• 870 211 produktů skladem ihned k expedici
  • Osobní odběr ve Strakonicích od 8:00 do 16:00

Díly pro Váš motocykl

Banner_navod_hledani_shodaslov

PODVOZEK

Sada brzdového třmenu Tourmax BCF-312 přední - Suzuki GSXR750 / 88-93 + GSXR1100 / 89-92
Tourmax

Sada brzdového třmenu Tourmax BCF-312 přední - Suzuki GSXR750 / 88-93 + GSXR1100 / 89-92

Opravná sada brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají

Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.

Tato sada brzdiče Tourmax BCF-312 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki 59107-17C00
Suzuki 59108-17C00
Suzuki 59107-13A00
Suzuki 69107-17C00
Suzuki 59108-13A00
Suzuki 59122-01A00

Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly a čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobců dodávajících do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...

Skladem - Ihned expedujeme
1 599,00 Kč
Sada kyvné vidlice - Yamaha FZ6N / 04-09 + FZ6S / 04-08
Tourmax

Sada kyvné vidlice - Yamaha FZ6N / 04-09 + FZ6S / 04-08

Opravné sady kyvné vidlice od japonského značkového výrobce Tourmax
- sada obsahuje důležité komponenty potřebné pro jednoduchou a rychlou opravu
- sady kyvné vidlice se skládají jen z kvalitních komponentů, aby bylo dosaženo nejdokonalejší náhrady za originální díly
- všechny díly jsou rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce daného karburátoru (jedná se o plnohodnotnou náhradu za originální díl)

Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease).

Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Tato sada nahrazuje originální díl OEM:
Yamaha 93315-42523
Yamaha 5EB-22184-00

Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...

Skladem - Ihned expedujeme
1 599,00 Kč
Sada pístků zadního brzdového třmenu AJP+Braktec - Trial Beta EVO - rozměr 28x13mm
Braktec

Sada pístků zadního brzdového třmenu AJP+Braktec - Trial Beta EVO - rozměr 28x13mm

Sada pro opravu brzdového třmenu
- sada pro opravu brzdového třmenu s novými pístky brzdiče a těsnícími kroužky
- v sadě jsou obsaženy potřebné komponenty pro daný model, typ a rok výroby motocyklu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňují snadnou a rychlou montáž

Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!

Rozměry:
A (vnitřní průměr) = 17,8 mm
B (vnější průměr) = 28 mm
H (výška) = 13 mm

Tato sada pístků do brzdiče nahrazuje originální díl (originální kód OEM):
AJP 160.00.328C
Beta 007361958200
Beta 007360790000
Beta 007.36.195.82.00
Beta 007.36.079.00.00

Vhodné pro motocykly:
Beta EVO 125
Beta EVO 200
Beta EVO 250
Beta EVO 290
Beta EVO 300

Skladem - Ihned expedujeme
1 599,00 Kč
Řetěz ČZ 520 ORM (114čl) - těsněný/ o kroužkový (zlatý)
CZ Chains

Řetěz ČZ 520 ORM (114čl) - těsněný/ o kroužkový (zlatý)

Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Standardní typ těsněného řetězu, u kterého jsou skloubeny velmi dobré užitné vlastnosti (nadstandardní životnost) díky použití komponentů shodných s vyššími řadami a velmi příznivá pořizovací cena (nejpříznivější okroužkový řetěz  v poměru cena/výkon!!!). Velká obliba a léty prověřená kvalita tohoto řetězu z něj učinila legendu v nabídce ČZ. Je ideální pro silniční i hard enduro motocykly s velmi dobrou životností, byť je těsněn pouze kroužky O-ring. Bez výhrad může být použit i na méně výkonné silniční motocykly.

Typové označení: 520 ORM (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: zlatá

Statická pevnost: 34,0 kN

Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 SO (pevnost 33,4 kN)
D.I.D 520 V (pevnost 29,5 kN)

Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s  testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.

Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM.

Skladem - Ihned expedujeme
1 601,00 Kč
Hadice brzdová zadní TRW MCH153H1 - Honda CB750F Seven Fifty / 92-98 + XRV750 Africa Twin / 99-03 + VFR750F / 90-97
Lucas TRW

Hadice brzdová zadní TRW MCH153H1 - Honda CB750F Seven Fifty / 92-98 + XRV750 Africa Twin / 99-03 + VFR750F / 90-97

Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem

Tato brzdová hadice nahrazuje originální díl OEM:
Honda 43310-MAY-F00
Honda 43310-MAY-F01
Honda 90545300000

Rozměry:
- roztečná délka: 75cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 20°)

TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.

Skladem - Ihned expedujeme
1 609,00 Kč
Páčka brzdy výklopná ZETA-CP (4-prsté provedení) - ZETA ZE41-4298 - Honda CRF1000L Africa Twin / 16-19 + CB250 Hornet / 96-07 + NSR250R / 87-96 + VTR+VTR-F / 98-17 + CB400FOUR+CB400SS+CBR400RR+RVF400 + NC700S+NC700X / 12-17 + NC750S+NC750X / 14-18 +
Zeta

Páčka brzdy výklopná ZETA-CP (4-prsté provedení) - ZETA ZE41-4298 - Honda CRF1000L Africa Twin / 16-19 + CB250 Hornet / 96-07 + NSR250R / 87-96 + VTR+VTR-F / 98-17 + CB400FOUR+CB400SS+CBR400RR+RVF400 + NC700S+NC700X / 12-17 + NC750S+NC750X / 14-18 +

Vyklápěcí páčky ZETA PIVOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.

Tato páčka je doustupná pouze 4-PRSTOVÉM PROVEDENÍ.

- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu (AL7075-T6 = vysoce odolný letecký kovaný dural).
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku (v provedení M-type)
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová barva)

ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.

Vhodné pro motocykly:
Honda CRF1000L Africa Twin / 16-19
Honda CB250 Hornet / 96-07
Honda NSR250R / 87-96
Honda VTR+VTR-F / 98-17
Honda CB400FOUR / 97-98
Honda CB400SS / 02-08
Honda CBR400RR / 88-94
Honda RVF400 / 94-96
Honda NC700S / 12-17
Honda NC700X / 12-17
Honda NC750S / 14-18
Honda NC750X / 14-18
Honda X-ADV / 17-18

Skladem - Ihned expedujeme
1 609,00 Kč
Páčka Spojky výklopná ZETA-CP (4-prsté provedení) - ZETA ZE42-4105 - Honda CRF1000L Africa Twin / 16-19
Zeta

Páčka Spojky výklopná ZETA-CP (4-prsté provedení) - ZETA ZE42-4105 - Honda CRF1000L Africa Twin / 16-19

Vyklápěcí páčky ZETA PIVOT LEVER od japonského výrobce ZETA jsou určeny pro závodní použití i jako tuningový doplněk s jedinečný designem a detailním zpracováním.

Tato páčka je doustupná pouze 4-PRSTOVÉM PROVEDENÍ.

- vyrobené CNC obráběním z kovaného duralu (AL7075-T6 = vysoce odolný letecký kovaný dural).
- mechanismus s vratnou pružinou umožňuje vyklopení páčky při pádu směrem dopředu a značně snižuje možnost poškození páčky i objímky
- odlehčená závodní konstrukce jak páčky, tak i držáku (v provedení M-type)
- povrchová úprava = eloxovaný povrch (titanová barva)

ZETA je japonská značka, jejíž výrobky se vyznačují dokonalou kvalitou, moderním vzhledem a velkou měrou invence, neboť jsou konstruovány za pomoci návrhů, myšlenek a nápadů od jezdců a mechaniků profesionálních továrních týmů z celého světa.
V důsledku toho se popularita výrobků značky ZETA neustále zvyšuje a tyto produkty jsou používány v garážích hobby jezdců, profesionálních servisních dílnách i značkových servisech renomovaných značek motocyklů kvůli jejich vysoké kvalitě a dlouhé životnosti.

Skladem - Ihned expedujeme
1 609,00 Kč
Hadice brzdová zadní TRW MCH710H1 - KTM 250EXC+300EXC+360EXC+360SX / 94-97 + 125EXC / 91-95 + 125SX / 94-97 + 125Sting + 400 LC4 Adventure / 92-97 + 620EGS / 94-97
Lucas TRW

Hadice brzdová zadní TRW MCH710H1 - KTM 250EXC+300EXC+360EXC+360SX / 94-97 + 125EXC / 91-95 + 125SX / 94-97 + 125Sting + 400 LC4 Adventure / 92-97 + 620EGS / 94-97

Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem

Rozměry:
- roztečná délka: 91,5cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
- koncovka druhá strana: Banjo 10mm (úhel 45°)
Uvedené rozměry jsou orientační a nejsou nijak závazné!

Většina balení obsahuje kompletní smontovanou hydraulickou hadici a těsnící podložky pro montáž.

TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.

Skladem - Ihned expedujeme
1 619,00 Kč
Kotouč brzdový (240/110/6D) - KTM 690 Enduro / 08-20 + 690 Supermoto / 07-11 + 690SMC / 08-20 + Super Enduro 950 / 06-08 + Adventure 990 / 06-07 + Husqvarna 701 Spermoto + 701 Enduro
Tsuboss

Kotouč brzdový (240/110/6D) - KTM 690 Enduro / 08-20 + 690 Supermoto / 07-11 + 690SMC / 08-20 + Super Enduro 950 / 06-08 + Adventure 990 / 06-07 + Husqvarna 701 Spermoto + 701 Enduro

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW MST439
Lucas MST439
Brembo 68B407F0
Ferodo FMD0459
Newfren DF5103A
NG 1294
NG 1172

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Vhodné pro motocykly:
Vhodné pro motocykly:
KTM 690 Enduro / 08-20
KTM 690 Supermoto / 07-11
KTM 690 SMC
KTM Super Enduro 950 / 06-08
KTM Adventure 990 / 06-07
Husqvarna 701 Enduro
Husqvarna 701 Supermoto

Skladem - Ihned expedujeme
1 619,00 Kč
Kotouč brzdový (245/115/6D) - Ducati Monster+Strada+Multistrada+Supersport+SSport+ST+GT + Laverda Ghost+Sport+Formula+Sticke + MBK YP250 + Voxan + Yamaha YP250+SRX400+SRX600+FZR500+FZR600+XJR400+XJ600+RD500+FZS600+YZF-R+XT+XTZ+TDM
Tsuboss

Kotouč brzdový (245/115/6D) - Ducati Monster+Strada+Multistrada+Supersport+SSport+ST+GT + Laverda Ghost+Sport+Formula+Sticke + MBK YP250 + Voxan + Yamaha YP250+SRX400+SRX600+FZR500+FZR600+XJR400+XJ600+RD500+FZS600+YZF-R+XT+XTZ+TDM

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:


Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 5VK-F582W-00-00

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Skladem - Ihned expedujeme
1 619,00 Kč
Kotouč brzdový (245/115/6D) - Yamaha XTZ750 / 89-99
Tsuboss

Kotouč brzdový (245/115/6D) - Yamaha XTZ750 / 89-99

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST 369

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3LD-25831-00

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Skladem - Ihned expedujeme
1 619,00 Kč
Kotouč brzdový (245/115/6D) - Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-99
Tsuboss

Kotouč brzdový (245/115/6D) - Yamaha XTZ750 Super Tenere / 89-99

Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)

Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST369

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Yamaha 3LD-2582W-01
Yamaha 3LD-2582W-00

Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...

Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.

Skladem - Ihned expedujeme
1 619,00 Kč
Sada do krku řízení Kawasaki ZX6R Ninja / 98-02 +ZX9R Ninja / 00-03 +ZX12R Ninja / 00-01 +ZZR600 / 05-08
Prox

Sada do krku řízení Kawasaki ZX6R Ninja / 98-02 +ZX9R Ninja / 00-03 +ZX12R Ninja / 00-01 +ZZR600 / 05-08

Oprav. sady krku řízení disponují kvalitními kuželíkovými ložisky pro dosažení nejnižší vůle řízení a dlouhé životnosti
- sada ložisek krku řízení nabízí kvalitní kuželíková ložiska řízení pro rychlou opravu nefunkčního řízení
- všechny komponenty v sadě jsou vyrobeny přesně podle prvovýrobní (O.E.M) specifikace za účelem dosažení nejdokonalejší náhrady za originální díl

Sada obsahuje potřebné komponenty pro snadnou a rychlou opravu pro daný model a rok výroby motocyklu:
- zátěžová kuželíková ložiska krku řízení s nízkým třecím odporem pro hladkou funkčnost a dlouhou životnost
- těsnící podložky s kvalitními těsnícími břity pro snížení potřeby údržby
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie

Rozměry - ložisko #1:
- vnitřní průměr: 35mm
- vnější průměr: 55,4mm
- výška vnějšího kroužku: 11,5mm
- celková výška ložiska: 14mm

Rozměry - ložisko #2:
- vnitřní průměr: 25mm
- vnější průměr: 47,2mm
- výška vnějšího kroužku: 11,5mm
- celková výška ložiska: 16mm

Pro prodloužení životnosti je doporučeno použití kvalitní vazelíny (např. Putoline Racing Grease - obj. kód PU74114 nebo PU73610).

Značka PROX je jednou z hlavních značek technických náhraních dílů pro offroadové motocykly a to již od roku 1975. V současné době však sortiment zahrnuje i rozsáhlý sortiment pro čtyřkolky (ATV/Quad), vodní skútry (PWC/Jet-Ski), sněžné skútry a malé mopedy a skútry do obsahu 50cc.

Produkty PROX jsou vyráběny v Japonsku a USA s důrazem na perfektní kvalitu, aby bylo dosaženo dlouhé životnosti i při náročných závodních podmínkách. Proto byly a jsou používány jako závodní a tuningové díly pro aftermarket (náhradu za originální díly), avšak nyní je značka Prox i významným dodavatelem do prvovýroby (OEM Supplier) světoznámých značek.
Dalším důkazem kvality a důvěry je používání produktů PROX jezdci a závodními týmy, které se účastní závodů nejvyšší světové úrovně.

Vhodné pro motocykly :

Kawasaki ZX-6R Ninja / 98–02
Kawasaki ZZR 600 / 05-08
Kawasaki ZX-9R Ninja / 00-03
Kawasaki ZX-12R Ninja / 00-01

Skladem - Ihned expedujeme
1 619,00 Kč
Řetěz ČZ 428 OR (144čl) - těsněný/ o kroužkový
CZ Chains

Řetěz ČZ 428 OR (144čl) - těsněný/ o kroužkový

Motocyklový řetěz 428 výrobce ČZ Chains.
O-kroužkový řetěz klasické konstrukce určený pro „malé” silniční i offroadové motocykly o objemu do 300ccm, kde je doporučeno použití těsněného řetězu pro dosažení delší životnosti a zároveň snížení nutnosti časté údržby.

Typové označení: 428 OR (1/2x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)

Statická pevnost: 23,4 kN

Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 428 V (pevnost 23,6 kN)
RK 428 KRO (pevnost 24,4 kN)

Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s  testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.

Skladem - Ihned expedujeme
1 628,00 Kč
Hadice brzdová přední TRW MCH834V1 - Cagiva Elefant750 / 94-97 + Elefant900 / 90-93 + Honda NX650Dominator / 97-99
Lucas TRW

Hadice brzdová přední TRW MCH834V1 - Cagiva Elefant750 / 94-97 + Elefant900 / 90-93 + Honda NX650Dominator / 97-99

Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem

Tato brzdová hadice nahrazuje originální díl OEM:

Rozměry:
- roztečná délka: 121cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: závit (M10x1)

TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.

Skladem - Ihned expedujeme
1 629,00 Kč
Kotouč brzdový MTZ nerezový - Suzuki TS125R+TS200R / 89-10 + DR600 / 85-89
MTZ

Kotouč brzdový MTZ nerezový - Suzuki TS125R+TS200R / 89-10 + DR600 / 85-89

Brzdové kotouče znerezového materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž

Kotouče jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.

Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking SZ02FI
Newfren DF5010 A
NG 51

Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 59221-14A00

Brzdové kotouče jsou dostupné pro širokou řadu značek motocyklů.


Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.

Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!

Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!

Vhodné pro motocykly:
Suzuki TS125R / 90-96
Suzuki DR200 / 89-94
Suzuki TS200R / 89-94
Suzuki TS250X / 85-94
Suzuki DR600S / 85-89
Suzuki DR600R / 86-89
Suzuki DR600 Djebel / 87-89

Skladem - Ihned expedujeme
1 629,00 Kč
Objednejte do pondělí, 13 hod. a zboží obdržíte v úterý.
Potřebujete zboží ještě dnes?
Vyzvědnětě si jej osobně na naší prodejně ve Strakonicích v době od 8 do 16h.
Platí pouze pro zboží označené skladem.
Doprava zdarma
při nákupu nad 2 200,00 Kč
Platí pro maloobchodní prodej do ČR
Chcete dostávat informace z našeho obchodu?

870 211 kusů zboží skladem ihned k expedici, 59 405 produktů v nabídce
14 dnů na vrácení a výměnu zakoupeného zboží
30 let zkušeností s prodejem náhradních dílů a příslušenství na všechny druhy motocyklů
Vlastní prodejna ve Strakonicích, kde si můžete zboží ihned osobně vyzvednout
Dlouhá historie firmy - na trhu od roku 1996.
Oficiální zastoupení více jak 50 značek pro Českou republiku
Odborná pomoc při výběru náhradních dílů a příslušenství na motocykly a čtyřkolky
Věrnostní program za každý nákup
ONLINE Live Chat každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin s proškoleným technikem

Motodíly od A do Z

 

 

 

MTZ Mototechnika s.r.o.

Telefon:  601 303 001  /  601 303 002

               601 303 003  /  601 303 004

E-mail: info@mototechnika.cz

Prodejna:

U Blatenského mostu 1482
(průmyslová zóna Kání Vrch)
386 01 Strakonice

Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod.

Informace

Kontakt a prodejna

Články, novinky

Doprava a platba

Obchodní podmínky

Reklamační řád

Výměna / Vrácení zboží

Ochrana osobních údajů

FAQ - Časté dotazy

Nastavení Cookies

O společnosti

Zastupované značky

Všechny prodávané značky

Velkoobchod

Profil společnosti

Historie společnoti

Podporujeme

Zapůjčení nýtovačky

Velikosti oblečení

Zboží bylo přidáno do košíku

Pokračovat Přejít do košíku