Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Řadicí páky pro silniční motocykly jsou vyráběny dle parametrů a rozměrů originálních dílů
- jedná se o ekonomickou náhradu originálního dílu
- poskytuje dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- balení obsahuje 1 ks (kompletní páka včetně uchycení- kontrola obsahu viz. fotografie)
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Honda 24720-MEE-000
Honda 24720-MEE-D00
Řadicí páky pro silniční motocykly jsou vyráběny dle parametrů a rozměrů originálních dílů
- jedná se o ekonomickou náhradu originálního dílu
- poskytuje dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- balení obsahuje 1 ks (kompletní páka včetně uchycení- kontrola obsahu viz. fotografie)
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Honda 24720-MFL-000
Řadicí páky pro silniční motocykly jsou vyráběny dle parametrů a rozměrů originálních dílů
- jedná se o ekonomickou náhradu originálního dílu
- poskytuje dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- balení obsahuje 1 ks (kompletní páka včetně uchycení- kontrola obsahu viz. fotografie)
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Honda 24720-MFJ-D00
Honda 24720-MFJ-D01
Honda 24720-MFJ-305
Oprav. sada kyvné vidlice obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Podle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění (gufera).
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná náhrada za originální díly.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od nizozemské značky Horse Power Ignition
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-MC4-000
Honda 31600-KG0-000
HPI RR67
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Horse Power Ignition vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, zapalovací cívky, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od nizozemské značky Horse Power Ignition
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Tento regulátor nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-MAN-621
Honda 31600-ML4-000
Honda 31600-MM2-000
Honda 31600-MM2-405
Honda 31600-MM2-770
HPI RR66
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Horse Power Ignition vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, zapalovací cívky, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry.
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od nizozemské značky Horse Power Ignition
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Aprilia AP9100424
Honda 31600-GFM-890
Honda 31600-KFG-862
Honda 31600-KFG-861
Honda 31600-KFG-860
Honda 31600-KPP-861
Honda 31600-KGS-861
Honda 31600-KBG-008
Honda 31600-MV4-010
Honda 31600-MV4-000
Honda 31600-KGB-901
Honda 31600-KBR-000
Honda 31600-KBR-010
Honda 31600-KY2-702
Honda 31600-KVK-901
Honda 31600-KFG-D11
Honda 31600-KY2-703
Honda 31600-KY2-701
Honda 31600-MY7-600
Honda 31600-MY7-305
Honda 31600-MT4-008
Honda 31600-KPJ-670
Honda 31600-KTY-D31
Shindengen SH691-12
Tourmax RGU-150
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Horse Power Ignition vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, zapalovací cívky, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry.
Vhodné pro motocykly:
Aprilia SXV450 / 04-12
Aprilia SXV550 / 04-12
Aprilia RXV450 / 04-12
Aprilia RXV550 / 04-12
Honda NHX110 Lead 4T / 08-10
Honda CBR125R / 04-05
Honda CBR125RS / 05-06
Honda CBR125RW / 05-06
Honda FES125 Pantheon 2T / 98-02
Honda NES125 @125 / 00-06
Honda NSR125F / 93
Honda NSR125R / 93-01
Honda SES125 Dylan / 02-04
Honda SH125 / 01-04
Honda VT125C Shadow / 99-06
Honda XL125V Varadero / 01-06
Honda FES150 Pantheon 2T / 98-02
Honda NES150 @150 / 00-06
Honda SES150 Dylan / 02-04
Honda SH150 / 01-04
Honda CB250 NightHawk / 91-08
Honda CB250 Two Fifty / 92-04
Honda CB250F Hornet / 96
Honda CBR250R / 98-13
Honda CBR250RR / 90-99
Honda CRF250L / 13-14
Honda FES250 Foresight / 98-05
Honda NSR250R / 90-95
Honda NSS250 Jazz / 03-04
Honda NSS250 Reflex / 01-03
Honda CB400F (CB-1) / 89-90
Honda CBR400RR / 88-94
Honda NT400 Bros / 88-90
Honda RVF400R / 94-96
Honda CB500 / 94-02
Honda CB500S Sport / 98-02
Honda CBF500 / 04-06
Honda CB600F Hornet / 98-06
Honda CB600F2 Hornet S (2000-2002) 600cc
Honda CBF600N / 04-06
Honda CBF600S / 04-06
Honda CBR600F / 91-00
Honda CBR600F2 (1991-1994) 600cc
Honda CBR600F3 (1995-1998) 600cc
Honda CBR600F4 (1999-2000) 600cc
Honda CBR600SE / 96-98
Honda CBR600SJR (1996) 600cc
Honda NT650V Deauville (1998-2005) 650cc
Honda NV750C / 99
Honda VFR750F Interceptor (1990-1997) 750cc
Honda VT750C Shadow (1997-2001) 750cc
Honda VT750CD Shadow Deluxe / 98-03
Honda PC800 Pacific Coast (1989-1998) 800cc
Honda CBR900RR Fireblade (1992-1999) 900cc
Honda CBR919RR Fireblade / 96-99
Honda VTR1000F Firestorm (1997-2006) 1000cc
Honda XL1000V Varadero (1999-2002) 1000cc
Honda CBR1100XX Super Blackbird (1997-1998)
Malaguti Madison 400 / 02-06
Peugeot SV250 / 01-07
Piaggio X9 250 / 00-03
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) 12V od nizozemské značky Horse Power Ignition
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-KBG-008
Honda 31600-KBR-000
Honda 31600-KBR-010
Honda 31600-KPJ-670
Honda 31600-KY2-700
Honda 31600-KY2-701
Honda 31600-KY2-702
Honda 31600-KY2-703
Honda 31600-MR8-601
Honda 31600-MV4-000
Honda 31600-MV4-010
Shindengen SH633-12
HPI RR59
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Horse Power Ignition vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, zapalovací cívky, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry.
Vhodné pro:
Honda CB250 Nighthawk / 91-08
Honda CB400F / 89-90
Honda CBR600F2 Super Sport / 91-94
Honda CBR600F3 Super Sport / 95-98
Honda CBR600F4 / 99-00
Honda CBR600SE Smokin Joe / 98
Honda CBR600SJR / 96
Honda CBR900RR / 93-99
Honda PC800 Pacific Coast / 89-98
Honda VFR400R / 90-91
Honda VT750C Shadow / 98-00
Honda VT750CD Shadow / 98-00
Honda VT750CD2 Shadow Deluxe / 98-00
Honda VTR1000F Super Hawk / 98-00
Regulátor dobíjení (relé dobíjení / dobíjecí relé) od nizozemské značky Horse Power Ignition
- kvalitní zpracování a materiály pro dlouhou životnost a funkčnost
- většina typů dodávána včetně konektorů pro jednoduchou a rychlou montáž (před montáží je však nezbytně nutné provést důkladnou kontrolu elektrické soustavy motocyklu, aby nedošlo k okamžitému poškození nového regulátoru)
Nahrazuje originální díl (OEM):
Honda 31600-MBG-306
Honda 31600-MBG-D01
Honda 31600-MBG-D00
Honda 31600-MCF-D30
Honda 31600-KSZ-770
Honda 31600-MCW-D01
Honda 31600-MCW-D61
Honda 31600-MCF-003
Honda 31600-MAT-E01
HPI RR69
Regulátory v poslední fázi výroby procházejí důkladnou kontrolou a zkoušením - každý je plně funkční.
Výrobek je určen výhradně pro montáž odborným servisem a z důvodu povahy jeho použití se na něj vztahuje záruka pouze na mechanické vady.
Za odbornou montáž se považuje montáž v servisu nebo montáž osobou, která má oprávnění tyto činnosti vykonávat. Neboť s náhradními díly elektrosoustavy motocyklu může pracovat jen osoba s elektrotechnickou kvalifikací v oboru. Potvrzení o odborné montáži je nezbytné prokázat při reklamaci i při žádosti o odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě.
Poškození zboží v rámci zkoušení a testování včetně poškození zboží, se kterým bylo manipulováno, nebo které bylo použito jako zkušební prvek v rámci hledání závady, je považováno za neodborné zacházení a je vyloučeno ze záruky. Hledání závady nebo zkoušení opravy metodou "pokus–omyl" většinou poškodí a nenávratně zničí elektroniku regulátoru, a charakter takové činnosti je považován za úmyslné poškozování zboží, bezdůvodného obohacení a protiprávní užití cizí hodnoty.
Záruka se nevztahuje na špatné zapojení a neodbornou montáž, úpravy konektorů a kabeláže, a na vady zapříčiněné závadou v elektrické soustavě motocyklu - neboť vadný elektrický systém či závada v elektrické soustavě motocyklu, která způsobila prvotní závadu, znehodnotí a nevratně poškodí i tento nový díl.
Značka Horse Power Ignition vyrábí široký sortiment elektrických komponentů a jejich součástí. Sortiment zahrnuje startéry motoru, zapalovací cívky, startovací kartáče, startovací uhlíky, alternátory, statory, regulátory pro motocykly, čtyřkolky a vodní skútry.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRM250 (Japan) / 91-95
Honda CRM250 RP2 (Japan)
Honda CRM250 AR (Japan) / 97-99
Honda TRX400 EX Sportrax / 99-04
Honda XR400R / 96-04
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CRM250 (Japan) / 91-95
Honda CRM250 RP2 (Japan)
Honda CRM250 AR (Japan) / 97-99
Honda TRX400 EX Sportrax / 99-04
Honda XR400R / 96-04
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda CB750 M NAS Night Hawk (Japan)
Honda CB750 F2N,F2T (Japan)
Honda CB750 F2 / 92-03
Honda CB750 Nighthawk (USA) / 91-03
Honda RVF750R / 94-98
Honda VFR800 F Interceptor VTEC (ABS) / 14-20
Honda VFR800 X Crossrunner / 15-20
Honda CB1000RA / 18-20
Honda CB1000R ABS (Canada) / 18-20
Řadicí páky pro silniční motocykly jsou vyráběny dle parametrů a rozměrů originálních dílů
- jedná se o ekonomickou náhradu originálního dílu
- poskytuje dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- balení obsahuje 1 ks (kompletní páka včetně uchycení- kontrola obsahu viz. fotografie)
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Kawasaki 13242-1363
Vhodná mimo jiné i pro motocykly:
Kawasaki ZX-12R Ninja / 00-06
Kawasaki ZX1200 / 00-06
Řadicí páky pro silniční motocykly jsou vyráběny dle parametrů a rozměrů originálních dílů
- jedná se o ekonomickou náhradu originálního dílu
- poskytuje dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- balení obsahuje 1 ks (kompletní páka včetně uchycení- kontrola obsahu viz. fotografie)
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Suzuki 25600-19C04
Suzuki 25600-19C05
Řadicí páky pro silniční motocykly jsou vyráběny dle parametrů a rozměrů originálních dílů
- jedná se o ekonomickou náhradu originálního dílu
- poskytuje dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- balení obsahuje 1 ks (kompletní páka včetně uchycení- kontrola obsahu viz. fotografie)
Tato řadička nahrazuje originální řadicí pedál (originální kód OEM):
Suzuki 25600-01H00
Suzuki 25600-01H01
Suzuki 25600-01H02
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX-R600 / 06-10
Suzuki GSX-R750 / 06-10
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |