Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Barva: Factory (hnědo-vínová)
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
KTM 85SX+105SX / 03-24
Husqvarna TC85+TC105 / 14-24
GAS GAS MC85 / 21-24
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Barva:stříbrná
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Barva: neon
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RMZ250 / 16-18
Suzuki RMZ450 / 13-17
• Original Offset Suzuki
RM-Z250 + RM-Z450 (21,5mm)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Barva: stříbrná
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
barva: antracit
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM-Z 250 / 19-24
Suzuki RM-Z 450 / 18-24
• Original Offset Suzuki
RM-Z 250+RM-Z 450 (21,5mm)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX450 / 19-24
Kawasaki KX250 / 21-24
• Original Offset Kawasaki KX250+KX450 (23mm)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM-Z250 / 13-15
• Original Offset Suzuki
RM-Z250 (21,5mm)
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána pouze v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro motocykly:
KTM SX 125+150+250 / 13-22
KTM SX-F 250+350+450 / 13-22
KTM EXC+EXC TPI+EXC-F+XC-W+XC-W TPI+XCF-W / 14-23
KTM XC+XC TPI+XC-F / 14-22
KTM (MY 2014 - 2023)
• Original Offset KTM
SX / SX-F / XC / XC TPI / XC-F (offset 22 mm)
EXC / EXC-F 2013-2015 (offset 20 mm)
EXC / EXC TPI / EXC-F 2016-2023 (offset 22 mm)
XC-W / XCF-W 2013-2015 (offset 20 mm)
XC-W / XC-W TPI / XCF-W 2016-2023 (offset 22 mm)
Husqvarna TC 125+250 / 14-22
Husqvarna FC 250+350+450 / 14-22
Husqvarna TE / FE / 15-23
Husqvarna TX / FX / 15-23
• Original Offset Husqvarna
TC / FC / TX / FX (offset 22 mm)
TE / FE 2014-2015 (offset 20 mm)
TE / FE 2016-2023 (offset 22 mm)
GASGAS EC 250+300 / 21-23
GASGAS EC-F 250+350 / 21-23
GASGAS MC 125+250 / 21-23
GASGAS MC-F 250+350+450 / 21-23
• Original Offset GASGAS
MC / MC-F / EC / EC-F (offset 22 mm)
Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.
Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty
Vhodné pro:
Honda CR125R / 02-07
Honda CR250R / 02-07
Honda CRF150R / 07-22
Honda CRF250R / 04-23
Honda CRF250RX / 19-23
Honda CRF250X / 04-09, 12-17
Honda CRF450R / 02-23
Honda CRF450R 50th Anniversary / 23
Honda CRF450R-S / 22
Honda CRF450RWE / 19-23
Honda CRF450RX / 17-23
Honda CRF450X / 05-09, 12-22
Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky
Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.
Souprava Rekluse Dual Actuated Left Hand Rear Brake Kit zlepšuje pro jezdce možnosti ovládání a umožňuje používat levou páčku nebo pravý pedál zadní brzdy k ovládání zadní brzdy. Přidání dodatečného ovládání zadní brzdy na levou ruku (brzdový pedál a spojková páka zůstávají plně funkční) vylepšuje zážitek z jízdy tím, že výrazně zlepšuje kontrolu brzdění v ostrých zatáčkách, pravých zatáčkách a dalších technických jízdních situacích, jako jsou serpentiny nebo kamenité kopce.
U sady zadní brzdy Rekluse je také možné odstranit brzdový pedál, jezdit bez něho a brzdit pouze levou rukou na řídítkách.
Vlastnosti:
- polotovar obráběný na CNC strojích s povrchovou úpravou tvrdého eloxování
- technologie montáže Rail Adjuster (RAD) – odděluje svorku tyče od těla hlavního válce, takže jezdci mohou optimalizovat polohu páky nezávisle na stávajících součástech na tyči, jako je vypínač zapalování (chcípák), chrániče rukou a držák spojky
- vysoce kvalitní ocelové opletené brzdové potrubí
- kompaktní optimalizovaný design
- odolný design těsnění pro dlouhou životnost a snadné odvzdušňování
- kompatibilní s poprodejními brzdovými pákami
- větší úroveň ovládání – ruční ovládání zadní brzdy poskytuje hmatatelnější pocit než tuhá bota
- díky ručnímu nastavení zadní brzdy mohou jezdci lépe korigovat trasu
- zlepšuje rychlost a trakci v zatáčkách
- umožňuje jezdci přesunout špičku nohy zpět na stupačku pro lepší rozložení hmotnosti
- lepší možnosti polohování těla při sjíždění technického terénu
- off-road jezdci mohou dát obě nohy dolů na strmých sjezdech pro stabilitu a kontrolu
- zachovává použití pedálu zadní brzdy
- snadná montáž
- vysoce kvalitní komponenty
Vhodné pro:
Yamaha WRF250 / 09-22
Yamaha WRF450 / 09-22
Yamaha YZ125 / 09-22
Yamaha YZ125X / 20-22
Yamaha YZ250 / 09-22
Yamaha YZF250 / 09-22
Yamaha YZF250X / 15-22
Yamaha YZ250X / 16-22
Yamaha YZF450 / 09-22
Yamaha YZF450X / 16-22
Yamaha YZ65 / 18-21
Realizace:
Rekluse dodává speciálně navrženou brzdovou pumpu, které se montuje vlevo na řídítka. Montáž lze provést tak, že spojková páčka zůstane na řídítkách a obě páčky jsou od sebe mírně posunuty. Při použití s automatickou spojkou Rekluse, lze spojkovou páčku odstranit a namontovat pouze brzdovou pumpu pro zadní kolo.
Od brzdové pumpy je vedeno ocelové opletené potrubí k zadnímu brzdovému válci, k němuž je namontován nástavec pro druhý okruh a poté je tlak přenášen na brzdový třmen. Zadní kolo tak lze brzdit nožní nebo ruční brzdou.
Brzdová verze r. 2020 má následující vylepšení:
- nový design brzdové pumpy pro lepší ergonomii - lepší brzdný účinek
- snadnější a lepší odvzdušnění systému
- kompatibilní s brzdovou pákou Brembo. Je možné využít také i širokou škálu brzdových pák od výrobců náhradních dílů.
- snadná montáž i v kombinaci s pákou spojky
Výhody:
Přední levá zadní brzda pomáhá jezdcům snadno projíždět náročným terénem včetně strmých klesání a úzkých hřebenů. Kromě toho poskytuje jezdcům možnost používat levou ruku k tažení zadní brzdy v zatáčkách pro lepší nastavení linie a rychlejší jízdu s větší jistotou.
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS PRO v prémiové variantě, kterou používají jezdci továrních týmů v mistrovství světa MX-GP, s možností nastavení předsazení (OFFSET) dle individuální potřeby, požadavku a způsobu či náročnosti jízdy.
Další možností individuálního nastavení je variabilní upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Barva: oranžová
Prémiová řada ROCS PRO je dodávána většinou v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Vhodné pro:
KTM SX 125+150+250 / 13-22
KTM SX-F 250+350+450 / 13-22
KTM EXC+EXC TPI+EXC-F / 14-23
KTM XC+XC TPI+XC-F / 14-22
KTM XC-W+XC-W TPI+XCF-W / 14-23
• Original Offset KTM
SX / SX-F / XC / XC TPI / XC-F (offset 22 mm)
EXC / EXC-F 2013-2015 (offset 20 mm)
EXC / EXC TPI / EXC-F 2016-2023 (offset 22 mm)
XC-W / XCF-W 2013-2015 (offset 20 mm)
XC-W / XC-W TPI / XCF-W 2016-2023 (offset 22 mm)
Husqvarna TC 125+250 / 14-22
Husqvarna FC 250+350+450 / 14-22
Husqvarna TE+FE / 15-23
Husqvarna TX+FX / 15-22
• Original Offset Husqvarna
TC / FC / TX / FX (offset 22 mm)
TE / FE 2014-2015 (offset 20 mm)
TE / FE 2016-2023 (offset 22 mm)
GASGAS EC 250+300 / 21-23
GASGAS EC-F 250+350 / 21-23
GASGAS MC 125 / 21-23
GASGAS MC-F 250+450 / 21-23
• Original Offset GASGAS
MC / MC-F / EC / EC-F (offset 22 mm)
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Brýle (Triple Clamps) XTRIG ROCS TECH německého výrobce dodávajícího své výrobky do prvovýroby KTM i týmům nejvyšší světové úrovně.
Řada TECH nabízí jednu možnost offsetu a individuální nastavení pomocí variabilního upevnění klem řídítek ve třech pozicích (blíže k jezdci, středová a předsazená).
Kvalitní materiály, perfektní precizní opracování na moderních CNC strojích a unikátní systém ROCS zajišťující přesnější a citlivější upevnění vidlice, při kterém není vidlice deformována a pracuje bez omezení.
Barva: je dodávána v unikátní Factory barvě (hnědo-vínová)
Řada ROCS TECH je dodávána v barvách dle značek motocyklů (červená, modrá, zelená, žlutá, oranžová).
Součástí balení je i spodní ložisko řízení.
Kawasaki KX85 / 08-24
• Original Offset Kawasaki KX85 (25mm)
Výfuky nizozemského výrobce HGS jsou jedny z nejlepších laděných závodních výfukových systémů na světě.
Používají je špičkoví světoví jezdci (Chad Reed, Steve Ramon, Andrea Bartolini, Kevin Strijbos, atd.) i tovární týmy (Kawasaki, TM Racing) a jiné týmy nejvyšší světové úrovně (LS Motorsport Honda, Kawasaki Pfeil, KTM Sarholz, H.M. Plant KTM UK, CLS Kawasaki Team, atd.).
Jsou důkladně testovány a vyvíjeny pro dosažení nejvyššího výkonu motoru, zdokonaleného průběhu a akcelerace. Disponují nízkou hmotností, dokonalým zpracováním a špičkovou výrobní kvalitou a nabízí znatelné zlepšení výkonu a průběhu motoru.
Všechny výfukové systémy HGS jsou během vývoje neustále testovány namontované na každém konkrétním motocyklu, aby byla ověřena úroveň zdokonalení výkonové křivky s originálním výfukem.
Jsou dodávány jako:
- samostatné komponenty (koleno nebo koncovka/tlumič)
- kompletní výfuky
PŘI KAŽDÉ OBJEDNÁVCE JE PRO KONTROLU POTŘEBA UPŘESNIT ROK VÝROBY MOTOCYKLU!!
2 taktní výfuky nabízí zvýšenou odezvu plynu a velký přírůstek výkonu většinou ve středním až vysokém výkonovém rozsahu (neplatí pro všechny modely). Koncovky je možné namontovat na originální koleno (nebo závodní laděné koleno HGS) a všechny jsou konstruovány a odzkoušeny tak, aby splnily hlukové parametry 94dB pro závodní použití v enduru nebo motokrosu.
4 taktní výfuky jsou vybaveny inovativním systémem "Restrictor Bomb", který pozitivně působí na zlepšení výkonu, zlepšení jeho průběhu, regulaci tlaku spalin ve výfukovém potrubí a v neposlední řadě k omezení hlučnosti.
Příplatkové výbavy:
- karbonová koncovka tlumiče
- celotitanové provedení
- enduro provedení
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku