• 869 521 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

MOTOR

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Suzuki GSX600R / 08-22 + GSX750R / 06-22
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Suzuki GSX600R / 08-22 + GSX750R / 06-22

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Suzuki GSX R600 / 08-22
Suzuki GSX R600 100th Anniversary Edition / 21
Suzuki GSX R600 30 Years / 16,18
Suzuki GSX R600 GP / 16-18
Suzuki GSX R600 MotoGP / 16-18
Suzuki GSX R600Z / 22
Suzuki GSX R750 / 06-22
Suzuki GSX R750 100th Anniversary Edition / 21
Suzuki GSX R750 50th Ann. Edition / 14
Suzuki GSX R750 50th Anniversary Edition / 14
Suzuki GSX R750Z / 22

 
15 189,00 Kč
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Yamaha FJ09+FZ09 / 17 + MT09 / 18-21 + Tracer 900 / 19 + Tracer 900GT / 19-20 +  XSR900 / 17-21
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Yamaha FJ09+FZ09 / 17 + MT09 / 18-21 + Tracer 900 / 19 + Tracer 900GT / 19-20 + XSR900 / 17-21

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Yamaha FJ09 / 17
Yamaha FZ09 / 17
Yamaha MT09 / 18-21
Yamaha Tracer 900 / 19
Yamaha Tracer 900GT / 19-20
Yamaha XSR900 / 17-21

 
15 189,00 Kč
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Yamaha FZ07 / 14-17 + MT07 / 14-22 + Tenere 700 / 19-22 + XSR700 / 15-22
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Yamaha FZ07 / 14-17 + MT07 / 14-22 + Tenere 700 / 19-22 + XSR700 / 15-22

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Yamaha FZ07 / 14-17
Yamaha MT07 / 14-22
Yamaha Tenere 700 / 19-22
Yamaha XSR700 / 15-22

 
15 189,00 Kč
Hlava válce Honda NSR250 MC16 / 86-87
VHM

Hlava válce Honda NSR250 MC16 / 86-87

Tuningové hlavy válců od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32308-D (12.40cc) *
AE32308-B (12.00cc)
AE32308-C (12.20cc)
AE32308-E (12.60cc)

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
15 270,00 Kč
Hlava válce Honda NSR250 MC18 / 88-89
VHM

Hlava válce Honda NSR250 MC18 / 88-89

Tuningové hlavy válců od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32308-D (12.40cc) *
AE32308-B (12.00cc)
AE32308-C (12.20cc)
AE32308-E (12.60cc)

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
15 270,00 Kč
Hlava válce Honda NSR250 MC21+NSR250 MC28 / 90-99
VHM

Hlava válce Honda NSR250 MC21+NSR250 MC28 / 90-99

Tuningové hlavy válců od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32069-E (12.60cc) *

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
15 270,00 Kč
Hlava válce Yamaha TZR250R (3XV1) / 91-92
VHM

Hlava válce Yamaha TZR250R (3XV1) / 91-92

Tuningové hlavy válců (2ks) od nizozemské značky VHM.
- s vyměnitelnou vložkou spalovacího prostoru, kterou je nutno objednat samostatně (dodáváno bez vnitřní vložky)
- zlepšení výkonu motoru (poskytuje vyšší výkon)
- vylepšení tepelného přenosu a zvýšená odolnost při detonaci
- vyrobena z vysoce kvalitní slitiny a disponuje vylepšenými vodními kanály
- závodní hlava válce VHM s výměnnou spalovací komorou byla speciálně vyvinuta pro optimální výkon během celého závodu
- dostupné různé varianty výměnných vložek spalovací komory
- vysoká kvalita zpracování "Made in EU"
- uváděné výkonové hodnoty byly docíleny a naměřeny při použití benzínu s oktanovým číslem 98, který je doporučený jako standardní pro hlavy VHM.

Vnitřní vložka se objednává jako samostatný díl (není obsahem balení)!

Vhodné vložky (obj.kód):
AE32313-B (12.00cc)
AE32313-C (12.20cc)
AE32313-D (12.40cc)*
AE32313-E (12.60cc)
AE32313-F (12.80cc)

Těsnění standardně není součástí balení (pouze pokud v originálním provedení bylo ploché těsnění, neboť hlavy VHM jsou těsněny výhradně o-kroužky)!

Upozornění: pro motor, kde je použita hlava VHM, není doporučeno použití paliva s bioethanolem, a to z důvodu vysokého tepla a míry detonace.

Doporučení pro výběr správné vložky hlavy válce:
- vložka s vyšší kompresí = určena pro lepší akceleraci a výkon ve vyšších otáčkách - nabízí více síly od spodu;
* vložka se standardní kompresí VHM = navržena jako ideální závodní vložka výrobcem VHM, která v celkovém rozsahu nabízí lepší výkon i otáčky než originální díl;
- vložka s nižší kompresí =  nabízí vyšší rychlost.

 
15 270,00 Kč
Olej motorový motocyklový Putoline Sport4R 10W40 (balení 60L)
Putoline Oil

Olej motorový motocyklový Putoline Sport4R 10W40 (balení 60L)

Polosyntetický čtyřtaktní motorový olej vyrobený na bázi revolučního systému "Putoline technomoto aditive pure bike", jenž zajišťuje jemný chod motoru, snižuje opotřebení komponentů a zaručuje plnou kompabilitu s moderními třecími materiály mokrých spojek. Tento polosyntetický čtyřtaktní motorový olej je vhodný zejména pro silniční, terénní  motocykly, skútry a čtyřkolky, které pracují za nejnáročnějších podmínek.

Hlavní vlastnosti a výhody oleje SPORT 4R:
- minimální opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťují dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti

Základní vlastnosti motorového oleje Putoline SPORT 4R:
- viskozita = 10W40
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,861 kg/l
- index viskozity = 153
- bod vznícení = 222 °C
- bod tuhnutí = -33 °C

Objem: 1litr

Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".

 
15 799,00 Kč
Olej motorový motocyklový Putoline Sport4R 15W50 (60L)
Putoline Oil

Olej motorový motocyklový Putoline Sport4R 15W50 (60L)

Polosyntetický čtyřtaktní motorový olej vyrobený na bázi revolučního systému "Putoline technomoto aditive pure bike", jenž zajišťuje jemný chod motoru, snižuje opotřebení komponentů a zaručuje plnou kompabilitu s moderními třecími materiály mokrých spojek. Tento polosyntetický čtyřtaktní motorový olej je vhodný zejména pro silniční, terénní  motocykly, skútry a čtyřkolky, které pracují za nejnáročnějších podmínek.

Hlavní vlastnosti a výhody oleje SPORT 4R:
- minimální opotřebení motoru a převodovky
- minimální spotřeba oleje
- vynikající viskozitní vlastnosti i při nízkých teplotách, což výrazně zabraňuje opotřebení při studených startech
- vynikající čisticí vlastnosti zajišťují dlouhodobý a optimální výkon motoru
- vynikající mazací vlastnosti po celou dobu životnosti

Základní vlastnosti motorového oleje Putoline SPORT 4R:
- viskozita = 15W50
- klasifikace = API SM
- výkonností specifikace = JASO MA2
- hustota = 0,876 kg/l
- index viskozity = 150
- bod vznícení = 224 °C
- bod tuhnutí = -33 °C

Objem: 60 litrů

Putoline Oil je světoznámý dodavatel širokého sortimentu olejů, maziv a přípravků pro údržbu.
Specializuje se a vyrábí pouze a výhradně výrobky pro motocykly, skútry a čtyřkolky, což značku Putoline činí jedinečnou mezi opravdovými prvovýrobci olejů!
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu a dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Značka je součástí koncernu KroonOil, který vyrábí oleje již od roku 1906. Díky podpoře vlastních laboratoří a velkého technologického zázemí si značka Putoline klade za cíl neustále zdokonalovat své výrobky za pomoci nejmodernější technologií, což má i ve svém mottu "Putoline Oil, Driven by Technology!".

 
15 799,00 Kč
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian Chief + Chieftain + Roadmaster + Springfield
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian Chief + Chieftain + Roadmaster + Springfield

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Indian Chief / 18
Indian Chief Classic / 14-17
Indian Chief Dark Horse / 16-20
Indian Chief Vintage / 14-20
Indian Chieftain / 14-19
Indian Chieftain Classic / 18-19
Indian Chieftain Dark Horse / 16-20
Indian Chieftain Elite / 17-19
Indian Chieftain Limited / 17-19
Indian Roadmaster / 15-20
Indian Roadmaster Classic / 17-19
Indian Roadmaster Dark Horse / 20
Indian Roadmaster Elite / 18-20
Indian Springfield / 16-19
Indian Springfield Dark Horse / 18-19

 
16 679,00 Kč
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian FTR / 19-22 + FTR R Carbon / 21-22 + FTR Rally / 20-22 + FTR S / 19-22
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian FTR / 19-22 + FTR R Carbon / 21-22 + FTR Rally / 20-22 + FTR S / 19-22

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Indian FTR / 19-22
Indian FTR R Carbon / 21-22
Indian FTR Rally / 20-22
Indian FTR S / 19-22

 
16 679,00 Kč
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian Scout / 15-21 + Scout 100th Anniversary / 20 + Scout Bobber / 18-21 + Scout Bobber Sixty / 20-21 + Scout Bobber Twenty / 20-21 + Scout Sixty / 16-20
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Indian Scout / 15-21 + Scout 100th Anniversary / 20 + Scout Bobber / 18-21 + Scout Bobber Sixty / 20-21 + Scout Bobber Twenty / 20-21 + Scout Sixty / 16-20

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon přibližně o 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.
Kapacita točivého momentu se zvýší v průměru o 25 %, zatímco ovládací síly na spojkové páčce se sníží v průměru o 10 % (obě hodnoty se liší podle modelu). Pro ochranu spojkového koše jsou použity ocelové vložky, které zabraňují vyražení koše.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu o cca 25 %
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky o cca 10 % (v závislosti na modelu)

Součástí dodávky:
- 11 ocelových kotoučů TorqDrive (o 1 více než OEM)
- 12 třecích obložení TorqDrive (o 1 více než OEM)
- Pružiny spojky pro přítlačnou desku
- Ocelové vložky do spojkového koše


Vhodné pro:
Indian Scout / 15-21
Indian Scout 100th Anniversary / 20
Indian Scout Bobber / 18-21
Indian Scout Bobber Sixty / 20-21
Indian Scout Bobber Twenty / 20-21
Indian Scout Sixty / 16-20

 
16 679,00 Kč
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Harley Davidson Blackline + Breakout + Cross Bones + Dyna + Electra Glide + Fat Boy + Fat Bob + Heritage Softail + Night Train + Softail + Switchback + Street Glide + Low Rider + Road King + Rocker
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Harley Davidson Blackline + Breakout + Cross Bones + Dyna + Electra Glide + Fat Boy + Fat Bob + Heritage Softail + Night Train + Softail + Switchback + Street Glide + Low Rider + Road King + Rocker

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon o více jak 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.

Spojka Rekluse TorqDrive pro Harley Davidson není automatická spojka, ale ručně ovládaná spojka s až o 56 % zvýšeným přenosem točivého momentu.
Toho je dosaženo použitím 31 lamel spojky namísto 18 lamel jako u standardní spojky.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu
- větší kontaktní plocha zabraňuje vychýlení spojkového koše
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky


Vhodné pro:
Harley-Davidson FLD Switchback / 12-16
Harley-Davidson FLHR Road King / 98-16
Harley-Davidson FLHRC Road King Classic / 09-14
Harley-Davidson FLHRSE3 Screamin Eagle Road King / 07
Harley-Davidson FLHRSE4 Screamin Eagle Road King / 08
Harley-Davidson FLHT Electra Glide Standard / 98-16
Harley-Davidson FLHTC Electra Glide Classic / 07-13
Harley-Davidson FLHTCSE Screamin Eagle Electra Glide / 04
Harley-Davidson FLHTCSE2 Screamin Eagle Electra Glide 2 / 05
Harley-Davidson FLHTCU Electra Glide Ultra Classic / 14-16
Harley-Davidson FLHTCU Ultra Classic / 07-13
Harley-Davidson FLHTCUSE Screamin Eagle Ultra Classic Electra Glide / 06
Harley-Davidson FLHTCUSE2 Screamin Eagle Ultra Classic Electra Glide / 07
Harley-Davidson FLHTCUSE3 Screamin Eagle Ultra Classic Electra Glide / 08
Harley-Davidson FLHTCUSE4 CVO Ultra Classic Electra Glide / 09
Harley-Davidson FLHTCUSE5 CVO Ultra Classic Electra Glide / 10
Harley-Davidson FLHTCUSE6 CVO Ultra Classic Electra Glide / 11
Harley-Davidson FLHTCUSE7 CVO Ultra Classic Electra Glide / 12
Harley-Davidson FLHTCUTG Tri Glide Ultra Classic / 09-13
Harley-Davidson FLHTK Electra Glide Ultra Limited / 10-13
Harley-Davidson FLHTK Ultra Limited / 15-16
Harley-Davidson FLHX Street Glide / 06-16
Harley-Davidson FLHXS Street Glide Special / 14-16
Harley-Davidson FLS Softail Slim / 12-17
Harley-Davidson FLST Heritage Softail / 08-10
Harley-Davidson FLSTC Heritage Softail Classic / 98-17
Harley-Davidson FLSTF Fat Boy / 98-17
Harley-Davidson FLSTFB Fat Boy Lo / 10-17
Harley-Davidson FLSTFSE Screamin Eagle Fat Boy / 05
Harley-Davidson FLSTFSE2 Screamin Eagle Fat Boy / 06
Harley-Davidson FLSTN Softail Deluxe / 05-17
Harley-Davidson FLSTSB Cross Bones / 08-11
Harley-Davidson FLSTSE CVO Softail Convertible / 10
Harley-Davidson FLSTSE2 CVO Softail Convertible / 11
Harley-Davidson FLSTSE3 CVO Softail Convertible / 12
Harley-Davidson FLTR Road Glide / 98-09
Harley-Davidson FLTRSE3 CVO Road Glide / 09
Harley-Davidson FLTRUSE CVO Road Glide Ultra / 11-12
Harley-Davidson FLTRX Road Glide / 10-16
Harley-Davidson FLTRXSE CVO Road Glide Custom / 12
Harley-Davidson FLTRXS Road Glide Special / 15-16
Harley-Davidson FXCW Rocker / 08-09
Harley-Davidson FXCWC Rocker C / 08-11
Harley-Davidson FXD Dyna Super Glide / 98-13
Harley-Davidson FXDB Street Bob / 06-17
Harley-Davidson FXDC Super Glide Custom / 07-14
Harley-Davidson FXDF Fat Bob / 08-17
Harley-Davidson FXDFSE CVO Dyna Fat Bob / 09
Harley-Davidson FXDFSE2 CVO Dyna Fat Bob / 10
Harley-Davidson FXDL Dyna Low Rider / 98-13
Harley-Davidson FXDL Low Rider / 14-17
Harley-Davidson FXDLS Dyna Low Rider S / 17
Harley-Davidson FXDLS Low Rider Slim / 16
Harley-Davidson FXDS-Conv Dyna Convertible / 98-00
Harley-Davidson FXDSE Screamin Eagle Dyna / 07
Harley-Davidson FXDSE2 Screamin Eagle Dyna / 08
Harley-Davidson FXDWG Dyna Wide Glide / 98-17
Harley-Davidson FXDWG2 / 01
Harley-Davidson FXDWG3 / 02
Harley-Davidson FXS Blackline / 11-13
Harley-Davidson FXSB Breakout / 13-17
Harley-Davidson FXST Softail Standard / 99-11
Harley-Davidson FXSTB Night Train / 99-09
Harley-Davidson FXSTC Softail Custom / 98-10
Harley-Davidson FXSTD Softail Deuce / 00-07
Harley-Davidson FXSTDSE Screamin Eagle Softail Deuce / 03
Harley-Davidson FXSTDSE2 Screamin Eagle Softail Deuce 2 / 04
Harley-Davidson FXSTS Springer Softail / 98-06
Harley-Davidson FXSTSSE Screamin Eagle Softail Springer / 07
Harley-Davidson FXSTSSE2 Screamin Eagle Softail Springer / 08
Harley-Davidson FXSTSSE3 CVO Softail Springer / 09
Harley-Davidson Touring Road Glide Classic EFI (FLHRCI) / 99
Harley-Davidson Touring Screamin Eagle Road Glide (FLHRSE) / 00-01
Harley-Davidson Touring Screamin Eagle Road King (FLHRSE) / 02-03

 
17 279,00 Kč
Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Harley Davidson Deluxe 107 + Electra Glide + Fat Boy + Fat Bob + Heritage Classic + Road King + Road Glide + Street Glide + Sport Glide + Softail Slim + Street Bob + Tri Glide Ultra + Ultra Limited
Rekluse

Spojka Rekluse Torq-Drive Clutch Pack - Harley Davidson Deluxe 107 + Electra Glide + Fat Boy + Fat Bob + Heritage Classic + Road King + Road Glide + Street Glide + Sport Glide + Softail Slim + Street Bob + Tri Glide Ultra + Ultra Limited

Rekluse Torq-Drive Clutch Pack je sada vysoce výkonné manuální spojky.
Instalace je stejně snadná jako výměna lamel spojky za komponenty OEM. Technologie tenkých třecích kotoučů TorqDrive umožňuje, aby se do prostoru OEM spojky vešlo více kotoučů, snižuje se tak prokluz a poskytuje plný výkon motoru.

Poznámka: Nejedná se o náhradní spojkovou sadu pro RadiusX, RadiusCX nebo Core Manual TorqDrive.

Rekluse TorqDrive zlepšil výkon o více jak 25 % ve srovnání s původní spojkou. Je instalováno více spojkových obložení než originál a pro je zajištěn lepší přenos síly z motoru na převodovku bez prokluzu. Původní třecí obložení spojky a ocelové kotouče jsou při instalaci odstraněny a nahrazeny obložením Rekluse TorqDrive. Třecí destičky Rekluse TorqDrive používají ocelové jádro, zatímco spojkové destičky OEM používají hliník. Při zahřátí se ocelová jádra spojkových obložení Rekluse roztahují o méně než polovinu ve srovnání s hliníkovými jádry obložení OEM, což prakticky eliminuje vadnutí spojky. Během let výzkumu a testování vyvinula společnost Rekluse nejlepší třecí podložky pro motocykly z hlediska funkčnosti, přenosu síly a odolnosti. Třecí a spojkové obložení jsou trvanlivější a odolnější než jiné spojkové kotouče.

Spojka Rekluse TorqDrive pro Harley Davidson není automatická spojka, ale ručně ovládaná spojka s až o 56 % zvýšeným přenosem točivého momentu.
Toho je dosaženo použitím 31 lamel spojky namísto 18 lamel jako u standardní spojky.

Vlastnosti a výhody:
- lepší přenos síly motoru na převodovku a na hnací řetěz
- eliminuje vadnutí spojky
- lepší rozjezdy a akcelerace ze zatáček
- zvýšená životnost spojky
- zlepšení přenosu výkonu
- větší kontaktní plocha zabraňuje vychýlení spojkového koše
- snížení síly potřebné pro ovládání spojky


Vhodné pro:
Harley-Davidson FLDE Deluxe 107 / 18-20
Harley-Davidson FLFB Fat Boy 107 / 18-19
Harley-Davidson FLFBS Fat Boy 114 / 21-22
Harley-Davidson FLHC Heritage Classic 107 / 18-21
Harley-Davidson FLHCS Heritage Classic 114 / 21-22
Harley-Davidson FLHR Road King / 17-22
Harley-Davidson FLHRSE5 CVO Road King / 13
Harley-Davidson FLHRSE6 CVO Road King / 14
Harley-Davidson FLHRXS Road King Special / 17-22
Harley-Davidson FLHT Electra Glide Standard / 17-22
Harley-Davidson FLHTCU Electra Glide Ultra Classic / 17
Harley-Davidson FLHTCUL Electra Glide Ultra Classic Low / 15-16
Harley-Davidson FLHTCUSE8 CVO Ultra Classic Electra Glide / 13
Harley-Davidson FLHTCUTG Tri Glide Ultra / 14-22
Harley-Davidson FLHTCUTG Tri Glide Ultra Classic / 14-16
Harley-Davidson FLHTCUTGSE CVO Tri Glide / 21-22
Harley-Davidson FLHTK Ultra Limited / 17-22
Harley-Davidson FLHTKL Ultra Limited Low / 15-19
Harley-Davidson FLHTKSE CVO Limited / 14-22
Harley-Davidson FLHX Street Glide / 17-22
Harley-Davidson FLHXS Street Glide Special / 17-22
Harley-Davidson FLHXSE CVO Street Glide / 15-22
Harley-Davidson FLHXST Street Glide ST / 22
Harley-Davidson FLRT Freewheeler / 21-22
Harley-Davidson FLSB Sport Glide 107 / 18-22
Harley-Davidson FLSL Softail Slim 107 / 18-21
Harley-Davidson FLSS Softail Slim S / 16-17
Harley-Davidson FLSTFBS Fat Boy S / 16-17¨
Harley-Davidson FLSTNSE CVO Softail Deluxe / 14-15
Harley-Davidson FLTR Trike Free Wheeler / 15-20
Harley-Davidson FLTRK Road Glide Limited / 21-22
Harley-Davidson FLTRU Road Glide Ultra / 16
Harley-Davidson FLTRUSE CVO Road Glide Ultra / 15-16
Harley-Davidson FLTRX Road Glide / 17-22
Harley-Davidson FLTRXS Road Glide Special / 21-22
Harley-Davidson FLTRXSE CVO Road Glide / 18-22
Harley-Davidson FLTRXSE2 CVO Road Glide Custom / 13
Harley-Davidson FXBB Street Bob 107 / 18-20
Harley-Davidson FXBBS Street Bob 114 / 21-22
Harley-Davidson FXBR Breakout 107 / 18-19
Harley-Davidson FXB Fat Bob 107 / 18-19
Harley-Davidson FXFBS Fat Bob 114 / 21-22
Harley-Davidson FXLR Low Rider 107 / 18-20
Harley-Davidson FXLRS Low Rider S 114 / 21-22
Harley-Davidson FXSBSE CVO Softail Breakout / 13-14
Harley-Davidson FXSE CVO Pro Street Breakout / 16-17
Harley-Davidson FXST Softail Standard 107 / 21-22
Harley-Davidson FXSTC Softail Custom / 13-14
Harley-Davidson Softail FXDR / 19-20
Harley-Davidson Touring Road Glide Special (FLTRXS) / 17-20
Harley-Davidson Touring Road Glide Ultra (FLTRU) / 17-20
Harley-Davidson Trike CVO Tri Glide / 20

 
17 279,00 Kč
Sada válce Athena (zvětšené vrtání Big Bore 65mm) - Yamaha DT125R+DT125X+DT125RE + DT180 + TDR125+TZR125R+TZR125RR + TZR180 + Derbi GPR125
Athena

Sada válce Athena (zvětšené vrtání Big Bore 65mm) - Yamaha DT125R+DT125X+DT125RE + DT180 + TDR125+TZR125R+TZR125RR + TZR180 + Derbi GPR125

Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž

Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.

Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
Yamaha 3BN-11111-02
Yamaha 3BN-11111-01
Yamaha 3MB-1131A-00
Yamaha 3MB-11311-00
Yamaha 90116-08394
Athena P400485100010

 
18 999,00 Kč
Sada válce Athena (standardní vrtání 65mm) - KTM 125 Duke / 10-16 + RC125 / 14-16
Athena

Sada válce Athena (standardní vrtání 65mm) - KTM 125 Duke / 10-16 + RC125 / 14-16

Kompletní sada válce od italského výrobce Athena
- kompletní sada válce s novým pokovením
- nový válec disponuje novým značkovým italským nikasilem od firmy GILLARDONI (nová vysoce kvalitní povrchová vrstva uvnitř válce) - pokovení Gillardoni vykazuje velmi dlouhou životnost a minimulní opotřebení
- válce jsou vyráběny v Itálii „made in Italy” a kvalita zpracování je zcela srovnatelná s kvalitou v prvovýrobě OEM (válce Athena s pokovením Gillardoni byly osazovány v prvovýrobě motocyklů Husqvarna)
- válce jsou vyráběny na moderních CNC strojích a jejich konstrukce zdokonalena oproti originálním válcům (například zdokonalení chlazení ve vyšších otáčkách, úprava vnitřních kanálů, atd.)
- kvalitní a dokonale přesné zpracování a kvalitní povrchová úprava
- dodáváno včetně adekvátní pístní sady pro okamžité použití
- žádné další opracování či úpravy nejsou zapotřebí - vyrobeno pro jednoduchou a rychlou montáž

Většina sad obsahuje válec, hlavu, pístní sadu, těsnění pod hlavu, těsnění pod válec, svorníky a případně přívěry, spojovací materiál, další těsnění (přívěry, výfuku, gufera ventilů)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Sady se zvětšeným obsahem jsou vyráběny za účelem dosažení nejvyššího možného výkonu, nejlepšího průběhu motoru a výkonové křivky.
Vývoj sad válce Athena a všechny testy probíhají v moderních laboratořích (při vnitřní teplotě 20°C) a jsou testovány špičkovými jezdci světové úrovně.

Tento díl nahrazuje originální válec (originální kód OEM):
KTM 90130007000
KTM 90130038000

 
19 999,00 Kč
Objednejte do pondělí 30.12., 13 hod. a zboží obdržíte v úterý 31.12..
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

869 521 kusů zboží skladem ihned k expedici, 58 597 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
29 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 45 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku