Narážeč gufer přední vidlice je nezbytným nářadím potřebným k servisu předních vidlic.
Použití narážeče minimalizuje nebezpečí poškození gufer při montáži (jedná se o profesionální nářadí pro dokonalou a bezchybnou servisní práci).
Čtyři čepy zajišťují pevné spojení obou polovin pro dokonalé vedení.
Vyrobeno z kvalitní pevné oceli s protiskluzovým "mřížkovaným" povrchem, který zajišťuje možnost dokonalého uchopení i se znečištěnýma rukama.
Povrchová úprava - zinkování.
Balení: 1ks
Speciální vysoce výkonná vazelína na gufera od švédského výrobce pérování ÖHLINS
- vazelína na simerinky určená především pro použití při montáži nových komponentů pérování (gufer předních vidlic)
- použití na vnitřní části tlumičů, předních vidlic a mazání dílů pérování obecně
- vysoká schopnost odolávat tlaku
- odolná proti vodě
- dokonalá pro použití s origináními tlumičovými oleji Öhlins
Upozornění: při nakládání s produktem dodržujde zásady bezpečnosti a hygieny práce!
Objem: 100ml
Putoline Medium Mineral Fork Oil je minerální vidlicový olej SAE 10 pro běžné silniční použití.
Výrobek je vhodný pro skútry a mopedy s konvenční nebo obrácenou přední vidlicí.
Základní vlastnosti oleje Putoline Medium Fork Oil SAE 10W:
- hustota = 0,869 kg/l
- index viskozity = 102
- bod vznícení = 205 °C
- bod tuhnutí = -30 °C
Objem: 20L
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Měřidlo Slacker Digital Suspension Tuner
- navrženo pro profesionály i pro začátečníky, kteří si mohou snadno nastavit nastavení odpružení bez nutnosti pomoci další osoby
- tento snadno použitelný patentovaný systém ladění pérování se rychle montuje na motocykly i horská kola a poskytuje jednoduché, rychlé a přesné měření během několika sekund
- informace se zobrazí na Vašem smartphonu pomocí bezplatné aplikace nebo je možné dokoupit volitelný bezdrátový dálkový displej
- okamžité a přesné měření, díky čemuž je snadno zjistitelná správnost odpružení zdravé a správnost nastavení pérování
- univerzální montáž na jakýkoli motocykl nebo horské kolo
- napájení AAA baterie, které nejsou součástí balení
Návod k použití:
- stačí nalepit Slacker na osu pomocí supersilného magnetu
- připojit navíjecí kabel k univerzální sponě a zapnout
- nyní zapněte bezdrátové dálkové ovládání nebo připojte naši aplikaci Service Assistant, abyste mohli vidět naměřené hodnoty, i když sedíte na motocyklu/kole
Prvotřídní syntetická kapalina do předních vidlic motocyklů s vyspělými a pokrokovými aditivy Putoline HPX 5R
HPX-R je závodní syntetická kapalina pro namáhané motocyklové vidlice vyrobena ze speciálních, vysoce rafinovaných, syntetických základních olejů.
Přidáním nejmodernějších pokrokových přísad je HPX-R vysoce výkonný produkt pro použití na závodní úrovni Grand Prix - jedinečné vlastnosti zajišťují rychlou reakci vidlice, zabraňují pěnění, korozi, oxidaci, opotřebení komponentů a prodlužují životnost těsnění.
HPX kapalina je vhodná pro přední vidlice jak výkonných silničních motocyklů, tak i namáhaných off-roadových motocyklů.
- zabraňuje korozi, oxidaci
- nepění
- prodlužuje životnost těsnění a brání prosakování těsnících kroužků
- vhodný pro provoz na silnici a závody silničních a terénních motocyklů.
Základní vlastnosti oleje Putoline HPX R 5W:
- hustota = 0,880 kg/l
- index viskozity = 150
- bod vznícení = 174 °C
- bod tuhnutí = - 51 °C
Objem: 60l
Putoline Oil je holandský výroce vysoce kvalitního a širokého sortimentu olejů, maziv a produktů údržby.
Specializuje se výhradně na motocykly, čtyřkolky a skútry.
Dlouholeté zkušenosti v kombinaci s neustálým výzkumem ve vlastních laboratořích přinášejí nejlepší poměr cena / kvalita.
Výroba vlastních výrobků zaručuje trvale vysokou kvalitu - výrobky Putoline jsou vyráběny od základu podle vlastních receptur za použití nejmodernějších technologií a aditiv - všechny oleje jsou vyráběné za účelem dosažení dokonalosti a jedinečnosti!
Nejedná se o žádný universální olej, který velcí výrobci prodávají malým značkám, když splní podmínku minimálního odběru (jen jim vymění etiketu na obalu ...).
Vakuový plnící přístroj (vakuová pumpa) K-Tech vhodná k repasi zadních tlumičů, tlumičů řízení a tlakových vidlic
- všestranný přístroj pro plnění jakéhokoli tlumicího systému, který poskytuje vysokou spolehlivost
- jedná se o profesionální přístroj pro plnění tlumičů pro profesionály
- vybaveno výkonnou vakuovou pumpou, která umožňuje kratší doby plnění
- dvě oddělené nádrže, do kterých je možné plnit oleje různých jakostí, takže je možné pracovat, aniž byste museli měnit pokaždé již přítomný olej, a šetří to čas při práci na různých tlumicích systémech
- přístroj má dva tlakoměry - první ke kontrole tlaku oleje a druhý pro kontrolu vakua uvnitř suspenze (vakuometr)
- přístroj je celkem lehký a snadno se přepravuje díky dvěma praktickým držadlům umístěným po stranách
- vybaveno mechanickými ventily, které nemají žádné elektronické poruchy
- standardně je dodáván přístroj pro 240V, ale na objednávku lze dodat i verze 110V
Snadné použití díky jednoduchým ovládacím prvkům na přední straně stroje nabízí čerpadlo také možnost připojení k externí nádrži, aby se uvnitř vytvořil podtlak pro repasi tlumičů řízení.
K přístroji je možné doobjednat 14 dílnou sadu koncovek pro různé tlumiče (Sachs, Showa silniční tlumiče, Showa offroad, Kayaba silniční tlumiče, Kayaba offroad, WP, Öhlins, KYB, tlumiče řízení).
Sada 5 kusů náhradních vložek pro narážeč gufer předních vidlic od japonské značky DRC
- sada vnitřních plastovýchch adaptérů pro rozsah vidlic 40-50mm
- použitelné pouze společně s narážečem DRC
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Katalog dílů od výrobce Vertex
- originál publikace přímo od výrobce
- publikace v anglickém jazyce (překlad není k dispozici)
Upozornění: z důvodu povahy zboží a zákonné výjimky nejde toto zboží vrátit! Tiskoviny jsou zbožím, od jejichž koupě zákon neumožňuje odstoupit ani při nákupu přes internet (§ 1837 písm. i) občanského zákoníku.
Vodící pouzdro přední vidlice a pouzdro zadního tlumiče (vnitřní pouzdro zadního tlumiče pérování) od japonského výrobce SHOWA
Jedná se originální díl přímo od výrobce Showa, který je plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodný díl je osazován v prvovýrobě.
Použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji celého tlumiče.
Rozměry:
- vnintřní průměr: 12,5mm
- vnější průměr: 17mm
- výška: 10mm
- provedení: s teflonem uvnitř
Výrobce Showa je významným a renomovaným dodavatelem pro automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku. Značka Showa byla založena v roce 1938 jako dodavatel součástí pro letecký průmysl Showa Aircraft Precision Works. Velký rozsah výroby zaujímá spolupráce se značkou Hodna, se kterou značka Showa spolupracovala již před rokem 1950. Od roku 1962 je Showa rovněž dodavatel pro Harley-Davidson.
Společnost Showa Corp vyrábí tlumiče pérování, systémy řízení, diferenciály, vrtulové hřídele, plynové pružiny, čerpadla s plynule měnitelným převodem pro automobily a také systémy pohonu a přední vidlice a zadní tlumiče pro motocykly. Motocyklové a hydraulické komponenty jsou největším segmentem v sortimentu značky Showa.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Aprilia 864887
Suzuki 51153-27C20
Suzuki 51153-05A00
Suzuki 51153-06C00
Suzuki 51153-28C00
Suzuki 51153-49440
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly v ekonomické alternativě
- těsnící gufera předních vidlic v této ekonomické variantě jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální těsnící prvky pérování
- jedná se o výrobek od značek Athena nebo Centauro nebo Ariete nebo AllBalls
- poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon) pro standardní použití
- jsou vyrobeny podle originální (OEM) specifikace a parametrů pro bezproblémovou repasi předních vidlic
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- umožňují snadnou a rychlou montáž pro daný model, typ a rok výroby motocyklu - kontrola možnosti použití viz. rozměry a fotografie!
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
BMW 31427692147
Cagiva/Ducati/Macchi/Husqvarna 800085930
»» Athena v současné době nabízí kompletní sortiment těsnících prvků a komponentů pro motocykly, skútry, maxiskútry a čtyřkolky. Kvalita olejových těsnění předních vidlic od značky Athena umožňuje bezproblémovou výměnu za originální produkty, a zajišťuje vynikající výkon z hlediska hladkosti, odolnosti vůči vysokým teplotám a vysoké odolnosti proti opotřebení.
»» Centauro je italský výrobce, který své výrobky dodává do prvovýroby motocyklů (hlavně italským výrobcům, ale i dalším evropským výrobcům). Gufera této značky disponují odolností proti oděru, proti vysokým teplotám a hlavně odolností proti chemickému působení maziv s aditivy, které se používají zejména v moderních vidlicích.
»» Ariete nabízí gufera pro přední vidlice ze speciálního materiálu (směs bohatá na grafit se samomaznými vlastnostmi), který nabízí vysokou odolnost proti mechanickému opotřebení, teplu a oděru vlivem funkce předního odpružení motocyklu. Přesně broušené těsnící břity zajišťují zvýšený výkon a nízkou přilnavost pro mimořádně hladký chod.
»» All Balls disponuje širokým sortimentem těsnících komponentů pérování s patentovanou technologií Max-Life, která prodlužuje jejich životnost. Simerinky nabízí lepší odtrhávací moment a menší tření. Většina typů je potažena speciálním mazivem pro zlepšení reakce a je trojitě utěsněna pro eliminaci úniku oleje.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce ARS
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- gufera ARS pro motocyklové vidlice jsou většinou dodávána v typu RSD, jehož konstrukce a vlastnosti jsou přímo určené pro použití na pohyblivou vratnou hřídel nebo pohyblivou vratnou hydralickou pístnici
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Honda 51490-MZ8-305
Honda 51490-MR1-671
Honda 51490-MJ1-671
Honda 51490-MJ1-670
Honda 91255-MZ8-004
Kawasaki 92049-1343
Suzuki 51153-14A00
Yamaha 1AE23-14500
Značka ARS je po značce NOK druhým nejvýznamnějším japonským výrobce do prvovýroby motocyklů. Dodává své produkty výrobcům automobilů, motocyklů, stavebních strojů, zemědělských strojů i průmyslových stroje a zařízení. Pro snížení třecího odporu kluzných částí, jsou gufera ARS vybavena Arflonem lisovaným integrálně s pryžovou špičkou. Arflon je souhrnný termín pro fluoropolymerovou pryskyřici (PTFE Fluoropolymer Resin) smíchanou s unikátním plnivem ARS, které lze přizpůsobit náročnému provoznímu prostředí (například vysokorychlostní rotace, aplikace s nízkým mazáním, apod.).
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Gufera předních vidlic (pérování) pro motocykly od japonských výrobců ARS/SFK/RK jsou vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí). Materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Prachovky (stěrací těsnění) předních vidlic jsou dostupné samostatně na těchto stránkách.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Gufera předních vidlic (simerinky pérování) pro motocykly od japonského výrobce NOK
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým guferům) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem tření, odolností proti olejům a příměsím v kapalinách do tlumičů a zaručuje stálost těsnícího účinku i v náročných podmínkách
- konstrukčně jsou navržena tak, aby bylo dosaženo dokonalé těsnosti při zachování minimálního tření pro hladký chod přední vidlice
- simerinky přední vidlice NOK účinně zabraňují pronikání částic prachu, nečistot a písku zvenčí, čímž prodlužují servisní interval a životnost ostatních komponentů pérování
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Prachovky předních vidlic (stěrací prachové těsnění přední vidlice) je potřeba objednat samostatně!
Toto těsnění přední vidlice odpovídá originálnímu dílu (OEM Reference No):
Kawasaki 92049-1394
Kawasaki 92049-1193
Kawasaki 92049-1055
Kawasaki 92049-1101
Suzuki 51153-16730
Suzuki 51153-41211
Suzuki 51153-16700
Yamaha 5G2-23145-00
Yamaha 4ES-23145-0000
Yamaha 4ES-23145-00
Yamaha 49A-23145-00
Yamaha 3J2-23145-00
Yamaha 15R-23145-00
Yamaha 1KH-23145-00
Yamaha 1T4-23145-00
Yamaha 34X-23145-00
Yamaha 4A1-23145-00
Výrobce NOK je významným a renomovaným dodavatelem pro strojírenský a automobilový průmysl (včetně všech hlavních výrobců motocyklů, a to nejen japonských značek), a řadí se mezi světovou špičku.
Tato gufera jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl (OEM Replacement), protože shodná gufera jsou osazována v prvovýrobě.
Všechna těsnění značky NOK splňují stále přísnější a náročnější požadavky moderních průmyslových odvětví, a jsou používána pro utěsnění strojů v různých oblastech, včetně automobilů, letadel, lodí, vlakových vozů, stavebních strojů, zemědělských strojů, petrochemických závodů i domácích spotřebičů.
Hlavní předností těchto vysoce kvalitních těsnících prvků je dokonalá kvalita, která je dosahována především použitím prémiových vstupních materiálů pro výrobu všech komponentů, přísná kontrola v průběhu výroby a důkladná výstupní kontrola.
Upozornění - pro co nejlepší funkci vidlice dodržujte servisní interval dle manuálu výrobce motocyklu a udržujte prostor v okolí prachovky i mezi prachovkou a guferem neustále v čistotě, neboť většina tekoucích těsnění předních vidlic je zapříčiněna drobnými částečky nečistot zachycenými v těsnících komponentech. V některých případech může být důvodem i poškození trubky přední vidlice nebo neznačková gufera vyrobená z ne zcela vhodného materiálu (dokonale ověřeným materiálem disponují hlavně gufera a prachovky od japonské značky NOK).
Věnujte pozornost stavu pérování motocyklu a periodicky provádějte inspeci stavu přední vidlice.
Pro dokonalou montáž gufera přední vidlice je vhodné použití originální vazelíny přímo určené pro přední vidlice, která odpuzuje vodu, poskytuje vyšší kluznost a snižuje tření. Celkově zlepšuje celkový výkon pérování a snižuje opotřebení těsnění (gufer) - obj.kód K130062500101 nebo SHOGS000500.
Prachovka/Stěrací kroužek předních vidlic (pérování) pro motocykly od výrobců ARS / SFK / NOK
- provedení s krytem trubky přední vidlice proti poškození od kamenů a jiných nečistot
- vyráběna ze speciálního materiálu (rozdílného oproti standardním průmyslovým těsněním) vysoce odolného proti tepelnému a mechanickému namahání a tvrdnutí (stárnutí)
- materiál rovněž vyniká nízkým koeficientem třen a zaručuje stálost těsnícího účinku
Rozměry:
- vnitřní průměr (pro průměr vidlice) A: 41mm
- vnější průměr (montážní) B: 53,9mm
- vnější průměr (celkový) C: 57,5mm
- výška osazení pro montáž D: 4,7mm
- výška (celková bez krytu) E: 11mm
- výška (celková včetně krytu) E: 56,4mm
(rozměry jsou orientační, protože výrobce žádné neuvádí)
Gufera (simerinky) předních vidlic jsou dostupné samostatně na těchto stránkách.
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku