Montážní kruh pro přezouvání pneumatik se třemi kruhy
- přípravek pro výměnu pneumatiky a snadné odstranění patky z ráfku
- jeden kruh je součástí konstrukce a slouží pro přezouvání zadního kola (menších průměrů)
- druhý kruh je výměnný a louží pro přezouvání zadního kola (větších průměrů)
- třetí kruh je výměnný a louží pro přezouvání předního kola
- dlouhá ovládací rukojeť usnadňuje odražení patky, poskytuje dostatek prostoru pro dlouhé montpáky vložené mezi ráfek a pneumatiku
- praktická a dlouhodobým používáním ověřená konstrukce se čtvercovou základnou, jenž zdokonaluje a zajišťuje perfektní stabilitu při práci
- vysoká konstrukční výška usnadňuje manipulaci a práci nejen v dílně, ale i při použití na závodech v depu
- odolná celosvařená ocelová konstrukce, poskytuje vynikající odolnost při práci v náročných podmínkách (například na závodech)
- dlouhá páka usnadňuje namáhavou práci při výměně pneumatiky, navíc je páka vybavena tvarovanou rukojetí proti sklouznutí ruky
- tvarovaný odrážecí nástavec usnadňuje odražení patky bez poškození ráfku
- montážní stojan lze použít i pro výměnu pěnových vložek (Mousse)
- středová osa je vyjímatelná a lze použít pro náby s průměrem osy od 16mm
Pracovní výška: 34cm
Rozměr základny: 50x50cm
Určeno pro velikosti kol: 17", 18", 19", 21"
Upozornění: z důvodu rozměrových parametrů a náročnosti na balení a přepravu je u této položky účtován dodatečný poplatek ve výši 50,-Kč, který se zobrazuje jako "Recyklační poplatek".
Profesionální vyvažovací stojan od japonské značky DRC
- vyvažovačka pro usnadění práce při kontrole házení kol, vyvážení kol a pro kontrolu ložisek
- použití pro údržbu vypletených kol nebo pro restaurování starých kol nebo přemontování ráfků jiných modelů
- pevný rám zajišťuje stabilitu při vyvažování kola
- lze použít na ráfky o maximální šířce do 12,7cm (5") a maximální velikosti ráfku do 58,42cm (23")
- kompatibilní s ložisky kol o vnitřním průměru nad 15mm a více
- unikátní sklopná konstrukce umožňuje složení pro snadné skladování
- dvojitá ložiska pro snazší a přesnější vyvažování kol a drážka pro osu, když je potřeba otáček kolem
- integrovaná měrka v rámu stojanu pro přesné meření, které má stupnici po 5mm a 2mm (špička je pogumovaná, aby nedošlo k poškození povrchu ráfku)
- díky kovovému robustnímu rámu možnost instalace magnetických kalibrů pro vícebodovou kontrolu
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Nástavec 90° pro snadné dohušťování malých kol
- určeno pro motocykly, skútry, čtyřkolky
- vhodné pro usnadnění foukání pneumatiky v místech, kde je málo místa pro nasazení na ventilek a manipulaci
- doporučeno například pro usnadnění přístupu na zadním kole motocyklů
- nástavec také slouží jako prodloužení venitlku
Upozornění: jedná se o dílenský nástroj, tedy po použití by měl být z venitlku demontován!
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 26mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 28mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Ventilek pro bezdušové pneumatiky
- kompletní pro okamžitou montáž
- přímé provedení
- včetně čepičky
- krátká varianta (délka od ráfku = montážní délka 30mm)
- montážní průměr 14,5mm
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 10mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 11mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 37mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Vnitřky ventilků od japonské značky DRC
- kvalitní vzduchový ventil pro foukání pneumatik
- náhradní vnitřní tělo ventilku
- široký teplotní rozsah (-54°C až 150°C / -65,2F až 302F)
- konstruovány pro poskytnutí velmi dobrého těsnícího efektu pro udržení stálého tlaku v pneumatice
Balení: 1 pár
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Motocyklové zapalovací svíčky tradičního českého výrobce BRISK (dříve PAL), jenž vyrábí zapalovací svíčky již od roku 1935, a dodává do prvovýroby BMW, Husqvarna, TM, VW, Škoda, GM, Renault, Volvo a další...
Svíčky BRISK díky použitým materiálům a technologiím nabízejí velmi dobrý výkon, prodloužený interval výměny a dlouhou životnost.
Sortiment svíček MOTO zahrnuje zapalovací svíčky pro motocykly, skútry, čtyřkolky a sněžné skútry.
Dostupné ve více variantách - BRISK Classic, BRISK Super; BRISK Silver; BRISK Platin; BRISK Premium
- rozměr klíče = 21
- rozměr závitu = M14x1,25
- délka závitu = 12,7mm
- varianta svíčky = Super
- ekvivalent svíčky NGK = BP6HS, BP6HSA
Tato svíčka je ekvivalentní náhradou se svíčkami následujících výrobců:
ACDelco 041LS6WA
ACDelco 42-6FS
ACDelco 42FS
ACDelco 43FS
ACDelco C42CFS
Bosch 0241235564
Bosch 0241235585
Bosch 0241235741
Bosch 0241235754
Bosch 0241235961
Bosch W7BC
Brisk 0030
Brisk 1341
Brisk 1354
Champion L87YC
Champion L87YCC
Champion OE007
Champion OE070
Daihatsu 999-3409-6911-00
Daihatsu 9993409685100
Denso 3068
Denso W20FP-U
Denso W20FPR-U
Denso W20FPRU
Denso W20FPU
Denso WF20TT
Honda 98076-56713
Honda 98076-56719
Iskra F65CP
Motorcraft AE22
Motorcraft AE22C
Motorcraft AE32
Motorcraft AE32C
Motorcraft AV22CU
NGK 1046
NGK 3975
NGK 4511
NGK 7331
NGK 92010
NGK BP6HS
NGK BP6HSA
NGK V-line-18
NGK VLine18
NGK 4511
Suzuki 09482-00084
Torch E6T
Torch E6TC
Torch T4137J
Yamaha 90793-20039
Yamaha 94700-00108
Yamaha 94701-00108
Yamaha 94703-00108
Yamaha 94703-00223
Yamaha 94703-00232
Svíčky Brisk jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a pomocí moderních technologií. Díky vlastnímu vývojovému oddělení výrobce monitoruje trendy vývoje v automobilovém průmyslu a vyvinul řadu jedinečných konstrukčních řešení, která jsou mezinárodně patentována. Některé řady svíček Brisk mají upravený tvar jiskřiště, poskytují vyšší výkon a dokonalejší využití energie paliva, zvyšují akceleraci:
- elektrody jsou vyráběny ze speciálních slitin a ušlechtilých kovů zajišťujících optimální požadované vlastnosti i v náročných podmínkách provozu
- izolátory jsou vyráběny z velmi kvalitní keramické hmoty s vysokým obsahem Al2O3 s vysokou izolační pevností
- BRISK vyvinul velmi kvalitní zátav, který potlačuje elektromagnetické záření a přitom odolává těm největším vibracím
- pouzdra jsou vyráběna metodou lisování za studena, čímž je dosaženo vysoké pevnosti bez přerušení toku vláken materiálu
- svíčky BRISK mají díky dokonalému tvarování špiček izolátoru požadované vlastnosti z pohledu tepelných vlastností, pevnosti a izolační pevnosti ve velmi agresivním prostředí spalovacího prostoru
Pro automobilový průmysl vyrábí BRISK kromě zapalovacích svíček, také žhavící svíčky, snímače, zapalovací elektrody, ionizační sondy a technickou keramiku.
Výroba svíček je uskutečňována v souladu s moderními systémy řízení kvality a výroby - společnost je certifikována dle norem ISO/TS16949:2002, ISO14001:2004, OHSAS 18001:2007 a ISO/TS 16949:2009.
Svíčky BRISK byly dříve prodávány pod značkou PAL, Jiskra, Brita - ochranné známky jsou chráněny mezinárodními institucemi ve většině států na celém světě.
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- šířka "C" = 10mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek. Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- šířka "C" = 12mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku