Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 16510-38240
Vhodné pro motocykly:
Suzuki VL125 Intruder LC / 00-06
Suzuki DR250 S-Z,E,F,G,H,JSJ41A / 82-88
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR250 S-L,M,N,P,ER,ES,ET / 90-96
Suzuki DR250 SE-P,R,S,T,V Off Road / 93-99
Suzuki DRZ250 K1,K2,K3,K4,K5,K6,K7 / 01-07
Suzuki GN250 SZ,EZ,D,F,J,M,N,P,R,S,T / 82-00
Suzuki GZ250 Marauder / 99-00
Suzuki GZ250 K4-K9,L0 Marauder / 04-10
Suzuki GZ250 L0 / 10
Suzuki SP250 Z,D,F / 82-85
Suzuki TU250 X / 98-00
Suzuki TU250 X-K9,L0,L1-L5 / 09-15
Suzuki TU250 X-L6-L9 / 16-19
Suzuki VL250 Intruder LC / 00-04
Suzuki DR350 SL,SM,SN / 90-93
Suzuki DR350 SE-R,S,T,V,W,X,Y / 94-00
Suzuki DR350 L,M,N,P,R,S,T,V / 90-98
Suzuki DR350 L,M,N,P,R,S,T,V Off Road / 90-98
Suzuki SG350 N Goose (Japan) / 91-92
Betamotor 350 Alp 4.0 / 03-18
Betamotor 350 Euro / 01-12
Betamotor 350 Jonathon / 01-12
Betamotor 351 Jonathon / 06-16
Betamotor 350 Motard 4.0 / 03-16
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 16510-37440
Suzuki 16510-37450
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DR500 SX,SZ,X,Z,D / 81-83
Suzuki DR500 Z,D Off Road / 83-84
Suzuki SP500 X,Z,D / 81-83
Suzuki DR600 S-SU,R,RU,F,G,H,J SN41A / 85-89
Suzuki DR600 R-L,UL,M,UM / 90-91
Suzuki DR600 RSE-M / 91
Suzuki SP600 F / 85
Suzuki DR650 RSE-L,M,N,P,R,S,T SP43,44B / 90-96
Suzuki DR650 S-L5,L6 / 15-16
Suzuki DR650 SE-V,W,X,Y,K-K9,L0-L4 / 97-14
Suzuki DS650 SN,SP / 92-93
Suzuki LS650 FG,FH,PG,PH,PJ,PK Savage (Belt) / 86-90
Suzuki LS650 PL,PM,PN,PR,PS,PT,PV,PW,PX,PY Savage (Belt) / 91-00
Suzuki LS650 PK1,PK2,PK3,PK4 Savage (Belt) / 01-04
Suzuki LS650 K5,K6,K7,K8,K9 Savage (Belt) / 05-09
Suzuki S40 Boulevard / 05-16
Suzuki XF650 Freewind / 97-02
Suzuki DR750 SJ,SUJ,SK,SUK Big SR41B / 88-89
Suzuki DR800 SK,SL,SULSR43A/B / 88-90
Suzuki DR800 SM,SUM SR43A/B / 91
Suzuki DR800 SN,SUN,SP,SUP,SR,SUR,SS,SUS,SV,SUVSR43A/B / 92-00
CCM 644 Dual Sport
CCM 644 R30
Sachs 650 Roadster / 00-05
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 2H0-13440-90
Yamaha 4X7-13440-00
Yamaha 4X7-13440-01
Yamaha 4X7-13440-90
Yamaha 583-13440-10
Yamaha 5JX-13440-00
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 660 Pegaso Street / Trail / Factory / 05-14
Derbi 660 Mulhacen / 06-08
Derbi 660 Mulhacen / 10-12
Jawa 650 Dakar / 09-12
Jawa 660 CZ Sportard / 13-15
Keeway 250 Land Cruiser ATV / 06-08
Keeway 250 Cruiser / 11
Keeway 250 Super Shadow / 06-08
MuZ 660 Baghira / 98-00
MuZ 660 Mastiff / 98-00
MuZ 660 Skorpion Cup / 99
MuZ 660 Skorpion Sport / Tour / Replica / 94-99
MuZ 660 Skorpion Traveller / 96-00
Sachs Roadster 125 / 98-01
Yamaha YFM600 FWAK Grizzly / 98-01
Yamaha YFM700 R-V,W,X,Y,Z,A,B,D,E,F,G Raptor1AS / 06-16
Yamaha YFM700 RSE/RSE2 - W,X,Y,Z,A,B,D,E,F,G Raptor Special Edition / 09-18
Yamaha YFM700 RSB-H Raptor / 17-19
Yamaha YFM700 RSX-H Raptor R / 17-19
Yamaha YFM700 RSP-W,X Raptor Special Edition / 07-08
Yamaha YFM700 R Raptor Gytr Edition / 07
Yamaha XV125 S Virago / 97-01
Yamaha XVS125 Drag Star / 00-04
Yamaha XC180 / 83-85
Yamaha XC200 ZA,ZB / 90-91
Yamaha FZR250 EXUP MK1,MK2 (Japan) / 89-90
Yamaha FZR250 Genesis (Japan) / 89-
Yamaha FZR250 Phaser (Japan)
Yamaha SR250 SE / 79-84
Yamaha SR250 / 85-96
Yamaha TT250 G,H,J / 80-82
Yamaha XC250 ZCT / 87
Yamaha XT250 3Y3
Yamaha XT250 TL (Japan) / 83-84
Yamaha XT250 G,H,J,K,W,A,B / 80-92
Yamaha XT250 TN,TS,TT 48Y / 85-87
Yamaha XV250 / 88-95
Yamaha XV250 G,GC,H,HC,J,JC Route 66 (USA) / 95-97
Yamaha XV250 K,KC,L,LC,M,MC,N,NC,P,PC,R,RC (USA) / 98-03
Yamaha XV250 S,SC,T,TC,V,VC,W,WC,X,XC,Y,YC Virago (USA) / 04-09
Yamaha XV250 S Virago 3LS,3L4 / 96-00
Yamaha XV250 X,Y,Z,A1,B,D,E,F,G V-Star / 08-16
Yamaha XVS250 Drag Star / 01-04
Yamaha YD250 (Japan)
Yamaha BW350 T / 87
Yamaha SR400 (Japan)
Yamaha SR4002RD / 14-16
Yamaha SRX400 (Japan)
Yamaha XT400 / 81-82
Yamaha XT400 4 Valve / 83-84
Yamaha SR500 / 78-00
Yamaha TT500 D,E,F,G / 77-80
Yamaha XT500 / 76-85
Yamaha XV500 K Virago / 83
Yamaha XV535 U 2GV / 82
Yamaha XV535 T,TC,SE,E,EC 3BT / 87-93
Yamaha XV535 S-G,GC,SG,SGC / 94-95
Yamaha XV535 S-J,JC Virago / 96-97
Yamaha XV535 DX Virago / 98-02
Yamaha XT550 J,K / 82-83
Yamaha XZ550 RJ / 82
Yamaha XZ550 RK / 83
Yamaha SRX600 (Japan) / 90-
Yamaha SRX600 1XL,1XM / 86-89
Yamaha TT600 L,N,S,T,A,B,D / 83-92
Yamaha TT600 RE1D2,5CH,5VK / 04
Yamaha XT600 N,H43F,2NF,2KF / 84-90
Yamaha XT600 E3UW,3TB / 91-95
Yamaha XT600 E3TB,DJ021 / 96-03
Yamaha XT600 KN,KH3UW,3TB / 91-95
Yamaha XT600Z Tenere / 83-91
Yamaha XVS650 Drag Star4VR / 97-04
Yamaha XVS650 A Drag Star Classic5BN / 98-05
Yamaha XVS650 V-Star Custom (USA) USA / 02-16
Yamaha XVS650 V-M V-Star Midnight Custom (USA) USA / 06-10
Yamaha XVS650 A V-Star Classic (USA) USA / 98-10
Yamaha XVS650 AT V-Star Silverado (USA) USA / 02-10
Yamaha MT-035YK / 06-12
Yamaha SZR660 / 96-98
Yamaha XT660 R 5 / 04-16
Yamaha XT660X Super Motard / 04-16
Yamaha XTZ660 Tenere / 91-99
Yamaha XT660Z Tenere (ABS) / 08-16
Yamaha XV700 / 84-87
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 90-97
Yamaha XV750 SE / 81-83
Yamaha XV750 H,J,K,MK / 81-83
Yamaha XV750 B,D,E,F,G,H,J Virago / 92-99
Yamaha TDM850 4CM,3VD,4TX / 91-01
Yamaha TRX850 / 95-00
Yamaha TDM900 5PS / 02-12
Yamaha TDM900 A ABS / 05-12
Yamaha XV920 RH,RJ / 81-82
Yamaha XV920 J,K,MK / 82-83
Yamaha TR1 (XV1000) / 81-85
Yamaha XV1000 SE,L,LC,N,NC Virago / 83-85
Yamaha XV1000 SE / 88-89
Yamaha BT1100 Bulldog / 02-06
Yamaha XV1100 S,T,C,U,D,E,F,G,H Virago / 89-96
Yamaha XV1100 Virago / 97-00
Yamaha XVS1100 Drag Star5EL / 99-05
Yamaha XVS1100 A Drag Star Classic / 99-05
Yamaha XVS1100 V-Star Custom (USA) / 02-09
Yamaha XVS1100 V-F V-Star Custom (with Flames) (USA) / 06
Yamaha XVS1100 AW V-Star Classic (USA) / 99-09
Yamaha XVS1100 AT V-Star Silverado (USA) / 02-09
Yamaha XVS1100 M V-Star Custom Midnight (USA) / 07-09
Yamaha XC180 / 83-85
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 24mm
- vnější průměr "B" = 46mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Aprilia 3EBN000043
Italjet 337106031
Suzuki 0928424001
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 17mm
- vnější průměr "B" = 35mm
- výška "H" = 7 / 7,5mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- výška "H" = 7mm
Tento díl odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference NO):
Honda 91201-GC8-004
Honda 91201-GC8-003
Kawasaki 92049-1541
Kawasaki 92049-0134
Peugeot 769713
Peugeot 720960
Peugeot 706450
Yamaha 93102-20814
Yamaha 93102-20108
Yamaha 93101-20008
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 22mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Hadice palivová 8mm = 5/16"
- pro benzíny, oleje
- určena pro beztlakou dopravu benzinů, olejů, vody a vzduchu
- vhodná pro všechny motocykly, čtyřkolky, skútry, pitbike a minibike.
Vnitřní průměr: 8mm
Vnější průměr: 13,6mm
Délka: 77cm
Výfukové těsnění mezi motor a výfukové svody od italské značky Centauro
- vysoce kvalitní těsnění vývodu výfuku z motoru
- vyráběno v kvalitě OEM podle specifikací a parametrů výrobců motocyklů
- sortiment zahrnuje široký výběr rozměrů pro silniční motocykly, offroadové motocykly, čtyřkolky, atd.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 45mm
- síla: 3,5mm
- materiál: V70 Viton
Drátová pojistka pístního čepu motocyklového pístu
- kroužky pojistné pro zajištění pohybu pístního čepu
- kvalitní materiál a zpracování "Made in Japan"
Dodáváno v balení po 2ks (na jeden píst)
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Drátová pojistka pístního čepu motocyklového pístu
- kroužky pojistné pro zajištění pohybu pístního čepu
- kvalitní materiál a zpracování "Made in Japan"
Dodáváno v balení po 2ks (na jeden píst)
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Drátová pojistka pístního čepu motocyklového pístu
- kroužky pojistné pro zajištění pohybu pístního čepu
- kvalitní materiál a zpracování "Made in Japan"
Dodáváno v balení po 2ks (na jeden píst)
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Plnohodnotná náhrada za originální díly.
Kuličková ložiska EBI/MGK jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 8mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 42mm
- šířka "C" = 16mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Kuličková zakrytá ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek (levnou náhradou za originální díly - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
Jendá se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, velmi odolná, schopná fungovat ve vyšších otáčkách a vyžadující standardní údržbu.
Jsou vhodná pro použití v nábojích kol motocyklů, neboť se vyznačují sníženou hlučností a dosahují dlouhé životnosti. Oboustranné krytí ložisek (pryžovým těsněním) zamezuje vstupu nečistot a prodlužuje tak životnost ložiska.
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 62mm
- šířka "C" = 17mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Jsou vyrobeny přesně podle originální (OEM) specifikace a parametrů z kvalitních materiálů pomocí moderních technologií.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku