Páčka spojky s objímkou
- univerzální použití - vhodné pro většinu lankových spojek
- páčka s držákem včetně štelovacího šroubu pro lanko
Většina páček je vybavena příslušenstvím - štelovací šrouby, koncovky, pouzdra, pružinky, apod. (kontrola obsahu viz. fotografie).
Délka páčky: 140mm
Celková délka s objímkou (bez štelování): 163mm
Materiál: hliník
Sada pro opravu brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada pro opravu brzdového třmenu s novým pístkem brzdiče a těsnícími kroužky
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry:
A (vnitřní průměr) = mm
B (vnější průměr) = mm
H (výška) = mm
Tato sada pístku s kroužky Tourmax CPK-322L nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX600R / 04-07
Suzuki GSX750R / 04-07
Suzuki GSX1000R / 04-08
Suzuki SV1000S / 03-05
Motocyklový řetěz 420 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Střední typ netěsněného řetězu v sortimentu RK je určen pro hobby použití.
Vychází z osvědčené a kvalitní řady „Heavy Duty Chain”, jenž se vyznačuje vysokou odolností, dlouhou životností a příznivou pořizovací cenou. Řetězy v této řadě jsou vyrobeny z kvalitní ušlechtilé uhlíkové oceli, dodatečně zušlechtěny technologií „kuličkování” a kalením pro maximální pevnost a životnost.
Navíc jsou všechny předepnuty pro nadstandardní výkon a minimální vytažení během provozu.
Typové označení: 420 MS (1/2x1/4)
Kvalitativní řada: Heavy Duty pro nejmenší motocykly o objemu do 80 ccm (pro silnici, offroad)
Provedení: netěsněný řetěz (bez o kroužku)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 19,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 420 D (pevnost 17,7 kN)
ČZ 420 Cross (pevnost 22,2 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Oprav. sada krku řízení obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů
- vhodná náhrada za originální díly
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - zátěžová ložiska, těsnící podložku/podložky, krytí matice krku řízení, sedla pro kuličková ložiska, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sada krku řízení obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů
- vhodná náhrada za originální díly
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - zátěžová ložiska, těsnící podložku/podložky, krytí matice krku řízení, sedla pro kuličková ložiska, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Oprav. sada krku řízení obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů
- vhodná náhrada za originální díly
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - zátěžová ložiska, těsnící podložku/podložky, krytí matice krku řízení, sedla pro kuličková ložiska, apod.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Síťka MX Radiator MUD Sleeve pro ochranu žebrovánní chladiče před blátem a jiným nečistotám od nizozemské značky TwinAir
- krycí síť na mřížky chladiče pro zachování chladícího efektu i ve velmi blátivých podmínkách závodní tratě
- síťka na žaluzie chladiče proti bahnu
- jednoduchá a rychlá montáž
Balení: 1 sada (1 pár)
Rozměry: 300mm x 200mm
Ochranné síťky na mřížky chladičů od portugalské značky Polisport
- speciální síťovina na žaluzie chladiče, která přidá zvýšenou ochranu pro jízdu v bahnitém nebo písčitém terénu
- síťky chladičových mřížek Polisport byly vyvinuty exkluzivně pro mřížky chladičů Polisport v designu, který dokonale pasuje a nijak nepřekáží při jízdě
- síťky se snadno nasazují na mřížky a také se snadno demontují, aniž by bylo nutné demontovat boční spojlery chladičů
- díky speciální síťovině chrání chladič před zanesením a poškozením, ale zároveň neblokují proudění vzduchu
- kvůli patentovanému připínacímu systému jsou tyto sítě kompatibilní pouze s žaluziemi chladiče Polisport
Balení - 1 pár
Značka Polisport se sídlem v Portugalsku byla založena v roce 1978 a začínala s výrobou blatníků a chráničů. Dnes firma Polisport vyrábí a distribuuje příslušenství pro motocykly a jízdní kola včetně sedaček pro děti, přilby, chrániče, světlomety a další související příslušenství.
V současné době Polisport vyrábí díly do prvovýroby (OEM - výroba originálního vybavení) pro společnosti KTM, BMW, Suzuki, Husqvarna, Gas-Gas, Sherco a další.
Plastové komponenty světoznámé italské značky UFO Plast vyrábějící plasty pro motocykly již od roku 1977
- díky použití speciálního materiálu s excelentním poměrem pružnosti a pevnosti nabízejí plasty UFO dlouhou životnost a vysokou odolnost proti deformaci/poškození/prasknutí
- použitý prvotřídní materiál rovněž disponuje dlouhou stálostí barvy a dokonalým adhezním povrchem pro nalepení polepů
- plastové komponenty UFO nabízí vysokou odolnost pro offroadové použití v terénu i pří náročných závodních podmínkách
- plasty na motorku od značky UFO umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení podle modelu)
- vysoká kvalita zpracování 100% Made in Italy
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle originálního tvaru (OEM) a jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl - mají předvrtané otvory pro jednoduchou a rychlou montáž.
Upozornění: vhodné jako náhrada originálního dílu pro daný model a rok výroby - kontrola vhodnosti použití viz. fotografie!
BARVY:
- originální barevné provedení - běžně skladem
- černá barva - běžně skladem
- bílá barva - běžně skladem
- ostatní barvy - většinou na objednávku
Výrobky značky UFO se za posledních 40 let staly velmi úspěšným a žádaným zbožím díky třem velmi důležitým faktorům - moderní design, výběr kvalitních materiálů a pečlivá kvalita zpracování.
Značka UFO je výrobce vysoce kvalitních plastů a komponentů, který dodává plasty i do prvovýroby evropských značek motocyklů. Zároveň jsou plasty UFO používány týmy z MXGP a ostatních závodů nejvyšší světové úrovně.
Sortiment zahrnuje plastové díly pro nejposlednější modely offroadových motocyklů všech značek (Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, Husqvarna, Gas-Gas, Rieju, Beta). A také plasty Vintage Plastics pro veterány (Maico, Villa, Ancillotti, Gilera, Fantic, Husqvarna, Cagiva a další).
Vata výfuku pro plnění 2taktních výfuků v dostatečném balení, které vystačí pro většinu typů koncovek pro všechny značky a modely motocyklů
- kvalitní výplň výfuku vyrobena ze speciálního materiálu pohlcujícího hluk a a vibrace
- odolný materiál proti vysokým teplotám a změnám teploty při podmínkách použití
- materiál snižuje vibrace a izoluje horko od dalších částí motocyklu
- při správné instalaci ovlivňuje výkon, točivý moment a průběh motoru
Náplň výfuku v balení 415g.
Pro redukci hluku a životnost materiálu vaty, je množství náplně (= hustota naplnění) nesmírně důležitým faktorem:
- při "jemném" naplnění = Výfuk zní zprvu tiše / Po kratším čase se vata zmáčkne a vytvoří se dutý prostor / Výfuk opět zní hlasitě / Nadměrné opotřebení vaty a příliš rychle ztrácí své vlastnosti
- pří "tvrdém" naplnění: Delší životnost a nižší opotřebení vaty / Není dosaženo optimální zvukové izolace
Poznámka: Je důležité vzít v úvahu, že při mytí motocyklu není tlumič výfuku řádně uzavřen a je nutné zabránit vniknutí a pronikání vlhkosti, neboť vlhký nebo mokrý izolační materiál (vata) výrazně zvyšuje hlasitost motocyklu.
Vata je rovněž náchylná a je ohrožena její funkce a životnost při nasycení nespáleným olejem nebo hromaděním usazenin (hlavně uhlíku). Tyto příznaky naznačují příliš bohatou směs v motoru.
Originální vafa výfuku FMF pro plnění 2taktních výfuků
- kvalitní výplň výfuku přímo od výrobce výfuků FMF
- odolný materiál proti vysokým teplotám a změnám teploty při podmínkách použití
- materiál snižuje vibrace a izoluje horko od dalších částí motocyklu
- při správné instalaci ovlivňuje výkon, točivý moment a průběh motoru
Náplň výfuku v balení FMF12-002.
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použítí speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 47 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů
Vhodné pro motocykly:
Sachs MadAss 50 / 07
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použítí speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Sachs MadAss 50 / 07
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Minarelli AM6
Aprilia 50 MX SM / 03-06
Aprilia 50 Tuono / 03-05
Aprilia 50 RS / 99-05
Aprilia 50 RX / 98-05
Betamotor 50 RR Enduro 02-20
Betamotor 50 RR Enduro Factory 12-17
Betamotor 50 RR Enduro Racing 05-20
Betamotor 50 RR Enduro Sport 15-20
Betamotor 50 RR Supermotard Racing 02-09
CPI 50 SM / 06-12
Fantic 50 Caballero Casa / 06-16
Fantic 50 Caballero E Casa / 17-18
Fantic 50 Caballero E Performance / 17-18
Fantic 50 Caballero Motard / 13-16
Fantic 50 Caballero Motard Casa / 06-15
Fantic 50 Caballero Motard Performance / 17-18
Fantic 180 TX Regolarita Case 50E / 12-15
Fantic 180 TM Motard Casa 50m / 12-15
Generic 50 Trigger SM / 06-18
Generic 50 Trigger X / 09
Keeway
Malaguti 50 Drakon / 05-08
Malaguti 50 XSM / 03-
Malaguti 50 XTM / 03-
Motor Hispania
MBK 50 X-Limit SM / 03-11
MBK 50 X-Limit / 03-06
MBK 50 X-Power / 03-11
Motor Hispania 50 Furia Enduro/SM / 05-10
Motor Hispania 50 RYZ Enduro / 05-10
Motor Hispania 50 RYZ SM / 05-10
Motor Hispania 50 RX / 05-09
Motor Hispania 50 RX R / 08-13
Rieju 50 MRT Pro / 09-10
Rieju 50 MRT / 09-17
Rieju 50 MRT Supermotard/Pro / 09-17
Rieju 50 MRX/SMX (2002-2006) / 04-08
Rieju 50 MRX Pro (2002-2005) / 04-05
Rieju 50 Naked / 04-09
Rieju 50 Tango / 07-17
Rieju 50 Tango Motard / 09-11
Rieju 50 RS2 / 09
Rieju 50 RS2 Matrix / 03-10
Rieju 50 RS2 Pro / 09
Rieju 50 RS3 Matrix/Pro / 11-17
Rieju 50 Spike / 02-05
Rieju 50 RR / 99-02
MBK 50 X-Limit SM / 97-02
MBK 50 X-Power / 00-02
Peugeot 50 XP6 / 98-06
Peugeot 50 XP6 SM / 02-03
Peugeot 50 XP6 SM Street / 03-04
Peugeot XPS50 T / 04-06
Peugeot 50 XR6 / 01-06
Peugeot XPS50 SM / 04-09
Yamaha DT50R / 97-06
Yamaha DT50R X-Limit / 97-
Yamaha DT50 SM Supermotard / 02-06
Yamaha TZR50 / 07-12
Yamaha TZR50 50th Anniversary Ed. / 12
Yamaha TZR50RR / 97-06
Yamaha TZR50 X-Power / 96-06
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
KTM 350 LC4 / 93-94
KTM 400 LC4 / 93-01
KTM 600 LC4 / 88-93
KTM 620 LC4 / 94-98
KTM 625 LC4 / 02-04
KTM 640 LC4 Adventurer / 99-07
KTM 640 LC4 E Enduro / 00-06
KTM 640 LC4 Super Moto / 99-06
KTM 400 Duke / 95-96
KTM 620 Duke / 95-98
KTM 640 Duke / 00-06
KTM 400 EGS-E / 96-98
KTM 620 EGS-E
KTM 400 SC Super Competition / 95-00
KTM 620 SC Super Competition 95-01
KTM 620 SC Supermoto / 00-01
KTM 625 SXC / 03-06
KTM 625 SMC / 04-06
KTM 660 SMC / 03-06
KTM 660 Rallye / 00-02
KTM 690 Rally / 09-10
KTM 690 Duke / 08-19
KTM 690 Enduro / 08-21
KTM 690 SM / 07-10
KTM 690 SMC / 08-21
KTM 790 Adventure / 19-20
KTM 790 Duke / 18-20
KTM 890 Duke R / 20
KTM 890 Adventure / 21
Husqvarna 701 Enduro / 16-20
Husqvarna 701 Supermoto / 16-20
Husqvarna 701 Svartpilen / 19-20
Husqvarna 701 Vitpilen / 18-20
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku