Chladiče pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběny z kvalitního hliníkového materiálu a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Tento chladič nahrazuje originální chladič (originální kód OEM):
KTM 50535007100
Chladiče pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběny z kvalitního hliníkového materiálu a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Tento chladič nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 17710-45G00
Chladiče v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením netěsnosti - každý je plně funkční.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 53,95mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13110-KSR-A00
Honda 13120-KSR-A00
Honda 13111-KV3-000
Honda 13111-KZ4-000
Honda 13121-KZ4-A91
Honda 13121-KZ4-013
Honda 13121-KZ4-702
Honda 94601-15000
Honda 90551883000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Boyesen Quick Shot3 je pantetovaný systém pro 4taktní karburátory Keihin.
Lehce nastavitelný (štelovatelný) pomocí ovládání přímo na krytu.
Díky zvětšenému objemu víčka/krytu je uvnitř palivo připraveno pro přímou a okamžitou aplikaci, čímž je motor okamžitě zásoben dostatkem paliva při akceleraci - rozdíl je znatelný rychlejší reakcí plynu.
Nabízí:
- zvýšený výkon motoru v nízkých otáčkách
- snížení namáhání a přehřátí motoru
Použití pro modely karburátorů KEIHIN FCR - MX37 / MX39 / MX41
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF150R / 07-18
Honda CRF250R / 04-09
Honda CRF450R / 02-08
Honda CRF250X / 04-17
Honda CRF450X / 05-14
Husqvarna TC250+TC450+TC510 / všechny s karburátorem Keihin FCR
Husqvarna TE250+TE450+TE510 / všechny s karburátorem Keihin FCR
Kawasaki KXF250 / 04-10
Kawasaki KXF450 / 06-08
Kawasaki KLX450R / 08-09
Suzuki RMZ250 / 04-09
Suzuki RMZ450 / 05-07
Yamaha YZF250 / 01-13
Yamaha WRF250 / 01-13
Yamaha YZF450 / 03-09
Yamaha WRF450 / 03-11
Yamaha YZF400+YZF426 / 98-02
Yamaha WRF400+WRF426 / 98-02
KTM 450SXF / 04-12
KTM 505SXF / 07-09
KTM 520EXC + 525EXC / 04-07
KTM 530EXC / 08-11
KTM DUKE 400
KTM 400EGS-E
KTM 400EGS
KTM 400EXC
KTM LC4 400
KTM LC4-E 400
KTM 525SMR
Boyesen Quick Shot3 je pantetovaný systém pro 4taktní karburátory Keihin.
Lehce nastavitelný (štelovatelný) pomocí ovládání přímo na krytu.
Díky zvětšenému objemu víčka/krytu je uvnitř palivo připraveno pro přímou a okamžitou aplikaci, čímž je motor okamžitě zásoben dostatkem paliva při akceleraci - rozdíl je znatelný rychlejší reakcí plynu.
Nabízí:
- zvýšený výkon motoru v nízkých otáčkách
- snížení namáhání a přehřátí motoru
Použití pro modely karburátorů KEIHIN FCR - MX37 / MX39 / MX41
Vhodné pro motocykly:
KTM 250SXF / 05-10
KTM 250EXCF / 06-11
KTM 400EXC / 04-11
KTM 450EXC / 04-12
Sady nerezových ventilů a pružin PROX jsou nabízeny jako alternativa pro výměnu originálních titanových ventilů.
Jsou vyrobeny ze speciální oceli se zvýšenou odolností - výroba v USA nebo v Japonsku u výrobce, který dodává do prvovýroby většiny značek japonských výrobců motocyklů.
Díky dodatečnému nitridování nabízejí vysokou mikrotvrdost a super hladká povrchová úprava snižuje tření mezi dříkem a vodítkem, čímž nabízí nižší opotřebení i extrémních podmínkách.
Titan je velmi exotický materiál, který vyžaduje dodržení přísného postupu instalace a neustálé servisní prohlídky a výměny v pravidelných a předepsaných intervalech. Ocelové ventily nabízejí zvýšenou odolnost a až třínásobnou životnost oproti OEM titanovým ventilů, jejichž kvalita není pro závodní použití nijak výrazná.
Z důvodu zvýšení hmotnosti při záměně titanových ventilů za nerezové je nutné použít nové silnější ventilové pružiny! Jsou vyrobeny z vysocekvalitní chrom-vanadiové oceli určené pro výrobu pružin za účelem vysoké odolnosti proti únavě, vyššího výkonu a dlouhé životnosti při vysokých otáčkách.
Sady nerezových sacích a výfukových ventilů a pružin obsahují vždy celou sadu ventilů pro sání nebo výfuk a sadu speciálně konstruovaných silnějších pružin ventilu - sada PROX plnohodnotně nahradí originální titanové ventily a pružiny, a při instalaci se použijí originální sedla, vodítka, atd. (není potřeba žádných dalších speciálních komponentů a úprav).
Balení obsahuje díly potřebné pro kvalitní, rychlou, jednoduchou a cenově přijatelnou opravu buď pro stranu sácí nebo pro stranu výfukovou: podle typu motocyklu jsou obsahem 2ventily + 2pružiny (pro některé modely 3ventily + 3pružiny nebo 2ventily + 4pružiny) - kontrola obsahu dle fotografie.
Písty WISECO jsou vysoce kvalitní kované písty „made in USA”, které jsou vyráběny od roku 1941 v Ohiu, tedy již více než 75 let.
S ohledem na maximální pevnost a dosažení nejnižší možné hmotnosti jsou vyráběny technologií specializovaného kování "Dedicated Forging" a vybaveny speciální úpravou "Electra Coating" pro lepší přenos tepla a prodlouženou životnost oproti kovaným pístům jiných značek. Optimalizovaný design a jedinečná konstrukce zvyšují pevnost pístu, snižují úroveň vibrací a zlepšují odezvu plynu. Povrchová úprava Armor Glide® zajišťuje snížení tření, hladký a tichý provoz a zvyšuje odolnost proti oděru.
- rozměr pístu = pro vrtání 55,00mm
- komprese = standard (Replica)
- povrchová úprava = molybden/teflon Armor Glide®
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Součásti pístních sad nahrazují originální díly (OEM Replacement):
Yamaha 5HP-11631-00
Yamaha 5HP-11636-00
Yamaha 5HP-11638-00
Yamaha 1B2-E1636-00
Yamaha 1B2-E1636-09
Yamaha 1B2-E1638-00
Yamaha 1B2-E1638-09
Yamaha 1B2-E1631-00
Yamaha 2TK-11633-00
Yamaha 5HH-E1633-00
Yamaha 5HH-E1631-00
Yamaha 5HH-E1636-09
Yamaha 5VL-E1631-10
Yamaha 5VL-E1631-00
Yamaha 5VL-W1161-00
Yamaha 5VL-Y1161-00
Yamaha 5VL-E1633-00
Yamaha 4LS-11607-00
Yamaha 4LS-11605-00
Yamaha 4LS-11603-00
Yamaha 4LS-11638-01
Yamaha 5RM-E1603-00
Yamaha 5RM-E1605-00
Yamaha 5RM-11607-00
Yamaha 93450-16068
Yamaha 93450-16812
Beta 3404022100
Beta 3404021100
Beta 3404186100
Beta 3404030100
Vhodné pro motocykly:
Beta ALP 125 / 06-
Beta EVO 125
Beta MOTARD 125 / 06-09
Beta RR125 / 08-13
Beta RR125 Trail / 08-13
Fantic Caballero 125 / 07-09
Derbi 125 Senda
Derbi DRD 125
Rieju 125 Marathon
Rieju 125 SM Pro
Gas Gas TX125 Randonnee / 12-15
Scorpa 125 TY-S F / 06-14
Scorpa TY125 / 15-
Sherco XY125 / 14-16
Yamaha TT-R125 / 00-18
Yamaha TT-R125E / 01-16
Yamaha XT125R / 00-16
Yamaha XT125X / 00-16
Yamaha YBR125 / 00-16
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou"). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Sady těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Sada obsahuje komponenty pro generální opravu celého motoru - vždy v přesném počtu pro daný motor - kontrola obsahu viz. fotografie:
- většinu plochých těsnění motoru - pod hlavu, pod válec, mezi kartery, boční víka motoru, vodního čerpadla a další;
- o-kroužky, kroužky výfuku a případně i gufera přívěry;
- u 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě může chybět těsnění, které výrobce z nějakého důvodu nevyrábí a není tedy obsaženo v této sadě).
Všechna těsnění jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost a velmi dobrou ochranu před únikem oleje.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Startovací páka (páka startování) MTZ pro offroadové motocykly
- startpáky jsou vyráběny dle přesných parametrů, rozměrů a specifikací originálních dílů, a jsou tak jejich plnohodnotnou náhradou (OEM Replacement)
- nakopávačka určena pro hobby i závodní použití
- poskytují vysokou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- použitý jakostní dural zaručuje maximální odolnost proti opotřebení a poškození (ohnutí) samotné páky
- kloub s tisícihranem k montáži na startovací hřídel je vyroben z kvalitní oceli S45C, která zaručuje odolnost drážkování po dlouhou dobu životnosti a jejich přesnost drážkování umožňuje snadnou montáž bez vůle
- tělo páky je vyrobeno z kvalitního a odolného materiálu
Balení 1 ks (kompletní páka startu včetně kloubu)
Průměr hřídele = 16,8-17 mm
Počet zubů na hřídeli = 32
Tento nožní startovací pedál (kickstarter) nahrazuje originální páku (originální kód OEM):
Husqvarna 800089996
Husqvarna 8A0069786
Husqvarna 800089998
Husqvarna 800048122
Startovací páka (páka startování) MTZ pro offroadové motocykly
- startpáky jsou vyráběny dle přesných parametrů, rozměrů a specifikací originálních dílů, a jsou tak jejich plnohodnotnou náhradou (OEM Replacement)
- nakopávačka určena pro hobby i závodní použití
- poskytují vysokou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- použitý jakostní dural zaručuje maximální odolnost proti opotřebení a poškození (ohnutí) samotné páky
- kloub s tisícihranem k montáži na startovací hřídel je vyroben z kvalitní oceli S45C, která zaručuje odolnost drážkování po dlouhou dobu životnosti a jejich přesnost drážkování umožňuje snadnou montáž bez vůle
- tělo páky je vyrobeno z kvalitního a odolného materiálu
Balení 1 ks (kompletní páka startu včetně kloubu)
Průměr hřídele = 14 mm
Počet zubů na hřídeli = 28
Tento nožní startovací pedál (kickstarter) nahrazuje originální páku (originální kód OEM):
Husqvarna 800067045
Husqvarna 8000H2159
Husqvarna 8000H6158
Husqvarna 800067047
Boyesen Quick Shot2 je pantetovaný systém pro 4taktní karburátory Keihin.
Díky zvětšenému objemu víčka/krytu je uvnitř palivo připraveno pro přímou a okamžitou aplikaci, čímž je motor okamžitě zásoben dostatkem paliva při akceleraci - rozdíl je znatelný rychlejší reakcí plynu.
Použití pro modely karburátorů KEIHIN FCR - MX37 / MX39 / MX41
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF150R / 07-17
Honda CRF250R / 04-06
Honda CRF450R / 02-06
Kawasaki KXF250 / 04-10
Kawasaki KXF450 / 06-08
Suzuki RMZ250 / 04-09
Suzuki RMZ450 / 05-07
Suzuki DRZ400 / 00-08
Yamaha YZF250 / 01-13
Yamaha WRF250 / 01-13
Yamaha YZF450 / 03-09
Yamaha WRF450 / 03-10
Yamaha YZF400+YZF426 / 98-02
Yamaha WRF400+WRF426 / 98-02
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Tento chladič nahrazuje originální chladič (originální kód OEM):
KTM 50435008000
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Chladiče od francouzské značky IROD pro závodní použití i jako náhrada za originální chladič
- motocyklové chladiče v závodním provedení se zvětšeným objemem
- vyráběny s maximálním možným rozměrovým využitím zástavbového místa určeného pro originální chladiče tak, že lze chladiče IROD jednoduše zaměnit za originální chladiče z prvovýroby a přispět k lepšímu chlazení a chodu motocyklu
- díky svým rozměrům disponují zlepšenými vlastnostmi, kdy ve srovnání s originálními chladiči mají vyšší účinnost chlazení
- díky svým vlastnostem zajišťují chlazení i při velmi vysokém zatížení a proto se motocykl nepřehřívá a teplota motoru se udržuje na provozních hodnotách
- díky vyšší účinnosti je životnost komponentů motoru a náplní prodlužována a klesá tak opotřebení motoru
- motor a jeho komponenty není tepelně zatěžován jako se standardním chladičem
- kvalitní výrobní zpracování jádra i těla chladiče (svařování TIGem)
- robustní zpevněná konstrukce a kvalitní hliníkový materiál
- přesné zástavbové rozměry a parametry dle originálního chladiče pro jednoduchou a rychlou instalaci a montáž do motocyklu
- pokud se jedná o chladič s víčkem je obsahem balení i víčko (kontrola provedení a obsahu - viz. fotografie)
Na racingové chladiče IROD je možné instalovat přetlakové víčko s horní mezí tlaku až 2,0 bar, což při velké zátěži motoru v terénu udrží chladící kapalinu pod bodem varu a zajistí nepřetržité chlazení motoru.
Chladiče IROD jsou nejlepší volbou pro kvalitní chlazení pro jejich velmi dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Tento chladič nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 39061-0013
Kawasaki 39061-1198
Kawasaki 39061-1230
Kawasaki 39061-1258
Kawasaki 39061-1263
Kawasaki 39061-1311
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku