Pružina na výfuk pro motocyklové výfuky s otočným koncem
- válcová vinutá pružina s otočným hákem vyrobená z kvalitní pružinové oceli
- universální použití pro motovýfuky většiny značek motocyklů
- výfuková pružina pro montáž výfukové koncovky nebo výfukového svodu
- kvalitní zpracování
Roztečná délka v klidovém stavu - 87mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
Pružina na výfuk pro motocyklové výfuky s otočným koncem od japonské značky DRC
- válcová vinutá pružina s otočným hákem vyrobená z kvalitní pružinové oceli
- univerzální použití pro výfuky většiny značek motocyklů a čtyřkolek
- výfuková pružina pro montáž výfukové koncovky nebo výfukového svodu
- jeden konec pružiny je otočný pro snažní montáž a dokonalé uchycení
- kvalitní zpracování a galvanická povrchová úprava proti korozi
Roztečná délka v klidovém stavu - 75mm
CENA UVEDENA ZA 1 KUS (DODÁVÁNO V BALENÍ PO 2 KUSECH!!) - při objednávce nutno zadat množství 2 kusy.
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Nýtovací článek pro řetěz: Basic 520 ORV
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro řetězy ČZ
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Spojovací článek pro řetěz: ČZ 520 ATV (5/8"x 1/4")
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek Active-Ring)
Barva: černá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro řetězy ČZ
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: ČZ 520 MX (5/8"x1/4")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 428 MXZ (1/2"x5/16")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 520 KZ (5/8"x1/4")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu rozebíratelný (spojovací článek = SPOJKA) pro japonské řetězy RK CHAIN
- rozebíratelné spojení řetězu pomocí spojovacího článku s pojistkou/závlačkou (rozebíratelný článek řetězu = spojka)
- rozebíratelný spoj může být slabinou slabinou spojení řetězu, neboť při nesprávné instalaci se může uvolnit z uložení
- tento typ spojení řetězu je doporučen pro motocykly s nižším výkonem (nepsané pravidlo = maximální výkon 50koní nebo maximální kroutící moment 50Nm)
- vhodné pro typy řetězů 415, 420, 428, 520
Spojovací článek pro řetěz: RK 525 H (5/8"x5/16")
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Kdy se může „neplánovaně” spojka rozpojit?
- při špatném nebo nedostatečném nasazení zajišťující sponky/závlačky
- sponka/závlačka není pečlivě usazena v drážce nebo není ve správné pozici
- sponka/závlačka je nasazena obráceně
- při ubroušením sponky/ závlačky následkem provozu
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní týmy v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Spojovací článek řetězu nerozebíratelný (nýtovací spojka řetězu = SKOBKA) pro řetězy ČZ
- nerozebíratelné spojení řetězu pomocí roznýtování konce čepu nýtovacího článku (nýtovací článek řetězu = skobka)
- při správně provedeném snýtování skobky vznikne na 100% spolehlivý a bezpečný spoj řetězu
- k montáži nýtovacího článku je vždy nutné správné vybavení (nýtovací přípravek na řetězy = nýtovačka)
- tento typ spojení je vhodný pro všechny kubatury motocyklů
- vhodné pro všechny typy řetězů 415, 420, 428, 520, 525, 530
Spojovací článek pro řetěz: Basic 520 ORV
Provedení: těsněný řetěz (x kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Upozornění: při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu - dodržujte předepsané tolerance a vůle. Provádějte periodickou kontrolu stavu spojení řetězu!
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Šroub TAPER nerez - Stainless Taper Bolt M6x25mm
Šroub nezezový s půlkulatou hlavou od japonského výrobce DRC
- provedení TAPER
- šrouby NEREZ TAPER vhodné pro montáž kapotáže, plastů, příslušenství, apod.
- na IMBUS (vnitřní šestihran)
- nerezové provedení
Rozměry:
- závit: M6
- A = průměr hlavy šroubu: 14mm
- B = rozměr klíče: 4
- C = výška hlavy šroubu: 4mm
- L = délka těla šroubu: 25mm
Balení: 1 kus
DRC je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky DRC neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Značka DRC patří do skupiny Dirtfreak Japan, která vyrábí náhradní díly a příslušenství pro motocykly již od roku 2003.
Do skupiny Dirtfreak patří následující značky => DRC, ZETA, Z-WHEEL, DFG, Z-CARBON, MUD-OFF, UNIT, DELTA a MOTION.
Šroub pro uchycení páčky do objímky nebo do brzdové pumpy a spojkové pumpy
- přímá náhrada za originální hlavní šroub páčky
- montáž do objímky nebo držáku spojkové páčky (nebo brzdové páčky) nebo do spojkové či brzdové hydraulické pumpy
- dle typu možnost univerzálního použití pro většinu typů motocyklů a čtyřkolek s lankovou spojkou, lankovou brzdou nebo hydraulickou spojkou, hydraulickou brzdou => kontrola použití dle fotografie a rozměrů
Rozměry:
- průměr těla bez závitu (osazení): 6,5mm
- délka těla bez závitu (osazení): 9,5mm
- celková délka: 24 mm
- délka závitu: 11 mm
- závit: M5
Barva: stříbrná
Šroub pro uchycení páčky do objímky nebo do brzdové pumpy a spojkové pumpy
- přímá náhrada za originální hlavní šroub páčky
- montáž do objímky nebo držáku spojkové páčky (nebo brzdové páčky) nebo do spojkové či brzdové hydraulické pumpy
- dle typu možnost univerzálního použití pro většinu typů motocyklů a čtyřkolek s lankovou spojkou, lankovou brzdou nebo hydraulickou spojkou, hydraulickou brzdou => kontrola použití dle fotografie a rozměrů
Rozměry:
- průměr těla bez závitu (osazení): 6,5mm
- délka těla bez závitu (osazení): 9,5mm
- celková délka: 24 mm
- délka závitu: 11 mm
- závit: M6
Barva: stříbrná
Šroub pro uchycení páčky do objímky nebo do brzdové pumpy a spojkové pumpy
- přímá náhrada za originální hlavní šroub páčky
- montáž do objímky nebo držáku spojkové páčky (nebo brzdové páčky) nebo do spojkové či brzdové hydraulické pumpy
- obsahuje matici pro zajištění
- dle typu možnost univerzálního použití pro většinu typů motocyklů a čtyřkolek s lankovou spojkou, lankovou brzdou nebo hydraulickou spojkou, hydraulickou brzdou => kontrola použití dle fotografie a rozměrů
Rozměry:
- průměr těla bez závitu: 6mm
- celková délka: 28 mm
- délka závitu: 12 mm
- závit: M5
Barva: stříbrná
Šroub průtokový (šroub dutý) pro hydralické brzdové a spojkové systémy
- kvalitní zprácování
- materiál ocel
Rozměry:
A (závit) = M10x1,50
B (délka bez hlavičky) = 20mm
C (délka kompletní) = 25mm
D (rozměr klíče) = 14
Šroub průtokový (šroub dutý) pro hydralické brzdové a spojkové systémy
- kvalitní zprácování
- materiál ocel
Rozměry:
A (závit) = M12x1,00
B (délka bez hlavičky) = 25mm
C (délka kompletní) = 31mm
D (rozměr klíče) = 17
Šroub s maticí pro nastavení spojkového lanka
- přímá náhrada za originální šrouby pro napínání spojkového lanka
- vhodné pro většinu typů motocyklů a čtyřkolek s lankovou spojkou (nebo lankovou brzdou)
- montáž do objímky nebo držáku spojkové páčky (nebo brzdové páčky)
- prořízlé tělo pro jednoduchou a rychlou montáž
- obsahuje matici s protiskluzovým povrchem pro zajištění požadované pozice
Rozměry:
- závit: M7x1
- celková délka: mm
- délka závitu: mm
Barva: stříbrná
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku