Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Sada pro opravu brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada pro opravu brzdového třmenu s novým pístkem brzdiče a těsnícími kroužky
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry:
A (vnitřní průměr) = 28,2mm
B (vnější průměr) = 42,8mm
H (výška) = 40,8mm
Tato sada pístku s kroužky Tourmax CPK-403 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KZ1000 / 77-81
Kawasaki KZ400 / 79
Kawasaki KZ550 / 80
Kawasaki KZ650 / 80
Kawasaki Z1000 / 79-82
Kawasaki Z1000 Ltd
Kawasaki Z1300 / 79-82
Kawasaki Z440 Ltd / 80-84
Kawasaki Z650 / 79-80
Kawasaki Z/ZG 1300
Kawasaki Z1R 1000
Sada pro opravu brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- sada pro opravu brzdového třmenu s novým pístkem brzdiče a těsnícími kroužky
- v sadě jsou obsaženy všechny potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňují snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry:
A (vnitřní průměr) = 28mm
B (vnější průměr) = 43mm
H (výška) = 40mm
Tato sada pístku s kroužky Tourmax CPK-404 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Kawasaki 43020-1017
Kawasaki 43020-1096
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki KZ1000 / 87-90
Kawasaki KZ400 / 80
Kawasaki KZ550 / 81
Kawasaki KZ650 / 81-82
Kawasaki KZ750 / 80-81
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Potahy sedla italského výrobce Blackbird jsou vyráběny z několika variant protiskluzových (no-slip) racingových materiálů, které poskytují jezdci příjemný a jistý pocit jízdy a velmi dobrou kontrolu nad motocyklem
- kvalitní italská výroba (100% Made in Italy)
- pevné švy a kvalitní zpracování
- přesný rozměr pro jednoduché a rychlé potažení sedla
- potahy jsou přizpůsobeny pro možnost zvýšení sedla (+15mm)
Potahy nyní vyráběné v sériové výrobě byly dříve vyvíjeny a vyráběny exklusivně pro závodní týmy, čímž byly jejich vlastnosti, funkčnost a životnost odzkoušeny v nejnáročnějších závodních podmínkách.
Produkty Blackbird používají závodní teamy i jezdci nejvyšší světové úrovně, a to jak motokrosu (MXGP, AMA Pro Motocross, atd.), tak i enduru (Enduro World Championship, Rallye Dakar, Intercontinental Rally, atd.).
Upozornění: Na fotografii zobrazeno pouze barevné provedení potahu sedla - tvar sedla na fotografii nemusí odpovídat danému modelu motocyklu.
Na fotografii je zobrazena barevná varianta potahu - nejedná se o vzor tvaru ani střihu!
Varianty potahů BLACKBIRD:
- PMD (Pyramid Tech) - varianta s protiskluzovým povrchem - potah vyrobený z jednoho kusu materiálu SGT vysoce odolného proti opotřebení (jednobarevné provedení)
- DG3 (Double Grip) - varianta s vyvýšenými svařovanými proužky/banánky v zadní části potahu - inovativní potah umožňující nastavení/posouvání váhy jezdce na zadní kolo pro dosažení dokonalé trakce (dvoubarevné provedení)
- ZEBRA (Zebra Tech) - varianta s prošívanými pruhy - potah s pruhy po téměř celé délce potahu pro nalezení optimální pozice při různém výkonu motocyklu (dvoubarevné provedení)
- DREAM (Dream Series) - varianta ve shodném barevném designu k polepům řady Dream - potah s protiskuzovou horní plochou (Anti-Slip) s bočními barevnými panely vyrobený za použití technologií PST (Printed Seat Technology) a DAT (Decal Anti-Migration Technology) pro barevnou stálost, dokonalý vzhled a pevný tvar
- TSC (Traction Stability Control) - varianta s 3D protiskluzovými plochami, na nichž pomocí nanotechnologie byly vytvarovány výstupky ve tvaru "Vulcano" a "Cone" - použitá technologie, která byla vyvinuta pro armádní použití a pro motorsport (F1), nabízí zvýšený protiskluzový efekt pro zlepšení přilnavosti, obratnosti, rovnováhy, směrového ovládání, stability, symetrie, tlumení nárazů a vylepšený kontakt mezi jezdcem a motocyklem
- TRADITIONAL (Traditional Seat Cover) - varianta určená pro starší modely motocyklů, které disponovaly velkým sedlem - potahy přesného střihu většinou s logem značky (jednobarevné i dvoubarevné provedení)
- REPLICA a MULTITRACTION - kopie potahů závodních týmů i továrních týmů, které povolili poskytnutí pro širokou veřejnost - tato varianta není dostupná pro všechny modely a značky motocyklů
Značka BLACKBIRD je jedním z největších světových výrobců motopolepů a také potahů, jenž vyrábí své výrobky pro největší světové tovární teamy a je rovněž dodavatelem do prvovýroby mnoha značek výrobců motocyklů (např. KTM) a skútrů.
Dokonalá kvalita, perfektní zpracování, jasné barvy a dlouhá životnost i v náročných podmínkách jsou důvodem používání polepů světovými továrními týmy - Yamaha Factory Racing Team MXGP, Kawasaki Racing Factory Team, Honda HRC Team, Rockstar Husqvarna Factory Racing Team, Gas-Gas Factory Team, Sherco Factory Racing Team a další...
Rozety ESJOT jsou vyráběny pouze ze speciální oceli kvalitativní třídy QSTE420 a QSTE460, jenž disponuje vysokou odolností proti opotřebení a používá se i pro průmyslové využití.
Vnější ozubení vyráběné pomocí patentované technologie DIAMOND-CUT disponuje vyšší pevností na hranách zubů a nižší hladinou hlučnosti.
Použitý materiál a technologie "Made in Germany" zaručují super kvalitu kol ESJOT.
DIAMOND-CUT je speciální patentovaná technologie, kterou vyvinula společnost ESJOT ve spolupráci s univerzitou v Paderbornu za účelem dosažení nejpřesnějších tolerancí a dokonalého profilu zubů.
Díky použití speciální technologie DIAMOND-CUT bylo dosaženo o 25% vyšší pevnosti na hranách zubů a o 50% hladšího povrchu pro výrazné snížení hlučnosti !!!
Rozety ESJOT díky použitému materiálu, nejmodernějším výrobním technologiím a povrchové úpravě splňují nejpřísnější parametry kvalitativních norem a jejich výsledná kvalita převyšuje jak originální řetězová kola, tak i většinu druhovýrobních značek, které jsou vyráběny téměř výhradně v Asii. Důkazem toho je i skutečnost, že řetězová kola ESJOT jsou dodávána do prvovýroby světoznámých značek jako KTM, Husqvarna, BMW, Aprilia, Ducati a další...
ESJOT řetězová kola jsou dostupná pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Maico, Malaguti, Motor Hispania, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Tomos, Triton, Hercules, Rixe, Kasea, Jicheng a další ...
Oprav. sada zadní brzdové pumpy od japonské značky Tourmax. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- nabízí dokonalejší vylepšené komponenty než originální díly vyrobené z kvalitních materiálů pro dosažení delší životnosti
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek brzdové pumpy, těsnící gufera z odolného materiálu, prachovku, pružinu, o-kroužky, měděné kroužky, pojistné kroužky a speciální vazelínu - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tyto díly nahrazují originální díly (originální kód OEM):
Honda 43520-MBT-612
Honda 46504-MT4-006
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Oprav. sada zadní brzdové pumpy od japonské značky Tourmax. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- nabízí dokonalejší vylepšené komponenty než originální díly vyrobené z kvalitních materiálů pro dosažení delší životnosti
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek brzdové pumpy, těsnící gufera z odolného materiálu, prachovku, pružinu, o-kroužky, měděné kroužky, pojistné kroužky a speciální vazelínu - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tyto díly nahrazují originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 31A-W0042-50
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XJ750 / 84-85
Yamaha XJ900 / 83-90
Yamaha XT600 / 90-95
Yamaha YFZ450 / 09-11
Yamaha YFM700 / 06-12
Oprav. sada zadní brzdové pumpy od japonské značky Tourmax. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály.
- plnohodnotná náhrada za originální díl, plná kompatibilita a důvěra v kvalitu
- sada obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu
- nabízí dokonalejší vylepšené komponenty než originální díly vyrobené z kvalitních materiálů pro dosažení delší životnosti
Dle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - pístek brzdové pumpy, těsnící gufera z odolného materiálu, prachovku, pružinu, o-kroužky, měděné kroužky, pojistné kroužky a speciální vazelínu - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tyto díly nahrazují originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 5UN-W0042-50
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Oprav. sady krku řízení disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti
- sada ložisek krku řízení nabízí kvalitní kuželíková ložiska řízení pro rychlou opravu nefunkčního řízení
- všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl
Sada obsahuje potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska krku řízení s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 26mm
- vnější průměr: 47mm
- výška vnějšího kroužku: 12mm
- celková výška ložiska: 16mm
Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 30mm
- vnější průměr: 51mm
- výška vnějšího kroužku: 11,7mm
- celková výška ložiska: 15mm
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.
Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.
Vhodné pro motocykly :
Honda CR125R / 90-92
Honda CR250R / 90-91
Honda CR500R / 90-01
Honda XR650R / 00-07
Opravné sady kyvné vidlice od japonského značkového výrobce Tourmax
- sada obsahuje důležité komponenty potřebné pro jednoduchou a rychlou opravu
- sady kyvné vidlice se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly
- všechny díly jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru (jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl)
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease).
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 93320-32403
Yamaha 33M-22184-00
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Oprav. sada kyvné vidlice obsahuje všechny potřebné komponenty pro jednoduchou a rychlou opravu.
Podle modelu a roku výroby motocyklu sada obsahuje - čepy, ložiska, příložky, pouzdra, rozpěrky a těsnění (gufera).
Všechny komponenty jsou vyrobeny dle OEM specifikace z kvalitních materiálů, na moderních strojích a za dodržování přesných technologických postupů.
Vhodná náhrada za originální díly.
Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).
Značka AllBalls vyrábí široký sortiment opravných sad a dílů pro podvozky motocyklů a čtyřkolek: sady do kol, sady do krku řízení, sady do uložení kyvné vidlice, sady do přepákování, sady pouzder předních vidlic, sady do zadních tlumičů, sady brzdových i spojkových pump, sady do brzdičů, kulové klouby, klouby řízení a další specializované díly pro čtyřkolky (ATV/UTV).
Sada pro vyvýšení řidítek - universální použití pro všechny typy řídítek o průměru 28mm (1 1/8").
Speciální provedení "offset" (VYOSENÁ) umožňuje zároveň předsazení řidítek vpřed nebo vzad oproti původní ose montáže.
Sada poskytuje zvýšení řidítek o 26mm a vyosení o 20mm (viz. výkres).
Sada je vhodná pro montáž na původní klemy o průměru 22mm a také 28,6mm.
Součastí balení jsou i šrouby.
Průměr upínacího šroubu: 8mm
Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.
Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 23,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Motocyklový řetěz 428 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN.
Osvědčená řada těsněných řetězů často používaná v prvovýrobě japonských výrobců motocyklů. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu. garantovaná použitelnost do 250 cc.
Typové označení: 428 KRO (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: výkonný typ těsněného řetězu (pro terénní i silniční použití)
Provedení: těsněný řetěz (o-kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 24,4 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
ČZ 428 MX (pevnost 24,1 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60ti letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších...
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku