• 873 668 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

ELEKTRO

Fajfka/Botka NGK XF05EMGEK - Honda CRF450R / 17-23 + CRF450RX+CRF450X+CRF450L
NGK

Fajfka/Botka NGK XF05EMGEK - Honda CRF450R / 17-23 + CRF450RX+CRF450X+CRF450L

Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku

Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 30700-MKE-A01

Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).

NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...

Skladem - Ihned expedujeme
2 169,00 Kč
Regulátor dobíjení Honda FX650 Vigor / 99-00 + SLR650 / 97-98
Tourmax

Regulátor dobíjení Honda FX650 Vigor / 99-00 + SLR650 / 97-98

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-MAK-000
Tourmax RGU-152

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 199,00 Kč
Maska přední se světlem Yamaha DT + Kawasaki KLR+KDX + Suzuki DR  - černá
Cemoto

Maska přední se světlem Yamaha DT + Kawasaki KLR+KDX + Suzuki DR - černá

Přední maska se světlem od italského výrobce CEMOTO
- hlavní světlomet disponuje světlem pro žárovku BA20D
- součástí balení jsou vibrace redukující montážní prvky (objímky)

Upozornění: Při objednávce je potřeba specifikovat barvu polepu masky! Barva plastu je určená v popisu zboží, ale polep se může lišit dle podmínek výrobce.

Vhodné jako alternativní náhrada pro motocykly Yamaha:
Yamaha DT125
Yamaha DT175
Yamaha DT250
Suzuki DR125
Kawasaki KLR250
Kawasaki KDX200
Kawasaki KDX220
Kawasaki KDX250

Plastové komponenty italské značky CEMOTO vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1976.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Cemoto dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.

Skladem - Ihned expedujeme
2 225,00 Kč
Maska přední se světlem Yamaha DT + Kawasaki KLR+KDX + Suzuki DR  - červená
Cemoto

Maska přední se světlem Yamaha DT + Kawasaki KLR+KDX + Suzuki DR - červená

Přední maska se světlem od italského výrobce CEMOTO
- hlavní světlomet disponuje světlem pro žárovku BA20D
- součástí balení jsou vibrace redukující montážní prvky (objímky)

Upozornění: Při objednávce je potřeba specifikovat barvu polepu masky! Barva plastu je určená v popisu zboží, ale polep se může lišit dle podmínek výrobce.

Vhodné jako alternativní náhrada pro motocykly Yamaha:
Yamaha DT125
Yamaha DT175
Yamaha DT250
Suzuki DR125
Kawasaki KLR250
Kawasaki KDX200
Kawasaki KDX220
Kawasaki KDX250

Plastové komponenty italské značky CEMOTO vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1976.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Cemoto dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.

Skladem - Ihned expedujeme
2 225,00 Kč
Maska přední se světlem Yamaha DT + Kawasaki KLR+KDX + Suzuki DR  - modrá
Cemoto

Maska přední se světlem Yamaha DT + Kawasaki KLR+KDX + Suzuki DR - modrá

Přední maska se světlem od italského výrobce CEMOTO
- hlavní světlomet disponuje světlem pro žárovku BA20D
- součástí balení jsou vibrace redukující montážní prvky (objímky)

Upozornění: Při objednávce je potřeba specifikovat barvu polepu masky! Barva plastu je určená v popisu zboží, ale polep se může lišit dle podmínek výrobce.

Vhodné jako alternativní náhrada pro motocykly Yamaha:
Yamaha DT125
Yamaha DT175
Yamaha DT250
Suzuki DR125
Kawasaki KLR250
Kawasaki KDX200
Kawasaki KDX220
Kawasaki KDX250

Plastové komponenty italské značky CEMOTO vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1976.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Cemoto dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.

Skladem - Ihned expedujeme
2 225,00 Kč
Maska přední se světlem Yamaha DT + Kawasaki KLR+KDX + Suzuki DR  - zelená
Cemoto

Maska přední se světlem Yamaha DT + Kawasaki KLR+KDX + Suzuki DR - zelená

Přední maska se světlem od italského výrobce CEMOTO
- hlavní světlomet disponuje světlem pro žárovku BA20D
- součástí balení jsou vibrace redukující montážní prvky (objímky)

Upozornění: Při objednávce je potřeba specifikovat barvu polepu masky! Barva plastu je určená v popisu zboží, ale polep se může lišit dle podmínek výrobce.

Vhodné jako alternativní náhrada pro motocykly Yamaha:
Yamaha DT125
Yamaha DT175
Yamaha DT250
Suzuki DR125
Kawasaki KLR250
Kawasaki KDX200
Kawasaki KDX220
Kawasaki KDX250

Plastové komponenty italské značky CEMOTO vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1976.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Cemoto dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.

Skladem - Ihned expedujeme
2 225,00 Kč
Maska přední se světlem Yamaha DT + Kawasaki KLR+KDX + Suzuki DR  - žlutá
Cemoto

Maska přední se světlem Yamaha DT + Kawasaki KLR+KDX + Suzuki DR - žlutá

Přední maska se světlem od italského výrobce CEMOTO
- hlavní světlomet disponuje světlem pro žárovku BA20D
- součástí balení jsou vibrace redukující montážní prvky (objímky)

Upozornění: Při objednávce je potřeba specifikovat barvu polepu masky! Barva plastu je určená v popisu zboží, ale polep se může lišit dle podmínek výrobce.

Vhodné jako alternativní náhrada pro motocykly Yamaha:
Yamaha DT125
Yamaha DT175
Yamaha DT250
Suzuki DR125
Kawasaki KLR250
Kawasaki KDX200
Kawasaki KDX220
Kawasaki KDX250

Plastové komponenty italské značky CEMOTO vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1976.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Cemoto dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.

Skladem - Ihned expedujeme
2 225,00 Kč
Světlo přední / reflektor kulatý 7'' - barva chrom
EMGO

Světlo přední / reflektor kulatý 7'' - barva chrom

Kompletní přední světlomět v celochromovaném provedení
- univerzální kvalitní hlavní přední světlo
- celokovové provedení
- homologovaný hlavní světlomet včetně žárovky
- přesné parametry pro snadnou a rychlou montáž
- přední světlo odolné proti vibracím
- žárovka H4 P43T 12V 60/55W
- dodáváno včetně kabeláře a konektoru
- homologace pro silniční provoz

Homologace E24

Rozměry:
- průměr = 190 mm
- rozteč montážních otvorů = 187 mm
- zástavbová délka = 150 mm
- závity pro uchycení = M8x1,25

Materiál:
- parabola = skleněná reliéfní
- obal světla = kov
- rámeček = kov

Skladem - Ihned expedujeme
2 285,00 Kč
Startér kompletní - Yamaha YZFR125 / 08-18 + WR125R+WR125X / 09-17 + MT125 / 15-19 + Beta RR125 + Fantic + HM-Moto +  Motorhispania + Rieju + Hyosung
Arrowhead

Startér kompletní - Yamaha YZFR125 / 08-18 + WR125R+WR125X / 09-17 + MT125 / 15-19 + Beta RR125 + Fantic + HM-Moto + Motorhispania + Rieju + Hyosung

Kompletní startér od americké značky Arrowhead
- druhovýrobní vysoce kvalitní startéry, které poskytnou vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- při instalaci není potřeba žádných změna či úprav
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- izolovaná armatura pro ochranu proti nečistotám a korozi
- pryžová těsnění na horní a spodní straně jednotky zajišťují suchý provoz s prodlouženou životností
- vybaveny kvalitními měděnými pouzdry, izolovanými armaturami, kvalitními jehlovými ložisky a vysoce kvalitními elektromagnety s měděným vinutím pro vyšší točivý moment při startu
- startéry Arrowhead nabízejí dlouhou životnost a vysoký výkon

Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.

Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 5D7-81890-00
Yamaha 5D7-H1800-01
Yamaha 5D7-H1890-00
Yamaha 5D7-H1890-01
Hyosung YM0209
Hyosung MSM-081-N2
Beta 021.07.000.0000
Beta 021070000000

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

Vhodne pro motocykly:
Yamaha YZF-R125 / 08-19
Yamaha WR125R / 09-14
Yamaha WR125X / 09-14
Yamaha MT125 / 14-19
Beta RR125 / 13-20
Husqvarna SMS125 / 10-13
Husqvarna TE125 / 10-13
Fantic Enduro 125
Fantic Motard 125
Fantic Caballero 125
HM-Moto CRE Baja 125
HM Moto CRMF125
HM Moto CSF125
Hyosung XRX125
Hyosung 125 Enduro
Motorhispania 125 KN1
Motorhispania 125 KN2
Motorhispania RX125
Rieju Marathon 125
Rieju RS3 125
Rieju Marathon 125

Skladem - Ihned expedujeme
2 315,00 Kč
Regulátor dobíjení Kawasaki KLX400R+KLX400SR / 03-04 + Suzuki DRZ400 / 00-17
Tourmax

Regulátor dobíjení Kawasaki KLX400R+KLX400SR / 03-04 + Suzuki DRZ400 / 00-17

Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)

Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.

Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 32800-29F00
Kawasaki 21066-S005
Tourmax RGU-317

Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 325,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) LFP01 (12,8V-2Ah) Lithium LiFePO4
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) LFP01 (12,8V-2Ah) Lithium LiFePO4

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Lithiová (LiFePO4) baterie LFP01 má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.

Napětí:                            12,8 V
Kapacita:                         2 Ah
Energie:                          24Wh
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry:                        D92 x Š52 x V90 mm
Hmotnost:                       0,5 kg
Typ:                                 LiFePO4
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor (baterie),šroubky na připojení

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 79011153000
KTM 79111053000
Husqvarna 79011153000
Husqvarna 79111053000
Honda 31500-MKE-D61

Nahrazuje baterie typu YTZ5S, YTX4L-BS, YTX5L-BS

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
EXIDE ELTZ5S
SKYRICH HJTX5L-FP
LANDPORT ML-LFP01
MOTOBATT MPLX4U-P

Možnost použití pro:
Honda CRF250R+CRF450R+RX + KTM 250SXF+350SXF+450SXF + 250EXCF+350EXCF+450EXCF+500EXCF + 150EXC+250EXC+300EXC + Husqvarna FC250+FC350+FC450 + FE250+FE350+FE450+FE501 + TE125+TE150+TE250+TE300

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie LiFePO4!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.

Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 339,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) LFP7Z (12,8V-2,4Ah) Lithium LiFePO4
IntAct

Baterie (akumulátor motocyklový) LFP7Z (12,8V-2,4Ah) Lithium LiFePO4

Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic, Lithium
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Lithiová (LiFePO4) baterie LFP7Z má dlouhou životnost (více jak 2000 nabíjecích cyklů).
Je 3x lehčí než běžná olověná baterie, přesto je schopná poskytnout překvapivě vyšší výkon i při opakovaném startování a nižších teplotách.  
Je odolná vůči vibracím a pádům - může být uložena v libovolné poloze.
Je možné ji dobíjet v jakémkoli stavu nabití moderní nabíječkou bez automatického desulfatačního režimu! Samovybíjecí efekt u těchto článků prakticky neexistuje.
Neobsahuje žádné kyseliny ani těžké kovy, je nevýbušná a nehořlavá.

Napětí:                            12,8 V
Kapacita:                         2,4 Ah
Energie:                          28,8 Wh
Start. proud CCA/-18°C: 144 A
Rozměry:                        D107 x Š56 x V85 mm
Hmotnost:                       0,5 kg
Typ:                                 LiFePO4
Pólování:                         pól + vpravo

Obsah balení: akumulátor (baterie)

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tato baterie nahrazuje originální díl (OEM):
KTM 58511053000
Honda 31500-KPH-B31

Nahrazuje baterie typu: YTZ7S, YTX7L-BS, TTZ7-S

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
LANDPORT ML-LFP7
BS BSLI-02
EXIDE ELTZ5S
SKYRICH HJTZ7S-FP

Možnost použití pro:
HONDA Air Blade 110 / 08
HONDA Click 110 / 08
HONDA Supra 110 / 08
HONDA Wave 110 / 08
KTM EXC 250 / 03-
KTM EXC Racing 250 / 03-05
KTM EXC Racing 400 / 03-05
KTM EXC Racing 450 / 03-05
KTM EXC Racing 525 / 03-
KTM EXC Racing 530 / 03-05
SUZUKI E-Starter 110
SUZUKI E-Starter 125
YAMAHA AF115 115
YAMAHA AT135 Cast 135
YAMAHA JT135,T135Fl / 07
YAMAHA FZ150 150
YAMAHA YTZF-R15 175

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu. Lithiové baterie jsou velmi náchylné na stav vybití, tzn. při použití v nízkém stavu nabití (nulová hranice je 10V) se velmi rychle poškodí, a to nevratně. Nenechte vybít akumulátor pod 10V hranici a pečlivě kontrolujte jeho stav nabití po každé jízdě. Vyvarujte se ponechání vybité baterie bez údržby (nabití), což může být důvodem pro ztrátu záruky a důvod neuznání reklamace.

Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 349,00 Kč
Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20CH-BS (12V-18Ah)
Dynavolt

Baterie (akumulátor motocyklový) YTX20CH-BS (12V-18Ah)

Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2

Baterie YTX20CH-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.

ETN (evropské typové číslo): 518.908.027

Napětí:                            12 V
Kapacita:                         18 Ah
Nabíjecí proud:               1,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 280 A
Rozměry:                        D150 x Š87 x V161 mm
Hmotnost:                       5,25 kg
Typ:                                 AGM s tekutým elektrolytem
Pólování:                         pól + vlevo
Odvětrání:                       uzavřené

Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby

Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.

Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX20CH-BS-C
YUASA YTX20CH-BS
BANNER YTX20CH-BS
EXIDE YTX20CH-BS
FIAMM FTX20CH-BS
MOTOBATT MBTX16U
VARTA 518.908.027

Možnost použití pro:
Honda XL1000V Varadero / 03-11
Honda XL1000V Varadero ABS / 03-11
Kawasaki VN2000 Vulcan / 04-09
Kawasaki ZR 1100 Zephyr / 92-97
Suzuki GSX750R / 04-09
Suzuki VLR1800R Intruder / 08-12
Suzuki VZR1800M Intruder / 06-14

Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.

Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!

!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!

Skladem - Ihned expedujeme
2 374,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Suzuki VL1500C Intruder / 13-16
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Suzuki VL1500C Intruder / 13-16

Zapalovací cívka (indukční cívka) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie

Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI  a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.

Provedení:
- 1x konektor

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 33420-40H10
Suzuki 33420-40H11
Suzuki 33420-40H12

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 395,00 Kč
Cívka indukční zapalovací - Suzuki SFV650 Gladius / 09-16 + SV650 / 16-19
Tourmax

Cívka indukční zapalovací - Suzuki SFV650 Gladius / 09-16 + SV650 / 16-19

Zapalovací cívka (indukční cívka) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)

Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie

Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI  a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.

Provedení:
- 1x konektor

Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 33420-44H00
Suzuki 33420-44H01
Suzuki 33420-44H02

Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.

Skladem - Ihned expedujeme
2 445,00 Kč
Sada startéru SMU9146 - Yamaha XV700 Virago + XV750 Virago + XV920 + XV1000 Virago + XV1100 Virago
Arrowhead

Sada startéru SMU9146 - Yamaha XV700 Virago + XV750 Virago + XV920 + XV1000 Virago + XV1100 Virago

Opravná sada startéru (sada uhlíků startéru) od americké značky Arrowhead
- vytvořeno za účelem rychlé opravy
- sada pro repasi kontaktů startéru
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce

Upozornění: sada je vhodná pro více modelů a značek - kontrola obsahu viz. fotografie

Kód výrobce:
Arrowhead SMU9146
Arrowhead 414-54024

Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.

Vhodné pro motocykly:
Yamaha XV700 Virago / 84-87
Yamaha XV750 Virago / 81-83
Yamaha XV750 Virago / 88-97
Yamaha XV920 / 81-83
Yamaha XV1000 Virago / 84-85
Yamaha XV1100 Virago / 86-89

Skladem - Ihned expedujeme
2 499,00 Kč
Objednejte dnes, 13 hod. a zboží obdržíte zítra.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

873 668 kusů zboží skladem ihned k expedici, 59 056 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku