Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 76,97mm
- komprese = standard (13,8:1)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha B7B-11631-00-00
Yamaha 1SM-11633-20-00
Yamaha 1SM-11603-00-00
Yamaha 93450-17129-00
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Všechny písty (2tatkní i 4taktní) jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Písty Vertex jsou vysoce technicky inovativní a vysoce kvalitní písty vyráběné ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích v Itálii.
- rozměr pístu = 76,98mm
- komprese = standard (13,8:1)
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tato sada nahrazuje originální díly (OEM Replacement):
Yamaha B7B-11631-00-00
Yamaha 1SM-11633-20-00
Yamaha 1SM-11603-00-00
Yamaha 93450-17129-00
Všechny písty jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
2-taktní písty jsou výhradně lité písty (nejsou kované) - vyrobené z speciální hliníkové slitiny s obsahem samomazného křemíku (obsah 18%), který zajišťuje snížení tření mezi pístem a válcem pro zvýšení životnosti pístu i při závodním použití a odlehčení pístu při zachování potřebné pevnosti.
4-taktní písty jsou výhradně kované písty se zdokonalenou pevností a životností.
Všechny písty (2tatkní i 4taktní) jsou tepelně zušlechťovány T5 nebo T6 kalením a popouštěním, a jsou opatřeny speciální povrchovou úpravou Molybden-Bisulfid.
Písty ve variantě RACE jsou dostupné jen pro některé modely a značky motocyklů a jejich konstrukce byla zdokonalena vývojovým oddělením značky Vertex za účelem dosažení kvalitnějšího pístu, zvýšené komprese, nižší hmotnosti a vyššího výkonu.
Písty ve variantě PRO jsou kované písty se speciálním hliníko-křemičiným legováním, jejich konstrukce je speciálně upravena pro závodní použití a odlehčena (extra lehké písty), jsou vybaveny chromovanými pístními kroužky a extra odlehčeným čepem s dvojitým konusem.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 76,96mm
- komprese = 12.6:1
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 13001-0005
Kawasaki 13001-0052
Kawasaki 13002-0002
Kawasaki 13002-0018
Kawasaki 13008-0003
Kawasaki 13008-0028
Kawasaki 92033-1161
Suzuki K1300-10005
Suzuki K1300-10052
Suzuki K1300-20002
Suzuki K1300-20018
Suzuki K1300-80003
Suzuki K1300-80028
Suzuki K9203-31161
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 76,97mm
- komprese = 12.6:1
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 13001-0005
Kawasaki 13001-0052
Kawasaki 13002-0002
Kawasaki 13002-0018
Kawasaki 13008-0003
Kawasaki 13008-0028
Kawasaki 92033-1161
Suzuki K1300-10005
Suzuki K1300-10052
Suzuki K1300-20002
Suzuki K1300-20018
Suzuki K1300-80003
Suzuki K1300-80028
Suzuki K9203-31161
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 76,98mm
- komprese = 12.6:1
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Kawasaki 13001-0005
Kawasaki 13001-0052
Kawasaki 13002-0002
Kawasaki 13002-0018
Kawasaki 13008-0003
Kawasaki 13008-0028
Kawasaki 92033-1161
Suzuki K1300-10005
Suzuki K1300-10052
Suzuki K1300-20002
Suzuki K1300-20018
Suzuki K1300-80003
Suzuki K1300-80028
Suzuki K9203-31161
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 76,96mm
- komprese = 13.4:1
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12111-10H20-0F0
Suzuki 12111-10H10-0F0
Suzuki 12151-10H00
Suzuki 12140-10810
Suzuki 09381-16001
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 76,97mm
- komprese = 13.4:1
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Suzuki 12111-10H20-0F0
Suzuki 12111-10H10-0F0
Suzuki 12151-10H00
Suzuki 12140-10810
Suzuki 09381-16001
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 89,50mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-ML3-680
Honda 13101-ML3-681
Honda 13102-ML3-680
Honda 13102-ML3-681
Honda 13103-ML3-680
Honda 13103-ML3-681
Honda 13111-ML3-680
Honda 13011-ML3-305
Honda 13012-ML3-305
Honda 13013-ML3-305
Honda 90601-KA5-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 90,00mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-ML3-680
Honda 13101-ML3-681
Honda 13102-ML3-680
Honda 13102-ML3-681
Honda 13103-ML3-680
Honda 13103-ML3-681
Honda 13111-ML3-680
Honda 13011-ML3-305
Honda 13012-ML3-305
Honda 13013-ML3-305
Honda 90601-KA5-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 90,50mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-ML3-680
Honda 13101-ML3-681
Honda 13102-ML3-680
Honda 13102-ML3-681
Honda 13103-ML3-680
Honda 13103-ML3-681
Honda 13111-ML3-680
Honda 13011-ML3-305
Honda 13012-ML3-305
Honda 13013-ML3-305
Honda 90601-KA5-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = pro vrtání 91,00mm
- komprese = standard
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-ML3-680
Honda 13101-ML3-681
Honda 13102-ML3-680
Honda 13102-ML3-681
Honda 13103-ML3-680
Honda 13103-ML3-681
Honda 13111-ML3-680
Honda 13011-ML3-305
Honda 13012-ML3-305
Honda 13013-ML3-305
Honda 90601-KA5-000
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 77,97mm
- komprese = 12,9:1
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-KRN-670
Honda 13101-KRN-850
Honda 13111-KRN-670
Honda 13111-KRN-850
Honda 13011-KRN-670
Honda 13011-KRN-850
Honda 13011-KRN-A10
Honda 13115-KM7-700
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 77,98mm
- komprese = 12,9:1
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-KRN-670
Honda 13101-KRN-850
Honda 13111-KRN-670
Honda 13111-KRN-850
Honda 13011-KRN-670
Honda 13011-KRN-850
Honda 13011-KRN-A10
Honda 13115-KM7-700
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 77,98mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-KRN-670
Honda 13101-KRN-850
Honda 13111-KRN-670
Honda 13111-KRN-850
Honda 13011-KRN-670
Honda 13011-KRN-850
Honda 13011-KRN-A10
Honda 13115-KM7-700
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 77,99mm
- komprese = 12,9:1
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-KRN-670
Honda 13101-KRN-850
Honda 13111-KRN-670
Honda 13111-KRN-850
Honda 13011-KRN-670
Honda 13011-KRN-850
Honda 13011-KRN-A10
Honda 13115-KM7-700
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sady Athena nabízejí širokou škálu kovaných a litých pístů, které byly přednostně používány pro vlastní přestavbové kitové sady (sady válce pro zvýšení objemu).
- rozměr pístu = 77,98mm
- komprese = standardní
- povrchová úprava = molybden / teflon
- varianta pístu = kovaný píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Honda 13101-KRN-A10
Honda 13011-KRN-A10
Honda 13111-KRN-850
Honda 13115-KM7-700
Kované písty se nabízejí jako velmi dobré řešení z hlediska výkonu a spolehlivosti, díky moderně provedeným úpravám, modifikované kompresi a povrchové úpravě(molybden/teflon).
Všechny písty jsou vyráběny dle standardů kvality EN ISO 9002, které přinášejí výrobkům vysokou spolehlivost. Dále neustálý technický vývoj a zlepšování pomáhá zdokonalování všech výrobků již od roku 1973.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku