Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Italjet 210483727
Malaguti 46400200
Peugeot 756162
Piaggio 483727
Piaggio 82635R
Vhodné pro motocykly:
Adiva 125/150 AD (Benelli Adiva) / 01-06
Adiva 125 AD (Piaggio Engine) / 07-08
Adiva 250 AD (Piaggio Engine) / 06-11
Aprilia 125 Atlantic / 02-14
Aprilia 125 Mojito / 03-10
Aprilia 125 Mojito Custom / 03-05
Aprilia 125 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 125 Scarabeo GT / Street (Piaggio Engine) / 03-07
Aprilia 125 Sport City / 04-09
Aprilia 125 Sport City One / 08-13
Aprilia 125 Sport City Cube / 08-13
Aprilia 125 Sport City Street / 12-14
Aprilia 125 SR Max 4T / 11-15
Aprilia 125 SR Motard 4T / 12-15
Aprilia 150 Mojito / 03-08
Aprilia 150 Mojito Custom / 03-05
Aprilia 200 Atlantic / 03-08
Aprilia 200 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 200 Scarabeo GT / Street (Piaggio Engine) / 03-07
Aprilia 200 Sport City / 04-09
Aprilia 200 Sport City Cube / 08-13
Aprilia 250 Atlantic / 04-06
Aprilia 250 Atlantic i.e. / 06-09
Aprilia 250 Scarabeo (Piaggio Engine) / 03-05
Aprilia 250 Scarabeo GT (Piaggio Engine) / 04-06
Aprilia 250 Scarabeo i.e. / Light / 06-11
Aprilia 250 Sport City i.e. / 06-09
Aprilia 250 Sport City Cube i.e. / 08-13
Aprilia 300 Atlantic i.e. / 10-14
Aprilia 300 Scarabeo Light / Special / 09-13
Aprilia 300 Sport City Cube i.e. / Street / 08-14
Aprilia 300 SR Max / 11-15
Benelli 125 Adiva / 00-03
Benelli 150 Adiva / 00-03
Benelli 250 Adiva / 06-08
Derbi 125/150 Boulevard / 02-07
Derbi 125/150 Boulevard / 08-15
Derbi 125 GP1 E2 / Low Seat / 06-11
Derbi 125 Rambla / 08-13
Derbi 125/150 Sonar / 10-13
Derbi 125 Variant Sport 4T / 12-15
Derbi 200 Boulevard / 02-08
Derbi 250 Boulevard / 02-08
Derbi 250 GP1 / Low Seat / 06-09
Derbi 250 Rambla / 08-10
Derbi 300i Rambla / 10-13
Gilera 250 Oregon (ATV) / 07-08
Gilera 125 DNA / 01-03
Gilera 125 Nexus / 07-08
Gilera 125 Nexus i.e. / 08-15
Gilera 125 Runner VX / VXR / SC / ST / Race / 02-14
Gilera 125 Runner VX Soul / Sport / 14-15
Gilera 180 DNA / 01-03
Gilera 180 Runner VXR 4T / 00-03
Gilera 200 Runner VX / VXR / SC / ST / Race / 03-15
Gilera 250 Nexus / SP / 06-08
Gilera 300 Nexus i.e. / 08-15
Italjet 125 Dragster / 06-
Italjet 125/150 Jet Set / 01-03
Italjet 125 Torpedo (Leader engine) / 00-03
Italjet 150 Torpedo (Leader engine) / 00-03
Italjet 250 Dragster / 06-
Malaguti 125 Madison 3 (Piaggio Engine) / 06-11
Malaguti 180 R Madison / 01-02
Malaguti 200 S Madison / Rst / 02-03
Malaguti 200 F12 Phantom Max / 04-05
Malaguti 250 Madison S / RS / Rst3 / 3 IE / 04-11
Malaguti 250 F12 Phantom Max / 04-05
Peugeot 125 Looxor / 03-04
Peugeot 150 Looxor / 03-04
Peugeot 250 Geopolis Executive / 07-12
Peugeot 250 Geo RS / 08-10
Peugeot 250 Satelis Executive / Premium / 07-12
Peugeot 250 Sat RS / Black Sat / 08-12
Peugeot 300 GeoStyle / 10-13
Peugeot 300 Geopolis / Geo RS / 10-13
Peugeot 300 Satelis i.e. / 11-14
Piaggio B125 City Slicker / 02
Piaggio 125 Beverly GT / Rst / Sport / MIC / Tourer / 01-11
Piaggio 125 Beverly Rst 4T-4V i.e. / 10-15
Piaggio 125 Carnaby / 07-12
Piaggio 125 Fly / 05-13
Piaggio 125 Fly 4T-3V i.e. LEM / DT / 12-15
Piaggio 125 GTX Super Hexagon / 01-03
Piaggio 125 Liberty (Leader Engine) / 00-03
Piaggio 125 Liberty Delivery / 08-09
Piaggio 125 Liberty Rst / PTT / Sport / 04-11
Piaggio 125 Liberty MOC / Elle / 09-12
Piaggio 125 Liberty 4T-2V i.e. / PTT / 11-13
Piaggio 125/150 Liberty 4T-3V i.e. / 13-15
Piaggio 125 Liberty 4T i-Get / 16
Piaggio 125 Liberty S 4T i-Get / 16
Piaggio 125 Medley / 16
Piaggio 125 MP3 / 07-11
Piaggio 125 MP3 i.e. / HYBRID / 09-12
Piaggio 125 MP3 Yourban ERL / NRL i.e. / 11-13
Piaggio 125 Skipper ST / 00-05
Piaggio 125 Typhoon 4T / 10-16
Piaggio 125 Vespa 946 / 13
Piaggio 125 Vespa ET4 (Leader Engine) / 00-05
Piaggio 125 Vespa GT Granturismo / L / 03-09
Piaggio 125 Vespa GTS / 07-14
Piaggio 125 Vespa GTS Super i.e. / 09-15
Piaggio 125 Vespa GTS Supersport i.e. / 11-15
Piaggio 125 Vespa GTV / 07-09
Piaggio 125 Vespa GTV Navy / 08-09
Piaggio 125 Vespa LX / 05-10
Piaggio 125 Vespa LX FL / 09-10
Piaggio 125 Vespa LX i.e. / LX Touring i.e. / RosaChic / 09-13
Piaggio 125/150 Vespa LX 4T-3V i.e. / Touring / 12-14
Piaggio 125/150 Vespa LX 4T-3V i.e. Primavera / ABS / 13-15
Piaggio 125 Vespa LXV / 06-10
Piaggio 125 Vespa LXV ie./ LXV Via della Moda i.e. / 10-13
Piaggio 125 Vespa LXV Navy / 08-10
Piaggio 125 Vespa S Special / 07-10
Piaggio 125 Vespa S Special i.e. / College / 09-12
Piaggio 125 Vespa S Special i.e. 3V / 13-15
Piaggio 125 Vespa S Special Sport i.e. / 11-12
Piaggio 125 Vespa S Special Sport i.e. 3V / 13-15
Piaggio 125 Vespa 946 Bellissima / 13-15
Piaggio 125 X7 / X7 Evo i.e. / 08-12
Piaggio 125 X8 Premium / Street / 05-07
Piaggio 125 X9 / 01-02
Piaggio 125 X9 Amalfi / 01-03
Piaggio 125 X9 Evolution / 03-04
Piaggio 125 X9 Evolution / 05-07
Piaggio 125 X10 / 12-13
Piaggio 125 X-Evo / 07-08
Piaggio 125 Zip / 00-06
Piaggio 150 Fly / 05-13
Piaggio 150 Fly 4T-3V i.e. LEM / DT / 12-15
Piaggio 150 Liberty / 99-03
Piaggio 150 Liberty Sport / 08-09
Piaggio 150 Liberty MOC / Elle / 09-12
Piaggio 150 Liberty 4T-3V LEM i.e. / 13-15
Piaggio 150 Liberty 4T i-Get / 16-17
Piaggio 150 Liberty S 4T i-Get / 16
Piaggio 150 Medley / 16-18
Piaggio 150 Medley S / 18
Piaggio 150 Skipper ST / 00-05
Piaggio 150 Vespa ET4 / 00-05
Piaggio 150 Vespa GTS IE ABS E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa GTS Super IE ABS E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa LX / 05-10
Piaggio 150 Vespa LX FL / 09-10
Piaggio 150 Vespa LX i.e. / LX Touring i.e. / RosaChic / 09-12
Piaggio 150 Vespa LX 4T-3V i.e. / 12-13
Piaggio 150 Vespa LX 4T-3V i.e. / 14-15
Piaggio 150 Vespa LX Touring 4T-3V i.e. / 12-13
Piaggio 150 Vespa LX Primavera 4T-3V i.e. / 13-16
Piaggio 150 Vespa LX Primavera 4T-3V i-Get E4 / 16-17
Piaggio 150 Vespa LXV i.e. / LXV Via della Moda i.e. / 10-12
Piaggio 150 Vespa S Special / 08-10
Piaggio 150 Vespa S Special i.e. / College / 09-12
Piaggio 150 Vespa S Special i.e. 3V / 12-15
Piaggio 150 Vespa S Special Sport i.e. / 11-12
Piaggio 150 Vespa S Special Sport i.e. 3V / 12-15
Piaggio 150 Vespa Sprint ABS. 4T-3V / 15-16
Piaggio 150 Vespa Sprint 4T-3V i-Get E4 / 16-17
Piaggio 150 X8 / 06-08
Piaggio 180 GTX Super Hexagon / 01
Piaggio 180 X9 Amalfi / 01-03
Piaggio 200 Beverly GT / Rst / 01-03
Piaggio 200 Carnaby / 07-10
Piaggio 200 Liberty Rst / Sport / 04-09
Piaggio 200 Vespa GT / 04-09
Piaggio 200 X8 / 05-06
Piaggio 200 X9 / 02-03
Piaggio 200 X9 Evolution / 03-04
Piaggio 250 Beverly GT Rst / IE / Sport / Cruiser / Tourer / MIC / 04-09
Piaggio 250 Carnaby i.e. / 08-09
Piaggio 250 MP3 / MIC / LT / 06-10
Piaggio 250 Vespa GT 60 / 06-08
Piaggio 250 Vespa GTS / ABS i.e. / 05-14
Piaggio 250 Vespa GTV i.e. / Navy / 05-11
Piaggio 250 X7 / 08-09
Piaggio 250 X8 / 05-08
Piaggio 250 X9 (Honda engine) / 00-03
Piaggio 250 X9 Evolution / 04-05
Piaggio 250 X9 Evolution / 06-07
Piaggio 250 X-Evo / 07-08
Piaggio 300 Beverly Tourer i.e. / 09-11
Piaggio 300 Beverly Rst 4T-4V i.e. / 10-15
Piaggio 300 Beverly ie ABS E4 / 16-18
Piaggio 300 Carnaby Cruiser i.e. / 09-13
Piaggio 300 MP3 MIC i.e. / 10-14
Piaggio 300 MP3 LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 4V Ibrido LT i.e. / 10-15
Piaggio 300 MP3 LT / LT Sport / Touring / 11-17
Piaggio 300 MP3 Yourban ERL / ERL LT i.e. / 11-17
Piaggio 300 MP3 Yourban LT i.e. / 18
Piaggio 300 MP3 Yourban LT Sport i.e. / 18
Piaggio 300 MP3 Sport LT / ABS / ABR / 18
Piaggio 300 Vespa GTS Super i.e. / 08-15
Piaggio 300 Vespa GTS SuperSport i.e. / 10-15
Piaggio 300 Vespa GTS Touring i.e. / 11-15
Piaggio 300 Vespa GTS i.e. / 16-18
Piaggio 300 Vespa GTV 4T-4V i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via Monte Napoleone i.e. / 10-14
Piaggio 300 Vespa GTV Via della Moda / 11-14
Piaggio 300 X7 Evo i.e. / 09-14
Piaggio 350 X10 / 12-15
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Bombardier 420256452
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Bombardier 200 Rally / 03-07
Can-Am 990 GS Spyder (Filter for Original Shorter Filter Cover) / 08
Can-Am 990 GS Spyder SE5 (Filter for Original Shorter Filter Cover) / 09
Can-Am 990 RS Spyder SE5 (Filter for Original Shorter Filter Cover) / 10-12
Can-Am 990 RT Spyder SE5 (Filter for Original Shorter Filter Cover) / 10-12
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 10mm
- vnější průměr "B" = 30mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Papír pro výrobu plochých těsnění do motoru Aeroflex 231, pod víka skříně a další aplikace
- kvalitní materiál s perfektní stálostí tvaru a s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- velký formát pro vytvoření těsnění větších rozměrů nebo více těsnění z jednoho archu
- pro výrobu, vyřezávání vlastního těsnění nebo obtížně dostupného těsnění
- vhodné pro široký okruh použití (motocykly, skútry, čtyřkolky, sněžné skútry, apod.)
- dostupné tloušťky 0,3mm / 0,5mm / 0,8mm / 1,0mm
Rozměry archu: 500x500mm
Síla (tloušťka): 0,8mm
Upozornění: Rozměrová odchylka archu papíru se dle výrobní normy výrobce může pohybovat v toleranci ±5 %.
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 16510-38240
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki VL125 Intruder LC / 00-06
Suzuki DR250 S-Z,E,F,G,H,JSJ41A / 82-88
Suzuki DR250 L,M,N,P Off Road / 90-93
Suzuki DR250 S-L,M,N,P,ER,ES,ET / 90-96
Suzuki DR250 SE-P,R,S,T,V Off Road / 93-99
Suzuki DRZ250 K1,K2,K3,K4,K5,K6,K7 / 01-07
Suzuki GN250 SZ,EZ,D,F,J,M,N,P,R,S,T / 82-00
Suzuki GZ250 Marauder / 99-00
Suzuki GZ250 K4-K9,L0 Marauder / 04-10
Suzuki GZ250 L0 / 10
Suzuki SP250 Z,D,F / 82-85
Suzuki TU250 X / 98-00
Suzuki TU250 X-K9,L0,L1-L5 / 09-15
Suzuki TU250 X-L6-L9 / 16-19
Suzuki VL250 Intruder LC / 00-04
Suzuki DR350 SL,SM,SN / 90-93
Suzuki DR350 SE-R,S,T,V,W,X,Y / 94-00
Suzuki DR350 L,M,N,P,R,S,T,V / 90-98
Suzuki DR350 L,M,N,P,R,S,T,V Off Road / 90-98
Suzuki SG350 N Goose (Japan) / 91-92
Betamotor 350 Alp 4.0 / 03-18
Betamotor 350 Euro / 01-12
Betamotor 350 Jonathon / 01-12
Betamotor 351 Jonathon / 06-16
Betamotor 350 Motard 4.0 / 03-16
Olejové filtry Hiflo Filtro nabízí stejnou nebo vyšší úroveň výkonu ve srovnání s originálním filtrem. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- dokonalá kontrola kvality výroby (16 kontrol)
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita/ cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 1L9-13440-91
Yamaha 1L9-13441-11
Olejové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý olejový filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Značka Hiflo Filtro získala prestižní akreditaci „TÜV Approved" a to jako první značka olejového filtru v motocyklovém, nebo automobilovém sektoru. Dále úspěšně splnila certifikaci kvality ISO 9002.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XS250 / 78-82
Yamaha FZ400
Yamaha FZR400 Genesis (Japan) / 88
Yamaha FZR400 R (Japan) / 87
Yamaha FZR400 R EXUP MK1,MK2 (Japan) / 88-89
Yamaha XJ400 / 82
Yamaha XJ400 (Japan)
Yamaha XJ400 Z,ZS (Japan)
Yamaha XS400 C,D,E,F,G,H,J,K / 77-83
Yamaha XS400 DOHC / 82
Yamaha XS400 SE / 80-82
Yamaha XS400 RJ,RK / 82-83
Yamaha XJ550 4V8 / 81-85
Yamaha FJ600 L,LC,N,NC / 84-85
Yamaha FZ600 3BX / 86-89
Yamaha FZR600 A,B3RG,3RH,3HE / 89-90
Yamaha XJ600 51H,51J / 84-85
Yamaha XJ600 S,SC,T,TC / 86-91
Yamaha YX600 C-S,T,U,W,A Radian / 86-90
Yamaha XJ650 G,H,J,K Maxim / 80-84
Yamaha XJ650 LH Midnight / 81
Yamaha XJ650 RJ Seca / 82
Yamaha XJ650 LK Seca / 83
Yamaha XJ650 Seca Turbo / 82-85
Yamaha XJ700 N,S / 85-86
Yamaha XJ750 RH,RJ,RK,J,K / 81-84
Yamaha XJ900 RK Seca / 82-83
Yamaha XJ900 F58L,4BB / 84-93
Olejové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě. Jedná se vysoce kvalitní olejové filtry, které nabízejí výbornou ochranu motoru a to nejen díky dokonalé selekci drobných nečistot od cirkulujícího oleje.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- moderní konstrukce pro hladký průtok oleje
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Aprilia AP0256185
BMW 11412343118
BMW 11412343452
BMW 11421337472
Bombardier 711256185
Husqvarna 7700180
KTM 256185
Vhodné pro motocykly:
Aprilia 311TX / ADV / M / 85-93
Aprilia 320TR / 78-84
Aprilia 350ETX / 85-89
Aprilia 350ETX Tuareg Wind / 86-92
Aprilia 600ETX / Pegaso / Tuareg / 85-93
Aprilia 650 Pegaso / 93-99
Aprilia 650 Pegaso Cube / 00
Aprilia 650 Pegaso i.e. / 01-04
Aprilia 650 Pegaso i.e. Tuscany Tibet Raid / 04
Aprilia 6.5 Moto / 95-01
Aprilia 6.5 Stark
Bimota 650 BB1 Supermoto / 95-96
Bimota 650 BB1 Biposto / 96-97
BMW F650 Funduro169 / 93-00
BMW F650ST Strada169 / 97-00
BMW F650GSR13 / 00-04
BMW F650GSE 650G / 05-07
BMW F650GS Dakar / 01-07
BMW F650CSK14 / E650C / 02-05
BMW G650GS / 09-16
BMW G650GS Sertao / 11-14
BMW G650 Xchallenge / 07-08
BMW G650 Xcountry / 07-08
BMW G650 Xmoto / 07-08
Bombardier DS650 / 00
CCM 604 R30
CCM 604 RS
CCM 604 Supermoto
CCM 604 Trail
Jawa 650 Bizon / 04-
Jawa 650 Classic / 04-
Jawa 650 Dakar / 05-08
Jawa 650 Style / 04-
MuZ 125 RT / 00-08
MuZ 125 SM / 00-08
MuZ 125 SX / 00-08
MuZ 500 Red Star Classic / 97
MuZ 500 Saxon Country / 91-97
MuZ 500 Saxon Fun / 91-93
MuZ 500 Saxon Sport Fun / 93
MuZ 500 Saxon Tour / 91-96
MuZ 500 Silver Star / 95-98
MuZ 500 Silver Star Classic / 91-98
Rotax 350
Rotax 500
Rotax 560
Rotax 600
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 14mm
- vnější průměr "B" = 22mm
- výška "H" = 6mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Toto gufero nahrazuje originální gufero OEM:
Kawasaki 92049-0015
Suzuki 09283-14006
Suzuki 09283-14005
Suzuki 09284-14005
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od italské značky Centauro
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namáhání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- simerinky převodové skříně Centauro zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 47mm
- výška "H" = 7mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Upozornění: nákres zobrazuje hlavně rozměry (vnitřní průměr A / vnější průměr B / výška H)! Počet břitů a ostatní parametry nejsou z nákresu patrné - jedná se o ilustrační nákres!
Gufero motoru (gufero převodovky) pro motocykly od japonských výrobců NOK a ARS
- jsou vyráběna ze speciálního materiálu vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách
- zaručuje stálost těsnícího účinku v motoru, převodové skříni, klikové skříni i v náročných podmínkách
- japonská gufera převodovky (simerinky převodové skříně) dokonale zabraňují nežádoucímu úniku oleje po dlouhou dobu
- sortiment zahrnuje různé materiály (pryžová NBR, vitonová FKM, MVQ silikonová, atd.) a různá provedení (dvoubřitá, jednobřitá, jednobřitá s prachovkou, atd.)
- vnitřní průměr "A" = 25mm
- vnější průměr "B" = 40mm
- výška "H" = 7mm
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Gufero/Simerink vodního čerpadla motoru
- vnitřní průměr "A" = 12mm
- vnější průměr "B" = 24mm
- výška "H" = 5,6/10mm
Tento simerink nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 17461-03B00
Suzuki 17461-28C00
Suzuki 17461-28C10
Výrobci NOK a ARS jsou významnými a renomovanými dodavateli pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 1 KUSE!!)
Ložiska japonského výrobce KOYO, který je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku ve výrobě ložisek.
- vnitřní průměr "A" = 15mm
- vnější průměr "B" = 32mm
- šířka "C" = 9mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
- provedení = oboustraně zakryté těsněním
Nabízíme výhradně ložiska od světoznámých japonských výrobců - KOYO / NTN / NACHI jedná se o prémiová nejkvalitnější japonská ložiska, která se řadí ke špičce v oboru a jsou používána v prvovýrobě většiny předních výrobců motocyklů, a to nejen z Japonska.
Hlavní předností těchto ložisek je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Značka Koyo (součást korporace JTEKT) se sídlem v Japonsku je předním světovým výrobcem ložisek, systémů řízení, náprav, strojů a nářadí. Technologická a výrobní způsobilost společnosti Koyo sahá od miniaturních ložisek s vnitřními průměry od 1 milimetru až po extrémně velká ložiska s vnějším průměrem 7 metrů.
Všechna ložiska značky Koyo splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví.
Kuličková ložiska EBI jsou kvalitní ložiska vyráběná jako alternativa k ložiskům renomovaných výrobců jednořadých kuličkových ložisek
- jedná se o ložiska s jednoduchou konstrukcí, nerozebíratelná, odolná a vyžadující standardní údržbu
- sortiment nabízených ložisek motoru zahrnuje ložiska na klikovou hřídel a ložiska do převodové skříně
- hlavní předností těchto ložisek je velmi příznivá cena při dodržení standadních kvalitativních parametrů
- vnitřní průměr "A" = 20mm
- vnější průměr "B" = 52mm
- šířka "C" = 15mm
- typ ložiska = jednořadé kuličkové
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 100
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 102
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Hlavní tryska karburátoru Keihin.
- rozměr trysky = 105
- průměr závitu = M5
- délka trysky = 16,5mm
- pro karburátor = Keihin 99101-357
Trysky jsou japonské výroby "Made in Japan" - shodné s originálním vybavením osazovaném v prvovýrobě (OEM).
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku