Vysoce kvalitní profesionální rozpínák od japonského výrobce RK
- určen k rozpojení (rozlisování) řetězů 415, 420, 428, 520 ,525, 530 i 630
- vhodné pro těsněné řetězy (s o-kroužkem, s x-kroužkem, atd) i netěsněné řetězy (bez kroužku)
- jednoduchá manipulace a snadné použití s profesionální výsledkem
- jednotlivé přípravky designovány pro dokonalé a bezchybné rozpojení řetězu
- ergonomická protiskluzová rukojeť
- robustní kontrukce a použité vysokvalitní materiály zaručují dlouhou životnost
- všechny komponenty dokonale tepelně zušlechtěny pro dlouhou životnost
URČENO PRO PROFESIONÁLNÍ POUŽITÍ!!!
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 10-13
Ducati 1100 SP Evo / 10-13
Ducati1100 Hypermotard Evo SP Corse Edition / 12
Ducati 796 Hypermotard & USA / 10-12
Ducati 796 Monster (USA) / 12-15
Ducati 821 Hypermotard / 13-15
Ducati 821 Hypermotard SP / 13-15
Ducati 821 Hyperstrada / 13-15
Ducati 848 Evo & USA / 11-12
Ducati 848 Evo Corse Special Edition / 12-13
Ducati 848 / 08-11
Ducati 848 Streetfighter / 12-15
Ducati 916 Mono Biposto / 94-97
Ducati 916 Super Sport / 94-97
Ducati 916 SPS Sport Production / 94-00
Ducati 916 Strada Biposto / 94-00
Ducati 939 Hypermotard (SP) / 16-18
Ducati 996 Monster / 98-99
Ducati 996 SPS / 98-01
Ducati 996S Biposto / 99-01
Ducati 998 / 01-03
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Vhodné pro motocykly:
Ducati 1100 Hypermotard Evo / 10-13
Ducati 1100 SP Evo / 10-13
Ducati1100 Hypermotard Evo SP Corse Edition / 12
Ducati 796 Hypermotard & USA / 10-12
Ducati 796 Monster (USA) / 12-15
Ducati 821 Hypermotard / 13-15
Ducati 821 Hypermotard SP / 13-15
Ducati 821 Hyperstrada / 13-15
Ducati 848 Evo & USA / 11-12
Ducati 848 Evo Corse Special Edition / 12-13
Ducati 848 / 08-11
Ducati 848 Streetfighter / 12-15
Ducati 916 Mono Biposto / 94-97
Ducati 916 Super Sport / 94-97
Ducati 916 SPS Sport Production / 94-00
Ducati 916 Strada Biposto / 94-00
Ducati 939 Hypermotard (SP) / 16-18
Ducati 996 Monster / 98-99
Ducati 996 SPS / 98-01
Ducati 996S Biposto / 99-01
Ducati 998 / 01-03
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 535mm
- vnější průměr = 34,5mm
- vnitřní průměr = 24,1mm
- síla drátu = 5,2mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 375mm
- vnější průměr = 36,5mm
- vnitřní průměr = 26,1mm
- síla drátu = 5,2mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Progresivní pružiny předních vidlic od německého výrobce Wirth Federn.
100% záruka kvality „Made in Germany“
Jsou vyrobeny z vysoce kvalitního křemíko-chromového drátu, jenž je nejvhodnějším materiálem pro výrobky pracující pod vysokým tlakem a zátěží a je odolný nárazům, dopadu zatížení nebo extrémním teplotám.
Materiál je pracovním postupem zbaven vnitřního pnutí, což zaručuje správnou funkci po celou dobu životnosti pružiny.
Nesouměrné stoupání závitů pružiny (progresivní vinutí) s lineární charakteristikou nabízí stejný efekt tlumení při různém zatížení s lepší odezvou a větší bezpečností i v extrémních situacích.
Díky své charakteristice se nejlépe hodí pro aktivní jezdce, kteří se svým strojem chtějí dosáhnout lepších jízdních vlastností - pozvolný a více komfortní začátek zdvihu vidlice a posléze vyšší tuhost v druhé polovině zdvihu.
Rozměry pružin:
- délka = 385mm
- vnější průměr = 34mm
- vnitřní průměr = 23,6mm
- síla drátu = 5,2mm
Upozornění: Pro některé typy motocyklů je při instalaci progresivních pružin nutné použití distančních podložek nebo vymezovacích trubek, které mohly být použity v prvovýrobním provedení vidlic nebo je nutné je vyrobit podle tuhosti progresivních pružin. Proto je výrobcem Wirth Federn doporučena a v podstatě vyžadována montáž kvalifikovaným mechanikem nebo specializovaným servisem, který disponuje znalostmi a zkušenostmi s nastavením pérování i celého motocyklu.
Progresivní pružiny poskytují:
- lepší přilnavost pneumatiky v průběhu jízdy (za sucha i mokra)
- dokonalejší ovladatelnost motocyklu
- zvýšenou stabilitu motocyklu
- zkrácení brzdné dráhy motocyklu
- pohodlnější zatáčení
- prodloužení životnosti pneumatik
Upozornění: Pružiny pérování jsou z důvodu jejich povahy určeny výhradně pro montáž a instalaci odborným servisem!!
Montáž a demontáž předních vidlic by měla být prováděna pouze školeným a kvalifikovaným technikem, používajícím správné nářadí a pracovní postupy. Nesprávný postup montáže či nesprávné nastavení pérování může znamenat chybnou funkci pérování, což může následně způsobit špatnou funkci a nebezpečné jízdní vlastnosti celého motocyklu.
Plovoucí brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly
- vysoce kvalitní přední brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- plovoucí konstrukce s ocelovým středem s odlehčením a vnějším věncem s robustní konstrukcí usměrňuje a eleminuje pnutí a deformaci vlivem vysokých teplot vznikajících při prudkém brzdění, neboť zajišťuje možnost rozpínání dle aktuální tepelné zátěže
- vnější věnec s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- precizní strojní snýtování vnějšího věnce a středu s velmi přesnou tolerancí pro "plovoucí funkčnost"
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon, nízké opotřebení, odolávají vysokému kontaktnímu tlaku a pomáhají progresivní reakci při brzdění, díky čemuž je brzdění plynulejší a přesnější
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MSW212
EBC MD1003LS
EBC MD1003RS
NEWFREN DF5198AF
NG 216
Ferodo FMD0112
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 45120 MAE 000
Honda 45220-MZ7-000
Honda 45220-MAL-601
Honda 45120-MAL-601
Honda 45120-KY2-003
Honda 45220-MAL-G01
Honda 45220-MAE-000
Honda 45120-MAL-G01
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Honda RS125GP / 91-05
Honda RS250GP / 90-97
Honda TSR250 / 99
Honda CB250F Hornet / 96-01
Honda CB400N / 82-88
Honda CBR400F / 85-87
Honda VFR400R / 89-93
Honda CBR600F / 95-98
Honda VFR750F / 94-97
Honda CBR900RR / 94-97
Honda VTR1000F / 97-07
Rozpínák/Nýtovač ČZ VZR-6 je určen ke spojení (snýtování) i rozpojení (roznýtování) řetězů 520, 525, 530.
- není vhodné spojovat jiné typy řetězů, než pro které je určen, protože není možné zajistit rozměrově správné spojení řetězu
- vhodný pro těsněné řetězy (s o-kroužkem, s x-kroužkem, atd) i netěsněné řetězy (bez kroužku)
- montážní přípravek VZR6 je vysocekvalitní nářadí na řetězy všech značek
- robustní kontrukce a použité vysokvalitní materiály zaručují dlouhou životnost
URČENO PRO PROFESIONÁLNÍ POUŽITÍ!!!
Koleno výfuku od italské značky Athena pro motocykly Yamaha a Derbi.
Výfuk byl vyvinut pro zlepšení průběhu a zvýšení výkonu - pro dokonalý výsledek je potřeba použít výfuk jako kompletní sadu - koleno výfuku Athena (obj. kód S410485300007) + koncovka výfuku Athena (obj. kód S410485303005).
Jedná se o tuningový doplněk, který je určen pro sportovní účely - není určen pro použití veřejných komunikacích, protože nemá homologaci. Výrobce Athena nezodpovídá za nesprávné nebo žádné jiné použití - zákazník bere plnou zodpovědnost za použití výrobku pouze v souladu s platnými předpisy v místě použití.
Není homolováno!
Tento výfuk je vhodný jako alternativní náhrada za originální díl:
Yamaha 3RM-14610-00
Yamaha 3ME-14610-01
Yamaha 3ME-14610-00
Yamaha 1D0-E4610-00
Yamaha 4DJ-14610-01
Yamaha 4DJ-14610-00
Vhodné pro:
Yamaha DT125R + DT125RE + DT125X
Yamaha TDR125
Yamaha TZR125R + TZR125RR
Derbi GPR125
Klemy řízení PHDS Clamps od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.
Klemy jsou dostupné pouze pro zesílená řidítka (průměr 28,6mm) a disponují unikátním systémem PHDS (Progressive Handlebar Dampening System), který nabízí možnost výměny pružících prvků (soft/měkké nebo střední/medium nebo hard/tvrdé).
Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek o průměru 28,6mm
- dodávány včetně navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- nízká hmotnost a odlehčený desing
- možnost výměny tlumících prvků (elastomerů) pro přizpůsobení absorbce vibrací
- nabízí maximální přesnost řízení
- možnost nastavení 12 různých pozic na brýlích Xtrig
Klemy řízení PHDS Clamps od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.
Klemy jsou dostupné pouze pro zesílená řidítka (průměr 28,6mm) a disponují unikátním systémem PHDS (Progressive Handlebar Dampening System), který nabízí možnost výměny pružících prvků (soft/měkké nebo střední/medium nebo hard/tvrdé).
Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek o průměru 28,6mm
- dodávány včetně navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- nízká hmotnost a odlehčený desing
- možnost výměny tlumících prvků (elastomerů) pro přizpůsobení absorbce vibrací
- nabízí maximální přesnost řízení
- možnost nastavení 12 různých pozic na brýlích Xtrig
Klemy řízení PHDS Clamps od německého výrobce XTRIG, jehož výrobky jsou používány v prvovýrobě motockyklů KTM, Husaberg, Husqvarna, Sherco a navíc většinou továrních týmů v závodech mistrovství světa MX GP.
Klemy jsou dostupné pouze pro zesílená řidítka (průměr 28,6mm) a disponují unikátním systémem PHDS (Progressive Handlebar Dampening System), který nabízí možnost výměny pružících prvků (soft/měkké nebo střední/medium nebo hard/tvrdé).
Vlastnosti:
- určené pro montáž řídítek o průměru 28,6mm
- dodávány včetně navýšení (s podložkami zvyšujícími pozici řízení)
- vyrobeny z vysocekvalitního duralového materiálu ve špičkovém zpracování
- nízká hmotnost a odlehčený desing
- možnost výměny tlumících prvků (elastomerů) pro přizpůsobení absorbce vibrací
- nabízí maximální přesnost řízení
- možnost nastavení 12 různých pozic na brýlích Xtrig
Vzduchové filtry HifloFiltro byly vyvinuty speciálně pro moderní výkonné motory. Poskytují dokonalou ochranu motoru díky excelentní filtraci při zachování vysokého průtoku vzduchu k dosažení maximálního výkonu.
Hlavní přednosti:
- vyráběny z vysoce kvalitních materiálů
- plnohodnotná náhrada za originální filtr
- vysoká užitná hodnota (poměr kvalita / cena)
- excelentní filtrační vlastnosti pro dokonalou ochranu
Nahrazuje originální čísla (OEM code):
Yamaha 4TV-14468-00
Yamaha 4WE-14468-00
Vzduchové filtry Hiflo Filtro jsou vyráběny v továrně Thai Yang Kitpaisan, která byla založena v roce 1955 a vyrábí filtry pro prvovýrobu motorového průmyslu od roku 1963. Díky více než 40-ti letým zkušenostem, neustálému vývoji a moderním výrobním zařízením dnes vyrábí vysoce kvalitní filtry pro všechny druhy použití.
Technologie výroby je založena na dokonalém systému kontroly kvality, aby bylo dosaženo téměř nulové tolerance zmetkovosti. Během celého výrobního procesu projde každý filtr 16 samostatnými kontrolami kvality než opustí továrnu. Celý výrobní proces podléhá kvalitativním normám a auditům (ISO), a to včetně kontroly surovin, kontroly kvality, kontroly výroby, apod.
Pro dosažení a zabezpečení vysoké kvality jsou používány pouze materiály nejvyšší jakosti od světoznámých výrobců:
- ocel od Toyota Tsusho a NKK (Japonsko)
- lepidla od Henkel (Německo)
- papír od Ahlstrom Filtration (Finsko), Hollingsworth & Vose (USA) a AWA Paper (Japonsko)
Vhodné pro motocykly:
Yamaha YZF600 R-H,HC Thundercat (4TV/4WD) / 96
Yamaha YZF600 R-J,JC,K,KC,L,LC,M,MC Thundercat (4TV/4WD) / 97-00
Yamaha YZF600 R-N,NC,P,PC.R.RC Thundercat (4TV/4WD) / 01-03
Yamaha YZF600 R-S,SC,T,TC,V,VC,W,WC (USA) / 04-07
Těsnění pro repasi palivových kohoutů
- těsnění pro rychlou a efektivní opravu benzínového kohoutu
- univerzální použití pro více kohoutů různých výrobců
Těsnění nahrazuje originální díl OEM:
Honda 16957-ZE1-812
Rozměry:
- průměr: 15,5 mm
- síla: 3 mm
- počet otvorů: 4
Průchodka pryžová/gumová pro montáž do kapotáže
- vhodná pro uchycení do šroubového spoje pro snížení vibrací dílů
- univerzální použití pro motocykly, čtyřkolky a další použití
- kvalitní pryžový materiál
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Parametry:
A (vnitřní průměr) = 4/14mm
B (vnější průměr) = 17,5mm
C (výška) = 7,5/13mm
D (zapuštění) = ---
CENA UVEDENA ZA 1 KUS.
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Řetězové pastorky japonské značky RK jsou vyráběna ze speciální prémiové legované oceli SCM-415
- ozubená kola RK disponují vysoce odolnými zuby a perfektními mechanickými vlastnostmi
- použití vysoce kvalitní středně uhlíkové oceli, která je velmi pevná, zlepšuje výkon převodu a zvyšuje odolnost převodu
- přesné obrábění s minimálními tolerancemi pro eliminaci zbytečného tření v důsledku nerovného povrchu, zvýšuje výkon a efektivitu přenosu hnací síly
- speciální tepelné zpracování oceli karburizačním kalením (Carburizing Heat Treatment) pro vysokou houževnatost, odolnost proti opotřebení a maximální životnost
- povrch řetězových kol RK je vytvrzen následným kuličkováním (Shot Peened Hardened Surface)
- některé modely předních ozubených řetězových kol značky RK disponuje odlehčovacími otvory pro snížení hmotnosti
- přední ozubená řetězová kolečka od japonské značky RK dosahují dlouhé životnosti díky použití speciální oceli (temperovaná slitinová chrom-molybdenová ocel) a tepelnému zušlechtění tvrzením a kalením
- při správné údržbě a správném nastavení řetězu nabízí řetězová kola RK s řetězy RK CHAIN velmi vysokou životnost a spolehlivost
Sortiment řetězových kol RK zahrnuje:
- silniční motocykly, cestovní enduro
- offroadové motocykly (motokros, enduro)
- čtyřkolky (ATV, Quad)
Řetězová kola RK jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Ducati, Sherco, Benelli, Fantic, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Derbi a další ...
Produkty značky RK, která je průkopníkem ve výrobě řetězů a řetězových kol, poskytují hnací mechanismus s bezchybný přenosem výkonu motoru na zadní kolo a extra kilometry navíc...
Upozornění: Používání opotřebovaných řetězových kol s novým hnacím řetězem nebo používání opotřebovaného hnacího řetězu s novými řetězovými koly sníží životnost celé řetězové sady! Zároveň sníží výkon motocyklu a může zapříčinit nehodu či závadu. Pro zajištění nejlepšího výkonu a spolehlivosti se důrazně doporučuje vyměnit obě řetězová kola a hnací řetěz současně.
Dále pravidelná údržba všech komponentů řetězové sady včetně čištění a mazání v intervalech doporučených výrobcem motocyklu zajistí nejdelší životnost a perfektní funkčnost celé řetězové sady, a plný výkon motocyklu.
Vhodné pro:
Aprilia 125 Tuono ABS / 17-21
Aprilia 125 RS125 / Replica / ABS / 17-21
Aprilia 125 RS4 / 13-17
Aprilia 125 SX / 18-21
Aprilia 125 RX / 18-21
Derbi 125 DRD SM / 14-16
Malaguti 125 Monte Pro / 19-20
Malaguti 125 RST / 19-20
Mondial 125 HPS i ABS CBS / 17-21
Mondial 125 i Enduro SMX CBS / 17-21
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku