Přípravek na měření výšky zdvihu pístu pro motory o objemu 125-150 ccm od nizozemské značky VHM.
Pro správné použití hlavy válce a typu vložky VHM je velmi důležitou hodnotou nastavení výšky zdvihu pístu. Tak lze zkontrolovat, zda je stlačení a objem vložky správný.
Skládá se ze dvou částí. Spodní slouží ke kalibraci úchylkoměru a horní část slouží k vlastnímu měření na válci.
Upozornění: Měřící přístroj-úchylkoměr není součástí dodávky!
Přípravek na měření výšky zdvihu pístu pro motory o objemu 85 ccm od nizozemské značky VHM.
Pro správné použití hlavy válce a typu vložky VHM je velmi důležitou hodnotou nastavení výšky zdvihu pístu. Tak lze zkontrolovat, zda je stlačení a objem vložky správný.
Skládá se ze dvou částí. Spodní slouží ke kalibraci úchylkoměru a horní část slouží k vlastnímu měření na válci.
Vhodné pro motory o objemu 85cc, ale také kompatibilní s mnoha motory 65cc.
Upozornění: Měřící přístroj-úchylkoměr není součástí dodávky!
Přípravek na měření výšky zdvihu pístu pro motory o objemu 250 ccm od nizozemské značky VHM.
Pro správné použití hlavy válce a typu vložky VHM je velmi důležitou hodnotou nastavení výšky zdvihu pístu. Tak lze zkontrolovat, zda je stlačení a objem vložky správný.
Skládá se ze dvou částí. Spodní slouží ke kalibraci úchylkoměru a horní část slouží k vlastnímu měření na válci.
Upozornění: Měřící přístroj-úchylkoměr není součástí dodávky!
Přípravek na měření výšky zdvihu pístu pro motory o objemu 300 ccm od nizozemské značky VHM.
Pro správné použití hlavy válce a typu vložky VHM je velmi důležitou hodnotou nastavení výšky zdvihu pístu. Tak lze zkontrolovat, zda je stlačení a objem vložky správný.
Skládá se ze dvou částí. Spodní slouží ke kalibraci úchylkoměru a horní část slouží k vlastnímu měření na válci.
Upozornění: Měřící přístroj-úchylkoměr není součástí dodávky!
Sada přípravků pro půlení motoru Crankcase Separator Tool / Crankcase splitter
- sada nářadí obsahuje přípravky pro demontáž většiny dvoutaktních i čtyřtaktních motorů s vertikálně rozdělenou klikovou skříní
- variabilní provedení s nastavitelnými rameny umožňuje použití na různých pozicích šroubů, čímž může být dosaženo nastavení nejlepší pracovní polohy pro snadnou práci
- kvalitní zpracování a konstrukční provedení umožnuje profesionální práci
- dodáváno v praktickém kufříku/pouzdře pro bezpečné skladování
- určeno pro motocykly a čtyřkolky
Upozornění: Při pro provádění demontáže je doporučeno použití krytů na ochranu závitů klikového hřídele, aby nedošlo ke zbytečnému poškození trnu hřídele.
Přípravek na měření výšky zdvihu pístu pro motory o objemu 500 ccm od nizozemské značky VHM.
Pro správné použití hlavy válce a typu vložky VHM je velmi důležitou hodnotou nastavení výšky zdvihu pístu. Tak lze zkontrolovat, zda je stlačení a objem vložky správný.
Pro kalibraci úchylkoměru postačí rovná plocha.
Upozornění: Měřící přístroj-úchylkoměr není součástí dodávky!
Sada přípravků pro půlení motoru Crankcase Separator Tool
Sada obsahuje přípravky pro demontáž většiny dvoutaktních i čtyřtaktních motorů s vertikálně rozdělenou klikovou skříní.
Variabilní provedení s nastavitelnými rameny umožňuje použití na různých pozicích šroubů, čímž může být dosaženo nastavení nejlepší pracovní polohy pro snadnou práci.
Určeno pro motocykly.
Upozornění: Při pro provádění demontáže je doporučeno použití krytů na ochranu závitů klikového hřídele, aby nedošlo ke zbytečnému poškození trnu hřídele.
Řídící jednotka GP1-POWER od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka.
Specifikace:
- přednastaveno pro originální nastavení motoru s tunningovým závodním výfukem
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a testování továrního týmu dané značky motocyklu
- možnost nastevení otáček (od +100 do +300 dle individuálního nastavení)
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Součástí dodávky je:
- 1 přednastavená a závodně upravená mapa pro daný typ motocyklu
- držák pro instalaci jednotky do motocyklu
- 0-TPS propojovací kabel
- instalační manuál
- stahování výkonných map s intuitivním GPI "GET Performance Interface"
- WiFi-com modul
- připraveno pro GPA přepínač (přepínač není součástí dodávky)
- připraveno pro LC-GPA (diplej není součástí dodávky)
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Řídící jednotka CDI Control Unit od itaského výrobce GET nabízí výrazně vyšší výkon, zrychlení a celkové závodní nastavení motoru než originální jednotka
Specifikace:
- řídící jednotka GET CDI Control Unit pro je ECU pro 2-taktní karburátorové motory
- perfektní zařízení pro optimalizaci řízení zapalovací křivky a pro maximalizaci výkonu motoru
- nahraná mapa byla vyvíjena týmem techniků a inženýrů za asistence, podpory a závodních týmů
- možnost změny nastavení základních parametrů motoru pomocí aplikace ve Smartphonu nebo tabletu
- dodáváno jako plug&play na standardních motorech
Většina typů obsahuje 2 mapy:
- Mapa 1: Racing (závodní mapa)
- Mapa 2: Wet (mapa pro mokré podmínky)
Poznámka: pomocí softwaru GET MAYA, který se prodává samostatně, je možné ještě více upravit křivku zážehu a přizpůsobit mapy podle potřeby jednotlivého jezdce nebo dané tratě
Značka, model a rok výroby motocyklu je potřeba specifikovat při objednávce!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |