Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní nerezové oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking HO03FI
EBC MD6010D
EBC MD6346D
TRW Lucas MST201
Brembo 68B407A5
MetallGear 20-359
Ferodo FMD0087R
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Honda CB450S / 86-89
Honda NX650Dominator / 88-00
Honda XL600VTransalp / 97-00
Honda XL650VTransalp / 00-01
Honda XL650VTransalp / 02-07
Honda XL700V Transalp / 08-10
Honda XL700VA Transalp ABS / 08-13
Honda XR 650L / 93-96
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Honda 43251-MZ2-000
Honda 43251-MAT-000
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Honda SH300 / 07-14
Honda FJS400 SilverWing / 06-08
Honda VFR750F / 86-87
Honda CBR1000F / 93-00
Honda XL1000V Varadero / 03-13
Honda XL1000V Varadero ABS / 04-13
Honda CB1100SF X11 / 00-03
Honda CBR1100XX Blackbird / 97-08
Honda CB1300 / 98-09
Honda CB1300F / 03-04
Honda CB1300S / 05-13
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Suzuki 59210-26J00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
TRW/Lucas MST368
NG1094
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-S013
Suzuki 69211-06G00
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Suzuki DL650V-Strom / 04-17
Suzuki DL1000V-Strom / 02-17
Kawasaki KLV1000 / 04-06
Brzdové kotouče Tsuboss Brake Racing z kvalitního materiálu určené pro silniční motocykly, cestovní motocykly a skútry
- vysoce kvalitní přední a zadní brzdové kotouče vyrobené ze speciálně kalené oceli prvotřídní kvality s excelentní kombinací vlastností (vysoká pevnost, odolnost proti teplotě, dlouhá životnost, nízká hmotnost)
- robustní konstrukce s dostatečným odlehčením rovnoměrně využívá celou plochu brzdových destiček a eliminuje deformaci vlivem zahřátí při brzdění
- díky speciálnímu materiálu a promyšlené konstrukci poskytují brzdové kotouče Tsuboss vynikající brzdný účinek a výkon při velmi malém opotřebení
- použitý materiál, sofistikované výrobní technologie a výrobní postupy zaručují perfektní brzdný účinek pro maximální bezpečnost
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle originální parametrů (OEM Replacement)
- vysoká úroveň zpracování - certifikace TÜV KBA - vyrobeno v EU (Made in Greece)
Kotouče Tsuboss jsou dostupné ve 2 verzích designu:
WAVE - moderní zubatý design, který rovněž přináší zlepšení funkčnosti. Otevřené vlny jsou navrženy tak, aby vnější ani vnitřní průměr neměly kulatý okraj, což umožňuje lepší radiální únik kotouče za extrémních teplot. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
CLASSIC - standardní kulatý design s klasickými kulatými chladícími otvory nijak nenarušující vzhled motocyklu. Hrany kotouče jsou upraveny tak, aby pomáhaly urychlit proces regenerace brzdových destiček.
Tento brzdový kotouče je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
EBC MD6044D
TRW Lucas: MST205
Brembo 68B407E9
MetallGear 20-101
Galfer DF031
Ferodo FMD0088R
Brzdové kotouče Tsuboss jsou dostupné pro značky - Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, KTM, BMW, Aprilia, Beta, Husqvarna, Cagiva, Triumph, Hyosung, Kymco, Rieju, Bultaco, Daelim, Derbi, Ducati, Fantic, Gilera, Bimota, Hero, Indian, Mondial, Malaguti, Moto Morini, Moto Guzzi, MUZ, Polaris, Peugeot, CPI, Artic Cat, Bombardier, Aeon, Adly, Victory, Voxan a další ...
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Brzdové kotouče od výrobce Tsuboss jsou povrchově upraveny protikorozní ochranou (povrchovou vrstvou laku, která má hlavně estetický a designový efekt, aby si brzdové kotouče zachovaly původní vzhled po delší dobu).
Před montáží je doporučeno tuto protikorozní vrstvu laku v brzdné ploše odstranit vhodným čističem.
V případě nedostatečného "vypálení" laku během zajižděcí jízdy je doporučeno brzdnou plochu brdzového kotouče i brzdnou plochu brzdových destiček znovu očistit vhodným čističem nebo čističem brzd (Brake Cleanerem), a zajížděcí proces znovu opakovat!
Věnujte prosím pozornost při zajíždění těchto kotoučů, lakované kotouče se z pravidla zajíždějí o něco déle než klasické brzdové kotouče.
Pro ideální brzdný účinek je zapotřebí při prvních ujetých kilometrech častěji přerušovaně brzdit.
Tato vrstva laku snižuje brzdný účinek do ujetí minimálně 100km!!
Lakované kotouče umožňují brzdovým kotoučům zachovat si původní vzhled mnohem delší dobu než klasické kotouče.
Vhodné pro motocykly:
Honda XLV750R / 83-85
Honda XL600VTransalp / 87-96
Honda XBR500 / 85-89
Honda SLR650 / 97-98
Honda FX650Vir / 99-00
Motocyklový řetěz 520 výrobce ČZ Chains.
Řetězy DZO jsou ekonomickou (levnější) variantou řetězů DZX - mají stejné technické parametry a podobné vlastnosti, pouze s rozdílem osazení těsnících kroužků typu O-ring a s tím spojených výsledných technických charakteristik produktu. Jsou určeny pro silniční motocykly staršího roku výroby, kde je kladen důraz na nízkou pořizovací cenu a dobré užitné vlastnosti.
Díky použití komponentů shodných s řadou DZX je u řetězů DZO skloubena příznivá pořizovací cena s nadstandardní životností (nejpříznivější těsněné řetězy pro silniční motocykly na trhu v poměru cena/výkon!!!)
Typové označení: 520 DZO (5/8x1/4)
Kvalitativní řada: ekonomická řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: bronzová
Statická pevnost: 35,6 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 520 XSO (pevnost 33,4 kN)
D.I.D 520 VM (pevnost 29,5 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM.
Motocyklový řetěz 525 od japonského výrobce RK TAKASAGO CHAIN, která se řadí mezi TOP3 světové značky vyrábějící motocyklové řetězy.
Výkonný řetěz RK, těsněný O-kroužkem, který se řadí mezi nejvýkonnější řetězy ve své řadě a to díky svým parametrům (prodloužené životnosti a rozměrové stálosti), kterých bylo dosaženo díky použitým technologiím a materiálům. Použitá kvalitní ocel s vysokým obsahem uhlíku zaručuje vysokou pevnost a odolnost. Těsnící o-kroužek ze speciálního materiálu (nitrite-butadiene) zaručuje vysokou úroveň utěsnění maziva uvnitř řetězu a zamezení vstupu nečistot do řetězu po celou dobu životnosti řetězu a disponuje nízkým odporem tření pro minimální ztrátu výkonu motocyklu.
Řetěz vhodný pro silniční použití.
Typové označení: 525 KRO (5/8x5/16)
Kvalitativní řada: standardní řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: ocelová (bez povrchové úpravy)
Statická pevnost: 37,9 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
D.I.D 525 V (pevnost 35,6 kN)
ČZ 525 DZO (pevnost 40,0 kN)
Japonská značka RK disponuje více než 60 letými zkušenostmi s výrobou řetězů motocyklů a je lídrem na trhu motocyklových řetězů.
Díky dokonalé kvalitě produktů, inovacím a vysoce kvalitnímu zpracování značka RK spolupracuje se světově uznávanými partnery, jako jsou Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki a Triumph, kde jsou řetězy RK používány jako originální vybavení (OEM Product).
Dále řetězy značky RK používají závodní tými v Moto GP, Endurance EWC, World SBK, World SSP, MXGP, ISDE, AMA Supercross, Isle of Man TT, Erzberg Rodeo, atd.
Mezi jezdci používající řetězy RK jsou Marque Marquez, Jorge Lorenzo, Fabio Quartararo, Toni Elias, Glenn Coldenhoff, Max Anstie, Gautier Paulin, Arnaud Tonus, Graham Jarvis, Kailub Russell, Taylor Robert, Roan van de Moosdijk, Colton Haaker, Jérémy Guarnoni, Erwin Nigon, David Checa, Mike dD Meglio, Freddy Foray, Josh Hook, Zach Osborne, Martin Davalos, Adam Cianciarulo, Jonathan Rea, Federico Caricasulo, Leon Haslam, Randy Krummenacher a mnoho dalších..
Palivové čerpadlo / pumpa kompletní
- benzinová čerpadla pro výměnu nefunkčního kusu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: čerpadlo je vhodné pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato pumpa nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 3LD1391000
Yamaha 3LD-13910-00
Yamaha 4BR-13910-00
Yamaha 4BR1391000
Yamaha 4BR-13910-09
Yamaha 4BR139100900
Vhodné pro motocykly:
Yamaha XJ600 S Diversion / 92-95
Yamaha XJ600 N / 94-95
Yamaha SZR 660 / 95-97
Yamaha XTZ 660 Tenere / 91-96
Yamaha XTZ 750 Super Tenere / 89-95
Yamaha TDM 850 / 91-95
Palivové čerpadlo / pumpa kompletní
- benzinová čerpadla pro výměnu nefunkčního kusu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: čerpadlo je vhodné pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato pumpa nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Polaris 3088070
Polaris 3085275
Polaris 3084692
Polaris 2520227
Vhodné pro motocykly:
Polaris ATP 330 / 04-05
Polaris ATP 500 / 04-05
Polaris Big Boss 500 / 98-02
Polaris Hawkeye 300 / 09-11
Polaris LUH 500 / 02
Polaris Magnum 325 / 00-02
Polaris Magnum 325 / 00-02
Polaris Magnum 330 / 03-06
Polaris Magnum 425 / 95-98
Polaris Magnum 500 / 99-03
Polaris Outlaw 450 / 09-10
Polaris Outlaw 500 / 06-07
Polaris Outlaw 525 / 09-11
Polaris Predator 500 / 03-07
Polaris Pro 500 / 02
Polaris PTV 500 / 03-04
Polaris Scrambler 500 / 97-10
Polaris Sportsman 300 / 09-10
Polaris Sportsman 335 / 99-00
Polaris Sportsman 400 / 09-10
Polaris Sportsman 400 / 01-10
Polaris Sportsman 450 / 06-07
Polaris Sportsman 500 / 05-07
Polaris Sportsman 500 / 96-10
Polaris Sportsman 600 Twin / 03-05
Polaris Sportsman 700 / 02-06
Polaris Sportsman Touring 500
Polaris Trail Blazer 330 / 08-10
Polaris Trail Boss 325 / 00-02
Polaris Trail Boss 330 / 03-010
Polaris Worker 335 / 99
Polaris Worker 500 / 99-01
Polaris Xpedition 325 / 00-02
Polaris Xpedition 425 / 00-02
Polaris Xplorer 500 / 97
Opravná sada brzdového třmenu od japonské značky Tourmax
- kompletní opravné sady brzdového třmene (brzdiče) pro motocykly a čtyřkolky
- opravná sada slouží k rychlé opravě nefunkčního brzdiče následkem stáří gumových těsnících komponentů a prvků
- každá sada obsahuje přesné komponenty rozměrově a kvalitativně shodné s originálně použitými díly výrobce třmenu
- jednotlivé sady obsahují většinou hlavní komponenty, které se nejvíce opotřebovávají
Obsah balení: těsnící prvky na brzdový pístek, těsnící prvky vodícího čepu, prachovka odvzdušňovacího šroubu, závlačka, speciální vazelína.
Upozornění: sada obsahuje komponenty vždy v přesném počtu pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie!
Při montáži postupujte dle manuálu výrobce motocyklu a použijte doporučenou náplň/kapalinu dle manuálu.
Tato sada brzdiče Tourmax BCF-416 nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Kawasaki 43049-1096
Kawasaki 43057-003
Kawasaki 43049-1054
Kawasaki 43049-1004
Kawasaki 43049-1055
Kawasaki 43049-1059
Kawasaki 43049-1058
Kawasaki 43049-1090
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly a čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobců dodávajících do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvalitní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki ZZR600 / 05-06
Kawasaki ZX-6R Ninja / 00-02
Kawasaki ZX-7R Ninja / 96-02
Kawasaki ZX-9R Ninja / 96-01
Kawasaki ZRX1100 97-00
Kawasaki ZRX1200S / 01-04
Kawasaki ZRX1200R / 01-06
Kawasaki ZX1200R / 00-04
Kawasaki VN1500 Vulcan Classic / 02-03
Kawasaki VN1600 / 04
Kohout palivový kompletní od japonské značky Tourmax
- sada pro výměnu kohoutu paliva nádrže
- plnohodnotná náhrada za originální díl - Made in Japan
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Upozornění: kohout je vhodný pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Suzuki 44300-08F00
Suzuki 44300-08F10
Suzuki 44300-08F11
Značka Tourmax dodává široký sortiment náhradních dílů pro motocykly, čtyřkolky vyráběných dle OEM specifikace výrobci dodávající do prvovýroby japonských značek. Jedná se o produkty přímo od výrobců z Japonska - kvaliní díly pro profesionály. Sortiment zahrnuje příruby sání, opravné sady brzdiče, opravné sady brzdových pump, spojkové lamely, opravné sady palivového kohoutu, ložiska krku řízení, regulátory dobíjení a další...
Brzdové kotouče Kyoto z kvalitního materiálu určené pro motocykly a čtyřkolky
- přední brzdové kotouče a zadní brzdové kotouče vyrobené z vysoce kvalitní oceli pro dosažení dlouhé životnosti
- použitý materiál, moderní technologie i výrobní postupy zaručují plnohodnotnou náhradu za originální díl
- finální broušení na moderních strojích s minimální výrobní tolerancí a vysokou přesností v setinách milimetru
- snadná a rychlá montáž, neboť jsou vyráběny dle OEM specifikace
Tento brzdový kotouč je shodný s replikovými brzdovými kotouči následujících výrobců:
Braking KW40RID
Braking RF7521
TRW/Lucas MST291RAC
Tento kotouč nahrazuje originální kotouč (originální kód OEM):
Kawasaki 41080-0632
Kawasaki 41080-0089
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba minimálně 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!
Upozornění: životnost brzdových kotoučů a funkčnost brzd jsou plně závislé na typu a směsi brzdových destiček, na stylu jízdy a na podmínkách použití. Při výběru brzdových kotoučů je nezbytně nutné zohlednit a přizpůsobit výběr brzdových destiček ve směsi, která odpovídá podmínkám a účelu použití (např. brzdové destičky pro jízdu na okruhu nejsou zcela vhodné pro běžný silniční provoz a navíc znatelně zkrátí životnost brzdových kotoučů)!
Vhodné pro motocykly:
Kawasaki Z750 / 07-12
Kawasaki Z800 / 13-16
Kawasaki Ninja 1000SX / 20-24
Kawasaki Versys1000 / 12-21
Kawasaki Z1000 / 07-21
Kawasaki Z1000 SX / 11-19
Kawasaki Z1000 H2 / 20-24
Kawasaki ZZR1400 / 06-21
Uzamykatelné víčko nádrže
- víko nalévacího hrdla nádrže se zámkem pro zajištění palivové nádrže motocyklu
- zamykací víčko palivové nádrže vyrobené z kvalitního materiálu
- uzávěr nádrže přesných rozměrů vhodný jako náhrada za originální víčko (bez nutnosti úprav)
- dodáváno s vložkou zámku a s klíči
Rozměry:
- "A" vnější rozteč výstupků pro zámek = 48mm
- "B" průměr vntřního těla (bez výstupků) = 44mm
- "C" největší vnější průměr = 108mm
- "D" rozteč montážních děr = 89mm
- "E" průměr montážních děr = 9/6mm
- počet montážních děr = 8
Toto víčko nahrazuje originální díl OEM:
Suzuki 44200-16850
Suzuki 44200-16851
Vhodné pro motocykly:
Daelim Ottelo125
Daelim S1 125
Daelim S2 250 / 06-12
Daelim SQ125
Daelim VJ125
Daelim VJF125
Hyosung GT125 Comet / 04-06
Hyosung GT250 Comet / 04-13
Hyosung GV250 Aquila / 04-07
Hyosung GT650 Comet / 02-14
Suzuki GSF600 Bandit / 00-04
Suzuki GSF600S Bandit / 95-04
Suzuki GSX600F Katana / 88-06
Suzuki GSXR600 / 98-03
Suzuki DL650 V-Strom / 04-08
Suzuki SV650 / 99-02
Suzuki SV650S / 99-02
Suzuki GSX750F / 89-06
Suzuki GSXR750 / 00-03
Suzuki DL1000 V-Strom / 02-08
Suzuki GSXR1000 / 01-03
Suzuki GSF1200 Bandit / 00-05
Suzuki GSF1200S Bandit / 00-05
Suzuki GSXR1300 Hayabusa / 99-07
Motocyklový řetěz 525 výrobce ČZ Chains.
Řetězy DZO jsou ekonomickou (levnější) variantou řetězů DZX - mají stejné technické parametry a podobné vlastnosti, pouze s rozdílem osazení těsnících kroužků typu O-ring a s tím spojených výsledných technických charakteristik produktu. Jsou určeny pro silniční motocykly slabších kubatur, nebo staršího roku výroby, kde je kladen důraz na nízkou pořizovací cenu a dobré užitné vlastnosti.
Díky použití komponentů shodných s řadou DZX je u řetězů DZO skloubena příznivá pořizovací cena s nadstandardní životností (nejpříznivější těsněné řetězy pro silniční motocykly na trhu v poměru cena/výkon!!!)
Typové označení: 525 DZO (5/8x5/16)
Kvalitativní řada: ekonomická řada těsněného řetězu
Provedení: těsněný řetěz (o kroužek)
Barva: bronzová
Statická pevnost: 40,0 kN
Srovnatelné řetězy ostatních značek:
RK 525 SO (pevnost 39,2 kN)
D.I.D 525 V (pevnost 35,6 kN)
Společnost ČZ Řetězy, s.r.o., je od r.1929 tradičním českým výrobcem kvalitních válečkových pouzdrových, zubových a speciálních řetězů, které nacházejí široké uplatnění v automobilovém a motocyklovém průmyslu. Vysoká kvalita je podporována vlastním výzkumným a vývojovým oddělením s testovacími zkušebnami a materiálovými laboratořemi, včetně je vlastní výroby strojů pro automatickou montáž řetězů. Kompletní výroba všech potřebných komponentů řetězů pod jednou střechou zabezpečuje stálou kvalitu produkce a výrobní flexibilitu směrem k požadavkům zákazníků.
Výsledkem kvalitní práce v oblasti motocyklových řetězů je zájem o řetězy od světových výrobců motocyklů, kteří české řetězy montují v prvovýrobě např. KTM
Opletená pancéřová hadice od německého výrobce TRW
- TRW Steelbraided Hoses jsou plnohodnotnou náhradou za originální hadici OEM
- bezúdržbová konstrukce umožňuje delší intervaly mezi výměnou brzdové kapaliny
- vnitřní jádro je vyrobeno z teflonu (PTFE) a ocelová tkanina opletu má čtyři dráty pro zvýšenou pevnost a odolnost
- opletené hadice TRW splňují mezinárodní normu DIN FMVSS106
- možnost zlepšení vzhledu motocyklu díky barevně eloxovaným koncovkám z hliníku (kvalitní barevná povrchová úprava - elox)
- hydraulické hadice TRW VARIOFLEX se schválením TÜV Germany
- speciální otočné kování (koncovky) pro zvýšenou možnost přizpůsobení všem aplikacím
- kvalitní zalisování opletené hadice za použití moderních technologických postupů zaručuje dlouhou živostnost a bezproblémový provoz
- široký sortiment šroubovaných koncovek pro možnost vytvoření jakékoliv hadice
- doporučeno dokončení a montáž kompletní hadice odborným servisem
Tato brzdová hadice nahrazuje originální díl OEM:
Rozměry:
- roztečná délka: 114cm
- koncovka jedna strana: Banjo 10mm (úhel 20°)
- koncovka druhá strana: závit (M10x1,25)
TRW, LUCAS a ZF - kvalita, výkon a atraktivní design inspirují motocyklisty a dealery motocyklů po celém světě již více než 100 let.
Značka TRW je globální společnost s širokým pokrytím trhu a prémiovou kvalitou všech výrobků, jejíž historie trvá mnoho desítek let, a portfolio produktů TRW
splňuje vysoké standardy kvality mezinárodního automobilového průmyslu a zaručuje maximální bezpečnost a výkon.
Palivové čerpadlo / pumpa kompletní
- benzinová čerpadla pro výměnu nefunkčního kusu
- plnohodnotná náhrada za originální díl
- umožňuje snadnou a rychlou montáž (přesné rozměry a provedení dle OEM dílu)
Rozměry:
- délka = 115 mm
- průměr těla = 38 mm
- konektor = 2 pin
Upozornění: čerpadlo je vhodné pro daný model a rok výroby - kontrola obsahu viz. fotografie
Tato pumpa nahrazuje originální díly (originální kód OEM):
Yamaha 5VK-13907-10 (součást ze sestavy)
Yamaha 5VK-13907-11 (součást ze sestavy)
Yamaha 5VK-13907-12 (součást ze sestavy)
Yamaha 5VK-13907-01 (součást ze sestavy)
Yamaha 5VK-13907-02 (součást ze sestavy)
Yamaha 5VK-13907-03 (součást ze sestavy)
Yamaha 5VK-13907-04 (součást ze sestavy)
Yamaha 11D-13907-00 (součást ze sestavy)
Yamaha 11D-13907-01 (součást ze sestavy)
Yamaha 11D-13907-02 (součást ze sestavy)
Yamaha 11D-13907-04 (součást ze sestavy)
Vhodné pro motocykly:
Yamaha MT-03 / 06-12
Yamaha XT660X
Yamaha XT660R / 04-14
Yamaha XT660Z Tenere
Motodíly od A do Z
|
MTZ Mototechnika s.r.o.Telefon: 601 303 001 / 601 303 002 601 303 003 / 601 303 004 E-mail: info@mototechnika.cz Prodejna:
U Blatenského mostu 1482 Pondělí - Pátek 8:00-12:00 / 13:00-16:00 hod. |
Informace |
O společnosti |
Zboží bylo přidáno do košíku