Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro:
KTM 125 Duke ABS / 14-20
KTM 125RC ABS / 14-19
KTM 125RC / 20
KTM 200 Duke ABS / 15-20
KTM 200RC / 14-20
KTM 390 Adventure / 20
KTM 390 Duke ABS / 13-20
KTM 390 RC / 14-20
KTM 390 RC R / 18
Husqvarna 401 Svartpilen / 18-20
Husqvarna 401 Vitpilen / 18-20
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bom...
Vhodné pro:
Yamaha AG200 / 84-94
Yamaha AG200 (Japan)
Yamaha DT125 / 74-76
Yamaha DT125 (USA) / 74-80
Yamaha DT175 (USA) / 74-81
Yamaha DT175 / 74-77
Yamaha MX175 (USA) / 74-81
Yamaha TY125 / 89
Yamaha TY175
Yamaha TW125 / 99-04
Yamaha TW200 / 89-21
Yamaha TW200 (USA) / 87-94
Yamaha TW200 (Japan) / 91-17
Yamaha TW225 (Japan) / 02-07
Yamaha XT125 (France) / 82-87,91-93
Yamaha XT125
Yamaha XT200 (Japan)
Yamaha XT200 (USA) / 82-83
Yamaha XT200 (Australia)
Yamaha XT250 (Japan)
Yamaha XT350 / 85-00
Yamaha XT350 (USA) / 85-00
Yamaha YZ80 / 80-83
Yamaha YZ80 (USA) / 81-82
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bom...
Ocelové rozety (převodníky) MTZ jsou plnohodnotnou náhradou za originální díl a nabízejí velmi dobrý poměr cena/výkon.
- jedná se o ocelové rozety z kvalitního materiálu s přesným opracováním zaručují bezproblémovou funkčnost a dlouhou životnost i při použití za náročných podmínek
- zadní rozety MTZ jsou vyráběny na moderních obráběcích strojích a splňující všechny parametry a požadavky pro použití na všech kubaturách i aplikacích při dodržení dobré kvality, dlouhé životnosti a příznivé ceny
- použitý materiál i technologie výroby se řídí normalizovanými požadavky na kvalitní výrobek, tak aby kola MTZ byla srovnatelná s hlavními druhovýrobními značkami na trhu
- vnější ozubení s propracovaným modulem zubu pro správný pohyb řetězu, nízké tření a prodloužení životnosti umožňuje použití všech značek řetězů
- většina rozet je pozinkovaná pro nejlepší ochranu proti korozi.
Rozměry/Parametry: kontrola rozměrů viz. schéma
Fotografie: vyfocena rozeta v počtu zubů 50 - podle počtu zubů se mění i velikost odlehčovacích otvorů - tedy rozeta s počtem zubů 45 má zcela odlišné (menší) odlehčovací otvory než rozeta s počtem zubů 50
Rozety MTZ jsou nejlepší volbou pro hobby i závodní použití pro jejich dobrou kvalitu a přijatelnou cenu (zajímavý poměr cena/výkon)!
Sortiment zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Ocelové rozety MTZ jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, MBK, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Bombardier, Aeon, Adly, Jincheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YFM250R Raptor / 08-13
Yamaha YFM350R Raptor / 04-13
Yamaha YFZ450 / 04-13
Yamaha YFZ450R / 09-19
Yamaha YFZ450X / 10-11
Yamaha YFM700R Raptor / 06-19
Yamaha YFM350X Warrior / 87-88
Yamaha YFZ350 Banshee / 87-88
Yamaha XT600 E / 99-03
Yamaha XT600 E / 90-95
Yamaha TT600 E / 96-97
Opravná sada brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly a čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobců dodávajících do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KX125 / 89-93
Kawasaki KX250 / 87-90
Kawasaki KX500 / 89-93
Sada výfuku od výrobce Bolt obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- použitý speciální materiál s teplu odolnými vlastnostmi zaručuje správnou funkci
Balení obsahuje tešnění výfuku, gumovou spojku výfuku a montážní pružiny.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato sada nahrazuje tyto originální díly:
KTM 45105057000
KTM 0770300030
Husqvarna 45105057000
Husqvarna 0770300030
Gas-Gas 45105057000
Gas-Gas 0770300030
Zpětné zrcátko od značky Emgo
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Suzuki 56600-33E00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RGV250 / 91-93
Suzuki GSXR600 / 97-00
Suzuki GSXR750 / 96-99
Suzuki RF600R / 93-96
Suzuki RF900R / 94-97
Suzuki TL1000R / 98-99
Suzuki TL1000S / 97-00
Zpětné zrcátko od italské značky RMS
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Yamaha 1RC-26280-00
Yamaha 1RC-26280-00
Yamaha 1RC-26280-01
Yamaha 1RC-F6280-00
RMS 122771750
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha MT-125
Yamaha MTN250
Yamaha MT-250
Yamaha MT-03 / 16-19
Yamaha MT-07 / 14-17
Yamaha MT-09 / 14-18
Zpětné zrcátko od značky Emgo
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Suzuki 56500-33E00
Vhodné pro motocykly:
Suzuki RGV250 / 91-93
Suzuki GSXR600 / 97-00
Suzuki GSXR750 / 96-99
Suzuki RF600R / 93-96
Suzuki RF900R / 94-97
Suzuki TL1000R / 98-99
Suzuki TL1000S / 97-00
Zpětné zrcátko od italské značky RMS
- přesné rozměry a montážní uchycení
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- vysoká kvalita zpracování i použitých materiálů
- odolné proti vibracím
- homologace pro silniční provoz
Balení obsahuje 1 kus
Upozornění:
- zrcátko je dle výrobce vhodné pro uvedené modely a roky výroby - kontrola obsahu a provedení viz. fotografie!!
Toto zrcátko nahrazuje originální zrcátko (OEM Replacement):
Yamaha 1RC-26280-00
Yamaha 1RC-26280-00
Yamaha 1RC-26280-01
Yamaha 1RC-F6280-00
RMS 122771750
RMS nabízí široký sortiment náhradních dílů oprav. sady vodního čerpadla, řemenice variátoru, válce a pístní sady motoru, klikové hřídele, relé dobíjení, spojkové komponenty, blinkry, zrcátka a další...
Společnost RMS Performance Parts byla založena v roce 1945, jejím zakladatelem byl Mandelli Ricardo, jehož původním záměrem byla výroba náhradních dílů na kola, tento záměr se rychle rozšířil o díly na mopedy a skútry.
Dnes je firma RMS největší druhovýrobcem náhradních dílů na skútry a jejich sortiment pokrývá běžné náhradní díly na většinu skútrů a působí nejen v Itálii, ale téměř po celé Evropě.
Zákazníci oceňují především vysokou kvalitu dílů za přijatelné ceny náhradních dílů pro všechny běžné značky a modely motocyklů a skútrů.
Vhodné pro motocykly:
Yamaha MT-125
Yamaha MTN250
Yamaha MT-250
Yamaha MT-03 / 16-19
Yamaha MT-07 / 14-17
Yamaha MT-09 / 14-18
Brzdové pakny od německého výrobce TRW Lucas
- vysoce kvalitní brzdové čelisti pro bubnové brzdy poskytující špičkový brzdný výkon
- plnohodnotná náhrada za originální díl (vlastnosti, parametry a rozměry jsou zcela shodné)
- obložení brzdových čelistí z kvalitního materiálu pro zvýšenou odolnost a dlouhou životnost
- ekologická výroba bez chromu a bez těžkých kovů (i bez azbestu)
- pružiny brzdových čelistí z kvalitní pružinové oceli pro udržení přesného napětí čelistí a prodlouženou dobu servisního intervalu
- kvalitní a přesný odlitek z lehké slitiny pro dokonalou funkci uvnitř brzdového bubnu a bezproblémový provoz
- povrch těla čelistí s antikorozní povrchovou úpravou
- brzdové obložení TRW Lucas zaručuje špičkový výkon za všech povětrnostních podmínek
- široký sortiment zahrnuje přední pakny a zadní pakny pro motocykly, čtyřkolky a skútry
- doporučena montáž kvalifikovaným mechanikem nebo odborným servisem
Rozměry:
- vnější průměr (pro brzdový buben): 110mm
- šířka čelisti: 25mm
Balení: sada obsahuje pár brzdových čelistí a většina sad i pružiny pro brzdové čelisti - kontrola obsahu viz. fotografie!
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let. Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Tyto brzdové pakny (brzdové obložení) nahrazují originální díl (originální kód OEM):
Suzuki 54400-08810
Suzuki 54401-43810
Suzuki 54401-43840
Tyto brzdové pakny jsou shodné s brzdovými paknami následujících výrobců:
AGPA M396
EBC 604
Ferodo FSB723
NEWFREN GF1196
SBS SBS2017
VESRAH VB-310
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KFX50KSF rear / 03-05
Kawasaki KLX125A / 03-06
Kawasaki KLX125B rear / 03-06
Suzuki LT50A Quadmaster rear / 02-05
Suzuki LT50Z Quadsport rear / 06-
Suzuki TS50ERK rear / 79-83
Suzuki JR80 / 01-07
Suzuki RM80 / 80-85
Suzuki TS80ER rear / 81-83
Suzuki TS80X rear / 84-87
Suzuki LT90Z Quadsport front / 07-
Suzuki TS100ER rear / 82-87
Suzuki DR125Z rear / 04-12
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- výborný brzdný účinek jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
Značka DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 5WW-F5811-20
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 779
BREMBO 07YA29
BREMBO 7086
BREMBO 07086
BRENTA 3011
BRENTA 4011
CL BRAKES 2307
EBC old FA206
EBC SFA193
GALFER FD171
GOLDFREN 107
LUCAS MCB644
TRW MCB644
NEWFREN FD0197
SBS 114
SBS 667
VESRAH VD-256
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- výborný brzdný účinek jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
Značka DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 5BR-F5811-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 814
BREMBO 07BB08
BREMBO 7066
BREMBO 07066
BRENTA 3016
BRENTA 4016
CL BRAKES 3027
EBC FA268
EBC SFA268
GALFER FD206
GOLDFREN 128
LUCAS MCB701
TRW MCB701
NEWFREN FD0251
SBS 145
SBS 731
VESRAH VD-960
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Honda 06455-KPP-901
Honda 06455-KPP-902
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 902
BREMBO 07HO56
BRENTA 3147
BRENTA 4147
CL BRAKES 1148
EBC FA375
GALFER FD298
GOLDFREN 210
LUCAS MCB759
TRW MCB759
NEWFREN FD0355
SBS 797
SBS 180
VESRAH VD-177
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Piaggio 497002
Piaggio 647161
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 871
BREMBO 07047
BREMBO 7047
BRENTA 3024
BRENTA 4024
CL BRAKES 3054
EBC FA321
EBC SFA321
GALFER FD263
GOLDFREN 186
LUCAS MCB727
TRW MCB727
NEWFREN FD0298
SBS 772
SBS 166
VESRAH VD-981
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové destičky anglického výrobce DP BRAKES ve směsi OEM SINTER jsou dokonalejší náhradou za originální sintrované brzdové destičky. Jedná se o prémiovou sinterovanou směs s perfektní kombinací důležitých vlastností (výborný brzdný účinek, vysoká citlivost brzd, neuvadající vytrvalý brzdný efekt, stabilní účinek za mokra).
Směs doporučená pro každodenní použití na silnici pro motocykly všech kubatur, pro použití v terénu a na čtyřkolkách.
Většinou včetně keramického tepelného štítu ze zadní strany destiček!!
Při použití ve standardním provozu a za standardních podmínek použití vykazují nadprůměrnou životnost.
- dlouhodobě používaná a ověřená vysoce kvalitní směs OEM SINTER
- vynikající všestranné brzdění s výborným brzdným účinkem jak za sucha i za mokra, tak za tepla i za studena
- velmi nízký abrazivní účinek zaručuje malé opotřebení brzdových kotoučů
- pro stálost brzdného účinku není potřeba ohřátí na vyšší teplotu
- velmi dobrá odolnost proti "vadnutí"
- při standardní provozu nabízí velmi dlouhou životnost
DP-Brakes je jediným výrobcem na trhu, který se výhradně zaměřuje na vývoj a výrobu sintrovaných brzdových destiček, které jsou osazovány na 95% vyráběných motocyklů a čtyřkolek.
Značka DP-Brakes (dříve Dunlopad) pokračuje v tradici společnosti Dunlop Aviation, která v roce 1940 jako první na světě vyvinula kotoučovou brzdu. V roce 1955 rovněž jako první na světě představila světu sintrované brzdové destičky, které byly vyvinuty pro zdokonalení brzdného účinku za mokra, avšak v té době byly používány pouze v leteckém průmyslu.
Následně byla společnost pověřena vládou Velké Británie o implementaci sinterovaných brzdových destiček pro použití na motocyklech, a tak vznikla značka DUNLOPAD nyní DP BRAKES.
Tyto brzdové destičky (brzdové obložení) nahrazují originální destičky (originální kód OEM):
Yamaha 3D6-F5811-00
Tyto brzdové destičky jsou shodné s brzdovými destičkami následujících výrobců:
BRAKING 878
BREMBO 07048
BREMBO 7048
BRENTA 3048
BRENTA 4048
EBC FA350
GALFER FD270
GOLDFREN 211
LUCAS MCB735
TRW MCB735
NEWFREN FD0323
SBS 773
SBS 167
VESRAH VD-999
Jedinečná znalost problematiky sinterovaného brzdového obložení a neocenitelné dlouholeté zkušenosti jsou v současnosti skloubeny s moderními technologiemi a materiály, čož má za výsledek dokonalé brzdové destičky, které jsou vždy plnohodnotnou a většinou dokonalejší náhradou za originální díl ve všech úrovních použití (závodní, sportovní, standardní) a pro všechny modely motocyklů (silniční motocykly, cestovní enduro/touring, motokros, enduro, čtyřkolky, sněžné skútry, skútry, Harley-Davidson).
Zajíždění: Nové brzdové obložení (například i s novými brzdovými kotouči) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdové desky je nutno vyměnit, jakmile jejich tloušťka klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdových destiček je vždy doporučeno provést opravu brzdového třmenu, který bývá často zanesen nečistotami a nefunguje správně. Navíc je doporučeno provést kontrolu brzdového systému včetně kontroly množství brzdové kapaliny či její výměnu.
Upozornění: životnost brzdových destiček a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových destiček je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku