Oprav. sady krku řízení MTZ disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti.
Obsahují potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 30mm
- vnější průměr: 55mm
- výška vnějšího kroužku: 13mm
- celková výška ložiska: 17,5mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 25mm
- vnější průměr: 47,3mm
- výška vnějšího kroužku: 11,5mm
- celková výška ložiska: 16mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KDX200 / 83-06
Kawasaki KDX220 / 97-05
Kawasaki KDX250 / 81-94
Kawasaki KDX420 / 81
Kawasaki KDX450 / 82
Kawasaki KLX250R / 94-96
Kawasaki KLX250S / 06-14
Kawasaki KLX250SF / 09-10
Kawasaki KLX300R / 97-07
Kawasaki KLX650C / 93-96
Kawasaki KLX650D1 / 96
Kawasaki KLX650R / 93-96
Kawasaki KX125 / 82-91
Kawasaki KX250 / 79-91
Kawasaki KX420 / 80-81
Kawasaki KX500 / 83-04
Kawasaki KXT250 Tecate / 84-87
Kawasaki ZG1200 Voyager / 86-03
Suzuki AH200 Burgman / 14
Suzuki AN250 Burgman Euro / 98-08
Suzuki AN400 Burgman / 98-16
Suzuki AN650 Burgman / 03-17
Suzuki DR125SE / 94-02
Suzuki DR200 SE / 96-17
Suzuki DR250 / 90-93
Suzuki DR250S / 90-95
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 90-99
Suzuki DR400 / 80
Suzuki DR500 / 81-83
Suzuki DR650RS Euro / 90-96
Suzuki DR650SE / 92-95
Suzuki DR800 Big / 90-97
Suzuki GN250 / 82-88
Suzuki GN400 / 80-82
Suzuki GR650 Tempter / 83
Suzuki GS1000 / 78-82
Suzuki GS1100 / 80-84
Suzuki GS1150 / 83-86
Suzuki GS450 / 80-88
Suzuki GS500 / 89-02
Suzuki GS500F / 04-09
Suzuki GS500H / 07-09
Suzuki GS550 / 80-86
Suzuki GS650E / 81-82
Suzuki GS650G / 81-83
Suzuki GS650GL / 81-83
Suzuki GS650M / 83
Suzuki GS700 / 85
Suzuki GS750 / 80-82
Suzuki GS750E / 83
Suzuki GS750ES / 83
Suzuki GS750L / 81
Suzuki GS750S / 83
Suzuki GS750T / 83
Suzuki GS850G / 79-83
Suzuki GSF1200 Bandit / 96-06
Suzuki GSF1250 Bandit / 07-09
Suzuki GSF1250SA Bandit / 16
Suzuki GSF400 Bandit / 91-93
Suzuki SF600S Bandit / 95-04
Suzuki GSF650 Euro / 05-08
Suzuki GSX1100F / 88-93
Suzuki GSX1100G / 91-94
Suzuki GSX1200 Euro / 99-00
Suzuki GSX1250 / 11-12
Suzuki GSX1400 Euro / 02-07
Suzuki GSX250 Euro / 91-97
Suzuki GSX600F Katana / 88-06
Suzuki GSX650F / 08-09
Suzuki GSX750F Katana / 89-06
Suzuki GSXR1100 / 86-98
Suzuki GSX-R400 Euro / 90-94
Suzuki GSX-R600 / 92-93
Suzuki GSX-R750 / 86-95
Suzuki GSXS750 / 16
Suzuki GV1200 Madura / 85-86
Suzuki GV1400 Cavalcade / 86-88
Suzuki GV700 Madura / 85
Suzuki GW250 / 14-17
Suzuki GZ125 Marauder / 98-07
Suzuki GZ250 / 99-10
Suzuki LS650 Savage / 86-17
Suzuki M109R / 06-17
Suzuki PE175 / 80-84
Suzuki PE250 / 80-81
Suzuki PE400 / 80-81
Suzuki RF600R / 93-97
Suzuki RF900R / 94-98
Suzuki RG125 Euro / 92-94
Suzuki RGV250 Euro / 89-96
Suzuki RM125 / 88
Suzuki RM250 / 88
Suzuki RS175 / 80-82
Suzuki RS250 / 80-81
Suzuki RV125 Van Van / 03-10
Suzuki RV200 / 17-
Suzuki SFV650 Gladius / 09-15
Suzuki SP500 / 81-83
Suzuki SV650 / 99-17
Suzuki SV650A / 17
Suzuki TU250 / 97-01
Suzuki TU250 / 09-17
Suzuki UH125 Burgman / 02-10
Suzuki UH150 Burgman / 02-06
Suzuki UH200 Burgman / 07-10
Suzuki UH200 Burgman / 16-17
Suzuki VL125 Intruder / 00-07
Suzuki VL250 Intruder / 00-07
Suzuki VL1500 Intruder / 98-17
Suzuki VL1500B Intruder / 17
Suzuki VL1500BT / 13
Suzuki VL1500LC C90 Intruder / 05-09
Suzuki VL1500T C90T Boulevard Touring / 06-09
Suzuki VL800 C50 / 10-17
Suzuki VL800 C50 Volusia / 05-09
Suzuki VL800 Volusia / 01-04
Suzuki VL800T C50T / 10-17
Suzuki VLR1800 / 08-09
Suzuki VS1400GL / 87-94
Suzuki VS1400GLP / 95-04
Suzuki VS1400GLP S83 / 05-09
Suzuki VS600 Intruder / 95-97
Suzuki VS700 Intruder / 86-87
Suzuki VS750GLP Intruder / 88-91
Suzuki VS800GL Intruder / 92-09
Suzuki VX800 / 90-93
Suzuki VZ1500 / 13-17
Suzuki VZ800 M50 Marauder / 05-17,
Suzuki VZ800 Marauder / 97-04
Suzuki VZR1500 M90 / 09
Suzuki Victory Hammer / 05-08
Suzuki Jackpot / 06-07
Suzuki Kingpin / 04-08
Suzuki Vegas / 03-05
Suzuki Vegas 8 Ball / 06-07
Yamaha YZ490 / 82-90
Yamaha YZF1000 SA / 96-01
Yamaha YZF1000 / 97
Yamaha YZF600R / 95-07
Yamaha YZF750 SA / 93-96
Yamaha YZF750 / 94-98
Yamaha YZFR3 / 15-18
Yamaha BOLT / 14-18
Yamaha CZD300 X-Max / 18
Yamaha DT125X / 05-07
Yamaha DT125RE / 05-07
Yamaha FJ09 / 15-16
Yamaha FJ1100 / 84-85
Yamaha FJ1200 / 86-93
Yamaha FZ07 / 15-17
Yamaha FZ09 / 14-17
Yamaha FZ1 / 01-05
Yamaha FZ6 / 04-09
Yamaha FZ6R / 09-17
Yamaha FZ700 / 87
Yamaha FZ750 SA / 91
Yamaha FZ750 / 85-88
Yamaha FZR1000 / 87-95
Yamaha FZR400 / 88-90
Yamaha FZR500SA / 89
Yamaha FZR600 / 89-99
Yamaha FZR750 / 87-88
Yamaha FZS1000S / 01-05
Yamaha FZX700 / 86-87
Yamaha IT175 / 77-83
Yamaha IT200 / 84-86
Yamaha IT250 / 77-83
Yamaha IT400 / 77-79
Yamaha IT425 / 80
Yamaha IT465 / 81-82
Yamaha IT490 / 83-84
Yamaha MT01SA / 05-09
Yamaha MT09 / 14-17
Yamaha MT-09 / 18-
Yamaha RZ 500 / 84
Yamaha SR950 / 17-
Yamaha TDM850 / 92-01
Yamaha TRX850 / 96-97
Yamaha TT350 / 86-87
Yamaha TT600 / 83-86
Yamaha TTR230 / 05-17
Yamaha VMX12 V-Max SA / 13
Yamaha VMX12 V-Max / 85-07
Yamaha XJ1100 / 82
Yamaha XJ600 Seca II / 92-98
Yamaha XJ700 Maxim / 85-86
Yamaha XJ900SA / 00-10
Yamaha XJ900 / 83
Yamaha XJ900S Diversion / 95-01
Yamaha XJR1300SP / 99-01
Yamaha XJR1200 / 95-97
Yamaha XJR1300 / 02-06
Yamaha XJS600 Diversion / 95-02
Yamaha XS1100 / 78-81
Yamaha XS750 / 77-79
Yamaha XS850G / 80
Yamaha XS850H / 81
Yamaha XS850LG / 80
Yamaha XS850LH / 81
Yamaha XS850SG / 80
Yamaha XS850SH / 81
Yamaha XSR700 / 18
Yamaha XSR900 / 16-18
Yamaha XT250 / 84
Yamaha XT350 / 85-00
Yamaha XT550 / 82-83
Yamaha XT600 / 84-95
Yamaha XT600E / 96-02
Yamaha XTZ250SA / 07-12
Yamaha XTZ660 Tenere / 94-99
Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-95
Yamaha XV1000 Virago / 84-85
Yamaha XV1100 Virago / 86-99
Yamaha XV1600 Road Star / 99-03
Yamaha XV1700 Road Star S / 12-14
Yamaha XV1700 Road Star Silverado / 04-11
Yamaha XV700 Virago / 84-87
Yamaha XV750 Virago 88-97
Yamaha XVS1100 V-Star SA / 14
Yamaha XVS1100 V-Star / 99-09
Yamaha XVS1300 Stryker / 11-17
Yamaha XVS1300 V-Star / 07-17
Yamaha XVS650 V-Star / 98-16
Yamaha XVS95 V-Star / 11-17
Yamaha XVZ12 Venture / 83-85
Yamaha XVZ13 Royal Star / 96-13
Yamaha XVZ13 Venture Royale / 86-93
Yamaha YZ100 / 82-83
Yamaha YZ125 / 77-86
Yamaha YZ250 / 77-87
Yamaha YZ400 / 77-79
Yamaha YZ465 / 80-81
Oprav. sady krku řízení MTZ disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti.
Obsahují potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 28mm
- vnější průměr: 52mm
- výška vnějšího kroužku: 12mm
- celková výška ložiska: 16mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 30mm
- vnější průměr: 55mm
- výška vnějšího kroužku: 13mm
- celková výška ložiska: 18mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KLX450R / 08-21
Kawasaki KX125 / 92-08
Kawasaki KX250 / 92-08
Kawasaki KXF250 / 04-25
Kawasaki KXF450 / 06-25
Kawasaki KX250 / 04-25
Kawasaki KX450 / 06-25
Kawasaki KZ1000E / 79-80
Kawasaki KZ1300 / 79-82
Kawasaki ZN1300 Voyager / 83-88
Kawasaki ZX11 Ninja / 90-93
Kawasaki ZX1100E / 95-97
Kawasaki GPZ1100 / 95-97
Kawasaki ZX1100F1 / 96
Suzuki RMZ250 / 04-06
Triumph Speed Four / 03-06
Yamaha VMX17 VMAX / 09-18
Oprav. sady krku řízení MTZ disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti.
Obsahují potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 28mm
- vnější průměr: 52mm
- výška vnějšího kroužku: 12mm
- celková výška ložiska: 16,5mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 28mm
- vnější průměr: 52mm
- výška vnějšího kroužku: 12mm
- celková výška ložiska: 16,5mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl.
Vhodné pro motocykly :
BMW F650GS Dakar / 00-07
BMW F650GS / 99-07
BMW F650GS / 08-13
BMW F700GS / 08-16
BMW F800GS / 06-17
BMW G650GS / 08-15
BMW G650X Challenge / 06-07
BMW G650X Country / 06-08
BMW G650X Moto / 06-07
BMW HP2 Enduro / 04-06
BMW HP2 Megamoto / 06-08
BMW K1 / 89-93
BMW K100 / 83-86
BMW K100LT / 86-91
BMW K100RS / 84-92
BMW K100RT / 84-89
BMW K1100LT / 92-97
BMW K1100RS / 92-96
BMW K75 / 90-95
BMW K75C / 85-95
BMW K75RT / 85-96
BMW K75RT After 8/91
BMW K75RT Before 8/91
BMW K75S / 85-95
BMW R100 / 78
BMW R100R / 91-95
BMW R100RS / 76-92
BMW R100RT / 78-95
BMW R100S / 76-80
BMW R1007 / 76-78
BMW R100CS / 80-84
BMW R100GS / 87-94
BMW R100GSPD / 87-95
BMW R100RT Classic / 95-96
BMW R45 / 78-85
BMW R45N / 78-85
BMW R45T / 80-85
BMW R45TN / 80-85
BMW R50/5 / 69-73
BMW R60/5 / 69-73
BMW R60/6 / 73-76
BMW R60/7 / 76-80
BMW R65 / 78-87
BMW R65GS / 87-92
BMW R65LS / 81-85
BMW R65T / 81-85
BMW R75/5 / 69-73
BMW R75/6 / 74-76
BMW R75/7 / 76-80
BMW R80 / 77-95
BMW R80GS / 80-96
BMW R80RT / 82-95
BMW R80ST / 80-86
BMW R80/7 / 76-84
BMW R80R / 91-94
BMW R90/6 / 74-76
BMW R90S / 69-76
Sherco Enduro 2.5i / 08
Sherco Enduro 4.5i / 04-08
Sherco Enduro 5.1i / 07-08
Sherco SE 2.5i-F / 09-13
Sherco SE250 / 13
Sherco SE250i-R / 12
Sherco SE 3.0iF / 10-13
Sherco SE300 / 13
Sherco SE300iR / 12
Sherco SE 4.5iF / 10-11
Sherco SE 450iR / 12-13
Sherco SE 5.1iF / 10-11
Sherco SE510iR / 12-13
Sherco SEFR250 / 14-18
Sherco SEFR250 Six Days / 18
Sherco SEFR300 Six Days / 18
Sherco SEFR450 / 15-18
Sherco SER125 / 18
Sherco SER250 / 14-18
Sherco SER300 / 14-18
Sherco Supermotard 4.5i / 04-08
Sherco Supermotard 5.1i / 07-08
Sherco SX 2.5iF / 10
Suzuki RM125 / 89-90
Suzuki RM250 / 89-90
Suzuki RMX250 / 89-90
Yamaha TTR250 / 99-06
Yamaha WR200 / 92
Yamaha WR250 / 91-97
Yamaha WR500 / 92-93
Yamaha YZ125 / 87-95
Yamaha YZ250 / 88-95
Motocyklový řetěz 428MX výrobce ČZ Chains
- řetěz 428 v závodním provedení pro motokrosové motocykly s CRK čepy pro prodlouženou životnost
- disponuje stejnou konstrukcí a stejnými komponenty jako profesionální řetěz ČZ 520MX
- nabízí vyšší statickou i dynamickou pevnost a dlouhou životnost
- určen pro závodní použítí v motokrosu a čtyřkolkách (není přímo určený pro silniční použití)
Typové označení: 428 (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonná řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: zlatá
Statická pevnost: 24,1 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 428 MXZ (pevnost 26,8 kN)
D.I.D 428 NZ (pevnost 25,5 kN)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý prvotřídní materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- plasty na motorku od značky UFO umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení podle modelu)
- vysoká kvalita zpracování 100% Made in Italy
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barvy - většinou na objednávku
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Oprav. sada spojkové pumpy obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Nabízí dokonalejší vylepšené komponenty než originální díly vyrobené z kvalitních materiálů pro dosažení delší životnosti.
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek pumpy osazený tlakovou těsnící a prachovou dotěsňovací gumičkou, prachovku, pružinu, popř. spotřební a spojovací materiál.
Tato sada nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
KTM 79202032044
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Jezdci: Tyla Rattray; Tommy Searle; Blake Baggett; Darryn Durham; Justin Hill; Dean Wilson; Martin Davalos; Alessandro Lupino; Arnaud Tonus; Marc de Reuver; Brian Bogers a další ...
Teamy: Monster Energy Pro Circuit Kawasaki; HM Plant KTM UK Motocross Team; CLS Monster Energy Kawasaki Pro Circuit a další ...
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 520
- řetěz: 5/8x1/4"
- vnější průměr: 328mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Polotovar rozety pro výrobu speciálních rozet nebo atypických rozet
- polotovar zadního řetězového kola s připraveným vnějším ozubením pro daný typ řetězu
- rozeta s vnějšími zuby pro dodělání montážních otvorů a odlehčovacích otvorů dle speciální aplikace nebo individálního požadavku
- blank sprocket pro zakázkovou výrobu zadní rozety
Parametry:
- řetěz: 530
- řetěz: 5/8x3/8"
- vnější průměr: 250mm
- průměr vnitřního otvoru - přibližně 25mm
Ocelové rozety MTZ nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon. Jedná se o standardní ocelové rozety splňující všechny požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích.
Většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi. Použitý kvalitní materiál, odolná povrchová úprava a přesné opracování zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek.
Ocelové rozety MTZ jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Kryty páček DIRECT od italské značky UFO PLAST
- pro montáž přímo do brzdové pumpy a spojkové objímky nebo spojkové pumpy
- kryty rukou před páčky pro ochranu proti nečistotám
- chrániče páček je možné namontovat bez speciálního držáku, který zbytečně překáží na řidítkách
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Kryty páček DIRECT od italské značky UFO PLAST
- pro montáž přímo do brzdové pumpy a spojkové objímky nebo spojkové pumpy
- kryty rukou před páčky pro ochranu proti nečistotám
- chrániče páček je možné namontovat bez speciálního držáku, který zbytečně překáží na řidítkách
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977.
Díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí.
Materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů.
Lanka/ lanovody od značky PROX jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lanka.
- sortiment zahrnuje lanka plynu / lanka spojky / lanka dekompresoru pro motocykly a čtyřkolky
- předem namazaná nylonová vnitřní vrstva zaručuje hladký provoz a dlouhou životnost
- konce lanek jsou vyráběna odléváním pro vyšší odolnost proti vytažení
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběna dle OEM specifikace a rozměrů
Většina lanek je vybavena příslušenstvím - připojovací kolena/ nátrubky, štelovací mechanismus, koncovky, pouzdra, krycí protiprachové užinky, apod.
Kontrola vhodnosti lanka pro daný motocykl/ čtyřkolku viz. fotografie - při montáži postupujte podle manuálu výrobce motocyklu.
Toto lanko nahrazuje originální lanko (originální kód OEM):
Suzuki 58301-10H00
Suzuki 58301-28H00
Suzuki 58301-35G00
Motocyklový řetěz 428CROSS výrobce ČZ Chains
- osvědčený netěsněný řetěz 428 v sortimentu ČZ, který je stále vyráběn pro velký zájem zákazníků (v tuzemsku i v zahraničí)
- řetěz na motorku určený pro hobby i závodní použití (zejména offroad)
- řetěz velmi často používaný pro pitbike a dětské čtyřkolky, kde poskytuje nadstandardní životnost
Typové označení: 428 CROSS (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada netěsněného řetězu
Provedení: netěsněný řetěz (bez kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 HD (pevnost 23,4 kN)
RK 428 HSB (pevnost 23,0 kN)
CENA UVEDENA ZA BALENÍ, ve kterém je řetěz v rozpojeném stavu včetně spojovacího článku.
Případné náhradní spojovací články k tomuto řetězu je možno objednat:
- řetězová SPOJKA = rozebiratelný článek (obj.kód ŘSP-ČZ428CROS)
- řetězová SKOBKA = nerozebiratelný článek, který je při montáži nutno nýtovat (obj.kód ŘSK-ČZ428CROS)
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do provovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklový řetěz 525 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití. vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Řetěz je vhodný pro silniční a terénní motocykly.
Typové označení: 525H (5/8x5/16)
Kvalitativní řada: Střední typ (pro hobby)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 34,3 kN
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů. Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance, MXGP, ISDE, AMA Supercross, atd. Mezi jezdci používajícími řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk
Rozety ESJOT jsou vyrobeny z vysoce kvalitní hliníkové slitiny AL 7075-T6 a jsou určené pro vrcholové závodní použití na offroadové motocykly (motokros, enduro).
Díky použitému nejjakostnějšímu materiálu, robotické extrémně přesné výrobě a moderním technologiím jsou rozety ESJOT jedny z nejlepších na světě.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku