Motocyklový řetěz 415 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití. vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou
vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost. Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 415 HSB (1/2x3/16)
Kvalitativní řada: Standard pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 17,2 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 415 ER(pevnost 18,1 kN)
ČZ 415 S (pevnost 16,3 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro:
Yamaha BW80 (USA) / 86-90
Yamaha DT100 (USA) / 77-83
Yamaha DT100 SD,E,F,G,H,J,MX (Australia) / 77-83
Yamaha FS1 E / 71-76
Yamaha FS80 SE
Yamaha PW80 K,N Y-Zinger / 83-85
Yamaha PW80 B,D,E,F,G,H,J,K,L,M,N,P,R,S Y-Zinger / 91-04
Yamaha PW80 T,V / 05-06
Yamaha LB50 3M Bop
Yamaha LB50 2M Chappy / 86-94
Yamaha LB50 Chappy / -85
Yamaha LB80 Chappy / 89-
Yamaha LB80 II A (USA) / 77-78
Yamaha LB80 (USA) / 76-77
Yamaha MX100 F,G,H,J,K (USA) / 79-83
Yamaha RD50 MX / 79-87
Yamaha RD50 M Alloy Wheel / 79-80
Yamaha RZ50 (Japan)
Yamaha RD80 (Norsko)
Yamaha RD80 MX / 81-85
Yamaha RX80 SE (Německo) / 82
Yamaha RD80 LC 1 / 82
Yamaha RX80 SE Chopper (Francie)
Yamaha RSX100 (RXS100) (Norsko) / 84-
Yamaha RS100 (Norsko) / 75-82
Yamaha RT100 / 90-00
Yamaha TT-R50 E / 06-21
Yamaha TT-R90 / 00-04
Yamaha TT-R90 E / 04-07
Yamaha TT-R110 E / 08-21
Yamaha V50 M,P
Yamaha V70 / 76
Yamaha V75 / 77
Yamaha V80
Yamaha V90 / 75-78
Yamaha YB100 E / 80-94
Yamaha YB100 / 76-80
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15 GEL
- provedení - Half Waffle / Diamond
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15 GEL
- provedení - Half Waffle / Diamond
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení určené pro off-road (motokros, enduro, pitbike nebo ATV s rychlopalem).
Dvouvrstvá konstrukce nabízí kompromis mezi pohodlným držením a delší životností rukojeti.
Vnitřní tvrdší vrstva udržuje stálý tvar rukojetí, zabezpečuje pevné spojení s řidítky a eliminuje možnost protáčení.
Vnější měkčí gelová vrstva zajišťuje pohodlé a pevné uchopení pro dokonalou kontrolu řízení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 115mm
- tvrdost materiálu - vnitřní SH 58 / vnější SH 15 GEL
- provedení - Half Waffle / Diamond
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCR-103 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Honda 43207-431-671
Honda 43218-371-006
Honda 43209-431-671
Řetězová kola RENTHAL jsou vyráběna výhradně pro offroadové motocykly a jsou navržena tak, aby vydržela v náročných podmínkách při motokrosových, superkrosových a enduro závodech nejvyšší světové úrovně.
Řetězová kolečka/pastorky RENTHAL jsou jedny z nejlepších na trhu a disponují vysokou kvalitou a velmi dlouhou životností. Jsou vyráběna z kalené a jádrově vylepšené niklo-chromové oceli (655M13) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí pro maximální přenos síly.
Většina modelů je vybavena drážkami pro odvod bahna, které jsou obrobeny v každém zubu na obou stranách, aby umožnily dokonalý odvod bahna od klíčových kontaktních bodů mezi řetězem a řetězovým kolem, což pomáhá snížit opotřebení a prodlužuje životnost všech komponentů hnacího ústrojí. Některé modely jsou k dispozici v provedení s ultralehkým designem (Ultralight Design) pro další snížení hmotnosti při zachování strukturální pevnosti a integrity.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfoceno kolečko (pastorek) v počtu zubů: 13
Značka Renthal z anglického Manchesteru vyrábí produkty nejvyšší kvality a dokonalé funkčnosti díky svým více než padesátiletým zkušenostem s výrobou motokrosových komponentů. Byla založena v roce 1969 technickými nadšenci (A.Renshaw a H.Rosenthal), jenž se rozhodli vyrábět řídítka pro trialové motocykly. Postupně se vypracovala v globální značku, jejíž výrobky používají tovární týmy a nejlepší jezdci z celého světa, a rovněž dodává do prvovýroby japonských i evropských výrobců motocyklů (Honda, Kawasaki, Suzuki, KTM, Husqvarna, Gas-Gas a další).
U značky Renthal je pozornost věnována každému detailu, neboť zlomek vteřiny, pár gramů, pár milimetrů se počítá při dosažení cíle vítězství. Díky posedlosti pro detail, kvalitu a inženýrství získala značka Renthal 198 mistrovských titulů (World Championships) a 205 amerických titulů (US Titles).
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RM250 / 82-12
Suzuki RMX250 / 89-01
Suzuki DRZ400E / 00-07
Suzuki DRZ400S / 00-20
Suzuki DRZ400SM / 05-20
Suzuki DR350 / 90-99
Suzuki DR350SE / 96-99
Suzuki DR200 / 86-20
Suzuki DR200SE/ 96-15
Suzuki DRZ250 / 01-07
Suzuki TSX250LC (TS250X) / 85-90
Suzuki SP200G,H,J (USA) / 86-88
Suzuki GSF250 (Japan) / 95
Suzuki RGV250
Suzuki SG350N Goose / 91-92
Suzuki LT250R Quadracer / 85-93
Kawasaki KLX400 / 03-06
Betamotor 350 Jonathan / 01-10
Betamotor 400 Alp 4.0 / 10-11
Betamotor 400 Supermoto / 10-11
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Kryt zadního brzdového válce od portugalského výrobce CrossPro
- slouží pro dokonalou ochranu před poškozením
- kovová kostrukce a masivní materiál zaručují vysokou míru ochrany i v náročných podmínkách použití
- vyrobeno z kvalitního hliníkového materiálu pro dlouhou životnost
- odlehčený desing zaručující co nejmenší zatížení motocyklu svojí hmotností
- perfektní zpracování na moderních strojích zabezpečuje vysokou přesnost při montáži
- ochrana proti mechanickému poškození
- vysoká úroveň zpracování, špičková kvalita výroby i materiálů - kvalitní výrobek "Made in Portugal"
Portugalská značka CrossPro byla založena v roce 2005 a zabývá se výrobou ochranných komponentů a doplňků pro vozidla na dvou a čtyřech kolech. Během krátké doby si značka vybudovala velmi dobrou reputaci v Evropě díky výrobě kvalitních a funkčních krytů pro čtyřkolky a hliníkových ochranných doplňků a příslušenství pro motocykly.
Produkty CROSSPRO jsou vyráběny v továrně v Portugalsku a podléhají přísné kontrole kvality, aby byla zajištěna nejlepší kvalita nabízených produktů. Proces neustálého zlepšování a zdokonalování produktů s postupným rozšiřováním sortimentu dle nových trendů motocyklového sportu společně se znalostmi o mechanice a know-how o modalitě materiálů posunují produkty CrossPro na úroveň světové špičky.
Lanka/ lanovody MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lanka
- poskytují velmi vysokou užitnou hodnotu (velmi výhodný poměr cena/výkon)
- sortiment zahrnuje lanka plynu / lanka spojky / lanka dekompresoru / lanka náhonu tachometru / lanka otáčkoměru
- umožňují snadnou a rychlou montáž, neboť jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro značku MotionPro a další světové značky
- bowdeny jsou vyrobeny z vinylového materiálu s výbornými kluznými vlastnostmi a lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- použití kvalitních materiálů umožňuje velmi nízký odpor a tření, výbornou funkci a rychlou reakci lanka, dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
Většina lanek je vybavena příslušenstvím - připojovací kolena/nátrubky, štelovací mechanismus, koncovky, pouzdra, krycí protiprachové užinky, apod.
Kontrola vhodnosti lanko pro daný motocykl viz. fotografie - při montáži postupujte podle manuálu výrobce motocyklu.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitního mazací přípravku určeného pro lanka/ lanovody (např. Putoline PTFE Cable Guard - obj. kód PU70713).
Toto lanko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 4ES-26335-11
Yamaha B4B-26335-00
Lanka/ lanovody MTZ jsou ekvivalentní a plnohodnotnou náhradou za originální lanka
- poskytují velmi vysokou užitnou hodnotu (velmi výhodný poměr cena/výkon)
- sortiment zahrnuje lanka plynu / lanka spojky / lanka dekompresoru / lanka náhonu tachometru / lanka otáčkoměru
- umožňují snadnou a rychlou montáž, neboť jsou vyráběna dle OEM specifikace výrobcem vyrábějícím například pro značku MotionPro a další světové značky
- bowdeny jsou vyrobeny z vinylového materiálu s výbornými kluznými vlastnostmi a lanka jsou pletená z kvalitní odolné oceli
- použití kvalitních materiálů umožňuje velmi nízký odpor a tření, výbornou funkci a rychlou reakci lanka, dosažení maximální životnosti i při vysokém zatížení
Většina lanek je vybavena příslušenstvím - připojovací kolena/nátrubky, štelovací mechanismus, koncovky, pouzdra, krycí protiprachové užinky, apod.
Kontrola vhodnosti lanko pro daný motocykl viz. fotografie - při montáži postupujte podle manuálu výrobce motocyklu.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitního mazací přípravku určeného pro lanka/ lanovody (např. Putoline PTFE Cable Guard - obj. kód PU70713).
Toto lanko nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
Yamaha 5BE-26335-01-00
Yamaha 5BE-26335-00-00
Opravná sada brzdového třmenu
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče BCF-204 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 1J3-W0048-00
Yamaha 4W1-W0057-00
Yamaha 4W1-W0047-00
Yamaha 4L0-W0047-01
Vhodné pro motocykly:
Yamaha RD350 / 80-83
Yamaha XJ550 / 81-84
Yamaha XJ750 Seca / 82-84
Yamaha XV1000 Midnight / 83-85
Klema objímky otočná od japonské značky ZETA
- pro uchycení objímky spojkové páčky, spojkové hydraulické pumpy a brzdové pumpy
- vhodné pro většinu typů motocyklových objímek a pump, které jsou uchycené na 2 šrouby
- konstrukce s vnitřní vložkou pro možnost pootočení v případě pádu motocyklu
- díky vnitřní vložce se sníženým třením drží nastavenou pozici pro přesné ovládání páčky, ale v případě pádu motocyklu dojde k uvolnění pozice (k pootočení), to snižuje riziko na rozdíl od pevného upevnění "kov na kov" (kovová objímka utažená na kovových řídítkách)
- ideální v kombinaci s výklopnými páčkami ZETA-CP FLEX, čímž dojde ke značnému snížení možnosti zlomení páčky
Rozměry:
- montáž na průměr trubky/řídítek: 22mm
- rozteč mezi upínacími otvory: 30-32mm
Balení 1 kus.
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Klema objímky od japonské značky ZETA
- pro uchycení objímky spojkové páčky, spojkové hydraulické pumpy a brzdové pumpy
- vhodné pro většinu typů motocyklových objímek a pump, které jsou uchycené na 2 šrouby
- vyrobeno z CNC obráběného hliníku s eloxovaným povrchem
Balení 1 kus.
ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Beta RR125 / 18-23
Beta RR200 / 19-23
Beta RR250 / 13-23
Beta RR300 / 13-23
Beta RR250 / 05-12
Beta RR350 / 11-23
Beta RR390 / 15-23
Beta RR400 / 05-16
Beta RR430 / 15-23
Beta RR450 / 05-14
Beta RR480 / 15-23
Beta RR498 / 12-16
Beta RR520 / 10-14
Beta RR525 / 05-09
KTM 125EXC / 95-16
KTM 150EXC TPI / 20-23
KTM 200EXC / 98-16
KTM 250EXC / 98-23
KTM 250EXC TPI / 18-23
KTM 300EXC / 95-23
KTM 300EXC TPI / 18-23
KTM 360EXC / 96-97
KTM 380EXC / 98-02
KTM 250EXC Racing / 01-06
KTM 250EXCF / 07-23
KTM 350EXCF / 12-23
KTM 400EXC / 00-11
KTM 450EXC / 03-23
KTM 500EXC / 12-23
KTM 520EXC / 00-02
KTM 525EXC / 03-07
KTM 530EXC / 08-11
KTM 125SX / 95-23
KTM 144SX / 07-08
KTM 150SX / 08-23
KTM 200SX / 02-06
KTM 250SX / 95-23
KTM 300SX / 95-02
KTM 360SX / 96-97
KTM 380SX / 98-02
KTM 250SXF / 06-23
KTM 350SXF / 11-23
KTM 400SX Racing / 99-02
KTM 450SXF / 07-23
KTM 505SXF / 07-09
KTM 525SX Racing / 03-06
KTM 540SXS Racing / 01-02
KTM 250F Freeride / 18-21
KTM 250R Freeride / 14-17
KTM 350 Freeride / 12-17
KTM 125MX / 88-95
KTM 250MX / 83-95
KTM 300MX / 90-94
KTM 350MX / 88-90
KTM 420MX / 81-83
KTM 440MX / 94
KTM 495MX / 81-84
KTM 500MX / 85-93
KTM 125MXC / 01-02
KTM 200MXC / 98-04
KTM 250MXC / 98-01
KTM 300MXC / 01-05
KTM 380MXC / 01-02
KTM 400MXC / 01-02
KTM 450MXC / 03-05
KTM 520MXC / 01-02
KTM 525MXC / 03-05
KTM 125EGS / 86-94
KTM 250EGS / 81-99
KTM 300EGS / 90-95
KTM 350EGS / 84-89
KTM 420EGS / 81-83
KTM 125 LC2 / 97-98
KTM 450SMR / 04-21
KTM 525SMR / 04-05
KTM 560SMR / 06-07
Husaberg TE125 / 12-13
Husaberg TE250 / 11-14
Husaberg TE300 / 11-14
Husaberg FE250 / 13-14
Husaberg FE350 / 13-14
Husaberg FE390 / 10-12
Husaberg FE450 / 09-14
Husaberg FE501 / 13-14
Husaberg FE570 / 09-12
Husaberg FX450 / 10-12
Husaberg FS570 / 10-11
Husqvarna TC125 / 14-23
Husqvarna TC250 / 14-23
Husqvarna FC250 / 14-23
Husqvarna FC350 / 14-23
Husqvarna FC450 / 14-23
Husqvarna TE125 / 14-17
Husqvarna TE150 / 17-23
Husqvarna TE250 / 14-23
Husqvarna TE300 / 14-23
Husqvarna FE250 / 14-23
Husqvarna FE350 / 14-23
Husqvarna FE450 / 14-23
Husqvarna FE501 / 14-23
Husqvarna TX125 / 17-19
Husqvarna TX300 / 17-21
Husqvarna FX350 / 17-21
Husqvarna FX450 / 17-21
Husqvarna FR450 Rally / 16-21
Husqvarna FS450 / 16-21
Gas-Gas MC125 / 21-23
Gas-Gas MC250 / 22-23
Gas-Gas EC250 / 21-23
Gas Gas EC300 / 21-23
Gas Gas ECF250 / 21-23
Gas Gas ECF350 / 21-23
Gas Gas MCF250 / 21-23
Gas Gas MCF350 / 22-23
Gas Gas MCF450 / 21-23
Maico MC250 / 83-85
Maico GS250 / 83-85
Maico GME250 / 86-87
Maico 490 / 83-85
Maico GME500 / 86-87
Maico GS500 / 83-85
Maico MC500 / 83-85
Maico 500 Enduro / 99
Polaris 450 Outlaw / 08-10
Polaris 525 Outlaw / 07-11
Originální díl přímo od rakouského výrobce KTM
- jedná se originální díl přímo od výrobce, který je osazován v prvovýrobě výrobce motocyklu
- použitý materiál, povrchová úprava, parametry a výrobní tolerance jsou naprosto přesné s těmi, které byly konstrukčně navrženy při vývoji a výrobě motocyklu
- jedná se o originální náhradní díl, čímž je zaručena dokonalá kvalita všech materiálů a přesné rozměry dle OEM specifikace
- dokonalá kvalita a zpracování
Číslo náhradní dílu - originální kód OEM:
KTM 54605057000
Husqvarna 54605057000
Husaberg 54605057000
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku