Univerzální tachometr (ukazatel rychlosti) s poměrem 1:1
- kvalitní provedení
- vhodný pro motocyklové stavby
- analogový tachometr s mechanickým ovládáním
- počítadlo najetých kilometrů
- chromované provedení budíku
- poměr 60 km/h = 1000 otáček
- světelné podsvícení
Zapojení:
červený kabel +
černý kabel (kostra) -
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení, neodbornou montáž, jakékoliv úpravy a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Rozměry:
průměr = 67mm
výška budíku = 55mm
celková výška = 75 mm
závit pro náhon = M12
Univerzální tachometr (ukazatel rychlosti) s poměrem 2:1
- kvalitní provedení
- vhodný pro motocyklové stavby
- analogový tachometr s mechanickým ovládáním
- počítadlo najetých kilometrů
- chromované provedení budíku
- poměr 60 km/h = 1400 otáček
- světelné podsvícení
Zapojení:
červený kabel +
černý kabel (kostra) -
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení, neodbornou montáž, jakékoliv úpravy a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Rozměry:
průměr = 67mm
výška budíku = 55mm
celková výška = 75 mm
závit pro náhon = M12
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5BE-82370-00
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 4XY-81960-A0
Parametry: 12V
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Stator generátoru (alternátor) se snímačem otáček klikového hřídele pro Suzuki
- Použití pro generování napětí u motorů s CDI kapacitním zapalováním (enduro, motokros). Na výstupní straně CDI jednotky je použit kondenzátor, který je nabíjen na napětí cca 300 V. Snímačem otáček horní úvrati klikového hřídele je kondenzátor na krátkou dobu spojen se zemí a jeho naakumulované napětí je následně krátkodobě vybito do zapalovací cívky, kde při vzniku magnetického pole vzniká vlivem indukce sekundární napětí s vyšší hodnotou než u zapalování induktivního. Zaručuje to nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách.
- Nebo pro generování napětí pro baterii a indukční zapalování (silniční motocykly). Primární část indukční cívky se před zapálením připojí pomocí tranzistoru k palubnímu napětí motocyklu a v okamžiku zapálení se odpojí. Při velké změně napětí na primární části indukční cívky se indukuje na sekundární části vysoké napětí pro svíčku.
- 12V
- 18 cívek
- Konektor (2 pin) + konektor (3 piny)
Nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 32101-12F00
Suzuki 32101-13G10
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 79539090000
Husqvarna 79539090000
Gas-Gas 79539090000
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Fajfka/Botka od japonského výrobce NGK pro zapalovací svíčku
Tato díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 77739090100
KTM 77739090000
Husqvarna 77739090100
Husqvarna 77739090000
Fajfky/botky NGK disponují odrušovacími rezistory, které potlačují různé rušivé frekvence v celkovém rozsahu a zabraňují jejich šíření, čímž nedochází k negativnímu ovlivnění nebo narušení vlastností motoru (dokonalého stavu může být dosaženo použitím odrušených zapalovacích svíček).
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
Značka NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Originální mikrospínač brzdy / mikrospínače spojky pro systémy BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Ducati
Aprilia
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od japonského značkového výrobce Tour Max
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- sortiment zahrnuje regulátory napětí pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- rozměry, parametry a zapojení jsou naprosto totožné s originálním relé - plnohodnotná náhrada za originální díl
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály.
Plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu - Made in Japan.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 3LA-81960-01
Yamaha 4GU-H1960-00
Yamaha 4CK-81960-01
Yamaha 5HH-H1960-00
Yamaha 4CK-81960-01
Kawasaki 21066-0015
Shingenden SH620B-12
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda CBF125 / 09-14
Kawasaki KLX450R / 08-17
KTM 125 LC2
Yamaha DT125RE / 99-02
Yamaha DT50X / 06-11
Yamaha DT50R / 06-11
Yamaha TT50 / 05-17
Yamaha TTR90 / 00-07
Yamaha TTR110 / 09-21
Yamaha TTR125 / 02-21
Yamaha TTR230 / 05-17
Yamaha TZR50 / 03-08
Yamaha CW50 Spy
Yamaha CW50RS
Yamaha CW50 BW's
Yamaha CS50 Jog
Yamaha EW50 Slider
Yamaha EW50N
Yamaha TZR50 / 04-16
Yamaha YH50 Why / 03-11
Yamaha YN100 Aerox / 00-12
Yamaha YN100 Neo-s / 00-04
Yamaha YQ50 Aerox / 03-12
Yamaha YJ50R Vino / 00-03
Derbi Senda 125R / 04-09
Derbi Senda 125SM / 04-09
Peugeot NK7 / 10-13
Peugeot XR7 / 08-13
Aprilia Habana 50
Aprilia Mojito 50
Beta RR50 Enduro / 09-12
Beta RR50 Standard / 09-12
Malaguti XSM50 Power Up / 07-12
MBK CS50 Mach
MBK CW50 Booster
MBK EW50 Stunt
MBK YN50 Ovetto
MBK YN100 Ovetto
MBK YQ50 Nitro
MBK YQ100 Nitro
MBK X-Power 50
MBK X-Limit 50
MBK YH50 Flipper
Přepínač sdružený univerzální - model Honda
Univerzální přepínač pro motocykly, čtyřkolky, skútry s mnoha funkcemi včetně kabeláže pro ovládání:
- blinkry se 3 polohami: vpravo / vlevo / vypnout
- světel se 3 polohami: ON (zapnuto) / OFF (vypnuto) / Parking
- předního světla se 2 polohami: HIGH / LOW
- vypnutí motoru (chcípák)
- houkačky (klaksonu) nebo možnost použití jako startéru
Vybaveno LED diodou pro indikaci zapnutých světel.
Barva: černá
Materiál: odolný plast
Rozměry: šířka 46mm
Kabeláž: 10 kabelů (9 pinový konektor + 1 nástrčná koncovka "samec")
Délka kabeláže: 43cm
Motobaterie IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- začka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YB10L-B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 511.013.009
Napětí: 12 V
Kapacita: 11 Ah
Nabíjecí proud: 1,1 A
Start. proud CCA/-18°C: 90 A
Rozměry: D134 x Š89 x V145 mm
Hmotnost: 2,7kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
YUASA YB10L-B
4RIDE CB10L-B
YUASA YB10L-B2
4RIDE CB10L-B2
EXIDE YB10L-B2
Možnost použití pro:
Gilera Arizona 250 / 85-86
Gilera D.N.A 125 / 02-03
Gilera Runner 180FXR / 97-03
Gilera Runner 200VXR / 03-06
Italjet Dragster 180 / 99-02
Kawasaki KLF185 / 85-87
Kawasaki KLT200 / 81-82
Kawasaki KZ200 / 78-79
Kawasaki Z200A / 77-80
Malaguti Madison 150 / 99-00
Piaggio/Vespa Beverly 250GT / 04-05
Piaggio/Vespa Beverly 500GT / 03-06
Piaggio/Vespa GT125L (Grandtur.) / 03-04
Piaggio/Vespa GT200L (Grandtur.) / 03-05
Piaggio/Vespa Hexagon 250GT / 98-01
Piaggio/Vespa X9 125SL / 00-03
Piaggio/Vespa X9 125SL (Evol.) / 03-05
Suzuki GS550E / 80
Suzuki GSX550E, EF / 83-87
Yamaha XC180 / 83-85
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Cívka indukční (zapalovací cívka) je plnohodnotnou náhradou za originání díl
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- některé typy dodávány včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (kontrola obsahu viz. fotografie)
- před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nové cívky)
Parametry: 12V
Odpor primární okruh = 0,30 Ohm
Odpor sekundární okruh = 15,6 K Ohm
Rozměry:
Rozteč montážních otvorů = 80 mm
Celková délka (i s vývody) = 95 mm
Průměr = 38 mm
Tato cívka nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 30500-MBG-003
Cívka v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Vhodné pro motocykly:
Honda DN-01 700 / 08-12
Honda FES125 Pantheon / 03-07
Honda FES150 Pantheon / 03-06
Honda NPS50 Zoomer / 04-10
Honda NSS250 EX Forza / 05-07
Honda SH125i / 05-08
Honda SH150i / 05-08
Honda TRX680 FA / 06-12
Honda VT125C Shadow / 99-06
Honda XL125V Varadero / 01-16
Relé startovací (relé startéru / elektromagnetický spínač startéru) od japonské značky Tourmax
- sortiment zahrnuje pro motocykly, skútry a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie)
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Dle typu a modelu balení obsahuje: relé, pojistky, konektor, držák, krytcí převlek - vhodnost použití a kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto relé nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia AP8124636
Aprilia AP8112927
Aprilia AP81129276
Ducati 39740011B
Ducati 39740021A
Ducati 39720012A
Yamaha 4CW-H1940-00
Yamaha 4KD-81940-00
Yamaha 3AY-81940-00
Yamaha 3H5-81940-00
Yamaha 22J-81940-00
Yamaha 22U-81940-00
Yamaha 22U-81940-10
Yamaha 25G-81940-00
Yamaha 36F-81940-10
Relé v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Yamaha DT125 / 89-91
Yamaha TDR125 / 91
Yamaha TZR125 / 92
Yamaha TW125
Yamaha TW200
Yamaha SR125 / 89-97
Yamaha SR250 / 96
Yamaha XC180 Cygnus
Yamaha XV500 / 83-87
Yamaha XV535 Virago / 88-01
Yamaha XJ550 / 81-83
Yamaha XZ550 / 82-84
Yamaha XJ600 / 84-91
Yamaha XTZ600 Tenere / 86-99
Yamaha XT600E / 90-98
Yamaha TT600E / 94-98
Yamaha XJ650 / 80-83
Yamaha XJ750 / 84
Yamaha XJ750 Seca / 82-84
Yamaha XJ900 / 86-94
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-97
Yamaha XVZ1200 Venture Royale / 84-88
Yamaha YFM80 Raptor / 00-03
Yamaha YFM125 / 01-03
Yamaha YFA125 Breeze
Yamaha YFM250
Yamaha YFM350 Warrior / 00-03
Aprilia 650 Pegaso / 92-00
Aprilia SL750 Shiver / 08-13
Aprilia SMV750 Dorsoduro / 08-13
Aprilia 850 Mana
Aprilia SL1000 Falco / 99-04
Aprilia ETV1000 Caponord / 01-09
Aprilia RSV1000 Mille
Aprilia RSV1000 Futura
Aprilia RSV1000R
Aprilia RSV1000 Factory
Aprilia RSV1000 Tuono
Aprilia 125 Leonardo
Aprilia 250 Leonardo
Aprilia 300 Leonardo
Aprilia 125 Scarabeo
Aprilia 250 Scarabeo
Aprilia 125 Atlantic
Aprilia 250 Atlantic
Aprilia 500 Atlantic
Aprilia 125 Sportcity
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YT9B-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterie po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 509.902.008
Napětí: 12 V
Kapacita: 8 Ah
Nabíjecí proud: 0,8 A
Start. proud CCA/-18°C: 120 A
Rozměry: D150 x Š70 x V105 mm
Hmotnost: 2,65 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DT9B-4-C
YUASA YT9B-BS
BANNER GT9B-4
BANNER YT9B-BS
EXIDE ET9B-BS
EXIDE YT9B-BS
FIAMM FT9B-BS
MOTOBATT MBT9B4
VARTA 509.902.008
Možnost použití pro:
Yamaha MT-03 (660) / 06-13
Yamaha XP500 Tmax / 01-03
Yamaha XP500 Tmax ABS / 05-07
Yamaha XT660R / 04-12
Yamaha YFM700R Raptor / 06-10
Yamaha YP400 Majesty / 04-14
Yamaha YZF750R7 / 99-00
Yamaha YZF-R6 / 01-09
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Spínací skříňky od výrobce EMGO jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky. Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 37100-33D00
Suzuki 37100-26D00
Suzuki 37100-26D01
Suzuki 37100-26D02
Suzuki 37100-26D03
Suzuki 37100-17C00
Suzuki 37100-17C01
Suzuki 37100-17C02
Suzuki 37100-01D00
Suzuki 37100-01D01
Suzuki 37100-01D02
Suzuki 37100-01D20
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSF400 Bandit / 91-95
Suzuki GS500 / 01-05
Suzuki GS500E / 89-00
Suzuki GS500F / 04-05
Suzuki GS500U / 01-05
Suzuki GSX600F / 88-97
Suzuki RF600R / 93-96
Suzuki GSX750F / 89-93
Suzuki GSX-R750 / 88-93
Suzuki VX800 / 90-97
Suzuki RF900R / 94-97
Suzuki GSX1100 / 91-96
Suzuki GSX-R1100 / 89-94
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Yamaha 3DM-81960-01
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku