Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Kawasaki 21160-0014
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Blinkry (ukazatele směru) v originální provedení dle parametrů a vzhledu pro daný typ a rok výroby motocyklu
- kvalitní náhrada za originální díl
- přesné parametry pro snadnou a rychlou montáž
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Upozornění:
- ukazatel je dle výrobce vhodný pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
- u některých modelů motocyklů mohou být blinkry přední a zadní délkově rozdílné
- u kapotovaných motocyklů uvedených rozpisu mohou být blinkry použity jako zadní
- vzhledem k použití na více motocyklů se může lišit typ konektorů a délka kabeláže
Balení obsahuje 1kus
Tento ukazatel směru je alternativní náhradou originálního blinkru:
Suzuki 35602-27G00
Blinkry (ukazatele směru) v originální provedení dle parametrů a vzhledu pro daný typ a rok výroby motocyklu
- kvalitní náhrada za originální díl
- přesné parametry pro snadnou a rychlou montáž
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Upozornění:
- ukazatel je dle výrobce vhodný pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
- u některých modelů motocyklů mohou být blinkry přední a zadní délkově rozdílné
- u kapotovaných motocyklů uvedených rozpisu mohou být blinkry použity jako zadní
- vzhledem k použití na více motocyklů se může lišit typ konektorů a délka kabeláže
Balení obsahuje 1kus
Tento ukazatel směru je alternativní náhradou originálního blinkru:
Suzuki 35601-27G00
Suzuki 35632-31F30
Kompletní startér
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje a parametry:
- napětí: 12V
- rozteč upevňovacích otvorů: 75mm
- průměr hřídele: 12mm
- počet zubů: 9
- délka hřídele: 25 mm
- montážní průměr: 30 mm
- směr otáčení hřídele: CCW (vpravo)
Tento startér nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31200-KZG-901
Zapalovací cívka (indukční cívka) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
Provedení:
- 2x konektor
délka kabelu = 32 cm
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 33420-06G00
Suzuki 33420-06G01
Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
- rozměr klíče = 14
- rozměr závitu = M10x1
- délka závitu = 21mm
- varianta svíčky = Laser Iridium
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
Honda 31910-MEN-A31
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Zapalovací cívka (indukční cívka) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje cívky pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- plnohodnotná náhrada za originální díl - rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné
- většina typů dodávána s kabeláží pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie
Základní funkcí zapalovací cívky je vytvořit pomocí magnetické indukce vysoké napětí pro zapalovací svíčku.
Systémy zapalování CDI a tzv. induktivní (bateriové, tranzistorové, TI, TCI) používají rozdílné indukční cívky. Indukční cívka u magneto-tyristorového zapalování má velice nízký odpor primárního vinutí (cca. 0,3 Ohm) a indukční cívka zapalování bateriového má odpor vyšší (3,5 Ohm) a proto je nelze zaměňovat.
Provedení:
- 2x konektor
délka kabelu = 45 cm
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 33410-06G00
Suzuki 33410-06G01
Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originání díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30500-168-000
Honda 30500-169-000
Honda 30500-169-010
Honda 30500-183-003
Honda 30500-GA7-405
Honda 30500-GC8-000
Honda 30500-KEY-901
Honda 30500-KGA-E01
Honda 30500-KPH-900
Honda 30500-KPH-981
Honda 30500-KRE-900
Honda 30500-KRH-E21
Honda 30500-KRP-981
Honda 30500-MAN-003
Honda 30500-MC7-000
Honda 30500-MN9-006
Honda 30501-415-003
Honda 30501-MA1-003
Honda 30501-MCF-641
Honda 30501-MCF-D31
Honda 30501-MCF-E01
Honda 30502-415-003
Honda 30502-MA1-003
Honda 30502-MCF-641
Honda 30502-MCF-D31
Honda 30502-MCF-E01
Honda 30510-GGA-003
Honda 30510-KPH-701
Honda 30530-KE2-900
Kawasaki 21121-1012
Kawasaki 21121-1071
Kawasaki 21121-1072
Kawasaki 21121-1101
Kawasaki 21121-1116
Kawasaki 21121-1118
Kawasaki 21121-1163
Suzuki 33410-13A01
Suzuki 33410-14120
Suzuki 33410-14F00
Suzuki 33410-41320
Suzuki 33410-44B00
Suzuki 33410-46710
Yamaha 2GY-82310-20
Yamaha 2J2-82310-51
Yamaha 34K-82310-51
Yamaha 3XY-82310-00
Yamaha 4HC-83210-00
Yamaha 4MX-82310-00
Yamaha 4SR-82310-00
Yamaha 583-82310-50
Yamaha 583-82310-50
Yamaha 5BE-82310-00
Yamaha 5RU-82310-00
Yamaha 5Y1-82310-51
Upozornění: cívka je určena jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola možnosti použití viz. fotografie!
Cívky v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každá je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda CX500 / 78-79
Honda CX500C Custom / 79-82
Honda CX500D Deluxe / 79-81
Honda CX500 / 82
Honda CX650C Custom / 83
Honda GL500 Silver Wing / 81-82
Honda NH80 Vision
Honda H100 / 80-82
Honda SCV100 Lead / 03-08
Honda ANF125 Innova / 03-10
Honda NH125 Lead / 86-87
Honda FES125 Pantheon / 98-02
Honda XR125L / 03-11
Honda CG125 Titan / 85-05
Honda NX500 Dominator / 95-99
Honda NX650 Dominator / 95-02
Honda RVT1000R / 00-06
Honda VTR1000SP / 00-06
Kawasaki AR125 / 83-91
Kawasaki EL250 Eliminator / 87-03
Kawasaki EL252 Eliminator / 96-03
Kawasaki ER250 Scorpion / 83-88
Kawasaki EX250 Ninja / 88-07
Kawasaki EX250 / 90-02
Kawasaki EX305GPZ / 83-94
Kawasaki ZZR250 / 90-02
Kawasaki KE175 / 80-87
Kawasaki KLE500 / 91-00
Kawasaki KLR250 / 85-05
Kawasaki KLR600 / 84-94
Kawasaki KL600 / 84-89
Suzuki AN250 Burgman / 98-02
Suzuki AN400 Burgman / 99-06
Suzuki DR750 Big / 88-89
Suzuki DR800 Big / 90-98
Suzuki PE175 / 78-81
Suzuki PE250 / 77-82
Suzuki PE400 / 80-81
Suzuki RG125 Gamma / 85-88
Suzuki RM80 / 77-81
Suzuki RM100 / 76-81
Suzuki RM125 / 75-81
Suzuki RM400 / 78-80
Suzuki RM465 / 81-82
Suzuki RM500 / 83-85
Suzuki RS175 / 82-82
Suzuki RS250 / 80-81
Suzuki TS100 / 82-86
Suzuki TS125
Suzuki TS185 / 73-81
Suzuki TS250 / 71-78
Suzuki TS250X / 84-89
Yamaha SR500 / 78-95
Yamaha SZR660 / 95-97
Yamaha TDM850 / 96-01
Yamaha TT500 / 77-81
Yamaha XT500 / 76-85
Yamaha XT550 / 82-83
Yamaha XT600Z Tenere / 83-85
Yamaha YFM700R Raptor / 06-15
Yamaha YP250 Majesty / 96-03
Yamaha YP400 Majesty / 04-14
Yamaha WR250Z
Yamaha WRF250
Yamaha WRF400
Yamaha WRF426
Yamaha YZ250
Yamaha YZF250
Yamaha YZF400
Yamaha YZF426
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YT7B-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterie po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 507.901.012
Napětí: 12 V
Kapacita: 6,5 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 80 A
Rozměry: D150 x Š65 x V93 mm
Hmotnost: 2,17 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DT7B-4-C
YUASA YT7B-BS
BANNER GT7B-4
BANNER YT7B-BS
EXIDE YT7B-BS
FIAMM FT7B-BS
MOTOBATT MB7U
VARTA 507.901.012
Možnost použití pro:
Kawasaki KLX400R
Suzuki DR-Z400
triumph 675cc Daytona
Yamaha Zuma 125
Yamaha TTR250
Yamaha YFZ450
Yamaha Majesty250
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Blinkry (ukazatele směru) v originální provedení dle parametrů a vzhledu pro daný typ a rok výroby motocyklu
- kvalitní náhrada za originální díl
- přesné parametry pro snadnou a rychlou montáž
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Upozornění:
- ukazatel je dle výrobce vhodný pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
- u některých modelů motocyklů mohou být blinkry přední a zadní délkově rozdílné
- u kapotovaných motocyklů uvedených rozpisu mohou být blinkry použity jako zadní
- vzhledem k použití na více motocyklů se může lišit typ konektorů a délka kabeláže
Balení obsahuje 1kus
Tento ukazatel směru je alternativní náhradou originálního blinkru:
Vhodné pro motocykly:
BMW F800 / 09-19
BMW F800S / 06-10
BMW F800ST / 06-12
BMW HP2 1200 Sport / 08-10
BMW K1200 GT / 02-08
BMW K1200 R / 04-08
BMW K1300 GT / 09-10
BMW K1300 R / 09-15
BMW R1200 R / 06-18
BMW R1200 ST / 05-07
Blinkry (ukazatele směru) v originální provedení dle parametrů a vzhledu pro daný typ a rok výroby motocyklu
- kvalitní náhrada za originální díl
- přesné parametry pro snadnou a rychlou montáž
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Upozornění:
- ukazatel je dle výrobce vhodný pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
- u některých modelů motocyklů mohou být blinkry přední a zadní délkově rozdílné
- u kapotovaných motocyklů uvedených rozpisu mohou být blinkry použity jako zadní
- vzhledem k použití na více motocyklů se může lišit typ konektorů a délka kabeláže
Balení obsahuje 1kus
Tento ukazatel směru je alternativní náhradou originálního blinkru:
Vhodné pro motocykly:
BMW F800 / 09-19
BMW F800S / 06-10
BMW F800ST / 06-12
BMW HP2 1200 Sport / 08-10
BMW K1200 GT / 02-08
BMW K1200 R / 04-08
BMW K1300 GT / 09-10
BMW K1300 R / 09-15
BMW R1200 R / 06-18
BMW R1200 ST / 05-07
Čidlo teploty vody (sensor teploty vody) od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 37870-MBG-000
Honda 37870-MBG-003
Rozměry:
- průměr závitu: M12x1,5
- průměr těla (do motoru): 5,5 mm
- instalační délka čidla (po matičku): 27 mm
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR600F / 01-04
Honda CBR600RR Fireblade - 03-04
Honda VFR800 / 98-17
Honda CBR900RR Fireblade / 00-03
Honda CBR1000RR Fireblade / 04
Honda VTR1000SP / 00-06
Honda CBR1100XX Super Blackbird / 01-08
Honda CB1300 / 03-10
Honda ST1300 Pan European / 02-07
Honda VTX1800C / 02-06
Honda SH125 / 13-19
Honda SH150 / 13-19
Honda NSS250A / 19
Honda FJS600 Silver Wing / 01-06
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 4HM-81960-01
Yamaha 4HM-81960-00
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Originální mikrospínač spojkového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Ducati 53940361A
Aprilia
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Regulátor dobíjení (regulátor napětí / relé dobíjení) pro motocykly, skútry a čtyřkolky
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu.
Parametry 12V
Tento regulátor nahrazuje regulátor OEM:
Ducati 343451
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
- Piaggio ET2 50
- Piaggio ET4 125
- Piaggio NRG50
- Piaggio NTT50
- Piaggio TPH50
- Piaggio TPH80
- Piaggio P125
- Piaggio P150
- Piaggio P200
- Piaggio PX80
- Piaggio PX125
- Piaggio PX150
- Piaggio PX200
- Piaggio Quartz 50
- Piaggio Sfera 125 / 95-99
- Piaggio Storm 50
- Piaggio Free 50
- Piaggio Zip 50
- Gilera Stalker 50
- Gilera Typhoon 50
- Gilera 50 (2takt)
- Vespa PXE125 / 81-97
- Vespa ET2 50 / 00-05
- Vespa ET4 125 / 96-99
+ italské skútry
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost,
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-413-008
Honda 31600-MC9-740
Honda 31600-KV8-681
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda XL600V Transalp / 85-87
Honda XL600RM
Honda XL600LM
Honda XL600R / 85-87
Honda XBR500 / 85-88
Honda CB125T
Honda CB250RS
Honda CB250T
Honda CB400 / 78-81
Honda CB450 / 82-86
Honda CB450T / 78-82
Honda CN250 / 04-07
Honda CM200 / 81-82
Honda CM400 / 79-81
Honda CM450 / 82-83
Honda CMX450 Rebel / 86-87
Honda CX500 / 82-85
Honda GB500 / 89
Honda CH125 / 84
Honda CH150 / 87
Honda FT500 / 82-83
Honda NS400R / 85-86
Honda CR250R / 80-82
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku