Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Výfukové těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Centauro
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 45mm
- síla: 3,5mm
- materiál: V70 Viton
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 17mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Sady těsnění horní jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!! (může se stát, že v této těsnící sadě chybí těsnění, o-kroužek nebo gufero, které lze objednat samostatně nebo je součástí jiné produktové sady).
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Husqvarna 800086902
Výfukové těsnění (hliník / azbest) mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr (A) = 22,5mm
- vnější průměr (B) = 32mm
- výška (C) = 4mm
Výfukové měděné těsnící kroužky mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr (A) = 23mm
- vnější průměr (B) = 30mm
- výška (C) = 4mm
Toto těsnění nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 18292-GY1-610
Honda 18291-KVB-900
Honda 18291-GF5-000
Honda 18291-GF0-750
Honda 18291-GA7-000
Honda 18291-147-000
Honda 00163780
Honda 00163078
Kawasaki 110611112
Kawasaki 110091380
Kymco 00163780
Malaguti 07212900
Peugeot 705974
SYM 18292GY1610
SYM 18291H80A00
Yamaha 4X4-14613-00
Yamaha 43D-E1195-00
Yamaha 36R-14613-00
Yamaha 2E9-14613-10
Yamaha 2E9-14613-00
Výfukové těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 30mm
- vnější průměr: 38mm
- výška: 4mm
Výfukové skládané těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr (A) = 32,5mm
- vnější průměr (B) = 42,5mm
- výška (C) = 3,5mm
Výfukové těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Tento těsnící kroužek výfuku nahrazuje originální těsnění OEM:
Kawasaki 11061-0278
Rozměry:
- vnitřní průměr: 35,5mm
- vnější průměr: 47mm
- výška: 3mm
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ER-6N / 06-12
Kawasaki ER-6F / 06-12
Kawasaki EX650 Ninja / 11
Kawasaki KLE650 Versys / 07-20
Výfukové těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Vertex
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 39mm
- vnější průměr: 45,5mm
- výška: 2,3mm
Olejové sítko pro čínské motocykly a čtyřkolky
- vhodné pro obsahy 250cc
Rozměry:
- vnější průměr gumičky: 26mm
- vnější průměr těla sítka: 18mm
- celková délka bez gumičky: 28mm
- celková délka včetně gumičky: 30mm
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Gas Gas MFS400122550
Gas Gas MFS450622565C
Gas Gas MFS450622565CT
Honda 15410-KF0-010
Honda 15410-KF0-020
Honda 15410-KL3-670
Honda 15410-KYJ-901
Honda 15412-KF0-000
Honda 15412-KF0-305
Honda 15412-KF0-315
Kawasaki 52010-1053
Polaris 3088036
Suzuki K5201-01053
CF Moto 0DM0-013200
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Adly 300 Crossover / Crossroad / Sport / II / RS
Adly 300S Interceptor / II / Sentinel
Adly 300XS Hurricane / Assault
Adly 300 Utility
Adly 500S Hurricance
Adly 500 Flat LOF
Dinli 450 DL901 / 05-06
Dinli 450 DL901 DMX / 07-08
Dinli 450 DL902
Dinli 460 DL 904 DMX / 08-
Gas Gas 450 Wild HP / 03-07
Gas Gas 400FSE / SM / 03-07
Gas Gas 450FSE / SM / 03-07
Gas Gas 450FSR / EC / SM 08
Gas Gas 450 Pampera / 07-08
Gas Gas 510EC / SM / 09
Hisun 450HS ATV-2
Honda ATC250ES Big Red / 85-87
Honda ATC350X / 85-86
Honda TRX250 / 85-87
Honda TRX250X Fourtrax / 86-92
Honda TRX300 (2WD) / 88-01
Honda TRX300EX / 93-02
Honda TRX300EX Sportrax / 03
Honda TRX300EX Sportrax / 04-08
Honda TRX300FW Fourtrax (4WD) / 87-01
Honda TRX400 X / 09-14
Honda TRX700 XX / 08-11
Honda AX1
Honda CBX250RSE / 83-86
Honda CBX250RS / 00
Honda CBR250R / 11-13
Honda CRF250L / 13-16
Honda CRF250M / 14-15
Honda NX250 / 88-95
Honda TLR250 / 85-87
Honda XL250RC,RD ProLink / 82-83
Honda XL250R / 84-87
Honda XL250RL / 90
Honda XL-X250 RD,RE Japan / 83-84
Honda XL250R Baja Japan / 91
Honda XR250 Baja (Air Filter - Foam Only)
Honda XR250L / 91-99
Honda XR250RC,RD / 82-83
Honda XR250RE,RF / 84-85
Honda XR250RG,RH (Air Filter - Foam Only) / 86-87
Honda XR250RJ,RK (Air Filter - Foam Only) / 88-89
Honda XR250R (Air Filter - Foam Only) / 90-04
Honda XR250 Super (Air Filter - Foam Only) / 97-04
Honda CB300F / 15-16
Honda CBR300R,RA / 14-16
Honda XL350R / 85-87
Honda XL-X350
Honda XR350RD,RE,RF (Air Filter - Foam Only) / 83-85
Honda XR350RG,RH / 86-87
Honda GB400F,F2 Japan
Honda GB400H3 Japan
Honda XR400R (Air Filter - Foam Only)NE03 / 96-04
Honda XR440R,SM (Air Filter - Foam Only) 96-04
Honda GB500TT, K Clubman / 89-90
Honda GB500 Japan
Honda XBR500 / 85
Honda XBR500G / 86-88
Honda XBR500FG,FH / 85-86
Honda XBR500FG,FH / 85-86
Honda XBR500SJ,SH / 87-88
Honda XBR500SJ,SH / 87-88
Honda XR500R / 81-85
Honda XL600R / 83-87
Honda XL600LD,LE,LF / 83-85
Honda XL600RD,RE,RF / 83-85
Honda XL600LM-F / 85-87
Honda XL600RM-G / 86-88
Honda XR600RF,RG,RH (Air Filter - Foam Only) / 85-87
Honda XR600RJ,RK,RL,RM,RN,RP (Air Filter - Foam Only) / 85-90
Honda XR600RR,RS,RT,RV,RW,RX,RY,R-1,R-2 (Air Filter - Foam Only) / 94-02
Honda FMX650 / 05-07
Honda FX650 Vigor / 99-02
Honda NX650J,K,L,M,N,P,R Dominator / 88-94
Honda NX650S,T,V,W,X,Y Dominator / 95-00
Honda NX650 Dominator / 01-02
Honda SLR650V,W,X,Y Vigor / 97-00
Honda XR650R / 00-07
Honda XR650L / 93-17
Kawasaki KFX450R / 08-14
Kawasaki KFX450R Monster Energy / 08-09
Kawasaki KLX110 / 02-17
Kawasaki KSR110 / 03-08
Kawasaki BN125 Eliminator / 98-09
Kawasaki KLX125CAF,CBF,CDF / 10-15
Kawasaki KLX125DAF,DBF,DDF D-Tracker / 10-14
Kawasaki Z125 Pro / 17
Kawasaki Z125 Pro KRT Edition / 17
Kawasaki KLX140 / 08-17
Kawasaki KLX140L / 08-17
Kawasaki KLX140G / 17
Kawasaki KLX150L / 14-15
Kawasaki BX250 Ninja SL / 14-15
Kawasaki KL250G4-G7 Super Sherpa / 00-03
Kawasaki KL250G9F Super Sherpa / 09
Kawasaki KLX250R / 91-97
Kawasaki KLX250 / 90-92
Kawasaki KLX250D / 93-96
Kawasaki KLX250 S9F,SAF,SBF,SCF,SDF,SEF,SFF,SGF / 09-16
Kawasaki KLX250S H6F,H7F / 06-07
Kawasaki KLX250S T9F,TAF,TBF,TCF,TDF,TEF / 09-14
Kawasaki KLX250SF W9F,WAF / 09-10
Kawasaki Z250SL (ABS) / 14-15
Kawasaki KLX300 / 96-07
Kawasaki KLX450R / 08-14
Kawasaki KX450F / 06-15
Polaris 500 Outlaw / 06-07
Polaris 500 Predator / 03-07
Polaris 500 Predator Troy Lee Edition / 05
Quadzilla 450R / RS / Sport
Suzuki DRZ110 / 03-05
CF Moto 250 NK / 17-22
CF Moto 300 NK / 19-22
CF Moto 300 SR / 20-22
CF Moto 300 SS
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 15412-HM5-010
Honda 15412-HM5-A10
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Honda ATC250ES Big Red / 85-87
Honda ATC350X / 85-86
Honda TRX250 / 85-87
Honda TRX250X Fourtrax / 86-92
Honda TRX300 (2WD) / 88-01
Honda TRX300EX / 93-02
Honda TRX300EX Sportrax / 03-08
Honda TRX300FW Fourtrax (4WD) / 87-01
Honda TRX300X-9 / 09
Honda TRX350 / 86-87
Honda TRX350D Fourtrax Foreman / 87-89
Honda TRX350TM Fourtrax Rancher / 00-06
Honda TRX350TE Fourtrax Rancher ES / 00-06
Honda TRX350FM Fourtrax Rancher 4x4 / 00-06
Honda TRX350FE Fourtrax Rancher 4x4 ES / 00-06
Honda TRX350EX Sportrax / 02
Honda TRX400FW Fourtrax Foreman / 95-02
Honda TRX400EX / 99-00
Honda TRX400EX Sportrax / 01-08
Honda TRX400X / 09-14
Honda TRX420FE Fourtrax Rancher 4x4 ES / 07-17
Honda TRX420FM Fourtrax Rancher 4x4 / 07-17
Honda TRX420FPE Fourtrax Rancher 4x4 ES (Power Steering) / 09-13
Honda TRX420FPM Fourtrax Rancher 4x4 (Power Steering) / 09-14
Honda TRX420TE Fourtrax Rancher ES / 07-16
Honda TRX420TM Fourtrax Rancher / 07-16
Honda TRX450S/SE Fourtrax Foreman / 98-02
Honda TRX450FM Foretrax Foreman / 03-04
Honda TRX450FE Foretrax Foreman ES / 03-04
Honda TRX500FE Fourtrax Foreman 4 x 4 ES / 05-17
Honda TRX500FM Fourtrax Foreman Rubicon 4 x 4 / 05-17
Honda TRX500FPE Fourtrax Foreman 4 x 4 ES (Power Steering) / 07-14
Honda TRX500FPM Fourtrax Foreman 4 x 4 ES (Power Steering) / 08-14
Honda TRX500TM Fourtrax Foreman / 05-06
Honda CBF125 / 14-15
Honda VT125C Shadow / 99-08
Honda XL125V Varadero / 01-14
Honda XL125V Varadero De Luxe / 11
Honda CBF250 / 04-06
Honda Pioneer 500 / 15-16
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 16510-05240
Suzuki 16510-45H10
Hyosung 1651005240HAS
Hyosung 16510-05240
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Hyosung 125 Exceed / 05
Hyosung GA125 Cruise I, II / 97-01
Hyosung GF125 / 98-03
Hyosung GT125 Comet / 03-15
Hyosung GT125R Comet / 09-15
Hyosung GV125 Aquila / 00-08
Hyosung GV125C Aquila / 09-15
Hyosung RT125 Karion / 04-15
Hyosung RX125D / SM / 07-11
Hyosung XRX125 / 00-08
Hyosung GT250 Comet / 04-08
Hyosung GT250 Comet EFI / 09-15
Hyosung GT250R Comet EFI / 09-15
Hyosung GV250 Aquila / 01-08
Hyosung GV250 Aquila EFI / 09-15
Suzuki DR100 / 83-90
Suzuki SP100D / 83
Suzuki AN125 / 96-00
Suzuki CS125 Roadie / 83-87
Suzuki DR125S / 80-85
Suzuki DR125SM / 07-09
Suzuki GN125Z,EZ,D,ED / 82-83
Suzuki GN125E-M,N,P,R,S,T,V / 91-00
Suzuki GS125SZ,D (Drum Brake) / 79-82
Suzuki GS125ES (Disc Brake) / 83-00
Suzuki GZ125 Marauder / 99-10
Suzuki SP125Z,D / 82-83
Suzuki TU125XT / 99
Suzuki UC125 Epicuro / 99-03
Suzuki UE125 / 01-
Suzuki UH125 Burgman / 02-06
Suzuki UH125 Burgman / 07-12
Suzuki UH125 Burgman / 13-15
Suzuki UH125 Burgman / 16
Suzuki UX125 K8,K9,L0,L1-L5 SIXteen / 08-15
Suzuki AN150 / 95-00
Suzuki UC150 Epicuro / 99-03
Suzuki UE150 / 01-
Suzuki UX150 K8,K9,L0,L1-L5 SIXteen / 08-15
Suzuki UH200 K7,K8,K9,L0,L1,L2 Burgman / 07-12
Suzuki UH200 L3,L4,L5 Burgman / 13-15
Suzuki UH200 L6 Burgman ABS / 16
Suzuki AN400 Burgman / 07-16
Suzuki AN400 Burgman (ABS) / 11-12
Suzuki AN400Z Burgman Executive (ABS) / 09-16
Suzuki AN400 Burgman Winter Edition / 12
Suzuki ALT125 D,E,F,G / 83-86
Suzuki ALT185 E,F / 84-85
Suzuki LTZ90 K7,K8,K9 Quadsport / 07-09
Suzuki LT125 D,E,F,G,H / 83-87
Suzuki LT185 E,F,G,H / 84-87
Suzuki DF9.9 / 9.9A / 96-10
Suzuki DF9.9 / 9.9A00993F-110001- / 11-
Suzuki DF15 / 96-10
Suzuki DF1501503F-110001 / 11-
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku