Oprav. sada kyvné vidlice obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Podle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění (gufera).
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná náhrada za originální díly.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sada kyvné vidlice obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Podle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění (gufera).
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná náhrada za originální díly.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sady přepákování MTZ se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly.
Obsahují všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu (čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění) pro daný model a rok výroby motocyklu.
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl. Pro dosažené této úrovně kvality, kdy například tolerance čepů se pohybuje ve velmi přesných hodnotách, byly použity kvalitní materiály a nejmodernější obráběcí stroje a technologie výroby.
V sadách jsou obsažena i výklopná (kloubová) nebo jehlová ložiska uložení zadního tlumiče - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sada přepákování obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Podle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění (gufera).
A to včetně spodního uložení tlumiče (ložiska, příložek, gěsnění, atd.).
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná náhrada za originální díly.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Oprav. sada přepákování obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Podle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění (gufera).
A to včetně spodního uložení tlumiče (ložiska, příložek, gěsnění, atd.).
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná náhrada za originální díly.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Sada ložisek a těsnění zadního odpružení podvozku (Rear Independent Suspension Kit)
Podle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění (gufera).
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná náhrada za originální díly.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Samostatná jehlová ložiska pro přepákování a uložení kyvné vidlice.
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- šířka "C" = 15mm
- typ ložiska = provedení s vnitřní klecí
Jednořadá jehlová ložiska nízkého průřezu s vysokou únosností - provedení s vnitřním kroužkem (klecí), který slouží k vedení velkého počtu jehlových válečků a zabraňuje jejich vypadávání z ložiska.
Významným znakem jehlových ložisek je jejich vysoká únosnost při malé výšce profilu. Tím splňují tato ložiska požadavek kladený na lehké konstrukce: přenášet v malém prostoru velký výkon.
Jednořadá axiální jehlová ložiska jsou vybavena tvarově stálou klecí pro spolehlivé udržení a vedení velkého počtu jehel. Velmi malé odchylky průměru těchto jehel umožňují těmto ložiskům přenášet velká axiální a rázová zatížení. Konce jehel jsou opracované pro úpravu styku mezi oběžnými drahami a jehlami, což zabraňuje špičkám napětí na koncích jehel a prodlužuje se provozní životnost ložisek.
Axiální jehlová ložiska poskytují vysoký stupeň tuhosti a únosnosti v minimálním axiálním prostoru.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku