Kompletní startér pro čínské čtyřkolky, motocykly a skútry
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje a parametry:
- napětí: 12V
- rozteč upevňovacích otvorů: 52 mm
- průměr hřídele: 14 mm
- počet zubů: 11
- délka hřídele: 22,50 mm
- průměr pouzdra na O-kroužku: 30 mm
- směr otáčení hřídele: CW (vpravo)
Vhodné pro ATV:
SHINERAY STXE
SHINERAY STIXE
TGB
BASHAN
LONCIN
XD -31
KINGWAY
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování) pro Polaris ATV+UTV od americké značky Arrowhead
Zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšuje funkce motoru při nižších otáčkách.
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
- komponenty jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového dílu)
- 12V
- 1x konektor (8 kontaktů)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Polaris 3087169
Arrowhead 160-02120
Arrowhead IPO6006
Vhodné pro:
Polaris ATP 500 HO 4x4 / 04
Polaris ATV Pro 500 4x4 PPS / 02
Polaris Magnum 500 / 02-03
Polaris Magnum 500 HDS / 02-03
Polaris Scrambler 500 2x4 / 02
Polaris Scrambler 500 4x4 / 02-03
Polaris Sportsman 400 / 03-04
Polaris Sportsman 500 4x4 HO / 02-04
Polaris Sportsman 500 Duse / 02
Polaris Sportsman 500 Duse HO / 02
Polaris Sportsman 500 HO Freedom / 02
Polaris Sportsman 500 PSE HO / 02
Polaris Sportsman 500 RSE HO / 02
Polaris Sportsman 500 X / 02
Polaris Big Boss 500 6X6 Int'l / 02
Polaris Ranger 500 4x4 / 03
Polaris Ranger 6X6 / 03
Polaris Sportsman 500 6x6 / 02-03
Moduly v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý kus je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
UPOZORNĚNÍ: ZBOŽÍ NEJDE VRÁTIT!!
Značka Arrowhead Electrical Products vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, CDI moduly, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry. Díky 45 letým zkušenostem disponují všechny výrobky vysokou kvalitou a zpracováním.
Oprav. sada brzdové pumpy obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek, gufero, prachovku, pojistné kroužky, pružinu a příložky.
Tato sada nahrazuje originání díl (OEM Replacement):
Moto Guzzi 10279720
Rozměry:
Průměr: 12/13 (12,65)mm
Celková délka: 65,05mm
Vhodné pro přední brzdové pumpy: Brembo 10312031
Vhodné pro zadní brzdové pumpy: Brembo 10293330, Brembo 10367310
Vhodné pro motocykly:
Ducati 500 Pantah SL / 81-84
Moto Guzzi 1000 California / 82-98
Moto Guzzi 1000 G5 / 78-85
Moto Guzzi SP1000 / 78-83
Moto Guzzi 350 Nevada Club / 98-99
Moto Guzzi 350 V35 / 80-86
Moto Guzzi 500 V50 / 77-86
Moto Guzzi 650 V65 / 82-95
Moto Guzzi 750 Nevada / 98-01
Moto Guzzi 750 X Polizia / 87-01
Moto Guzzi 850 Le Mans / 75-83
Moto Guzzi 850 LM / 75-83
Moto Guzzi 850 T3 / 75-83
Moto Guzzi 850 T3 California / 75-83
Moto Guzzi 850 T4 / 80-82
Cagiva Elefant
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Motobaterie VARTA řady Powersports Freshpack jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) VARTA Powersports Freshpack poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie VARTA Powersports Freshpack poskytují spolehlivou startovací energii
- VARTA poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
Baterie VARTA 505012003 (YB5L-B) patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 505 012 003 A51 4
Napětí: 12 V
Kapacita: 5 Ah
Nabíjecí proud: 0,5 A
Start. proud CCA/-18°C: 60 A
Rozměry: D121 x Š61 x V131 mm
Hmotnost: 2,1kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
Dynavolt 12N5,5-3B
Exide 12N5-3B
Exide YB5L-B
Yuasa 12N5-3B
Yuasa YB5L-B
Landport YB5L-B
Varta 12N5-3B
Akuma 12N5-3B
Fiamm 12N53B
GS Battery GM5Z-3B
GS GT6A
Unibat CB5L-B
Fulbat FB5L-B
Možnost použití pro:
Kawasaki AR650 / 90-01
Suzuki DR650 / 90-01
Suzuki GT125 / 74-01
Suzuki GT250 / 73-01
Suzuki RG250FC (Gamma) / 86-01
Suzuki SP600 / 85-01
Suzuki T20 SuperSix / 68-01
Yamaha SRX600 / 86-01
Yamaha XT550 / 82-01
a další ...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Elektronická nabíječka 6V/12V pro motocykly, skútry, čtyřkolky a automobily
- vhodné pro kyselinové baterie (WET), uzavřené baterie se zasáknutým elektrolytem (AGM), pro gelové baterie (GEL), olověné bezúdržbové baterie (SLA)
- je vybavena ochranou proti přepólování, proti zkratu, proti přehřátí a proti přetížení
- disponuje 10 volitelnými režimy
Nabíječka je vybavena inteligentním řídícím mikroprocesorem - nabíjení je tak rychlejší, snadnější a bezpečnější. Každý nabíjecí cyklus probíhá v osmi automaticky řízených krocích, od diagnostiky akumulátoru až po ukončení nabíjení a přepnutí do udržovacího režimu. Je vybavena funkcí DESULFATACE (odstranění síranu), která je spouštěna automaticky po vyhodnocení stavu akumulátoru. Nabíjecí režim je zobrazen na displeji. Po vypnutí nabíječky zůstává automaticky uložen poslední nabíjecí režim.
Vhodná pro baterie:
- kapacita nabíjené baterie 6V = 1,2-130Ah
- kapacita nabíjené baterie 12V = 1,2-130Ah
Technické parametry:
- provozní napětí: 220-240V ~ 50Hz
- příkon: 60W
- výstup: 12V DC 4A / 6V DC 4A
- pracovní teplota: 0 až 40°C
- stupeň krytí: IP54
- třída ochrany I
- hmotnost: 0,6kg
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé)
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Parametry: 12V
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě - v případě, že nejste schopni zajistit potvrzení od autorizovaného technika, nabízíme možnost odzkoušení elektrodílu autorizovaným technikem, se kterým spolupracujeme, za poplatek 250Kč vč. DPH odzkoušení jednoho kusu.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
LED blinkry Mini v provedení "3 in1 Sequential Rear" z nové řady s moderním designem
- sekvenční blikání (postupné rozsvicování diod)
- určeno jako zadní blinkry
- včetně funkce brzdového světla a nočního osvětlení
- pro univerzální použití na většině typů motocyklů, skútrů a čtyřkolek
- snadná a rychlá montáž
- odolné proti vibracím
Homologace pro silniční provoz (CE-Approval/ )
Rozměry:
- celková délka blinkru A:
- průměr závitu B:
- délka sklíčka (světelné plochy blinkru) C:
- výška blinkru D:
délka dříku (délka dříku bez závitu a bez sklíčka) E:
Balení obsahuje 1 pár (2ks)
Motocyklové zapalovací svíčky NGK jsou nejčastěji používané svíčky jak v prvovýrobě, tak i v náhradních dílech.
Většina svíček je k dispozici ve více kvalitativních variantách:
- se standardní elektrodou
- platinovou elektrodou
- iridiovou elektrodou
-rozměr klíče = 16
-rozměr závitu = M10x1
-délka závitu = 19mm
-varianta svíčky = Laser Iridium IX
NGK je světoznámý výrobce zapalovacích svíček, žhavicích svíček, Lambda sond a krytů svíček (fajfek).
Díky pokrokové konstrukci, používání moderních technologií ve výrobě a použití kvalitních materiálů jsou nejvhodnější volbou pro dosažení maximálního výkonu a zároveň vysoké spolehlivosti.
Značka NGK je celosvětově největším dodavatelem do prvovýroby automobilů, motocyklů, vodních skútrů. Často se podílí na vývoji nejvhodnějšího řešení pro danou aplikaci již v počáteční fázi vývoje motoru společně s konstruktéry výrobce motoru, tak aby byly splněny všechny požadavky a normy a dosažena vysoká spolehlivost, účinnost a výkon za všech provozních podmínek.
Ve výrobě jsou používány nejmodernější technologie, plně automatické výrobní linky, systém řízení výrobních a kvalitativních procesů dle předních světových norem.
NGK dodává do prvovýroby například automobilek - Alfa Romeo, AMG, Audi, BMW, Daewoo, Daihatsu, Daimler Chrysler, Fiat, Ford, General Motors, Hyundai, Kia, Lanica, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedes, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Saab, Smart, Suzuki, Škoda, Toyota, Volkswagen, Volvo a dalším ...
Jednotka zapalování (CDI jednotka / modul zapalování)
- řídící zapalovací modul zaručuje nezávislost síly jiskry na otáčkách a proto se zlepšují funkce motoru i při nižších otáčkách
- modulové boxy zapalování (Ignition CDI Box) jsou také známé jako systémy zapalování s výbojem kondenzátoru
- tyto zapalovací jednotky ukládají energii a poté ji téměř okamžitě uvolňují pro účinné zapalování motoru
- tento elektronický systém, který funguje jako spouštěcí mechanismus, se běžně používá v motocyklech, čtyřkolkách, vodních skútrech i silničních skútrech
- vhodné pro skútry, motocykly a čtyřkolky (kontrola možnosti připojení a použití viz. fotografie) - před montáží je nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru
- každý modul CDI prochází před prodejem přísným vícebodovým testovacím programem a splňuje standardy jak pro kvalitu, tak pro montáž
Parametry:
- 12V
- 1x konektor (6 kontaktů)
Jednotky zapalování CDI v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Spínací skříňky od výrobce EMGO jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální spínací skříňky. Nabízí výbornou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 1GM-82501-30
Yamaha 31K-82501-30
Yamaha 31K-82501-45
Yamaha 4L0-82501-30
Yamaha 4L0-82501-31
Yamaha 4L0-82501-45
Yamaha 4L0-82508-30
Yamaha 4L0-82508-45
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
Baterie YTZ7S-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 507 902 011
Napětí: 12 V
Kapacita: 6 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 130 A
Rozměry: D113 x Š70 x V105 mm
Hmotnost: 1,9 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem (bezúdržbová)
Pólování: pól + vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTZ7S-C
INTACT SLA12-7Z-S
YUASA YTZ7S
LANDPORT YTZ7S-BS
EXIDE ETZ7-BS
MOTOBATT MBTZ7S
FIAMM YTZ7S-BS
BOSCH 0 092 M60 090
VARTA 507.902.011
VARTA TTZ7S-BS
Možnost použití pro:
Aprilia RS4 50 / 11-13
Arctic Cat DVX90 / 06-16
BMW G450X / 08-11
BMW S1000RR / 14-16
Gas Gas EC450 FSR450 / 07-09
Honda CRF230F / 04-16
Honda TRX450R / 09-13
Husaberg FC450 / 04-06
Husqvarna FE250 / 14-17
Husqvarna TE450 / 91-08
Kawasaki KLX450R / 07-17
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motobaterie AMG IntAct / Dynavolt jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) IntAct Battery-Power poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
- motocyklové baterie IntAct / Dynavolt poskytují spolehlivou startovací energii
- Intact / Dynavolt poskytuje velmi širokou nabídku baterií všech technologií - GEL, AGM, SLA, Classic
- značka Dynavolt jako první na světě vyrábí baterie s gel nanotechnologií (řada baterií MG) pro většinu modelů motocyklů
- značka Dynavolt je také velmi aktivní v MotoGP a pro rok 2016 byl generálním partnerem stáje Intact Moto 2
Baterie YTZ7S-BS patří do řady AGM - Technologie AGM - (Absorbent Glass Mat) savé skleněné mikrovlákno používá mikroporézní, vysoce porézní a odolný separátor, který zajišťuje nerozlitelnost akumulátoru a dobrý kontakt elektrolytu s deskami akumulátoru.
Baterii po zprovoznění není třeba dolévat a je odolná proti vytečení elektrolytu až do náklonu 45°.
Baterie je odolnější proti otřesům, extrémním podmínkám a podává skvělé výkony.
ETN (evropské typové číslo): 507.902.011
Napětí: 12 V
Kapacita: 6 Ah
Nabíjecí proud: 0,6 A
Start. proud CCA/-18°C: 80 A
Rozměry: D113 x Š70 x V105 mm
Hmotnost: 2,17 kg
Typ: AGM s tekutým elektrolytem
Pólování: pól + vpravo
Odvětrání: uzavřené
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
DYNAVOLT DTZ7S-C
INTACT SLA12-7Z-S
YUASA YTZ7S
LANDPORT YTZ7S-BS
EXIDE ETZ7-BS
MOTOBATT MBTZ7S
FIAMM YTZ7S-BS
BOSCH 0 092 M60 090
VARTA 507.902.011
VARTA TTZ7S-BS
Banner GEL50621
Banner GT7-3
Možnost použití pro:
Aprilia RS4 50 / 11-13
Arctic Cat DVX90 / 06-16
BMW G450X / 08-11
BMW S1000RR / 14-16
Gas-Gas EC450F / 07-09
Honda CRF230F / 04-16
Honda TRX450R / 09-13
Husaberg FC450 / 04-06
Husqvarna FE250 / 14-17
Husqvarna TE450 / 91-08
Kawasaki KLX450R / 07-17
Yamaha WRF450
a další...
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Termostat chladícího systému motoru (termostat teploty vody) od japonské značky Tourmax
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- hlavní pružina, vysouvací jehla, otevírací víčko jsou vyrobeny z kvalitních materiálů pro větší spolehlivost a životnost ve standardním provozu
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 19300-KGF-911
Honda 19300-KGF-910
Honda 19300-KPZ-901
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR250R / 11-20
Honda CBR300R / 14-20
Honda CB300F
Honda CMX300 Rebel / 17-20
Honda CB500F
Honda CRF250L / 12-19
Honda SH125 / 01-12
Honda SH150 / 01-12
Honda SH300 / 07-15
Honda NSS250 Forza / 05-12
Honda NSS300 Forza / 13-15
Honda SES125 Dylan / 03-06
Honda SES150 Dylan / 02-04
Honda PES125PS
Honda NES125 / 05-06
Honda NES150 / 00-06
Honda FES125 S-Wing / 07-13
Honda FES150 S-Wing / 07-09
Kompletní startér pro montáž na horní straně motoru
- druhovýrobní kvalitní startér, který poskytuje vysokou spolehlivost a požadovaný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž
Upozornění: startér je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
Upozornění: Startéry v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady (nikoliv funkčnost).
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy startéru či kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu.
Technické údaje a parametry: namontováno na horní straně motoru
provedení: chrom
napětí: 12V
průměr ozubeného kola: 26,5 mm
počet zubů: 12
délka hřídele: 11,5 mm
směr otáčení hřídele: CCW (vlevo)
Vhodné pro:
čínské čtyřkolky 4T 110cc
Originální mikrospínač brzdy (brzdového světla) brzdového systému BREMBO
- jedná se originální díl přímo od italského výrobce Brembo, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl použitý v prvovýrobě (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální výrobek BREMBO, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
Tento díl nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 61011050100 (originální díl obsahuje konektor)
KTM 61011050000 (originální díl obsahuje konektor)
Husqvarna 61011050000 (originální díl obsahuje konektor)
Upozornění: vzhledem k univerzálnosti použití na více modelů motocyklů neobsahuje toto balení konektor! Kabeláž je zakončena univerzálními piny, které lze použít nebo demontovat podle provedení kabeláže jednotlivých modelů - kontrola obsahu a vhodnosti použití viz. fotografie!!
Výrobce BREMBO je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl. Řadí se mezi světovou špičku v oblasti brzdových systémů a jejich komponentů. Za více jak 50 let historie značky byla cesta růstu společnosti Brembo poseta velkými technologickými, sportovními a obchodními úspěchy, které z této společnosti udělaly špičkového lídra v Itálii i na celém světě - jméno značky Brembo je synonymem pro „brzdy“ po celém světě. Mezi počáteční úspěchy patří výroba prvního kompletního brzdového systému, instalovaného standardně na motocykly v roce 1972; dodávky do Formule 1 pro Ferrari v roce 1975 nebo první hliníkový třmen a první karbonové kotouče v 80. letech minulého století. Značka Brembo byla vždy průkopníkem v používání inovativních materiálů k neustálému zlepšování výkonu a odolnosti svých produktů.
Produkty Brembo jsou dodávány do prvovýroby mnoha značek motocyklů (jako například KTM, Husqvarna, Beta, Gas-Gas, Sherco, Moto Guzzi, Aprilia, Cagiva, BMW,
ale i do prvovýroby automobilů (portfolio zahrnuje prestižní automobilové značky jako Aston Martin, Audi, Bentley, Bugatti, Daimler, Fiat-Chrysler, Ferrari, Ford, General Motors, Lamborghini a Porsche a další...).
Motobaterie 4RIDE jsou plně kompatibilní se všemi typy evropských, asijských i amerických modelů vozidel.
- sortiment zahrnuje baterie pro motocykly, skútry, čtyřkolky, automobily, lodě a další dopravní prostředky
- motocyklové baterie (motocyklové akumulátory) 4RIDE poskytují při správném použití a pravidelné údržbě spolehlivý startovací výkon
- robustní konstrukce a technologie přesně přizpůsobená speciálnímu zatížení při provozu motocyklu, zajišťuje vysokou odolnost a dlouhou životnost
- olověné baterie se dodávají suché a nabité, ale po počátečním nalití, je doporučeno plné dobití automatickou nabíječkou
Baterie CB9-B patří do řady WET - (mokrý) klasický deskový akumulátor s tekutým elektrolytem.
ETN (evropské typové číslo): 509 014 008
Napětí: 12 V
Kapacita: 9 Ah
Nabíjecí proud: 0,9 A
Start. proud CCA/-18°C: 130 A
Rozměry: D138 x Š77 x V141 mm
Hmotnost: 2,9 kg
Typ: klasická olověná s tekutým elektrolytem (údržbová)
Pólování: pól + vlevo
Odvětrání: odpařovací kanálek vpravo
Obsah balení: akumulátor/baterie, připojovací šrouby, koncentrovaná kyselina
Startovací proud za studena CCA - (nebo také vybíjecí proud, testovací proud) je kritickým parametrem pro dobrou startovací schopnost baterie. V EU používaná norma EN definuje proud (A) při -18°C po dobu 10 sekund pro pokles napětí na 7,5V. Starší norma DIN definuje proud (A) při -18°C po dobu 30 sekund pro pokles napětí na 9V.
Tuto motobaterii je možné nahradit akumulátory následujících výrobců:
4RIDE 12N9-4B-1
YUASA 12N9-4B-1
YUASA YB9-B
BANNER YB9-B
BOSCH M4 F25
EXIDE 12N9-4B-1
EXIDE EB9-B / YB9-B
MOTTOBAT MB9U
Možnost použití pro:
APRILIA ETX 125
APRILIA RS 125 Extrema
APRILIA STX 125 Tuareg (E-Start)
APRILIA 125 STX
APRILIA AF-1 125 Futura
APRILIA Classic 125
APRILIA ETX (E-Start)
APRILIA Pegaso 125
APRILIA Rally 125
APRILIA Red Rose/Classic 125
APRILIA RS Extrema. RX 125
APRILIA RS Replica 125
APRILIA RX 125
APRILIA S 125
BENELLI 125 CS
CAGIVA C10(R) 125 / 87-90
CAGIVA C12 125 / 90
DERBI Boulevard 125 / 08-09
GILERA RV125 Sport / 86-88
GILERA RX125 Trail / 86-88
GILERA Runner 125FX / 97-99
HONDA CBX 250RS / 84-86
HONDA VT 250F / 84-86
PIAGGIO/VESPA Cosa 200 / 89-91
YAMAHA RD200 DX / 75-78
Pro správnou údržbu a nabíjení je nezbytně nutné použití některé z automatických nabíječek, které jsou uzpůsobené pro použití s moderními motocyklovými bateriemi (Lithiové baterie je nutno dobíjet speciální nabíječkou pro lithiové baterie!). Použitím nevhodného nabíječe se baterie postupně ničí nebo může být i jednorázově zničena (nebezpečí výbuchu). Postupujte dle návodu k obsluze a manuálu výrobce motocyklu.
Rozsah péče o baterii se liší dle typu baterie, ale tři základní body jsou společné pro všechny typy:
1. udržovat baterii stále v nabitém stavu / 2. kontrolovat uložení a upevnění v motocyklu / 3. kontrolovat stav kabelů a spojů.
Poznámka - bezúdržbový akumulátor (bezúdržbová baterie) je pouze obchodní označení pro "uzavřené" akumulátory, které po dobu své životnosti nepotřebují doplňování elektrolytu => údržbu potřebují v podstatě stejnou jako všechny ostatní typy!
!!! UPOZORNĚNÍ: Baterii bez vyplněného záručního listu nereklamujeme !!!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |