Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 39,85mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Derbi 8770700001
Derbi 8770700002
Derbi 8770700003
Derbi 8770700004
Derbi 847012
Derbi 877072
Derbi 878519
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Písty jsou vyráběny ze speciálního materiálu a obráběné z jednoho kusu na nejmodernějších CNC strojích největšími světovými výrobci v Japonsku a USA.
- rozměr pístu = 39,87mm
- komprese = standard
- varianta pístu = litý píst
Vždy jsou dodávány jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků té nejvyšší kvality a japonské výroby.
Tento píst nahrazuje originální díl (OEM Replacement):
Derbi 8770700001
Derbi 8770700002
Derbi 8770700003
Derbi 8770700004
Derbi 847012
Derbi 877072
Derbi 878519
Na většinu pístů PROX je aplikována speciální povrchová úprava (molybdenový / teflonový povrch), která je vyrobena z jemné směsi speciálních materiálů. Tato speciální povrchová úprava snižuje tření a zajišťuje hladký běh motoru a ochranu při prvních minutách provozu motoru po nastartování.
Použitý materiál je vysoce kvalitní hliníková slitina používaná i v leteckém průmyslu, která je díky svým vlastnostem nejdokonalejším materiálem pro výrobu pístů, neboť disponuje velmi nízkým koeficientem rozpínavosti a tření a nabízí dlouhou životnost při dodržení montážních a provozních podmínek.
Písty PROX jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejný originální píst jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy.
Písty PROX vyrábějí největší světový výrobci (ART, TKRJ, JE, atd.), kteří dodávají do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jejich zkušenosti a know-how je použito i při výrobě pístů PROX, kdy jsou dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce a provedení podle originálních dílů (OEM).
Navíc do pístních sad jsou přidávány pístní kroužky japonských výrobců RIKKEN a NPR, a vysoce kvalitní pístní čepy s přesnými rozměry a dokonalou tolerancí.
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,25mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,50mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 38,75mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,00mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,25mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,50mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 39,75mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Jawa Pionýr
- vhodné pro modely Jawa Pionýr 550, Jawa Pionýr 555, Jawetta a Stadion
- jedná se o pístní sadu pro originální motor s originální klikovou hřídelí
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Pionýr
Rozměry pístu:
A = 40,00mm
B = mm
C = 10mm
D = mm
E=
F=
G=16mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 39,25mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G=15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 39,50mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 39,75mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babeta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 40,00mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 40,25mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Pístní sada pro moped československé výroby Babetta
- vhodné pro Jawa Babetta jednorychlostní i Babetta dvourychlostní
- vhodné pro modely Babetta 207, Babetta 210, Babetta 225
Sada je vždy dodávána jako pístní sada, tedy včetně pístních kroužků, čepů a pojistných kroužků.
Tento píst nahrazuje originální píst OEM: Jawa Babetta
Rozměry pístu:
A = 40,50mm
B = 50mm
C = 14mm
D = 18,5mm
E=
F=
G= 15mm
Při výměně pístu je potřeba zkontrolovat povrch válce a změřit přesný rozměr na více bodech uvnitř válce vhodný měřidlem (ne posuvným měřítkem = „šuplerou). A také vždy vyměnit těsnění a postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |