Zapalovací cívka (indukční cívka) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
Provedení:
- 1x konektor
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 33410-12D20
Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od americké značky Arrowhead
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 1D0-H1960-00-00
Yamaha 1D0-H1960-01-00
Yamaha 3XC-81960-00
Yamaha 47X-81960-A3
Yamaha 47X-81960-A2
Yamaha 47X-81960-A1
Yamaha 47X-81960-A0
Yamaha 3TJ-81960-00
Yamaha 3TJ-81960-01
Yamaha 3TJ-81960-02
Yamaha 5AG-H1960-00
Yamaha 8DF-81960-00
Kawasaki 21066-1108
Derbi 00M12502316
Shindengen SH629A-12
Arrowhead AYA6032
Arrowhead 230-58193
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro:
Yamaha YN50F / 09-13DT125R / 04-06
Yamaha MT125 / 15
Yamaha TDR125 / 93-02
Yamaha TW125 Trailway / 99-04
Yamaha TZR125 / 93-97
Yamaha YZF-R125 / 14-15
Yamaha WR125R / 09
Yamaha WR125X / 09-14
Yamaha TT200R / 03
Yamaha TW200 Trailway / 88-11
Yamaha TTR225 / 99-04
Yamaha XT225 Serow / 92-07
Yamaha TDR240 / 88-90
Yamaha FZR250 / 87-88
Yamaha FZR250R / 89-94
Yamaha R1-Z
Yamaha RZ250 YPVS / 86-88
Yamaha RZ250F YPVS / 86
Yamaha TDR250 / 88-90
Yamaha TTR250 99-06
Yamaha TW250 / 04-08
Yamaha TZR250 / 87-89
Yamaha XG250 Tricker / 05
Yamaha XT250 / 08-12
Yamaha XV250 Route 66 / 88-90
Yamaha XV250 Virago / 89-93
Yamaha RD350LC YPVS / 86-87
Yamaha RD350LCF YPVS / 86-88
Yamaha RD350R YPVS / 88-95
Yamaha RZ350 YPVS / 86-90
Yamaha RZ350F YPVS / 86
Yamaha FZR400 / 88-91
Yamaha FZR400RR / 90-92
Yamaha FZR400RR-SP / 92-94
Yamaha SRX400 / 91
Yamaha XJ400 / 92-93
Yamaha XT400E / 91-92
Yamaha FZR500 / 89-93
Yamaha RD500LC YPVS / 84-86
Yamaha RZ500 / 84-85
Yamaha XT500E / 90-02
Yamaha XT500Z Tenere / 87-90
Yamaha FZR600 Genesis / 89-93
Yamaha FZR600M Genesis / 89-93
Yamaha FZR600N Genesis / 89-93
Yamaha TT600E / 94-98
Yamaha TT600R / 97-03
Yamaha TT600RE / 04-07
Yamaha TT600S / 93-95
Yamaha XJ600 / 89-91
Yamaha XJ600N Diversion / 89-95
Yamaha XJ600S Diversion / Seca II / 92-95
Yamaha XT600 / 91-94
Yamaha XT600E / 90-02
Yamaha XT600Z Tenere / 86-90
Yamaha XTZ660 Tenere / 91
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-93
Yamaha TDM850 / 91-92
Kawasaki BN125 Eliminator / 99-09
Kawasaki KLR250 Super Sherpa (KL250) / 97-07
Derbi GPR125
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Spínací skříňky od výrobce EMGO jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky. Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 35100-KB7-017
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
Baterie CB14L-A2 patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 514 011 014 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 14 Ah
Nabíjecí proud: 1,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 190 A
Rozměry: D136 x Š91 x V168 mm
Hmotnost: 4,85 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB14L-A2
EXIDE YB14L-A2
EXIDE YTX14AHL-BS
VARTA 12N14-3A
Možnost použití pro:
Aprilia Atlantic 500 / 02-03
Aprilia Moto 650 / 95-00
Aprilia Pegaso 650 / 89-00
Aprilia Pegaso 600 / 88-94
Aprilia Scarabeo 500 / 02-08
Aprilia Tuareg 600 / 87-92
Arctic Cat 300 2x4 / 00-04
Arctic Cat 300 4x4 / 98-05
BMW C1 125 / 00-04
BMW C1 200 / 02-04
BMW R 1100S / 99-03
BMW R 45N / 78-85
Cagiva Alazzurra 650 / 86-88
Cagiva Canyon 500 / 98-00
Cagiva W12 350 / 93-95
Cagiva W16 600 / 94-97
Ducati Indiana 650 / 86-87
Honda CBX1000 / 78-80
Honda CX500 / 77-82
Honda FT500 / 82-85
Kawasaki GPX750R / 87-90
Kawasaki GPZ900R Ninja / 84-94
Kawasaki Z750GT / 83-96
Kawasaki ZZR 1100C / 90-92
Suzuki GSX750 / 81-06
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie YTZ10S-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 508.901.015
Napětí: 12 V
Kapacita: 8 Ah
Nabíjecí proud: 0,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 150 A
Rozměry: D150 x Š87 x V93 mm
Hmotnost: 3,42 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTZ10S-C
INTACT YTZ10S
YUASA YTZ10S
LANDPORT YTZ10S-BS
BANNER GTZ10-4
EXIDE ETZ10-BS
FIAMM YTZ10S-BS
BOSCH 0092M60110
VARTA 508.901.015
VARTA TTZ10S-BS
KTM 58411053100
KTM 76011053100
CF MOTO 31020700
Možnost použití pro:
Aprilia 1000 RSV4 R APRC Factory / 09-14
BMW S1000RR / 09-14
Bombardier Quest 650Max / 04-05
Honda CB1000R / 09-15
Honda NT650V Deauville / 98-04
KTM Duke 690
KTM 690SMC
KTM 690 Enduro
KTM Supermoto 690
Husqvarna 701 Enduro
Husqvarna 701 Supermoto
Kawasaki KLF300 Bayou 4WD / 00-05
Kawasaki ZX1000 Ninja / 10-16
MV Agusta Brutale 910S / 08-10
Suzuki LTR450 Quadracer / 06-11
Yamaha FZ-07 / 15-17
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
Baterie YT12B-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterie po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 512 901 019
Napětí: 12 V
Kapacita: 10 Ah
Nabíjecí proud: 1,0 A
Start. proud CCA/-18°C: 180 A
Rozměry: D150 x Š69 x V130
Hmotnost: 3,47 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem (bezúdržbová)
Pólování: pól + vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YT12B-BS
BANNER GT12B-4
EXIDE YT12B-BS
FIAMM FT12B-BS
MOTOBATT MBT12B4
VARTA 512.901.019
Možnost použití pro:
Aprilia Scarabeo 250ie / 06-08
Aprilia Sportcity 250ie / 07-08
Benelli Adiva 125AC / 01-05
Benelli 900LE / 02-04
Benelli TRE900 / 03-06
Benelli TRE900 Tornado / 03-06
Ducati 749 Biposto / 03-07
Ducati 1000RR Desmosedici / 07-08
Ducati 1100 Hypermotard / 07-11
Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja / 05-11
Triumph 865 Bonneville / 05-13
Triumph 865 America / 07-13
Triumph 865 Scrambler / 06-16
Yamaha FZ6 (600N) / 04-10
Yamaha FZS600 Fazer / 98-04
Yamaha YZF-R1 / 98-03
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie 506015005 (YTX7A-BS) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 506 015 005
Napětí: 12 V
Kapacita: 6 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 105 A
Rozměry: D151 x Š88 x V94 mm
Hmotnost: 2,6 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX7A-BS
YUASA YTX7A-BS
BANNER YTX7A-BS
EXIDE ETX7A-BS
FIAMM FTX7A-BS
MOTOBATT MBTZ10S
VARTA 506.015.005
Možnost použití pro:
Aprilia MXV450 / 09-10
Aprilia Mojito 125 Custom / 04-07
Honda NX125 / 88-90
Honda VFR400R / 90-93
Kawasaki EX250 Ninja / 08-12
Kymco 125 Pulsar / 01-15
Suzuki DR200 SE / 96-03
Suzuki RV125 Van Van / 03-09
Yamaha XC125T Cygnus / 95-00
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Přední maska se světlem MATRIX od italského výrobce RTECH / MEC PLASTIC
- hlavní světlomet disponuje halogenovým světlemo 35/35W
- obrysové světlo 4W
- součástí balení jsou vibrace redukující montážní prvky (objímky) a žárovka
- homologace pro silniční použití
Plastové komponenty italské značky RTECH (výrobce MEC Plast) jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty Rtech životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 14
- rozměr závitu = M10x1,0
- délka závitu = 26,5mm
- varianta svíčky = Racing Iridium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Honda 31908-K95-A61
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie 512901019 (YT12B-BS) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 512 901 019 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 12 Ah
Nabíjecí proud: 1,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 215 A
Rozměry: D151 x Š70 x V131
Hmotnost: 3,8 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Typ kontaktu: Y11
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YT12B-BS
BANNER GT12B-4
EXIDE YT12B-BS
FIAMM FT12B-BS
MOTOBATT MBT12B4
VARTA 512.901.019
Možnost použití pro:
Aprilia Scarabeo 250ie / 06-08
Aprilia Sportcity 250ie / 07-08
Benelli Adiva 125AC / 01-05
Benelli 900LE / 02-04
Benelli TRE900 / 03-06
Benelli TRE900 Tornado / 03-06
Ducati 749 Biposto / 03-07
Ducati 1000RR Desmosedici / 07-08
Ducati 1100 Hypermotard / 07-11
Kawasaki ZX-10R 1000 Ninja / 05-11
Triumph 865 Bonneville / 05-13
Triumph 865 America / 07-13
Triumph 865 Scrambler / 06-16
Yamaha FZ6 (600N) / 04-10
Yamaha FZS600 Fazer / 98-04
Yamaha YZF-R1 / 98-03
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
Baterie CB14-A2 patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 514 012 014 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 14 Ah
Nabíjecí proud: 1,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 190 A
Rozměry: D136 x Š91 x V168 mm
Hmotnost: 4,6 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: odpařovací kanálek vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Yuasa YB14-A2
Banner YB14-A2
Fiamm YB14-A2
Exide YB14-A2
Unibat CB14-A2
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro Honda CT70 od americké značky Arrowhead
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšuje funkce motoru při nižších otáčkách.
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
- 12V
- 1x konektor (5 kontaktů)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30410-141-751
Arrowhead IHA6003
Arrowhead 160-02003
Vhodné pro:
Honda CT70
Honda ZB50
Honda ATC185
Honda ATC110
Honda ATC200
Honda NC50
Honda NH80
Honda NH125
Moduly v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
UPOZORNĚNÍ: ZBOŽÍ NEJDE VRÁTIT!!
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, CDI moduly, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) od americké značky Arrowhead
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšuje funkce motoru při nižších otáčkách.
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
- 12V
- 1x konektor (4 kontakty)
- 1x konektor (2 kontakty)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30410-KCE-671
Honda 30410-KCE-670
Arrowhead 160-02011
Arrowhead IHA6013
Moduly v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
UPOZORNĚNÍ: ZBOŽÍ NEJDE VRÁTIT!!
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, CDI moduly, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Motobaterie VARTA POWERSPORTS AGM jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA POWERSPORTS AGM poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- motocyklové baterie VARTA POWERSPORTS AGM poskytují spolehlivou startovací energii
Baterie 512014010 (YTX14-BS) patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 512 014 010 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 12 Ah
Nabíjecí proud: 1,2 A
Start. proud CCA/-18°C: 200 A
Rozměry: D152 x Š88 x V147 mm
Hmotnost: 5,02 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX14-BS
YUASA YTX14-BS
BANNER YTX14-BS
EXIDE ETX14-BS
EXIDE YTX14-BS
FIAMM FTX14-BS
MOTOBATT MBTX12U
Možnost použití pro:
Aprilia ETV1000 Capo Nord / 01-05
Aprilia ETX350 / 85-99
Aprilia SRV850 / 12-13
BMW C 650GT / 12-14
BMW F 800GS / 08-13
BMW K 1300R / 08-16
BMW R 1200GS / 06-14
Benelli Adiva 150 4T / 02-06
Bombardier Rally 200 / 03-06
Ducati 1098 / 07-08
Harley Davidson VRSCA
Harley Davidson VRSCB
Harley Davidson VRSCD
Harley Davidson VRSCR
KTM 1290 Super Duke R / 14-18
Yamaha FZR1000 (Genesis Exup) / 91-94
Yamaha XJR1200 / 94-98
Yamaha YZF1000R (Thunder Ace) / 96-01
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
Baterie YTX14-BS patří do řady GEL - elektrolyt je zde vázán v tixotropním křemičitém gelu SiO2, který je pak aditivován dalšími látkami.
Napětí: 12 V
Kapacita: 14 Ah
Nabíjecí proud: 1,4 A
Start. proud CCA/-18°C: 205 A
Rozměry: D150 x Š86 x V145 mm
Hmotnost: 4,6 kg
Typ: gelová (bezúdržbová)
Pólování: pól + vlevo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTX14-BS
YUASA YTX14-BS
BANNER YTX14-BS
EXIDE ETX14-BS
EXIDE YTX14-BS
FIAMM FTX14-BS
MOTOBATT MBTX12U
Možnost použití pro:
Aprilia ETV1000 Capo Nord / 01-05
Aprilia ETX350 / 85-99
Aprilia SRV850 / 12-13
BMW C 650GT / 12-14
BMW F 800GS / 08-13
BMW K 1300R / 08-16
BMW R 1200GS / 06-14
Benelli Adiva 150 4T / 02-06
Bombardier Rally 200 / 03-06
Ducati 1098 / 07-08
Harley Davidson VRSCA
Harley Davidson VRSCB
Harley Davidson VRSCD
Harley Davidson VRSCR
KTM 1290 Super Duke R / 14-18
Yamaha FZR1000 (Genesis Exup) / 91-94
Yamaha XJR1200 / 94-98
Yamaha YZF1000R (Thunder Ace) / 96-01
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Opravná sada startéru (sada uhlíků startéru) od americké značky Arrowhead
- vytvořeno za účelem rychlé opravy
- sada pro repasi kontaktů startéru
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
Upozornění: sada je vhodná pro více modelů a značek - kontrola obsahu viz. fotografie
Kód výrobce:
Arrowhead SMU9162
Arrowhead 414-54064
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Vhodné pro motocykly:
Honda VF1000F / 84-86
Honda VF1000R / 84-86
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku