Čidlo teploty
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
Aprilia AP8127916
Piaggio 581142
RMS 100120060
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Mojito 125 / 08
Aprilia RS 125 / 06-10
Aprilia RX 125 / 08-10
Aprilia Sport City One 125 / 08-11
Aprilia SR125 / 12-14
Aprilia SRV850 / 12-14
Derbi Boulevard 125 / 08-12
Derbi Boulevard 150 / 10
Derbi Sonar 125 / 08-12
Derbi Sonar 150 / 09
Derbi Variant Sport 125 / 12
Gilera Fuoco 500 / 07-14
Gilera GP800 / 07-11
Piaggio Beverly 125 / 01-03
Piaggio Beverly 125 / 10-15
Piaggio Beverly 300 / 10-16
Piaggio Beverly 350 / 11-17
Piaggio Fly 50 / 12-13
Piaggio Fly 125 / 07-11
Piaggio Fly 150 / 08-11
Piaggio Hexagon GTX 125 / 00
Piaggio Hexagon GTX 250 / 98-00
Piaggio Liberty 125 / 06-15
Piaggio Liberty 150 / 08-13
Piaggio Liberty 200 / 06-08
Piaggio Medley 125 / 16
Piaggio Medley 150 / 16
Piaggio MP3 125 / 06-12
Piaggio MP3 250 / 06-09
Piaggio MP3 300 / 10-16
Piaggio MP3 400 / 07-11
Piaggio MP3 500 / 11-16
Piaggio Skipper 125 / 00-02
Piaggio Super Hexagon GTX 125 / 01-02
Piaggio Typhoon 125 / 10-11
Piaggio Vespa LX 125 / 06-09
Piaggio Vespa S 125 / 07-08
Piaggio Vespa LX 150 / 06-09
Piaggio Vespa S 150 / 08-09
Piaggio Vespa LXV 125 / 07-08
Piaggio Vespa GTS 250 / 05-16
Piaggio X Evo 125 / 07-16
Piaggio X Evo 250 / 07-16
Piaggio X Evo 400 / 07-11
Piaggio X9 125 / 01-07
Piaggio X9 180 / 00-03
Piaggio X9 200 / 02-03
Piaggio X9 250 / 00-06
Piaggio X9 500 / 01-07
Piaggio X10 125 / 07-16
Piaggio X10 350 / 12-15
Piaggio X10 500 / 12-14
Samostatná těsnění pod hlavu, těsnění pod válec a těsnění víka ventilů jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění
- poskytují velmi dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon)
- jsou vyráběna z jakostních materiálů a dle specifikací a parametrů originálních dílů (OEM)
- použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi
- těsnění válce a hlavy motoru zajišťují utěsnění mezi dvěma povrchy motoru, které podléhají změnám teploty a tlaku podle toho jak se motor zahřívá a ochlazuje, a výběr kvalitního těsnění je rozhodující pro dlouhodobou funkčnost v prostředí, kde je těsnění vystaveno tlaku z komprese a podtlaku a kde se části motoru roztahují, smršťují, vzdalují se od sebe a nebo jsou k sobě přitahovány těsněji (studené těsnění reaguje a funguje jinak než zahřáté těsnění, stejně jako těsnění pod zvýšeným tlakem reaguje a funguje jinak při sníženém tlaku)
- přesný tvar těsnění zapezbečuje udržování stálého vnitřního tlaku, zabraňuje úniku oleje z motoru a zabraňuje vniknutí nečistot do motoru
- těsnění je připraveno pro model a rok výroby motocyklu uvedený v popisu, pro který disponuje vhodnými otvory pro průchod čepů, šroubů, svorníků a je připraveno pro okamžitou montáž
Upozornění: těsnění je určeno pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Všechna těsnění hlavy, těsnění válce a těsnění ventilového víka jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje a odolnost proti vysokým teplotám.
Těsnění od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální těsnění, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Použité materiály pro výrobu těsnění zajišťují prodlouženou životnost a disponují perfektní stálostí tvaru s velmi dobrými těsnící a tepelnými vlastnostmi.
Nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
TM RACING 05534
Spojka výfuku mezi svody výfuku
- těsnění výfukového potrubí mezi svody výfuku a koncovku výfuku
- vysoce kvalitní grafitové těsnění tlumiče výfuku se používají k utěsnění spojení mezi tlumičem výfuku a trubkou svodu výfuku
- při demontáži výfuku by mělo být těsnění vždy vyměněno
- těsnící kroužek výfuku odolný vysokým teplotám pro stabilní a spolehlivý těsnící výkon
- efektivně zlepšujte přenos vibrací přenášených z motoru
Materiál: grafit
Balení obsahuje vždy 1 kus
Rozměry:
- vnitřní průměr: 35 mm
- vnější průměr: 41,5 mm
- délka: 25 mm
Upozornění: spojovací výfukový kroužek je určen jako alternativní náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. výše uvedené rozměry!
Tento spojovací článek nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Honda 18392-HA7-710
Vhodné pro motocykly:
Honda CRF250R / 06-09,14-19
Honda CRF250RX / 19
Honda CRF450R / 19-20
Honda CRF450RX / 19-20
Honda CRF450L / 19-20
Kompletní sada gufer motoru (simerinků motoru) od italského výrobce CENTAURO většinou obsahuje všechna gufera potřebná při kompletní generální opravě celého motoru:
- gufera klikové hřídele,
- gufero startovací páky,
- gufero řadící páky,
- gufero hřídele řetězového kolečka,
- gufero/a vodního čerpadla,
- gufero/a přívěry ve válci, atd.
(sady pro 4 taktní motory neobsahují gufera ventilů - ta jsou obsažena v sadách těsnění - kompletních i horních sadách).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie (může se stát, že v sadě chybí gufera v rozměrech, která výrobce nevyrábí).
Všechna gufera jsou vyráběna dle rozměrů podle originálního dílu. Použitý materiál zajišťuje prodlouženou životnost, preventivní ochranu před únikem oleje, vysokou mechanickou odolnost proti tření a opotřebení a odolnosti proti vysokým teplotám.
Produkty od italského výrobce Centauro, který dodává do prvovýroby motocyklů (téměř všech italských značek i KTM a dalším evropským výrobcům) jsou vysocekvatitní plnohodnotnou náhradou za originální díly, neboť jsou vyráběna ve vysoce kvalitním zpracování, z nejjakostnějších materiálů a dle přesných specifikací a parametrů originálních dílů (OEM).
Hydraulická tlaková hadice od značky Venhill
- vyrobená z kvalitních materiálů (včetně vysoce kvalitního opletení) pro zaručení vysokého a stálého výkonu
- všechny hadice jsou tlakově testované a zaručují maximální brzdný účinek a dlouhou životnost
- sortiment zahrnuje hadice pro přední brzdu, hadice pro zadní brzdu a hadice pro hydraulickou spojku pro většinu offroadových motocyklů (motokros, enduro), silničních motocyklů a čtyřkolek
- od výrobce je každá hadice vždy určena pro konkrétní model a rok výroby motocyklu
- koncovky a délka jsou vhodné přesně na daný model a rok výroby, což umožňuje jednoduchou a rychlou montáž
- dle níže uvedených rozměrů je možnost univerzálního použití i pro další značky, typy a modely motocyklů
- vysoká kvalita zpracování i materiálů (Made in UK)
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Rozměry:
- roztečná délka: 65cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 70°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 35°)
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!
Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.
Tato brzdová hadice nahrazuje originální brzdovou hadici OEM:
Sherco C388
Hlavním sortimentem anglické značky Venhill jsou hydraulické hadice pro brzdové a spojkové systémy, které vyrábí a vyvíjí více jak 50let. Sortiment zahrnuje hydraulická vedení pro moderní motocykly, klasické motocykly a historické motocykly (silniční i offroadové), skútry, čtyřkolky, automobily, motokáry a mnoho dalších aplikací pro průmysl i domácnost.
Hlavní znakem tlakových hadic Venhill je vysoká odolnost proti opotřebení, natažení a prohnutí. Vynikají rovněž kvalitním zpracováním, čímž je eliminována možnost prasknutí, netěsnosti a případných dalších problémů, které se vyskytují u hydraulických hadic. Pro dosažení těchto vlastností jsou použity materiály nejvyšší kvality a testování bezpečnosti a spolehlivosti. Finální kontrola a testování produktů má u výrobce vysokou prioritu, proto je každá hadice před expedicí testována na tlak 1500PSI, což je hodnota vysoce převyšující hodnotu i při prudkém brzdění (přibližně 30-50PSI).
Vhodné pro motocykly:
Sherco Trials TY125 / 20-23
Sherco Trials 80 / 03-09 + 12
Sherco Trials 125 / 05-12 (standardní brzdy)
Sherco Trials 125 / 14-18 (braketec brzdy)
Sherco Trials 125 Factory / 16
Sherco Trials 125 Factory / 20-22
Sherco Trials 125 R / 21
Sherco Trials 200 / 05
Sherco Trials 250 / 03-12 (standardní brzdy)
Sherco Trials 250 / 14-18 (standardní brzdy)
Sherco Trials 250 Factory / 16
Sherco Trials 250 Factory / 20-22
Sherco Trials 250 R / 21
Sherco Trials 290 / 03-12 (standardní brzdy)
Sherco Trials 290 / 14-15 (braketec brzdy)
Sherco Trials 300 / 14-18 (braketec brzdy)
Sherco Trials 300 Factory / 14-16 (braketec brzdy)
Sherco Trials 320 / 05-11
Sherco Trials 300 Factory / 20-22
Sherco Trials 300R / 21
Sherco Trials 300 Replica / 20-21 (braketec brzdy)
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
KTM 75041090000
KTM 75041090100
Triumph T2204061
RMS 100120610
Vhodné pro motocykly:
KTM EXC-F250 / 11-14
KTM Freeride 350 / 12-17
KTM EXC-F350 / 12-14
KTM 690 Duke / 08-19
KTM 690 Enduro / 08-13
KTM SMC690 / 07-13
KTM 1050 Adventure / 15-16
KTM 1190 Adventure / 13-16
Triumph Street Triple 660 / 17-18
Triumph Street Triple 675 / 08-17
Triumph Daytona 675 / 06-17
Triumph Bonneville 800 / 01-06
Triumph Tiger 800 / 11-18
Triumph America 865 / 07-17
Triumph Bonneville 865 / 07-16
Triumph Scrambler 865 / 08-17
Triumph Speedmaster 865 / 08-17
Triumph Thruxton 865 / 08-15
Triumph Speed Triple 1050 / 05-17
Triumph Speed Triple 1050R / 12-18
Triumph Speed Triple 1050RS / 18-19
Triumph Speed Triple 1050S / 16-19
Triumph Sprint 1050GT / 10-17
Triumph Sprint 1050ST / 05-10
Triumph Tiger 1050 / 10-13
Triumph Tiger 1050 Sport / 13-19
Triumph Tiger 1200 Explorer / 12-19
Triumph Trophy 1215 / 13-17
Triumph Thunderbird 1600 / 09-17
Triumph Thunderbird 1700 / 11-18
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
Suzuki 18213-27G00
RMS 100120340
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 1B9-8592A-00
RMS 100120310
Vhodné pro motocykly:
Yamaha MT-03 / 07-12
Yamaha XT660R / 07-14
Yamaha XT660X / 07-14
Yamaha XTZ660 Tenere / 08-15
Yamaha YP125R X-Max / 06-16
Yamaha YW125 BW'S / 10
Kompletní kryt motoru (verze FULL) portugalského výrobce CrossPro
- plastové DTC ochranné kryty motoru nabízejí nejlepší ochranu motoru a rámu
- dokonalá ochrana rámu, bloku a skříně motoru před poškozením od kamenů, kořenů, nerovností terénu, pádu, atd.
- díky své konstrukci a designu chrání víko zapalování, víko spojky i vodní čerpadlo
- vyvíjeny a testovány za pomoci továrních týmů světové úrovně (ISDE, Rallye Dakar, apod.)
- jsou vyrobeny ze speciálního plastu PEHD/HDPE (vysokohustotní polyethylen) o síle 6mm přesto jsou o 40% lehčí než hliníkové kryty
- unikátní technologie výroby bez svařování maximálně snižuje možnost zlomení krytu a zvyšuje odolnost vůči nárazu (DTC kryty jsou extra odolné - nedeformují se jako hliníkové kryty a nepraskají tak často jako standardní kryty z obyčejného polypropylenu)
- po nárazu nezůstávají na krytu žádné důlky či promáčkliny
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu, kde je potřeba, výbornou ventilaci vzduchu a zabezpečuje nízkou úroveň vibrací
- na některých modelech je připraven otvor pro vypouštění oleje
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Vyráběno standardně v černé barvě, ale dostupné i dalších barvách dle značky motocyklu (červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá)
Kompletní kryt motoru (verze FULL) portugalského výrobce CrossPro
- plastové DTC ochranné kryty motoru nabízejí nejlepší ochranu motoru a rámu
- dokonalá ochrana rámu, bloku a skříně motoru před poškozením od kamenů, kořenů, nerovností terénu, pádu, atd.
- díky své konstrukci a designu chrání víko zapalování, víko spojky i vodní čerpadlo
- vyvíjeny a testovány za pomoci továrních týmů světové úrovně (ISDE, Rallye Dakar, apod.)
- jsou vyrobeny ze speciálního plastu PEHD/HDPE (vysokohustotní polyethylen) o síle 6mm přesto jsou o 40% lehčí než hliníkové kryty
- unikátní technologie výroby bez svařování maximálně snižuje možnost zlomení krytu a zvyšuje odolnost vůči nárazu (DTC kryty jsou extra odolné - nedeformují se jako hliníkové kryty a nepraskají tak často jako standardní kryty z obyčejného polypropylenu)
- po nárazu nezůstávají na krytu žádné důlky či promáčkliny
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu, kde je potřeba, výbornou ventilaci vzduchu a zabezpečuje nízkou úroveň vibrací
- na některých modelech je připraven otvor pro vypouštění oleje
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Vyráběno standardně v černé barvě, ale dostupné i dalších barvách dle značky motocyklu (červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá)
Kompletní kryt motoru (verze FULL) portugalského výrobce CrossPro
- plastové DTC ochranné kryty motoru nabízejí nejlepší ochranu motoru a rámu
- dokonalá ochrana rámu, bloku a skříně motoru před poškozením od kamenů, kořenů, nerovností terénu, pádu, atd.
- díky své konstrukci a designu chrání víko zapalování, víko spojky i vodní čerpadlo
- vyvíjeny a testovány za pomoci továrních týmů světové úrovně (ISDE, Rallye Dakar, apod.)
- jsou vyrobeny ze speciálního plastu PEHD/HDPE (vysokohustotní polyethylen) o síle 6mm přesto jsou o 40% lehčí než hliníkové kryty
- unikátní technologie výroby bez svařování maximálně snižuje možnost zlomení krytu a zvyšuje odolnost vůči nárazu (DTC kryty jsou extra odolné - nedeformují se jako hliníkové kryty a nepraskají tak často jako standardní kryty z obyčejného polypropylenu)
- po nárazu nezůstávají na krytu žádné důlky či promáčkliny
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu, kde je potřeba, výbornou ventilaci vzduchu a zabezpečuje nízkou úroveň vibrací
- na některých modelech je připraven otvor pro vypouštění oleje
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Vyráběno standardně v černé barvě, ale dostupné i dalších barvách dle značky motocyklu (červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá)
Kompletní kryt motoru (verze FULL) portugalského výrobce CrossPro
- plastové DTC ochranné kryty motoru nabízejí nejlepší ochranu motoru a rámu
- dokonalá ochrana rámu, bloku a skříně motoru před poškozením od kamenů, kořenů, nerovností terénu, pádu, atd.
- díky své konstrukci a designu chrání víko zapalování, víko spojky i vodní čerpadlo
- vyvíjeny a testovány za pomoci továrních týmů světové úrovně (ISDE, Rallye Dakar, apod.)
- jsou vyrobeny ze speciálního plastu PEHD/HDPE (vysokohustotní polyethylen) o síle 6mm přesto jsou o 40% lehčí než hliníkové kryty
- unikátní technologie výroby bez svařování maximálně snižuje možnost zlomení krytu a zvyšuje odolnost vůči nárazu (DTC kryty jsou extra odolné - nedeformují se jako hliníkové kryty a nepraskají tak často jako standardní kryty z obyčejného polypropylenu)
- po nárazu nezůstávají na krytu žádné důlky či promáčkliny
- přesná konstrukce pro jednotlivé typy motocyklů zajišťuje skvělou ochranu, kde je potřeba, výbornou ventilaci vzduchu a zabezpečuje nízkou úroveň vibrací
- na některých modelech je připraven otvor pro vypouštění oleje
- jednoduchá montáž i demontáž - součástí balení jsou i montážní komponenty a držáky (rozdílné dle modelu a roku výroby)
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Vyráběno standardně v černé barvě, ale dostupné i dalších barvách dle značky motocyklu (červená, modrá, žlutá, oranžová, bílá)
Lanka (lanovody) HI-LEX od japonského výrobce dodávajícího do prvovýroby motocyklů i automobilů jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl
- vysoká kvalita materiálů zaručuje nízké vnitřní tření a dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry, koncovky a provedení dle OEM dílu)
- jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím do prvovýroby
- bowdeny jsou vyrobeny z materiálů s výbornými kluznými vlastnostmi
- lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- sortiment zahrnuje plynová lanka, lanka spojky, lanka sytiče, náhony otáčkoměru a náhony tachometru pro silniční motocykly hlavních světových značek
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Yamaha 53V-83560-00
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
RMS 100120220
Vhodné pro motocykly:
Harley Davidson XL883 Sportster / 07-14
Harley Davidson XL1200 Sportster / 07-16
Harley Davidson VRSCAW 1250 V-ROD / 08-10
Harley Davidson VRSCF 1250 V-ROD / 09-17
Harley Davidson FLHR 1584 Road King / 07-08
Harley Davidson FLHT 1584 Electra Glide / 07-08
Harley Davidson FLHTCUTG 1584 Tri Glide Electra / 09
Harley Davidson FLHX 1584 Street Glide / 07-09
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
Aprilia AP8127829
Piaggio 584344
RMS 100120090
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Atlantic 125 / 06-08
Aprilia Sport City 125 / 06-08
Aprilia Atlantic 250 / 06-08
Aprilia Scarabeo 250 / 06-08
Aprilia Sport City 250 / 08-12
Aprilia Dorsoduro 750 / 14-16
Aprilia Dorsoduro 900 / 17-18
Aprilia Mana 850 / 07-16
Aprilia Shiver 900 / 17
Aprilia RSV4 1000 / 09-14
Aprilia V4 1000 / 11-16
Aprilia V4 1100 / 15-16
Derbi Rambla 125 / 08-09
Derbi GP1 250 / 07-08
Derbi Rambla 250 / / 08-09
Gilera Nexus 250 / 06-07
Gilera GP800 / 07-11
Piaggio APE 200 / 17-20
Piaggio Beverly 250 / 06-09
Piaggio Beverly 300 / 16-20
Piaggio Carnaby 250 / 08-09
Piaggio Fly125 / 13-15
Piaggio Liberty 50 / 15-20
Piaggio Liberty 125 / 12-19
Piaggio Medley 125 / 16-20
Piaggio Medley 150 / 16-20
Piaggio MP3 250 / 06-09
Piaggio MP3 300 / 16-18
Piaggio Vespa GT 250 / 06-07
Piaggio Vespa GTS 125 / 16-20
Piaggio Vespa GTS 150 / 16-18
Piaggio Vespa GTS 250 / 05-14
Piaggio Vespa GTS 300 / 16-20
Piaggio Vespa GTV 250 / 06-09
Piaggio Vespa GTV 300 / 17-21
Piaggio Vespa LX 125 / 09-11
Piaggio Vespa LX 150 / 09-12
Piaggio LXV 125 / 10-13
Piaggio Vespa Primavera 50 / 17-19
Piaggio Vespa Primavera 125 / 16-20
Piaggio Vespa Primavera 150 / 13-20
Piaggio Vespa S 125 / 09-11
Piaggio Vespa S 150 / 09-12
Piaggio Vespa Sprint 50 / 17-20
Piaggio Vespa Sprint 125 / 16-20
Piaggio Vespa Sprint 150 / 16-19
Piaggio X Evo 250 / 07-13
Piaggio X7 250 / 08
Piaggio X8 250 / 05-08
Piaggio Zip 50 / 18-20
Lambda sonda od italského výrobce RMS
- senzor měřící množství kyslíku ve spalinách
- přesné provedení a plná kompatibilita pro profesionální provedení opravy
- dokonalá náhrada za originální díl, neboť je vyráběna stejnými výrobci jako do prvovýroby
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
Toto čidlo nahrazuje originální díl OEM:
BMW 11787685320
RMS 100120200
Vhodné pro motocykly:
BMW F650 CS Scarver / 02-05
BMW F650 GS / 00-03
BMW F650 GS Dakar / 00-03
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku