Originální vnitřní pístní tyč (pístnice) do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 5,5mm
- vnější průměr: 12,5mm
- délka: 397mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Originální vnitřní pístní tyč (pístnice) do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr: mm
- vnější průměr: mm
- délka: mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Originální vnitřní pístní tyč (pístnice) do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr: 6mm
- vnější průměr: 12,5mm
- délka: 397mm
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Trubka přední vidlice pro silniční motocykly
- plnohodnotná náhrada za originální díl (OEM Replacement), neboť jsou vyráběny přesně dle rozměrů a specifikace
- vysoce kvalitní materiál těla trubky s nerezavějící tvrdochormovou povrchovou úpravou (nejedná se jen o slabý povrchový chrom, ale o tvrdý technický chrom)
- vlastní vývoj a přesná výroba olejových ventilů, které jsou součástí některých trubek
- při výrobě jsou použity jen moderní technologie - digitální zpracování, laserová technologie a nejmodernější galvanické pokovování
- přesný rovný povrch s opravdu kvalitním tvrdochromem poskytuje snadný chod přední vidlice a přesnou funkci těsnících komponentů vidlice (bez váznutí či jiného selhání) a rovněž prodlužuje jejich životnost
- velmi příznivá cena srovnatelná s náklady na rovnání či přechromování poškozených trubek (kde je výsledek přesnosti) nejistý
- vysoká kvalita "Made in EU"
Rozměry:
- průměr trubky "D" = 41mm
- délka "L" = 616 mm
- provedení = tvrdochrom
Tato trubka nahrazuje originální trubku (originální kód OEM):
Honda 51425-MGV-D01
Honda 51525-MGV-D01
CENA UVEDENA ZA 1 KUS
Originální kompresní pístek (kompletní včetně pouzder a těsnění) do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Originální náhradní díl do předních vidlic (pérování) od japonského výrobce KYB.
Jedná se o originální díl přímo od výrobce KYB (Kayaba), který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Výrobce KYB je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek) a řadí se mezi světovou špičku.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = mm
- vnější průměr = mm
- vnitřní průměr = mm
- síla drátu = mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = mm
- vnější průměr = mm
- vnitřní průměr = mm
- síla drátu = mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = mm
- vnější průměr = mm
- vnitřní průměr = mm
- síla drátu = mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = mm
- vnější průměr = mm
- vnitřní průměr = mm
- síla drátu = mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = mm
- vnější průměr = mm
- vnitřní průměr = mm
- síla drátu = mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = mm
- vnější průměr = mm
- vnitřní průměr = mm
- síla drátu = mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Putoline Medium Mineral Fork Oil je minerální vidlicový olej SAE 10 pro běžné silniční použití.
Výrobek je vhodný pro skútry a mopedy s konvenční nebo obrácenou přední vidlicí.
Základní vlastnosti oleje Putoline Medium Fork Oil SAE 10W:
- hustota = 0,869 kg/l
- index viskozity = 102
- bod vznícení = 205 °C
- bod tuhnutí = -30 °C
Objem: 20L
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Měřidlo Slacker Digital Suspension Tuner
- navrženo pro profesionály i pro začátečníky, kteří si mohou snadno nastavit nastavení odpružení bez nutnosti pomoci další osoby
- tento snadno použitelný patentovaný systém ladění pérování se rychle montuje na motocykly i horská kola a poskytuje jednoduché, rychlé a přesné měření během několika sekund
- informace se zobrazí na Vašem smartphonu pomocí bezplatné aplikace nebo je možné dokoupit volitelný bezdrátový dálkový displej
- okamžité a přesné měření, díky čemuž je snadno zjistitelná správnost odpružení zdravé a správnost nastavení pérování
- univerzální montáž na jakýkoli motocykl nebo horské kolo
- napájení AAA baterie, které nejsou součástí balení
Návod k použití:
- stačí nalepit Slacker na osu pomocí supersilného magnetu
- připojit navíjecí kabel k univerzální sponě a zapnout
- nyní zapněte bezdrátové dálkové ovládání nebo připojte naši aplikaci Service Assistant, abyste mohli vidět naměřené hodnoty, i když sedíte na motocyklu/kole
Prvotřídní syntetická kapalina do předních vidlic motocyklů s vyspělými a pokrokovými aditivy Putoline HPX 5R
HPX-R je závodní syntetická kapalina pro namáhané motocyklové vidlice vyrobena ze speciálních, vysoce rafinovaných, syntetických základních olejů.
Přidáním nejmodernějších pokrokových přísad je HPX-R vysoce výkonný produkt pro použití na závodní úrovni Grand Prix - jedinečné vlastnosti zajišťují rychlou reakci vidlice, zabraňují pěnění, korozi, oxidaci, opotřebení komponentů a prodlužují životnost těsnění.
HPX kapalina je vhodná pro přední vidlice jak výkonných silničních motocyklů, tak i namáhaných off-roadových motocyklů.
- zabraňuje korozi, oxidaci
- nepění
- prodlužuje životnost těsnění a brání prosakování těsnících kroužků
- vhodný pro provoz na silnici a závody silničních a terénních motocyklů.
Základní vlastnosti oleje Putoline HPX R 5W:
- hustota = 0,880 kg/l
- index viskozity = 150
- bod vznícení = 174 °C
- bod tuhnutí = - 51 °C
Objem: 60l
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Vakuový plnící přístroj (vakuová pumpa) K-Tech vhodná k repasi zadních tlumičů, tlumičů řízení a tlakových vidlic
- všestranný přístroj pro plnění jakéhokoli tlumicího systému, který poskytuje vysokou spolehlivost
- jedná se o profesionální přístroj pro plnění tlumičů pro profesionály
- vybaveno výkonnou vakuovou pumpou, která umožňuje kratší doby plnění
- dvě oddělené nádrže, do kterých je možné plnit oleje různých jakostí, takže je možné pracovat, aniž byste museli měnit pokaždé již přítomný olej, a šetří to čas při práci na různých tlumicích systémech
- přístroj má dva tlakoměry - první ke kontrole tlaku oleje a druhý pro kontrolu vakua uvnitř suspenze (vakuometr)
- přístroj je celkem lehký a snadno se přepravuje díky dvěma praktickým držadlům umístěným po stranách
- vybaveno mechanickými ventily, které nemají žádné elektronické poruchy
- standardně je dodáván přístroj pro 240V, ale na objednávku lze dodat i verze 110V
Snadné použití díky jednoduchým ovládacím prvkům na přední straně stroje nabízí čerpadlo také možnost připojení k externí nádrži, aby se uvnitř vytvořil podtlak pro repasi tlumičů řízení.
K přístroji je možné doobjednat 14 dílnou sadu koncovek pro různé tlumiče (Sachs, Showa silniční tlumiče, Showa offroad, Kayaba silniční tlumiče, Kayaba offroad, WP, Öhlins, KYB, tlumiče řízení).
Těsnící okroužek pro univerzální všeobecné použití
- o kroužek vyroben z kvalitního pryžového materiálu a odolný standardním teplotám a zatížení
- vyhovující pro použití v hydraulických, pneumatických a dalších zařízeních
- vhodné např. jako těsnění do pérování (pod zátku přední vidlice, apod.)
- balení 1 kus
Upozornění: Kroužek není vhodný pro použití v palivové soustavě, brzdové soustavě, chladící soustavě a vysokotlaké použití.
Rozměry:
vnější průměr = 19 mm
vnitřní průměr = 14 mm
síla = 2,4 mm
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku