojniční sada včetně spodního čepu, příložek a ložisek (u 2taktů i včetně horního ložiska)
- pravé i levé těleso/závaží klikové hřídele (u některých 4tatkních hřídelí jsou již nalisovány kroužky a ozubená kola)
- sada ložisek klikové hřídele (u některých modelů jsou již nalisovaná na hřídeli)
- sada těsnící komponentů (gufer a kroužků) motoru
- spodní sada těsnění (obsahuje kartery, boční víka, vodní čerpadlo a další)
Motokrosové boty Crossfire SRS od italského výrobce Sidi.
Výrobce neustále zdokonaluje vývoj bot, díky tomu boty SIDI sbírají řadu ocenění.
Jedním z nejdůležitějších zlepšením je nový systém v oblasti kotníků, který zamezuje nepřirozenému ohybu kotníku.
Podrážky disponují novým designem, který je více přizpůsoben chodidlům, aby bylo dosaženo vetšího pohodlí a vysoké bezpečnosti.
Jezdecké boty značky SIDI používají jezdci mistrovství světa v motokrosu (Antonio Cairoli, Jorge Prado, Alessandro Lupino, Kaira Fontanesi, Liam Everts a další).
- nový systém vnějších i vnitřních chráničů
- termoplastický přední holenní chránič s inovativním grafickým designem, anatomicky tvarovaný a vyměnitelný
- anatomicky tvarovaná pata zaručuje pohodlí a stabilitu
- 2 kloubové provedení - jeden kloub na kotníku nazývaný „HYPER EXTENSION BLOCK“, se zcela revoluční technologií; zabraňuje hypertenzi kotníku, nártu a zadní šlachy, když je noha ohnutá dopředu nebo dozadu. Tato technologie zaručuje bezpečnost jezdce.
- nové podrážky se silnější špičkou a patou (špička a pata jsou pevné, zatímco střední část, vystavená většímu opotřebení, je vyměnitelná)
- snadno vyměnitelná středová část podrážky SRS (Sole Replacement System) namontovaná na čtyřech šroubech
- možnosti nastavení boty v oblasti lýtka v závislosti na velikosti nohy a používaných chráničů kolen - vyměnitelná vnitřní lýtková deska vyrobená z PU chrání nohu před výfukovým teplem, opotřebením; lýtková deska má vnitřní dvojité nastavení, které umožňuje rozšířit obvod boty a přizpůsobit se i širším lýtkům a chrániči holení
- zesílení v namáhaných oblastech (řazení)
- svrchní díly boty jsou kompletně sestaveny pomocí šroubů, tedy beze švů a jsou zcela vyměnitelné
- zvýšená ochrana před nárazy a nepřirozeným ohybem
- nastavitelné a vyměnitelné přezky na spony s odsazenými popruhy pro regulaci paměti, které dokonale přizpůsobí boty pro největší pohodlí
- skvělé větrání díky teflonové síťovině, která zabraňuje pronikání potu a vlhkosti
- homologace CE 89/686/EHS
Velikosti: 41 / 42 / 43 / 44 / 45 / 46 / 47
Motokrosové boty Crossfire SRS od italského výrobce Sidi.
Výrobce neustále zdokonaluje vývoj bot, díky tomu boty SIDI sbírají řadu ocenění.
Jedním z nejdůležitějších zlepšením je nový systém v oblasti kotníků, který zamezuje nepřirozenému ohybu kotníku.
Podrážky disponují novým designem, který je více přizpůsoben chodidlům, aby bylo dosaženo vetšího pohodlí a vysoké bezpečnosti.
Jezdecké boty značky SIDI používají jezdci mistrovství světa v motokrosu (Antonio Cairoli, Jorge Prado, Alessandro Lupino, Kaira Fontanesi, Liam Everts a další).
- nový systém vnějších i vnitřních chráničů
- termoplastický přední holenní chránič s inovativním grafickým designem, anatomicky tvarovaný a vyměnitelný
- anatomicky tvarovaná pata zaručuje pohodlí a stabilitu
- 2 kloubové provedení - jeden kloub na kotníku nazývaný „HYPER EXTENSION BLOCK“, se zcela revoluční technologií; zabraňuje hypertenzi kotníku, nártu a zadní šlachy, když je noha ohnutá dopředu nebo dozadu. Tato technologie zaručuje bezpečnost jezdce.
- nové podrážky se silnější špičkou a patou (špička a pata jsou pevné, zatímco střední část, vystavená většímu opotřebení, je vyměnitelná)
- snadno vyměnitelná středová část podrážky SRS (Sole Replacement System) namontovaná na čtyřech šroubech
- možnosti nastavení boty v oblasti lýtka v závislosti na velikosti nohy a používaných chráničů kolen - vyměnitelná vnitřní lýtková deska vyrobená z PU chrání nohu před výfukovým teplem, opotřebením; lýtková deska má vnitřní dvojité nastavení, které umožňuje rozšířit obvod boty a přizpůsobit se i širším lýtkům a chrániči holení
- zesílení v namáhaných oblastech (řazení)
- svrchní díly boty jsou kompletně sestaveny pomocí šroubů, tedy beze švů a jsou zcela vyměnitelné
- zvýšená ochrana před nárazy a nepřirozeným ohybem
- nastavitelné a vyměnitelné přezky na spony s odsazenými popruhy pro regulaci paměti, které dokonale přizpůsobí boty pro největší pohodlí
- skvělé větrání díky teflonové síťovině, která zabraňuje pronikání potu a vlhkosti
- homologace CE 89/686/EHS
Velikosti: 41 / 42 / 43 / 44 / 45 / 46 / 47
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku