Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 37mm
- vnější průměr "B" = 41mm
- výška "L" = 12mm
- teflonový povrch = uvnitř "tef-in"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Vhodné pro motocykly:
Harley Davidson XG500 Street 37mm / 14-20
Honda CB900 Custom / 80-52
Honda CX500 Turbo / 81-84
Honda CX650 / 83-85
Honda NS400 / 85-89
Honda VF500 / 83-87
Honda VF700 / 84-89
Honda VFR750F RC24 / 86-87
Honda XL500R / 81-86
Honda XR250R / 81-83
Kawasaki EN500 / 94-95
Kawasaki ER5 / 05-08
Kawasaki EX500 / 94-96
Kawasaki GPZ500 / 94-95
Kawasaki EX250 Ninja / 07-13
Kawasaki Ex300 Ninja / 13-19
Suzuki GS500 / 01-05
Suzuki GSX1000 Katana / 82-83
Prachovka/Stěrací kroužek předních vidlic (pérování) pro motocykly od italského výrobce Athena jsou ekonomickou variantou při výměně/repasi předních vidlic.
Jsou vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí). Materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem třen a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách.
Tyto prachovky jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná komponenty jsou osazovány v prvovýrobě.
Gufera (simerinky) předních vidlic jsou dostupné samostatně na těchto stránkách.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 30mm
- vnější průměr (celkový) C: 52mm
- výška nezkoseného pláště F: 18mm
- výška (celková) E: 30mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 35mm
- vnější průměr (montážní) B: 48mm
- vnější průměr (celkový) C: 52,5mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 15mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 33mm
- vnější průměr (montážní) B: 46mm
- vnější průměr (celkový) C: 52,7mm
- výška osazení pro montáž D: 6mm
- výška (celková) E: 13,5mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 32mm
- vnější průměr (montážní) B: 48mm
- vnější průměr (celkový) C: 44,5mm
- výška osazení pro montáž D: 5mm
- výška (celková) E: 13,5mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Tato prachovka odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
KTM 7533297
Husqvarna 8000H5737
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovky předních vidlic (Stěrací kroužek pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící stěrací kroužky předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 32mm
- vnější průměr (montážní) B: 48mm
- vnější průměr (celkový) C: 38,5mm
- výška osazení pro montáž D: 5mm
- výška (celková) E: 11mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Gufera předních vidlic (simerinky předních vidlic) je potřeba objednat samostatně.
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (pérování) pro motocykly od výrobce Ariete jsou vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí). Materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement):
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Kroužek průtokového pístu zadního tlumiče (pouzdro s vnějším teflonem pérování) od rakouské značky WP / White Power
- jedná se o originální díl přímo od výrobce White Power, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji pérování
Rozměry:
- vnitřní průměr: 34mm
- vnější průměr: 36mm
- výška: 8mm
- síla stěny: 1mm
Výrobce WHITE POWER (WP Suspension) je významným a renomovaným dodavatelem komponentů pérování pro evropské motocykly. Společnost byla založena v roce 1977 jako White Power Suspension B.V. a patří mezi největší výrobce komponentů odpružení pro motocykly. V roce 2010 společnost WP rozšířila své výrobní portfolio o rámy, výfukové systémy, chladiče oleje a chladiče vody pro motocykly. Značka WP se však soustředí hlavně na vývoj a výrobu systémů odpružení pro motocykly. Pérování WP bylo použito v prvovýrobě značek motocyklů KTM, Husqvarna, Husaberg, Sherco, Gas-Gas, BMW a další...
Neopren předních vidlice.
Chrání skluznice a gufera vidlic před mechanickým poškozením nečistotami a prachem.
Vyrobeny z vysocekvalitního neoprenu používaného pro výrobu sportovních potřeb.
Jedinečná technologie výroby - spoj je lepený speciálním lepidlem na neopren (používaný při výrobě neoprenových obleků), a následně je tento lepený spoj přešitý z obou stran pro dokonalou pevnost spoje.
Takto vyrobené neopreny poskytují stoprocentní ochranu vidlice, protože nedochází k netěsnosti ve spoji, čímž by se mohly dostat nečistoty pod neopren.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 51490-KK0-305
Kawasaki 92049-1217
Kawasaki 44009-012
Kawasaki 44009-014
Kawasaki 92049-1216
Kawasaki 92049-1055
Kawasaki 92049-1009
Kawasaki 44009-024
Suzuki 51153-16730
Suzuki 51153-41211
Suzuki 51153-41110
Yamaha 583-23145-00
Yamaha 48Y-23145-00
Yamaha 1W1-23145-00
Yamaha 1K7-23145-00
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce ARS
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- gufera ARS pro motocyklové vidlice jsou většinou dodávána v typu RSD, jehož konstrukce a vlastnosti jsou přímo určené pro použití na pohyblivou vratnou hřídel nebo pohyblivou vratnou hydralickou pístnici
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Značka ARS je po značce NOK druhým nejvýznamnějším japonským výrobce do prvovýroby motocyklů. Dodává své produkty výrobcům automobilů, motocyklů, stavebních strojů, zemědělských strojů i průmyslových stroje a zařízení. Pro snížení třecího odporu kluzných částí, jsou gufera ARS vybavena Arflonem lisovaným integrálně s pryžovou špičkou. Arflon je souhrnný termín pro fluoropolymerovou pryskyřici (PTFE Fluoropolymer Resin) smíchanou s unikátním plnivem ARS, které lze přizpůsobit náročnému provoznímu prostředí (například vysokorychlostní rotace, aplikace s nízkým mazáním, apod.).
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 91255-MC5-003
Honda 91255-461-004
Honda 91255-461-003
Honda 51491-461-770
Honda 51490-ML7-305
Honda 51490-MC5-315
Honda 51490-MC5-305
Honda 51490-MC5-003
Honda 51490-KW3-305
Honda 51490-KR6-305
Honda 51490-KE1-760
Honda 51490-KAZ-003
Honda 51490-MJ8-305
Honda 51490-MY5-730
Honda 91255-MC5-003
Kawasaki 92049-1421
Suzuki 511534-5200
Suzuki 511532-5D00
Suzuki 511530-9310
Suzuki 511530-8C20
Suzuki 511530-3B30
Suzuki 511530-1D00
Suzuki 511530-1DD0
Suzuki 511534-9001
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK jsou vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí). Materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce ARS
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- gufera ARS pro motocyklové vidlice jsou většinou dodávána v typu RSD, jehož konstrukce a vlastnosti jsou přímo určené pro použití na pohyblivou vratnou hřídel nebo pohyblivou vratnou hydralickou pístnici
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92049-1418
Kawasaki 92049-1178
Kawasaki 92049-1102
Kawasaki 92049-1066
Kawasaki 92049-1042
Suzuki 51153-20A00
Suzuki 51153-05C00
Yamaha 42H-23145-00
Yamaha 3EN-23145-00
Yamaha 2TK-23145-00
Yamaha 1W4-23145-L0
Yamaha 4V2-23145-L0
Yamaha 5Y1-23145-00
Značka ARS je po značce NOK druhým nejvýznamnějším japonským výrobce do prvovýroby motocyklů. Dodává své produkty výrobcům automobilů, motocyklů, stavebních strojů, zemědělských strojů i průmyslových stroje a zařízení. Pro snížení třecího odporu kluzných částí, jsou gufera ARS vybavena Arflonem lisovaným integrálně s pryžovou špičkou. Arflon je souhrnný termín pro fluoropolymerovou pryskyřici (PTFE Fluoropolymer Resin) smíchanou s unikátním plnivem ARS, které lze přizpůsobit náročnému provoznímu prostředí (například vysokorychlostní rotace, aplikace s nízkým mazáním, apod.).
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 33,7mm
- vnější průměr "B" = 35,7mm
- výška "L" = 15mm
- teflonový povrch = vnější strana "tef-out"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Vodící pouzdro do předních vidlic (pérování) od výrobce dodávajícího do prvovýroby výrobců pérování - jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná pouzdra jsou osazována v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová teflonová úprava a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celé vidlice.
Rozměry:
- vnitřní průměr "A" = 35,7mm
- vnější průměr "B" = 37,7mm
- výška "L" = 20mm
- teflonový povrch = vnější strana "tef-out"
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Vhodné pro motocykly:
Harley Davidson XG750 / 15-19
Honda XR250R
Honda CBR250R / 17-22
Honda NS400R / 85-88
Honda CB500 / 94-03
Honda CX500 Turbo / 82-86
Honda VF500 / 84-89
Honda XL500R / 81-86
Honda CBR600F / 87-90
Honda CX650 / 83-86
Honda VF700 / 84-89
Honda VFR750F / 86-87
Honda CB900 / 80-82
Kawasaki Ninja EX250R / 08-13
Kawasaki Ninja EX300R / 13-22
Kawasaki EN500 / 94-95
Kawasaki ER5 / 05-08
Kawasaki EX500 / 94-96
Kawasaki GPZ500 / 94-95
Suzuki GS500 / 01-05
Suzuki GSX1000 Katana / 82-83
Yamaha YZF-R3 / 19-22
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |