Řetěz z řady MOFA určený pro malé motocykly vyráběné v zemích "východního bloku" (ČSSR, NDR).
Řetěz je vhodný pro motocykly:
- Jawa
- ČZ
- MZ
Rozměry řetězu: 1/2 x 5/16
Výrobní typ řetězu - 08B-1
CENA UVEDENA ZA BALENÍ (rozpojený řetěz včetně spojovacího článku). Spojovací článek lze následně dokoupit samostatně nebo koupit takzvaně "do rezervy" (obj.kód ŘSP-ČZ-OLD2 nebo ŘSP-ČZ-OLD3).
Společnost ČZ Řetězy / ČZ Chains je tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových, pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Výroba řetězů začala v roce 1929 hlavně pro vlastní potřebu tehdy vyráběných jízdních kol ČZ a motocyklů ČZ.
Současný sortiment zahrnuje rozvodové řetězy pro automobily, motocyklové řetězy, průmyslové řetězy a speciální řetězy (více než 2000 typů řetězů).
V řetězech pro motokáry je značka ČZ světovou jedničkou (má největší podíl na světovém trhu!!)
Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech komponentů řetězů "pod jednou střechou" zabezpečuje stálou kvalitu produkce, vysokou úroveň kontroly a výrobní flexibilitu.
Řetězy ČZ jsou dodávány do prvovýroby značek Volkswagen, Škoda, Audi, Bentley, BMW, Ducati, KTM, Beta, Husqvarna, MZ, Jawa a dalších značek. A jsou prodávány po celém světě - i ve vzdálených destinacích jako například Brazílie, Austrálie, Nový Zéland, Kanada, USA, Japonsko, Malajsie, Maroko, Jihoafrická republika a další...
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení s hliníkovými kroužky určené pro silniční motocykly a velké skútry.
Eloxované hliníkové kroužky dodávají rukojetím jedinečný vzhled a zároveň poskytují pevnější uchycení na řídítkách a vynikající pocit při držení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
- provedení - s hliníkovími kroužky
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Motocyklové rukojeti Progrip ve dvouvrstvém provedení s hliníkovými kroužky určené pro silniční motocykly a velké skútry.
Eloxované hliníkové kroužky dodávají rukojetím jedinečný vzhled a zároveň poskytují pevnější uchycení na řídítkách a vynikající pocit při držení.
- dvouvrstvé (DUAL Layer)
- průměr - 22 / 25mm
- délka - 122mm
- tvrdost materiálu - SH 35 MEDIUM
- provedení - s hliníkovími kroužky
Značka Progrip nabízí široký sortiment rukojetí pro off-roadové motocykly, silniční motocykly, skútry, čtyřkolky, vodní skútry, sněžné skútry a jízdní kola.
Pro každou aplikaci je možnost výběru z několika modelů (designů), různých kvalitativních provedení (1-vrstvé / 2-vrstvé / 3-vrstvé) a také různých délek (sortiment zahrnuje více jak 100 modelů).
Všechny rukojeti jsou vyráběny v Itálii již od roku 1925, kdy se nejprve vyráběli z buvolích rohů. Kolem roku 1945 se začali rukojet vyrábět z plastů a denní produkce byla kolem 1.000ks. Nyní se rukojeti Progrip výrábí pomocí nejmodernějších technologií z kvalitních, nezávadných a normalizovaných materiálů a denní produkce převyšuje 100.000ks.
Rukojeti značky Progrip používali a používají jezdci nejvyšší světové úrovně:
MotoGP - Marc Marquez, Loris Capirossi, Cal Crutchlow, Toni Elias, Stefan Bradl, Esteve Rabat, Colin Edwards, Karel Abraham a další ...
MXGP - Antonio Cairoli, Tim Gajser, Romain Febvre, Max Nagl, Tanel Leok, Max Anstie, Christophe Pourcel, Jeremy van Horebeek, David Philippaerts a mnoho dalších ...
Enduro - Matthew Phillips, Juha Ahola, Alex Salvini, Matti Seistola, Oscar Polli, Franco Picco, Danny La Porte a další.
PROGRIP = Comfort and technology for your hands!
Brzdové pakny od německého výrobce TRW Lucas
- vysoce kvalitní brzdové čelisti pro bubnové brzdy poskytující špičkový brzdný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl (vlastnosti, parametry a rozměry jsou zcela shodné)
- obložení brzdových čelistí z kvalitního materiálu pro zvýšenou odolnost a dlouhou životnost
- ekologická výroba bez chromu a bez těžkých kovů (i bez azbestu)
- pružiny brzdových čelistí z kvalitní pružinové oceli pro udržení přesného napětí čelistí a prodlouženou dobu servisního intervalu
- kvalitní a přesný odlitek z lehké slitiny pro dokonalou funkci uvnitř brzdového bubnu a bezproblémový provoz
- povrch těla čelistí s antikorozní povrchovou úpravou
- brzdové obložení TRW Lucas zaručuje špičkový výkon za všech povětrnostních podmínek
- široký sortiment zahrnuje přední pakny a zadní pakny pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- doporučena montáž kvalifikovaným mechanikem nebo odborným servisem
Rozměry:
- vnější průměr (pro brzdový buben): 110mm
- šířka čelisti: 25mm
Balení: sada obsahuje pár brzdových čelistí a většina sad i pružiny pro brzdové čelisti - kontrola obsahu viz. fotografie!
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Tyto brzdové pakny (brzdové obložení) nahrazují originální díl (originální kód OEM):
Aprilia 8213133
BETA 1242150000
Benelli R44790031A0
Honda 06450-GAG-003
Honda 06450-178-932
Honda 45120-E60-000
Honda 45351-GBM-750
Honda 06430-GW3-980
Kymco 43120-KUDU-900
Kymco 4312A-E22-000
Kymco 4512A-LCB4-910
Kymco 45120-KCP9-000
MALAGUTI 11940300
MALAGUTI 11971000
SYM 4312A-E22-900
SYM 4312A-E60-000
SYM 4312A-E60-900
SYM 4312A-Y01-E00
Tyto brzdové pakny jsou shodné s brzdovými paknami následujících výrobců:
AGPA M301
COBREQ 0304-CP
EBC 303
FRAS-LE LH/807
GALFER MF002
Ferodo FSB704
NEWFREN GF1043
SBS SBS2012
VESRAH VB-101
Vhodné pro motocykly:
Aprilia Amico 50 front / 90-94
Aprilia Amico 50 rear / 90-94
Aprilia Amico 50 GL rear / 93-99
Aprilia Amico 50 LX rear / 95-96
Aprilia Amico 50 Sport rear / 92-93
Aprilia Classic 50 rear / 93-01
Aprilia Gulliver 50 AC rear / 95-00
Aprilia Gulliver 50 LC rear / 96-00
Aprilia Rally 50 AC rear / 95-03
Aprilia Scarabeo 50 rear / 94-99
Aprilia Scarabeo 50 4T rear / 04-09
Aprilia Scarabeo 50 4T 4V rear / 09-14
Aprilia Scarabeo 50 Street rear / 05-09
Aprilia Sonic 50 AC, LC rear / 99-02
Aprilia Sonic 50 GP LC rear / 11-13
Aprilia Sportcity 50 4T rear / 08-09
Aprilia Sport City One 50 2T rear / 08-13
Aprilia SR50AC rear / 93-02
Aprilia SR50LC rear / 93-02
Aprilia SR50 Netscaper LC rear / 97-98
Aprilia SR50 Replica AC rear / 94-96
Aprilia SR50AC Urban Kid rear / 92-93
Aprilia SR50 www rear / 97-02
Baotian BT49 Rebel rear / 06-11
Baotian BT49 Speedy rear / 10-
Baotian BT50 Retro rear / 06-11
Baotian Eco Bike rear
Benelli 491 50 LC rear / 99-06
Benelli 491 50 ST AC rear / 02-06
Benelli Chrono 50 rear / 92-94-
Benelli Naked 50 AC rear / 01-03
Benelli Nemo 50 rear / 94-
Benelli Pepe 50 AC rear / 99-02
Benelli Pepe 50 AC 4T rear / 12-15
Benelli Quadra 50 rear / 94-
Benzhou City Star YY50 rear / 07
Benzhou Formula 2000 YY50 rear / 07
Benzhou Retro Star YY50 rear / 07
Beta Tempo 50 rear / 97-98
Cagiva City 50 rear / 92-97
Cagiva 50 Typhoon rear / 96-
Daelim Otello 125 rear / 99-02
Endres 50 EMR AP, DJ front / 96-
Endres 50 EMR AP, DJ rear / 96-
Endres 50 EMR SK, TD rear / 95-
E-Ton RXL150 Viper R front / 05-
E-Ton YXL150 Yukon front / 00-03
Gilera 50 Easy Moving rear / 95-96
Gilera NRG 50 rear / 94-
Gilera Storm 50 rear / 94-95
Honda CY50 / 80-83
Honda NH50 Lead front / 86-95
Honda PK50 DX Wallaroo rear / 90-
Honda SFX50 Sport rear / 96-00
Honda SGX50 sky rear / 97-00
Honda SH50 Fifty rear / 00-
Honda SH50 Scoopy rear / 96-00
Honda SJ50 Bali rear / 93-99
Honda SRX50 Shadow rear / 98-99
Honda ST50 Dax / 78-93
Honda ST50 Dax / 96-00
Honda Z50A Monkey / 71-79
Honda Z50J Monkey / 79-84
Honda ST70K3 / 78-93
Honda CY80 / 79-
Honda NH80 Lead front / 83-84
Honda NH90 Yupy rear / 90-94
Honda SRX90 Shadow rear / 98-00
Honda TRX90 rear / 93
Honda Astrea Supra NF100 / 97-99
Honda SH100 Scoopy rear / 96-01
Honda SJ100 Bali EX rear / 95-00
Honda ANF125 Innova rear / 03-12
Honda ATC125M front / 84-85
Honda CG125 rear / 85-96
Honda CH125 Spacy / 83-84
Honda NH125 Lead / 83-87
Honda NS125F (Italy) rear / 85-88
Honda NX125 Transcity rear / 89-98
Honda XL125K front / 73-78
Honda ATC185 front / 80-83
Honda ATC200 front / 81-84
Jack Fox (Benzhou) Eco Fox rear / 08-
Jack Fox (Benzhou) Speed Fox 50 rear / 09
Jack Fox (Benzhou) Apollo YY50 rear / 08-
Jack Fox (Benzhou) City Star YY50 rear / 07-
Jack Fox (Benzhou) Formula 2000 YY50 rear / 07-
Jack Fox (Benzhou) Formula One YY50 rear / 06-
Jack Fox (Benzhou) YY50GT rear / 08-
Jack Fox (Benzhou) Retro Cruiser YY50 rear / 08-
Jack Fox (Benzhou) Retro Star 50 YY50 rear / 07-
Jack Fox (Benzhou) Retro Cruiser 125 rear / 08-
Jonway (Benzhou) Agility YY50 rear / 09-
Jonway (Benzhou) YY50 Force rear / 09-
Jonway (Benzhou) Lambda YY50 rear / 09-
Jonway (Benzhou) Neo 50 YY50 rear / 09-
Jonway (Benzhou) YY50 Raptor rear / 12-
Jonway (Benzhou) YY50 Viper rear / 09-
KTM ARK50K LC rear / 97-99
KTM GO50 Chrono rear / 94-98
KTM GO50 Edition rear / 94-99
KTM Kross 50 rear / 95-00
Kymco Calypso 50 rear / 96-99
Kymco Cobra Cross 50 rear / 97-99
Kymco Cobra Racer 50 rear / 97-99
Kymco Dink Classic 50 rear / 00-07
Kymco Dink LC 50 B&W rear / 00-07
Kymco Dink Sports 50 rear / 00-07
Kymco DJ50 2T front / 98-06
Kymco DJ50 Refined front / 04-06
Kymco Easy 50 rear / 01-
Kymco Filly 50LX rear / 00-06
Kymco G-Dink 50 V6 rear / 13-16
Kymco Grand Dink 50 rear / 04-08
Kymco Grand Dink 50 S rear / 08-12
Kymco Heroism 50 rear / 95-99
Kymco K12 Sport 50 rear / 95-00
Kymco KB50 Scout rear / 98-05
Kymco Like 50 2T rear / 10-18
Kymco Like 50 4T rear / 09-18
Kymco Like II 50 4T rear / 19-
Kymco Like LX50 2T rear / 13-16
Kymco Manboy 50 rear / 97-
Kymco Quad Mxer 50 front / 00-07
Kymco MXu 50 front / 05-16
Kymco Agility 50 R10 4T Basic rear / 06-10
Kymco Agility 50 R12 4T Carry rear / 11-18
Kymco Agility 50 R12 4T One MMC rear / 05-11
Kymco Agility 50 RS 2T rear / 10-17
Kymco Agility 50 RS 4T rear / 09-13
Kymco Agility 50 RS 2T Naked rear / 10-18
Kymco Agility 50 RS 4T Naked rear / 19-
Kymco Sento 50 rear / 08-12
Kymco Spacer 50 rear / 97-02
Kymco Super 9 50 AC rear / 00-11
Kymco Topboy 50 on/off road rear / 96-06
Kymco Topboy 50 Racer/Cross rear / 97-06
Kymco Vitality 50 2T rear / 04-17
Kymco Vitality 50 4T rear / 04-10
Kymco Yager 50 rear / 99-08
Kymco Yager 50GT rear / 07-16
Kymco Yup 50 rear / 01-10
Kymco KB90 Manboy rear / 97-00
Kymco Cobra Racer 100 rear / 98-03
Kymco KB100 Scout rear / 95-
Kymco 100 Topboy on/off road rear / 97-00
Kymco Calypso 125 rear / 97-98
Kymco Heroism 125 rear / 95-99
Kymco Mxer 125 front / 03-07
Kymco Pulsar 125 rear / 01-10
Kymco Pulsar 125 M, S rear / 11-15
Kymco 125 Stryker Off Road rear / 06-07
Kymco 125 Stryker On/Off Road rear / 01-05
Kymco Vivio 125 rear / 00-
Kymco Mxer 150 front / 03-07
Kymco MXU 150 front / 05-17
Kymco 150 Stryker On/Off Road rear / 01-05
Lifan 50LF Ogy (Aero 50) rear / 06-13
Malaguti Centro 50 2T rear / 94-00
Malaguti Centro 50SL 2T rear / 99-00
Malaguti Ciak 50 rear / 99-04
Malaguti Ciak Master 50 rear / 07-08
Malaguti F10 Jetline 50 rear / 92-98
Malaguti F10 50 Jetline Kat rear / 99-01
Malaguti F10 50 Jetline WAP rear / 02-10-
Malaguti F10 50 Tribal rear / 08-10
Malaguti F12 Phantom 50 AC rear / 94-02
Malaguti F12 Phantom 50 LC rear / 96-98
Malaguti F12 Phantom 50R AC rear / 07-
Malaguti F15 Firefox 50 rear / 96-98
Malaguti F15 Firefox 50 AC rear / 05-08
Malaguti Raid 50 rear / 91-
Malaguti Yesterday 50 rear / 97-01
Malaguti Ciak 125 rear / 01-03
Malaguti Ciak Master 125 rear / 07-08
Peugeot E-Satelis rear / 11-13
Peugeot e-Vivacity rear / 10-12
Peugeot Buxy 50 rear / 94-97
Peugeot Django 50 rear / 14-18
Peugeot Django 50 4T rear / 19-
Peugeot Django Heritage 50 rear / 14-17
Peugeot Elyseo 50 rear / 98-01
Peugeot Kisbee 50, Kisbee 50RS rear / 10-
Peugeot Looxor 50 rear / 01-05
Peugeot Ludix Blaster 50 10" rear / 04-09
Peugeot Ludix Classic 50 / 04-07
Peugeot Ludix Elegance 50 rear / 04-11
Peugeot Ludix One 50 / 04-12
Peugeot Ludix Pro 50 rear / 08-
Peugeot Ludix Snake, Trend 50 rear / 04-11
Peugeot New Vivacity 50 rear / 08-18
Peugeot Speedake 50 rear / 94-97
Peugeot Speedfight 1 50AC rear / 96-00
Peugeot Speedfight 2 50AC rear / 01-09
Peugeot Speedfight 3 50AC rear / 09-15
Peugeot Speedfight 4 50AC rear / 15-
Peugeot Squab 50 rear / 94-98
Peugeot SV50 Junior / 93-97
Peugeot Trekker 50 Road rear / 98-00
Peugeot Trekker 50 Streetboard rear / 99-00
Peugeot Trekker Urban Black 50 rear / 99-00
Peugeot Tweet 50 rear / 10-19-
Peugeot Tweet Evo 50 rear / 14-17
Peugeot V-Clic 50 rear / 07-14
Peugeot Vivacity 50 rear / 99-09
Peugeot Zenith 50 rear / 95-00
Peugeot 50 Zenith Luxe rear / 96-98
Peugeot Metropolis 80 front / 80
Peugeot SV80 rear / 91-96
Peugeot Elyseo 100 rear / 98-02
Peugeot SV100 rear / 98
Peugeot Trekker Road 100 rear / 98-00
Peugeot Vivacity 100 rear / 99-07
Peugeot Ludix 125 rear / 04
Peugeot SV125C Executive rear / 96-97
Peugeot SV125 Geo rear / 93-95
PGO Star 50 front / 90-96
PGO Star 80 front / 92-96
Piaggio Storm 50 rear / 94-96
Piaggio Zip + Zip 50 rear / 92-98
REX Capriolo 50 rear / 07-09
REX Flash 50 rear / 96-
REX Monza 50 Urban, Race 50 rear / 11-
REX RS250 50 rear / 04-07
REX RS450 50 rear / 04-
REX RS500 50 rear / 06
REX RS700 50 rear / 08-
Sachs Gipsy 50 rear / 94-97
Sachs Limbo 50 rear / 94-97
Sachs Raggae 50 rear / 94-97
Sachs Speedfight 50 rear / 96-97
Sachs Splinter 50 rear / 94-97
Sachs Squab 50 rear / 96-97
Sachs Samba SR50 front / 94-97
Sachs Samba SR50 rear / 94-97
Sachs Samba SR80 rear / 93-96
Sachs Samba SR125 rear / 94-97
Sinnis QM50 Falcon rear / 08-
Sinnis Eco City 125 rear / 07-
Sinnis (Qingqi) Ghost 50 rear / 06-10
Sinnis (Qingqi) Jet 50 rear / 08-10
SYM Cinderella 50 rear / 99-02
SYM City Hopper 50 front / 96-06
SYM DD 50 rear / 02-13
SYM Fiddle 50 front / 99-07
SYM Fiddle II 50 rear / 08-14
SYM Fiddle III 50 rear / 14-17-
SYM Jet 50 rear / 97-05
SYM Jet 14i 50 rear / 17-
SYM Jet 4 50 rear / 10-18-
SYM Jet 4R 50 rear / 11-17
SYM Jet BasiX 50 rear / 07-12
SYM Jet Euro X 50 rear / 06-15
SYM Jungle 50 rear / 99-02
SYM Mask 50 rear / 00-07
SYM Mask 50 rear / 18-
SYM Mio 50 rear / 05-17
SYM Mio 50i. rear / 18-
SYM Orbit 50 rear / 07-09
SYM Red Devil 50 rear / 98-14
SYM RS50 rear / 04-09
SYM Super Fancy 50 rear / 95-06
SYM Jet 100 rear / 95-05
SYM Jet Euro X 100 rear / 06-07
SYM Mio 100 rear / 05-15
SYM Super Fancy 100 rear / 96-
SYM Symba 100 / 11-13
SYM Attila SR125 rear / 95-00
SYM Cinderella 125 rear / 99-00
SYM Duke 125 rear / 95-96
SYM Super Duke 125 rear / 96-98
SYM X'Pro 125 rear / 13-16
SYM X'Pro i. 125 rear / 17-
SYM Attila 150 rear / 00-
SYM Super Duke 150 rear / 96-98
Wuyang WY50QT rear / 06-
Vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě.
Jedná se kvalitní produkty, které byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu. Díky vysoké kvalitě použitých materiálů a renomovanému výrobci, který disponuje moderními technologiemi výroby a kontroly kvality jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Honda 17211-MBO-000
Honda 17211-MM5-000
Honda 17211-MS2-000
Honda 17211-MZ2-000
Určeno pro:
Honda CBR1000 FH,FJ (SC21) / 87-88
Honda CBR1000 FK,FL,FM,FN (SC24) / 89-92
Honda CBR1000 FP,FR (SC25) / 93-94
Honda CBR1000 FS,FT,FV,FW,FX / 95-99
Honda CBR1000 F Hurricane / 87-95
Vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě.
Jedná se kvalitní produkty, které byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu. Díky vysoké kvalitě použitých materiálů a renomovanému výrobci, který disponuje moderními technologiemi výroby a kontroly kvality jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Suzuki 13780-18H00
Suzuki 13780-31F00
Suzuki 13780-38G00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSF650 Bandit / 09-14
Suzuki GSF650S Bandit / 09-14
Suzuki GSX650F K8,K9,L0,L1-L5 / 08-16
Suzuki GSF1250S K7-K9,L0-L6 Bandit / 07-16
Suzuki GSF1250SA L0 Bandit Traveller / 10
Suzuki GSX1250F L0,L1-L6 / 10-16
Suzuki GSX1250FA / 10-16
Suzuki GSX1250FA Traveller /10
Vzduchové filtry MTZ jsou vyráběny jedním z největších světových výrobců filtrů a filtračních vložek na světě.
Jedná se kvalitní produkty, které byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu. Díky vysoké kvalitě použitých materiálů a renomovanému výrobci, který disponuje moderními technologiemi výroby a kontroly kvality jsou ekvivalentní levnější náhradou za originální díl - poskytují dobrou užitnou hodnotu (výhodný poměr cena/výkon).
- vyráběny z vysocekvalitních materiálů
- plnohodnostná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 1WS-14450-00
Vhodné pro motocykly:
Yamaha FZ07 (ABS) / 15-16
Yamaha FZ-07 F,G,H / 15-17
Yamaha MT-07 (ABS) (1WS/1XB/B4C) / 14-19
Yamaha MT07 / 20-22
Yamaha MT-07 Moto Cage (ABS) / 15-16
Yamaha XSR700 G,H,L (MTM690) (B34) / 16-18
Yamaha XSR700 / 19-22
Yamaha XSR700 XTribute / 19
Yamaha XTZ690 Tenere 700 / 20-22
Yamaha YZF690 YZF-R7 / 22
Yamaha YZF690 YZFR7 / 22
Yamaha 700 Tracer A (ABS) (BC62) / 16-17
Yamaha 700 Tracer A (ABS) (BC65) / 18
Yamaha 700 Tracer A (ABS) / 19-20
Yamaha 700 Tracer GT (ABS) / 19
Yamaha MTT690 Tracer 7 / 21-22
Yamaha MTT690 Tracer 7 GT / 21-22
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR400FE,F2E,F2E-YA (Japan)
Honda VF400F (Japan)
Honda XL400 V-J,K,L Transalp (Japan) / 88-91
Honda XL600 VH,VJ Transalp / 87-88
Honda NV600 C-J Steed (Japan)
Honda VT600 C-J Chopper / 88
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnody, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Honda CBR400FE,F2E,F2E-YA (Japan)
Honda VF400F (Japan)
Honda XL400 V-J,K,L Transalp (Japan) / 88-91
Honda XL600 VH,VJ Transalp / 87-88
Honda NV600 C-J Steed (Japan)
Honda VT600 C-J Chopper / 88
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnody, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Honda CB-1 (CB400F) / 91-
Honda CB-1 (CB400F) (Japan)
Honda CB400 F Super Four (Japan)
Honda CB400 Super Bol D'or (Japan) / 05-16
Honda CB400 Super Four H-VTEC (Japan) / 99-01
Honda CB400 Super Four H-VTEC Revo (Japan) / 04-16
Honda CB400 Super Four H-VTEC III (Japan) / 04-07
Honda CBR400RRJ Tri - Arm
Honda CBR400RRK Tri - Arm
Honda CBR400RR L-L2 Gull - Arm
Honda RVF400RR,RT (Japan)
Honda VFR400R3 / 90-93
Honda CB500R,S,T,V,W,X,Y,1,2,3 / 94-03
Honda CB500S-W,X,Y,1,2 / 98-03
Honda CB500 Cup / 99
Honda CBF500 / 04-08
Honda CBF500 ABS / 04-08
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Honda FMX650 / 05-08
Honda FX650 Vigor / 99-01
Honda SLR650 (Francie) / 97-98
Honda SLR650X,Y / 99-01
Honda NX650 Dominator / 89-01
Honda SLR650V,W / 97-98
Aprilia 650 Pegaso Factory / 07-09
Aprilia 650 Pegaso Strada / 05-09
Aprilia 650 Pegaso Trail / 07-09
Derbi 659 Mulhacen / 07-08
Derbi 659 Mulhacen Cafe / 09-12
Suzuki GSX-R1100 / 89-94
Yamaha MT035 / 06-12
Yamaha XT660R / 04-15
Yamaha XT660X Super Motard / 04-15
Yamaha XTZ660Z Tenere / 08-15
Yamaha XTZ660Z Tenere ABS / 11-15
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Honda ATC250R / 83-86
Honda TRX250R / 86-89
Honda CR250R / 79-85
Honda CR450RB / 81
Honda CR480R / 82-83
Honda CR500R / 84-85
Honda CB250RSB (Francie) / 83
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
BMW F650 / 94-00
BMW F650GS / 99-07
BMW F650 Dakar / 96-00
BMW F650GS Dakar / 01-07
BMW F650 Funduro / 96-00
BMW F650ST Strada / 98-00
BMW G650GS / 11-15
BMW G650GS Sertao / 12-13
BMW 650 Xchallenge / 07-08
BMW 650 Xcountry / 07-08
BMW 650 Xmoto / 07-08
Aprilia 125 Tuareg Rally / 85-87
Aprilia 125 Tuareg / 86-87
Aprilia 250 Tuareg Rally / 85-89
Aprilia 125ETX Tuareg / 86-87
Aprilia 350ETX Tuareg / 85-87
Aprilia 125 AFI Replica / 88-92
Aprilia 650 Pegaso / 98-04
Aprilia 650 Pegaso Cube / 00-04
Aprilia 650 Pegaso i.e. / 01-04
Aprilia TX311 / 86-87
Aprilia TXR240M / 88
Aprilia TXR312M / 88-90
Aprilia Rotax
Husqvarna 650TR Terra / 13-14
Husqvarna 650TR Strada / 13-14
Bombardier 200 Rally / 04-06
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT jsou vyráběny pouze z oceli nejvyšší kvality (16MNCR5) na nejmodernějších strojích, které umožňují dosažení vysoké přesnosti řezu a minimálních tolerancí.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje optimalizovanou konturou zubu s vyšší pevností (až o 25%) na hranách a vrcholu zubu a nižší hladinou hlučnosti díky dokonale hladkému povrchu (až o 50%) dosedací plochy pro válečky řetězu (DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů).
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT - např. standardní norma značky ESJOT při výrobě pastorků je kruhová tolerance (soustřednost) a axiální tolerance (házivost) pod 0,1mm. Vnitřní ozubení je obráběno na nejmodernějších frézách, čímž je zaručena dokonalá přesnost pro přesné uchycení na hnací hřídel. Speciální proces tepelného zušlechtění umožňuje vytvrzení o hodnotách 700 HV40 do hloubky 0,4mm, aby byla dosažena maximální délka životnosti i při použití v extrémních podmínkách provozu.
Značka ESJOT vyrábí ozubená kola již více než 85 let pro průmyslové oblasti, pro motocykly a jízdní kola. Výroba disponuje nejmodernějšími stroji - CNC frézovacími roboty, řezacími plně automatickými roboty, obráběcími CNC centry i automatickými lisy do 400tun.
Řetězové pastorky (přední kolečka) ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, BMW, Aprilia, Husqvarna a další.
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki GSX-R1000 / 09-16
Suzuki GSX-R1000 Moto GP
Suzuki GSX1300B B-King / 08-12
Suzuki GSX-R1300R Hayabusa / 08-24
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro motocykly:
Suzuki Road GSX-R1000L / 17-20
Suzuki Road GSX-R1000R / 17-20
Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou vyráběna s ohledem na dobrou kvalitu, dlouhou životnost a příznivou cenu. Použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu. Řetězové pastorky (přední kolečka) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Použitá speciální ocel je dále precizně tepelně zušlechtěna pod přísnou kontrolou na hodnoty, díky nimž je dosaženo skvělé kombinace pevnosti a tvrdosti.
Moderní technologie výroby umožňuje dosažení vysoké přesnosti rozměrů pro jednoduchou a rychlou montáž.
Řetězová kola MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly a další ...
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XJR400 (Japan) / 93-08
Yamaha XJR400R (Japan) / 93-07
Yamaha XJR400R2 (Japan) / 96
Yamaha XJR400 S (Japan) / 94
Yamaha XJ600 S/SC- D,E,F,G,H,J,K Seca II (USA) / 92-98
Yamaha XJ600 S-D,E,F,G,H,J,K,L,M,N,P,R Diversion / 92-03
Yamaha XJ600 S-L,M Diversion / 99-00
Yamaha XJ600N / 95-03
Yamaha XJ600N / 98-00
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku