Pěnové vzduchové filtry od belgické značky DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní:
- dvě vrstvy kvalitního materiálu zabezpečují dokonalou filtraci;
- unikátní "super-seal" základna s neoprenovým povrchem zajišťuje nejlepší a nejčistší těsnící efekt na trhu bez potřeby vazelíny
- vyrobeny z vícevrstvého pěnového materiálu nejvyšší kvality
- vysoká přesnost zpracování zaručuje plnohodnotnou náhradu za originální filtr
- ruční výroba v Belgii s více než 30letou tradicí
- speciální lepidlo zabezpečuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění
Jejich většinou upravená a zdokonalená konstrukce zvyšuje průtok vzduchu a výkon motoru, proto filtry DT-1 používají jezdci nejvyšší světové úrovně: Cairoli, Reed, Stewart, Philippaerts, Millsaps, Frossard, De Dycker a další.
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Pěnové vzduchové filtry od belgické značky DT-1 disponují velmi vysokou technologickou úrovní:
- dvě vrstvy kvalitního materiálu zabezpečují dokonalou filtraci;
- unikátní "super-seal" základna s neoprenovým povrchem zajišťuje nejlepší a nejčistší těsnící efekt na trhu bez potřeby vazelíny
- vyrobeny z vícevrstvého pěnového materiálu nejvyšší kvality
- vysoká přesnost zpracování zaručuje plnohodnotnou náhradu za originální filtr
- ruční výroba v Belgii s více než 30letou tradicí
- speciální lepidlo zabezpečuje pevnost a odolnost tvaru - švy se nebudou rozpadat ani po delším používání a několikanásobném procesu čištění
Jejich většinou upravená a zdokonalená konstrukce zvyšuje průtok vzduchu a výkon motoru, proto filtry DT-1 používají jezdci nejvyšší světové úrovně: Cairoli, Reed, Stewart, Philippaerts, Millsaps, Frossard, De Dycker a další.
Tento filtr nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 17213-MKE-A00
Pro dokonalou funkci filtrace a prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní kapaliny na mazání pěnových vzduchových filtrů (DT1 Super Seal Foam Filter Oil - obj. kód DT-OLIE).
Pro prodloužení životnosti pěnového filtru je doporučeno použití správného přípravku na mytí pěnových vzduchový filtrů (DT1 Racing Super Seal Foam Filter Bio Cleaner - obj. kód DT-CLEANER), který nepoškozuje strukturu pěnového materiálu jako běžné chemické čistící přípravky pro domácí použití, či ředidla a jiné chemikálie.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF450R / 17-20
Honda CRF250R / 18-21
Jehla karburátoru Mikuni
- rozměr jehly = N1TB / D761
- délka jehly = 62,6mm
- pro karburátor = Mikuni
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Tato jehla karburátoru nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 16009-1794
Kawasaki 16017-0055
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLX650
Kawasaki KLX650R
Spojkové lamely, plechy REKLUSE pro spojkové systémy Rekluse
- lamely ocelové Rekluse jsou vyráběny ze speciálního materiálu
- nabízí jedinečný a dokonalý přenos výkonu, vysokou odolnost a stálost
- dokonalé zpracování a kvalita - vyrobeno v USA (Made in USA)
Upozornění: určeno výhradně pro instalaci do spojky Rekluse!
Rozměry lamely:
- vnitřní průměr = 153 mm
- vnější průměr (bez zoubků) = 145 mm
- největší vnější průměr (včetně zoubků) = 145 mm
- síla = 120 mm
- počet zouků: 12
Balení: 1 kus
Originální číslo Rekluse:
- Rekluse 460-710A
- Rekluse 460-710
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ
- vhodné pro modely ETZ150
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: MZ 93-78.197
Rozměry pístu:
A = 56,50 mm
B = 72 mm
C = 15 mm
D = 28,5 mm
E = -
F = -
G = -
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ
- vhodné pro modely ETZ150
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: MZ 80-20.462
Rozměry pístu:
A = 57,00 mm
B = 72 mm
C = 15 mm
D = 28,5 mm
E = -
F = -
G = -
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro motocykly východoněmecké (DDR) výroby MZ
- vhodné pro modely ETZ150
- jedná se o pístní sadu pro originální motor
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: MZ 80-20.464
Rozměry pístu:
A = 58,00 mm
B = 72 mm
C = 15 mm
D = 28,5 mm
E = -
F = -
G = -
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Příruba sání mezi motor a karburátor od japonské značky Tourmax
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 16210-MEB-670
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Těsnění PROX jsou vyráběna výrobci v Japonsku a USA podle specifikace značky PROX, která zaručuje kvalitu díky dlouhodobému zátěžovému testování v závodech nejvyšší světové úrovně a také podle výsledků laboratorních testů na simulačních zátěžových strojích.
Díky vysoké kvalitě materiálů a technologickému zpracování jsou plnohodnotnou náhradou za originální těsnění (OEM) - těsnění PROX dokonce poskytují lepší vlastnosti, těsnost a životnost než originál.
Horní sady "Top-End" těsnění PROX vždy obsahují všechny těsnící komponenty, které jsou zapotřebí při opravě motoru:
- těsnění pod válec,
- těsnění pod hlavu,
- těsnění sání,
- těsnění výfuku,
- o-kroužky, gufera přívěry, atd.
U 4taktních motorů jsou obsažena i gufera ventilů.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Samostatné těsnění pod hlavu a pod válec jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění.
Jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (OEM):
Suzuki 11241-44B01
Tuninové náhradní díly od výrobce Racetech jsou vyrobeny z vysoce jakostní hliníkové slitiny AL7009-T6 (Aircraft Grade Aluminium) a obráběny s maximální přesností na moderních CNC strojích.
Povrchová úprava Hard-Enodizing a laserem gravírované logo zajišťují moderní desing a dlouhodobou odolnost a barevnou stálost.
Všechny díly jsou plnohodnotnou náhradou za originální díly (OEM Replacement).
Většina dílů je však upravena vzhledem k určení pro závodní použití (snížení hmotnosti, zvětšení objemu, jiný rozměr montážního klíče, apod.).
Designové zátky motoru od japonské značky ZETA.
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu na CNC obráběcích strojích
- dokonale přesné rozměry (přesné náhrady za originální zátky motoru)
- povrchová úprava - kvalitní odolný elox
Všechny díly jsou plnohodnotnou náhradou za originální díly (OEM Replacement).
Většina dílů je však upravena vzhledem k určení pro závodní použití (snížení hmotnosti, zvětšení objemu, jiný rozměr montážního klíče, apod.).
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Ložisko horního oka ojnice pro pístní čep od značky PROX
- jehlová ložiska PROX jsou vyráběna přesně podle OEM parametrů v Japonsku stejným výrobcem, který dodává do prvovýroby japonských i evropských značek
- osazeny vysoce kvalitně zpracovanými jehlami, které disponují dlouhou životností a nízkým koeficientem tření
- klec vyrobena z legované oceli nejvyšší kvality, jenž díky tepelné úpravě a legování disponuje tvrdším povrchem
- plnohodnotná náhrada za originální díl ("Made in Japan")
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 27mm
- šířka "C" = 23mm
Toto ložisko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 93310-422U2
Kompletní sady gufer (simerinků) celého motoru většinou obsahují všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady gufer pro 4taktní motoryneobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - v kompletní sadě nebo v horní sadě).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanikou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Oprav. sady hnací hřídele motoru (hřídele řetězového kola) od výrobce All Balls se skládají jen z kvalitních komponentů a jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální díl
- sada hřídele řetězového kolečka obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- vhodné pro hobby i závodní použití
- kvalitní materiály a zpracování zaručují dlouhou životnost a bezproblémový provoz
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - těsnění (gufero), kalené pouzdro, o-kroužky a zajišťovací podložku nebo pojistný kroužek => kontrola obsahu viz. fotografie
Tato sada nahrazuje originální náhradní díl (OEM Replacement):
Kawasaki
Opravná sada karburátoru od japonské značky Tourmax
- opravná sada slouží především k opravě netěsností vzniklých stářím gumových těsnění či těsnících komponentů a prvků, dále tato sada slouží k obnově a výměně nejvíce opotřebených dílů karburátoru, jako jsou jehlový ventil, doraz, seřizovací šrouby, směsové šrouby apod.
- jedinečné opravné sady určené pro motocykly osazené z výroby karburátorem či karburátory
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru
- jednotlivé sady se mohou svým obsahem lišit a to z důvodu, že každý motocykl je osazen jiným typem karburátoru a komponenty obsažené v používaných karburátorech jsou různě namáhané a různě se opotřebovávají, proto výrobce vybral pouze komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
- pokud není uvedeno jinak, tak sada obsahuje díly vždy pro jeden karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Shrnutí obsahu sady:
- obsaženo v každé sadě: těsnění, jehlový ventil, těsnící o-kroužky
- libovolně zvolené díly výrobcem: pouzdro jehlového ventilu, šrouby, seřizovací šrouby, pružiny, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vybrané výrobcem vždy v přesném počtu pro daný karburátor - kontrola obsahu viz. fotografie!!!
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Díly obsažené v sadě jsou alternativní náhrady za originální díly (OEM):
Honda 16155-413-751
Honda 16155-415-751
Honda 16155-KEZ-900
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku